-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #145895 üzenetére
Már volt téma. 18 és 24g között aktív regen. 24g fölött jön a DPF lámpa, ha kiég a korom, elalszik a lámpa, ha nem, 40g fölött (check engine, DPF lámpa világíg és izzitás villog )már csak a szerviz regeneráció segít, de csak 45g korom-ig. Fölötte csere, vagy pucolás. Ezen kívül a másik érték a hamu(valójában karbon), ami szintén gyűlik benne(oil ash).
Regen közben bármi gebasz van, villogni kezd az izzító hernyó és tudni fogod hogy rába...tál.
Az első érték, ami ciklusonként kiég addig nem releváns, míg kiég. Akkor okoz gondot, ha sokszor megszakítják, olyankor eltömődik a DPF és jönnek a fent említett pilácsok.
A befecskendezők, turbó és EGR állapotáról elég sokat elmond, hogy milyen hamar éri el regen után a 18g kormot ismét. Ha ez 2-300km alatt megvan az már jelzés értékű, hogy valami elkopott. Persze ez nagyban függ a felhasználás módjától, aki csak rövidtávozik vele annak simán megtelik 300km alatt annyira, hogy ismét regnerálni kelljen. Városban nálam max 300km, de inkáb kevesebb. Kint meg ha bemelegszik, simán elmegy 300km-t és még csak 10g körül lesz benne. Pályán ez akár a duplája is lesz, ha nem sokat padlózod.
Minél több a kemény kigyorstás, annál hamarabb telik meg. Ha meg nagyon simogatod, megszorul a turbóban a VGT és megint csak szívás. Ezért mondom, néha meg kell küldeni a gépet, amikor üzemmeleg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
45 grammtól on way ticket, ki kell kapni a szűrőt és pucolni vagy cserélni.
Az a baj ezzel a dologgal, hogy ez lezajlik 600km alatt, ha valami gond van a motorral. Kb ennyi távolság mire annyira megtelik korommal, hogy nem indul el többé a regen. Elég ha megdöglik a nyomás különbség mérő és nem viszik időben szervizbe az autót, hanem még furikáznak vele, mert megy rendesen csak világit valami sárga lámpa.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #145904 üzenetére
Ezért fogom nagyon figyelni innentől kezdve az értékeket, hogy még véletlenül se billenjen át a már menthetetlen kategóriába. Elég sokat megyek városban az egész használatot 90%-ban ez teszi ki. Most a legutolsó regenerálás 650 km után történt meg és a program segítségéével élőben sikerült pont végigkövetni. Beálltam a parkolóba és magas volt az alapjárat. Na mondom akkor irány a pár km-re lévő autópálya. Felmentem és mindössze 20 km alatt megcsinálta a regent 2600-as fordulaton. 2,9-re esett vissza az érték.
Hetente szoktam ellenőrizni és olyan 18-20 gramm között már viszem ki pályára, hogy csinálja csak, és meg is oldja.Köszönöm a sok segítséget, nagyon hasznos infókat osztasz meg, hogy biztosan egészséges maradjon a kocsi a lehető legtovább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #145909 üzenetére
Tudom azért tettem idézőjelbe Az a lényeg, hogy a lehető legjobb körülményeket biztosítsam neki. Lényeg, ha olyan 18-20 körüli érték van akkor mindig úgy intézem, hogy legyen egy nagyobb táv pályán.
Próbálok a kedvére tenni az érzékeny kis lelkénekA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #145911 üzenetére
Tetszett, de nagyon. Ennyi történt
3-4 évnél tovább amúgy sem akarom megtartani. Évi 10-12k körül megyek vele. Élvezem, hogy végre nem erőlködik pályán, csöndes is és kényelmes. Kiélem magam ezzel a kocsival és majd váltok valami benzinesre.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #145905 üzenetére
nah előbányáztam a logomat
nekem június 3 óta 590 ml Oil Ash van, az elvileg maximum 460 ml helyett De azóta is szépen regenerál, nyomáskülönbség 7 mbar, a korom nulla gramm, nincs se DPF lámpa, se gyengülés, se hibakód. Lehet, hogy már tisztíttatták a szűrőt? Kell nullázni VCDS-ben tisztítás után?
júni 3:
júni 4:
júni 7:
okt 21:
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145912 üzenetére
Benzines, legalábbis a turbós/központi befecskendezéses sem erre való. Nálam is ez van, pont beszéltük is a múltkor ha jól emlékszem.
Ezért választottam TSI-t, de mint kiderült, ez sem ideális városba. Sima szívó benzines kellene, de olyan nincs.
Majd kiderül, hogy muzsikál használat alatt, hosszabb távon.[ Szerkesztve ]
havri
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #145916 üzenetére
Veszek majd egy Vitarát és le lesz a gond mindennel Valami szívó benzint akarok majd úgyis a passat után. Addig meg vigyázok rá, hogy ne nálam dögöljön meg benne minden.
A mazdának van jó kétezres szívó benzinje de az meg baromi drága.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145917 üzenetére
Érdekes, ugyan azokat a köröket futjuk. Nekem is vitara volt az első kiszemelt, grand vitara, benzines. De ami tetszett, felszereltség pl, az már 4-5M,az sok érte szvsz.
Mazda 6 volt még, de odáig nem jutottam el, megtetszett a tsi. Tegnap nézegettem használtautón, van 2.0 tsi 230le mondjuk az nagyon full... 1 évesen 68e km
[ Szerkesztve ]
havri
-
Doki16
addikt
válasz kk831228 #145920 üzenetére
Az még a jövő zenéje. A jelenlegire nem cserélném le. Még a fullos Vitara is túl egyszerű műanyag egy Passathoz képest. De sajnos a fenntarthatóság egy új Vitara mellett szól. Nem megyek sokat vele, tehát nem kell dízel. olcsó szervize és nagyon megbízhatóak. 3-4 év múlva meglátjuk. Ez lenne az álom és pont tökéletes lenne a pár kilométerre lévő munkahelyemre. De hát az életben nem lesz ennyi pénzem
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kk831228
addikt
válasz MunezXBK #145922 üzenetére
Nem arra ìrtam... Mindegy, bonyolult....
Arra èrtettem hogy egy ph - fòrumon nem tudunk print screen - t csinálni se, hanem le kell fènykèpezni a m9nitort...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
nagyúr
válasz havri1 #145925 üzenetére
Irónia volt. Érted, ez alapvetően egy számítástechnikai eszközökkel foglalkozó szakfórum és -portál, és milyen ironikus, hogy épp itt nem alkalmazza valaki a printscreen funkciót, amikor az egy nőklapjacafén nevelkedett kisnyugdíjasnak is relatíve természetes mozdulatsor.
Persze az is lehet, hogy Geli. kolléga nem a saját notiját fotózta, vagy szimplán csak egyszerűbb volt telóval fotózni és onnan feltolni a képeket, mint pritscreen a notin, képként elment, mondjuk nincs rajta net/wifi, akkor kell egy pendrive, arra felmásolni, onnan az asztali gépre, aztán onnan feltölteni, stb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
havri1
félisten
válasz Jorus #145928 üzenetére
Én értem, csak nem jóra ment a válasz. Nem tudom miért, de telefonról rákattintok, mire megírom, eltelik fél óra, már azt se tudom kinek válaszolok és mit
Azt hittem ő nem érti hogyan kell screent csinálni.
Mindegy, megyek vissza a megszokott helyemre, további jó fórumozást, hibamentes kilométereket nektek.[ Szerkesztve ]
havri
-
#89874944
törölt tag
Milyen hasznos és érdekes szakmai beszélgetés zajlik... lelövöm a poént (habár már megtettem korábban), ebben a notiban le van tiltva a wifi és nem is lesz engedélyezve egyáltalán. Csak ezért nem fogom VMware-ben futtatni a VCDS-t aztán átmásolgatni a képeket, hogy feltölthessem, vagy pendrival baszakodni, mikor a telóval egy kattintással fent vannak a képek.
Saint_: jahh most jó lenne egy castrol vs minden vita
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Másnak is párásodik belül az autó?
Gyakorlatilag klíma nélkül nem látok ki. Ahogy kikapcsolom, egyből bepárásodik az összes üveg. -
havri1
félisten
válasz Morris #145941 üzenetére
Bár nem tudom pontosan milyen autód van, de a passat nekem (B5.5) az összes ajtónál beázott.
Az ajtó kárpit alatt, az ajtó belső borításának belső felén a víz folyik szépen lefelé. Üvegeknél ami befolyik, arról van szó.
Alapban ez a lemez, egy peremben lévő gumián szerű anyaggal van ragasztva/szigetelve, na ez x idő után gyönyörűen kiszárad, porlik, vagy egy esetleges ajtó szerelésnél (mikrokapcsoló, zár, ablakemelő stb), annak összeszerelésénél már nem zár jól. Szóval ha esik az eső, akkor nem az ajtó alján folyik ki, hanem szépen a kárpit alatt, a kéder gumin belülre, és egyből a szőnyegre.
Könnyű ezt reprodukálni. Valaki locsolja kintről az üveget, te meg belülről lesed. Ha megjelenik a kárpit alján a víz, ott ázik be.
Sokáig észre sem venni, mert a szőnyeg baromi vastag, a hő és hangszigetelő réteg megszívja magát. Szar kiszárítani. Nekem ki kellett szedni a 2 első ülést, kibontani a küszöbnél a szőnyeget, és úgy lehetett felhajtani. Ha hiszed ha nem, 4 cm víz állt a taposókban. Mákom volt, mert az automata váltónak az elektronikája (jobb első taposó) kicsit meg van emelve, és egy műanyag dobozban van. Nem érte el pont, inkább a 2 hátsó taposóba folyt.
8e-ért gyári pasztával (made by mozaik)/ oldal megcsinálták. Azóta nem ázik be.A másik sarkalatos pont az akkumulátor alatti rész. Gyárilag 2 vízelvezetője van, egy baromi szar gumi zárósapkával, ami nagyon hamar eltömődik levelekkel, porral, sárral. Egy idő után az esővíz miatt ez megtelik, és átbillen a pollenszűrőnél, egyenesen a légbefúvókon folyik be a víz az első taposókra.
Én egy laza mozdulattal mind a 2 gumit kitéptem (szar hozzáférni, tornázni kell a tűzfalnál rendesen), azóta nem volt gond. Nálad nyilván nem ez, mivel száraz.ott.[ Szerkesztve ]
havri
-
Morris
veterán
válasz havri1 #145942 üzenetére
Az összes ajtót javítottam 3 éve. Pont ezeket a részeket. Emiatt ázott be anno.
A tűzfalnál szintén kikaptam a gumi tömítőket.
Szerintem a climatronic kis állító motorjai szarok. Fűteni fűt. Viszont ha felnyomom maxra a fűtést, akkor full párás forró levegőt nyom be.Vagy kilyukadt a fűtő radiátorom. De ez meg nem lehet, mert nincs fagyálló szag.
[ Szerkesztve ]
-
Salex1
senior tag
Kollégámnak van egy kis gondja az andoridos telefonjával. Van egy 2008-as VW Phaeton-ja, amiben gyárilag van BT kihangosító, de nem ismeri fel a telefont (tesztelte többel is) kivétel ez alól az LG telefonok. Szakszervizben azt mondták, hogy valami kommunikációs gond, mert csak az LG támogatja ezt a fajta átvitelt. Lehetséges, hogy valamilyen módon mégis használható lenne?
Nem is látja az egyéb telefonokat. -
BUZZLGHTYR
senior tag
Minusz 50es a hutoviz lemerettem az gaz?
-
K Norbi
addikt
válasz BUZZLGHTYR #145946 üzenetére
Az tuti
-
diablo1984
veterán
válasz BUZZLGHTYR #145946 üzenetére
Az, az a töménytől is töményebb, hígíts rajta, mert megesz mindent! Vagy csak rosszul mérték...
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz diablo1984 #145948 üzenetére
Aķkor meresemm le mashol is?
Boltba aztmondtak nem gaz..
Szivjak le belole es ontsek hozza desztillalt vizet?
Vagy csere ? -
Danex
addikt
válasz diablo1984 #145948 üzenetére
Ha jól tudom ilyen minusz 30-35fokra szokták belőni.