-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz grizlisandor #149647 üzenetére
Ez a tervem, de előtte el kéne passzolnom a paszulyt. Addig nem akarom nézegetni, mert ha nagyon tetszik és elviszik, az nem jó.
Természetesen érdekel. Köszönöm előre is.
Freaghill: ment pü
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
válasz molnarpeter #149651 üzenetére
de ezek már nem szívócső és közvetlen befecskendezésesek is egyben?
[ Szerkesztve ]
-
PeTeR_33
tag
Üdvözletem uraim!
Tanácsot kérnék.
3hónapja vettem egy 100.000km-t futott Jetta 1.6 CR TDI-t.
Azt figyeltem meg főleg 4-5 sebességi fokozatban,hogy 1300-1400as fordulat körül gázadáskor remegést érzek az autó eleje felől.
Kerekek centírozva,futómű átnézetve,beállítva
Alacsony fordulaton a kettős tömegű okozhat ilyen remegést???
Normális ez a jelenség vagy forduljak szakemberhez??
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Mágus2
Közösségépítő
-
diablo1984
veterán
válasz PeTeR_33 #149659 üzenetére
nekem ugyanezzel a motorral van skodám, csak közel 2x ennyi kilóméterrel! Nálam nem ráz!
lehet a lendkerék, bár a kettőstömegű fordulaton már beáll, az nem lehet, vagy valami rendellenes adagolás, vagy akár egy elrakott vezérlés lehet....ja és ha csak 4-5ben akkor akár lehet a váltóban is árulás....
[ Szerkesztve ]
-
PeTeR_33
tag
válasz diablo1984 #149660 üzenetére
Ha úgy vezetem,hogy 1500as fordulat alá nem engedem a motor fordulatot akkor semmi ilyesmi probléma nincs.
5-ben a legjellemzőbb a jelenség.Ha 80km/h alatt rakom 5be akkor gázadáskor érzem a remegést.90km/h és a fölött megszűnik a hiba.
5sebességes az autó.
Jellemző,hogy 1500 fordulat alatt tapasztalom a problémát.
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Reggie0
félisten
Az a szerencsem, hogy ujra akartam fenyeztetni a felniket, ezert elvittem a regit lemaratni. Amikor fent volt a gumi, semmi sem latszodott belole, sot a regi fenyezessel meg gumi nelkul sem vettem eszre, csak most, hogy a maratas/homokszoras elkeszult. Neha az igenyesseg eleteket ment
Amig a kocsin volt esely sem volt eszrevenni, mert csak a palast gumi feloli oldala repedt, a tengely feloli oldalon semmi.
[ Szerkesztve ]
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #149658 üzenetére
Köszi a választ.
Soha nem volt még Dieselem.
Nem tudom,hogyan kell vezetni.
Ennek az 5sebességes 1.6 CR TDI jejjának eleve olyan furák az áttétei.
80-85 alatt nem is kéri az 5.-et.Nem szívesen vinném szervízbe.
Azért fordultam hozzátok,mert jellemzően 1300-1400as fordulaton van a hiba,ami lehet,hogy csupán az én vezetéstechnikai hiányosságomból adódik.Foglalkozzak a hibával szerinted???
Avagy törekedjek arra,hogy 1500alá ne essen a fordulat??- és ha úgy nem jelentkezik akkor hagyjam??Mit javasolsz??
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
-
diablo1984
veterán
válasz PeTeR_33 #149666 üzenetére
nálam 1500 alatt torpant néha mikor az injektor le volt kokszolódva! Hajtsd meg pályán, előtte tankold meg premium nyállal és utána jobb lesz ha ez a tiednek is a baja, mert nekem is 1500 alatt jelentkezett nyomatékszegény környezetben! Neked is ilyesmi lehet, csak enyhébben jelentkezik!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149673 üzenetére
Ne feledkezzünk meg a kötelező leforgatásról sem, 5200-nál van a leszabályzás. Legaláább olyankor fellélegzik a motor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Killer01 #149675 üzenetére
Nem koszos, hanem szar. [link] Ez itt a gond, szorul. Nagyon rossz helyen van, nem egyszerű kivenni, szóval ha már kint van, legyen helyette gyári új. Az utángyártottak egy évet bírnak.
A 2.0-ban pont ilyen az (L:https://www.youtube.com/watch?v=lEzDMWB9P5g)EGR(/L) és pont ott is van beépítve. A turbó alatt a DPF és a motor között. A blokkra van felcsavarozva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #149677 üzenetére
Nem is sok, a kereszt motorosba, ami a turbó alatt van, 300 euró fölött van, egy darab öntvény, egy csúszka, a forgalomban levő legkisebb csapágy, egy szelep, meg egy vízhűtő,
molnarpeter Én is gyorsan lekapcsoltam, szörnyű. Inkább a bűnösök imáját nyomatom, attól megnyugszom.
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
Lehet hülye kérdés, de elbizonytalanodtam! A 2006-os B6-os passat lyukosztása ugyanaz mint a 2011-es octaviaé, nem? Mert az egyik hírdetésben azt írják, hogy 2010utáni modellekre való felni 5x100-as, az előtti 5x112-es lyukosztású?
-
Tannen
tag
Mágus!
Karácsonyi előtti napokban kértem itt segítséget, amikor egy hosszabb utam előtt megjelent az "Emission workshop" és a sárga motor diag. jelzés a műszerfalon.
Skoda Octavia 2005 BKC
A hiba kiolvasás után akkor a szervizben 16567 - üzemanyag hőérzékelő problémát olvastak ki, és megbeszéltük, hogy ezt az érzékelőt kicserélek az olajcsere alkalmával. Látható jel semmi nincs a motortérben.
Kb. másfél-két hét után a műszerfalról viszont végleg eltűnt a hibajel, nemsokára lesz az olajcsere és egy kérdés van bennem.
Most akkor cseréljem ezt az érzékelőt vagy sem? Az autó továbbra is szépen, normálisan üzemel, hibajel nélkül.
Plusz információ, ami csak most ugrott be, hogy pont akkor, Karácsony előtt kapott (életében először) egy tank prémium OMV gázolajat a gép.
Kérdésem az, hogy elképzelhető-e, hogy a prémium üzemanyag és adalékai a "tisztító hatás" miatt elő tud-e idézni ilyen hibajelzést?[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
Kapom az okos tanácsokat ismerősöktől, hogy kérjem friss műszakival az Alteát, a jelenlegi fél évig érvényes műszaki helyett. Azzal indokolva, hogy nekem ezzel nem kell majd törődnöm. Szerintetek ?
(#149650) diablo1984: Nézesd meg az AutoCarma-nál a Szikgáti úton.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz diablo1984 #149682 üzenetére
Ami Golf5 alapú vagy annál fiatalabb, az 5*112. Passat is. (Polo 5*100)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #149686 üzenetére
Túl sokat spekulálsz, ezt is túl fogod tolni.
Ha az autó jó, simán átmegy műszakin fél év múlva, ha meg szar, nem segít rajta a friss papír sem. Arra törekedj, hogy az autó legyen jó, ne a hülyeségeken.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
veterán
válasz diablo1984 #149690 üzenetére
Mindkettőre igen.
-
-
cool13
őstag
válasz grizlisandor #149686 üzenetére
Manapság van hogy csak papíron van meg a vizsga. A gép maga xar. Szóval ahogy mági mondja. Az autó legyen jó.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #149689 üzenetére
Hívott az értékesítő, hogy mi legyen(megelőzve engem), mert mást is érdekelné az autó, de én voltam ott először.
Lefixáltuk, hogy kell az autó.
Jövőhét hétfő-kedd körül hív, hogy mikor mehetek érte.
Altea helyett egy 1.4TSI Octavia kombit visz ki valami 40k km-el.Biztosítást kötünk ott, fizetni tudok ott átutalással.
-
Killer01
őstag
válasz Mágus2 #149676 üzenetére
Szervizes tanácsára kivittem gyorsforgalmira 1 órára. Azt mondta várjam meg még rendesen bemelegszik a motor és közlekedjek magas fordulaton. Ha sz@r az EGR úgyis jön a hibajel, akkor 150 k-t kaparjak elő és csere gyárira hamar. Ha nincs probléma akkor is kaparjak elő 150 k-t és tegyem félre
Nem jött elő hibajel, jól megtekertem a gépet... pénz meg félrerakva. -
gtx560unlock
csendes tag
Sziasztok!!
SOS Help Kének!!! Lenne egy kis problémám Golf 4 -el Coolant hőmérsékletem el megy 110-fokig és a ventilátor be sem kapcsol.Valami lett a ventilátorral vagy is azok működnek csak valamiért nem kapcsol be... Mi lehet a probléma???Biztosítékot vezető ülésnél néztem annak semmi baja.
Köszönöm előre is a segítséget!!
Üdv.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Killer01 #149698 üzenetére
Amelyik egyszer már dobott kódot, az magától nem fog megjavulni. Igy bármikor vészmódba dobhat, ami nem biztos, hogy megfeleően lesz időzítve. Előzésnél roppant kellemetlen.
gtx560unlock Van a hűtőbe csavarva egy bimetál kapcsoló, vedd le a csatlakozóját és hidald át benne a két kábelt. Ha beindulnak a venik, akkor az a bimetál kapcsoló a rossz, ha nem, akkor a venik vagy a vezérlőjük, ami a bal karosszéria nyúlvány alatt van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- SSD kibeszélő
- Xbox Series X|S
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- OLED TV topic
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...