Új hozzászólás Aktív témák

  • Zizmand

    aktív tag

    válasz King Charles #177036 üzenetére

    Szia
    Nekünk is egy 2002-es B5.5 Passat kombi van 1.9 PD motorral és 530e kmrel. Én helyedben inkább a 130 lovasat venném AVF vagy AWX motorkóddal. Az első 6-os, míg a második 5-ös váltóval rendelkezik. Talán azt lehet elmondani, hogy az 5-ös manuál kicsit tartósabb.
    A legköltségesebb javítások: hengerfejezés 2-300 ezer, új 1749va turbó 100-150e, első teljes futómű felújítás drágább lengőkarokkal 150-200e, lendkerék+kuplung 150e.
    Ezeket természetesen jóval olcsóbban is meglehet venni pl: bontott jó turbó 50e, Hart márkájú lengőkarkészlet 50e stb.
    Rengeteget bontanak belőle, minden alkatrész és karosszéria elem van hozzá, elég olcsón. :)

    Egy ennyi idős és futásteljesítményű autónál mindig lesz valami kissebb-nagyobb dolog, ami el fog romlani. Teljesen felújítani kb. lehetetlen, pl. ha megcsinálod a turbót, lehet 2 héttel később egy vákumcső fog elérni és kilyukadni. Esetleg elromlik a zárban lévő mikorkapcsoló, megcsinálod, majd az ajtó átvezetőben törik meg egy vezeték...stb.

    Ettől függetlenül újra ilyen Passatot vennénk, mert egy nagy, kényelmes, utazóautó, jó fogyasztással, jó felszereltséggel, elegendő teljesítménnyel és viszonylag olcsó alkatrészekkel, pláne úgy, hogy kb. mindent én csinálok meg rajta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák