-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fesii
aktív tag
válasz diablo1984 #176650 üzenetére
Köszi Pár hónapja van meg....
Gondoltam hogy enyhén szólva is szőke nős kérdés lesz. -
zolko74
tag
válasz gzbotii #176642 üzenetére
Nekem kettő is van, mert az egyik az kisteherautó, abban 315 ezer van. Olajcsere 15ezer helyett 10ezrenként. (Aral 10w-40) Két olajcsere között 2 decit zabál... De mondjuk én újan vettem őket. Autópályát nem bírja mert 130-nál 4500-at forog és az hamar megöli. A klíma bekapcsolása után harmatgyenge menetdinamika jellemzi.
-
TayRol
veterán
Megjött az ebay-es elm327-em (vgate icar2), és kérdezném, hogy ezt hova kell(ene) csatlakoztatnom, illetve szabad-e/érdemes-e fixen bent hagyni a csatiban, vagy csak alkalmanként?
Most is mikor hazaértem, leállítom a motort és a ventillátort még ezerrel pörgött. Gondolom regenerált. Ezt is nyomon szeretném követni.
-
zsolt19900
őstag
válasz mmdms #176640 üzenetére
amikor nekem ilyesmi hiba volt, az motormosást követően elégtelen kiszárítás okozta gond volt, a váltón lévő Rüki kapcsoló jeladó (Anyós oldalon van a váltón a tűzfalról lenézve)
vagy ennek a csatiját megnézed, hogy beázott-e és kiszárítod és kontaktspré vagy valami tisztítóspré és összerak, vagy kapcsoló és vagy csatlakozó csere, ami viszont macera, mert 22es vagy hányas kulcs megy rá, és ha jól emlékszem, csak csillagvillás féle kialakítású (a dugókulcs valamiért nem fért oda) és a csillagvillással sem tudtam meglazítani fentrőlFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szilchi #176631 üzenetére
Szuper, örülök a hírnek Ez alapján motor felől nem nagyon kell aggódni, 800k+ km 1.9 PD-vel
Ha jól emlékszem, felmerült a tolatóradar, bekerült végül? Csak a szenzorok elhelyezésére lennék kíváncsi, gondolkodom én is beépítésen, illetve szomszéd is beadta az igényt rá, ha jól sikerül
-
Pixx96
aktív tag
Sziasztok! Srácok ez a hibakód mi lehet? Fékbetét nem kopott szemrevételezés alapján legalábbis a külsők biztos nem belsőt nem néztem( Bár sztem egyszerre kéne kopni neki). Fékfolyadék rendben van tárcsák nem kopottak igazából semmi rendelleneset nem tapasztalok a féket illetően használat során sem csak pittyeg ez a hiba üzenet... valami tipp???
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #176654 üzenetére
Ne hagyd benne, csak akkor ha kapcsolható. Az obd-ben folyamatos táp van.
Egy tipp a későbbi használatra. Leállítás előtt mindig figyeld a fordulatszámot és ha ha 1000 környékén van akkor ne állítsd le mert jó eséllyel regenerál. Az allohelyzeti fogyasztás pedig 1L/H körül mozog olyankor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz TayRol #176662 üzenetére
A ventilátor nem csak regeneráláskor mehet, ha egyesben vagy rükiben mentél vele többet, parkolgattál stb, akkor megeshet, mivel nem volt menetszél, hogy a vízhőfok kapcsolási tartományon felülre került, ezért ráküldte a ventilátort, hogy hűtse a hűtőt, ezzel a benne lévő vizet.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #176657 üzenetére
Igen,felmerült a téma akkoriban.De aztán addig gondolkodtam meg beszéltem szerelőkkel hogy közben megtanultam kombival normálisan tolatni .Így aztán elmaradt.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
h.adam.92
őstag
válasz molnarpeter #176630 üzenetére
Leírom, hátha valaki így jár, mint én.
Elég volt ismét egy alaphelyzet felvétel a hőmérséklet állító motoroknak.
A helyzet:
Úgy állítottam le az autót, hogx a hőmérséklet low-onnvolt. Másnap mikor mentem volna vele, kíváncsiságból feltettem high-ra.
Fél perc elteltével is hallom, hogy a sofőr oldali folyamatosan állítgat. Nyomtam neki ismét egy alaphelyzet felvételt és meggyógyult. Úgy tűnik elektronikai gondja volt. Most mind a két zónán normálisan külön lehet állítani a hőmérsékletet -
-
F-ECT$
titán
válasz d.tiborz #176653 üzenetére
Szintén rokonlátogatás, kb 30 km pálya (140 km/h), kis város (BP-ről ki és bejutás), jórészt közút (100-120 km/h), Golf VII., 1.4 TSI, 150 LE.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
w333
félisten
Sziasztok Golf 5 v Leon 1P (1.9 PD 105Le) mi a vélemény róla, megbízható ?
A kis 1.4 Leon -t ha minden jómegy akkor tavasszal lecserélném és kéne valami megbízható gépsárkány ami megy is, hiányzik a diezel nyomaték és alacsony fogyasztás !
De akár Leon 1M csak 1.9TDi (110le) ha még nem kőkorszaki technika, azért a megbízhatóság fontos lenne és a normális kereteken belüli fenntartás (1 misit szánnék rá)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
CFGB motornak van mi külön nyűgje/hibája amire érdemes odafigyelni? EGR gyengécske azt tudom. Van más is?
#nincsbennetarcsi
-
yodamester10
őstag
Valaki tudna segíteni,hogy elektromos kézifékes járgányon is ugyan úgy kell tárcsát cserélni?Ha van időm magam cserélem csak eddig hagyományos kézifékes volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Richard #176681 üzenetére
Akkor még van mit gyakorolni , ez különben az egyéni Plattner rekordom országúton, tojáshéjjal a talpam alatt. Budapesti csúnya dugóban volt már 16+ is.
Átlagban:
- DSG-vel 9,32
- manuálissal 8,97. (Ekkoriban közelebb dolgoztam otthonhoz, így ebben kevesebb városi dugó van.) A maradék főleg autópálya, haladósan. -
válasz yodamester10 #176679 üzenetére
Kell vcds hozzá mert elektronikusan szerviz pozícióba kell mozgatni a pofákat.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
w333
félisten
Köszi mindkettőtöknek szóval akkor igazából egyikkel sem lehet mellé nyúlni, 1P nekem sem annyira jön be viszont a Golf 5 igen mert azért csak modernebb technika, nyílván nem új autó kell de ilyen 1 millió környékén azért már nem lehetetlen, persze 2005 és 300 ezer + km de ha rendes gazdája volt akkor nagy baj nem lehet, 1M az 1.9 tdi fel mentek az árak? mert ilyen 800k ért is csak hulladékokat látok, és alig van kínálat, persze addig még majd lehet
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #176689 üzenetére
Szvsz. a reális ára 700-800, mert 900 fölött már Golf 5 és 1P is van
Kevés a kínálat szvsz. azért drága, na meg az 1.9 adagolós megbízhatósága miatt
Különben jah az 1M jól tartja az árát, na majd kíváncsi leszek milyen kínálat lesz majd tavasszal
Ilyen áron az 1.8T és csábító csak attól félek hogy a gatyámat is lezabálná
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #176691 üzenetére
Hmmm akkor az lehet ... ősszel pedig nagyon jó kis 1m Leonokat láttam 1.9 dezsőket ilyen 800 körül most meg a legolcsóbb ami úgy szemre való is az 950k
De ilyen áron már jó Golf 5 is van 1.9 Pd
Már előre látom nehéz lesz ez megint
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
prAet0r_
csendes tag
ELM327 OBD olvasó esetén látom többen ajánlottátok a VAG DPF-et mint ajánlott appot Androidra, iOS-re azonban sajnos nem elérhető. Valaki közületek használ iPhone-t és ha igen, melyik appot használja?
Köszi!
-
monosgeri21
tag
Motortartó bakból melyik a preferált márka? Gyári minőségűt, vagy ahhoz közelit szeretnék venni. Meyle, SWAG, Ruville? esetleg Lemförder?
-
w333
félisten
válasz monosgeri21 #176699 üzenetére
Lemförder, de a Meyle is jó nagyon
Én Meylet vettem nyáron, nincs vele gond !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE