- DIGI internet
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #145300 üzenetére
Alapjáraton is remeg?
Külön szét kellene rúgni a segged, hogy kettőstömegűvel szerelt autót 1500 fordulat alatt terhelsz, de ezt majd később.
Szerintem valamelyik belső féltengelycsuklód haldoklik. Mivel quattro, van belőle 4. Olcsó megoldást akarsz, vagy jót?
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #145303 üzenetére
Tisztaban vagyok sajnos a kettostomegu alacsony fordulaton valo gyilkolasaval ,de probalgattam milyen fordulatoknal jon elo a hiba.Alapjaraton hidegen erzek neha 1-1 ilyen erdekes mozgast,mintha a motor oldaliranyba mozogna egy pillanatra A ket elso kulso-belso csuklot kompletten csereltem illetve hatul a ket belso ujra lett zsirozva es kaptak uj gumiharangot.Termeszetesen jo megoldast szeretnek
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mágus2 #145303 üzenetére
Az, hogy újra lettek zsírozva, nem segít. Ha van rá keret, a 4belsőt cseréld, ha nincs, akkor a két balost meg kell cserélni a két jobbassal. Forgatni nem szabad, ahogy lehúzzák a tengelyről, ùgy kell feltenni a másik oldalra.
Oldalsó motortartóknak nincs kifolyva a szeme?
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz c00per #145305 üzenetére
nem akarok hülyeséget beszélni, de nekem pl. az egyik ilyen remegéses téma eléggé "bagatelnek" mondható dolog miatt jött elő: nem lett rendesen meghúzva a váltótartó bakom anyája, de mivel az alsó környezetvédelmitálca megfogta a csavart így tartott is meg nem is
épp olyan helyen voltam, ahol nem volt módom megnézni a vasat, hogy mitől lehet a gondja -plusz rásütöttem, hogy tuti belső csukló gond lesz az- de amikor kicseréltem a jobb oldalit nem változott, kicseréltem a balt és hát akkor vettem észre a turpisságot amikor bontottam le a tálcát jó kis tapasztalat volt, de legalább mindkét első féltengely új
de gondolom nálad ez kizárható, mivel már lett -ahogy látom- elég szépen dolgozva az autón így gondolom ilyesmit már észrevettetek volna
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #145306 üzenetére
Nem reg kapott 2db uj lemforder motortartot.Mindenesetre megfogadom a tanacsod es a belso csuklokat megcserelgetem.Koszonom!
zsolt19900 : Igen par dolgot mar kicsereltem rajta.Eleinte probaltam a kornyeken talalni egy becsuletes szerelot,de rajottem amit magamnak csinalok meg az a tuti.Igy regota kulfoldi forumok alapjan probalok megoldast talalni kulonbozo hibakra, de ezt a mostanit egyszeruen nem tudom megoldani
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #145296 üzenetére
Köszi a tippeket, remélem még meg lesz jövő héten szombaton, előbb sajnos nem tudok eljutni oda.
Addig utánanézek, hogy milyen mérőcsoportban keressem a befecskendezőket, és hogy mi a rendes érték.
Fekete MK2-es golfom már volt, tisztán tartás valóban nem egyszerű.
Jobban örülnék egy másik színnek, de használt autónál sajnos nehéz árban/felszereltségben/motorban és színben is egyszerre megfelelőt találni. -
simonjoe
senior tag
-
c00per
tag
válasz atos19881101 #145312 üzenetére
Sajnos csak Lemfordert tudtam szerezni,ami megkozelitheti a gyari minoseget.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #145309 üzenetére
Van itt kép tőlem, amiben a saját befecskendezőimet néztem, ott vannak a csoportok is. Mikori a VCDS? Csak mert az új vezérlőt nem olvassa akármi.
Advanced measuring values 180-183-as csoportok. Üzemmelegen minél közelebb a 0-hoz, annál jobb.
DPF 335,336, 337
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #145316 üzenetére
Jaja, van egy ket dolog amit nem mindegy hogy van összerakva... Eleve jobbos balos van, meg föl kell lazìtani a billenèsgatlòt is, meg meg az elhelyezesnel is van valmi stift vagy furat ami nem. mindegy hova kerül... Legalábbis ahogy olvastam...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Miertvansote
tag
Hellotok!
Audi A4 2000 Avant AJM motorkódú 1.9 pd tdi 85kW autóról lenne szó.
Olajcsere előtt állok. Mindenképpen 505.01 -es olajat vegyek vagy lehet bele rakni 507-est is ? Ha több adat szükséges, a kérdés megválaszolására légyszíves szóljatok. Illetve ha több adatra van szükség, akkor azt hol tudom megnézni ? Az autó kézikönyve sajnos már nincs meg.
Üdv. Köszi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Miertvansote #145325 üzenetére
Milyen olajat vegyek a TDI motorba?
Adagolós: VW505 00
PD DPF nélkül :505 01
PD DPF-el:507 00
CR-DPF-el:507 00Lásd téma összefoglaló. 5W40 legyen, ne 5W30.
Kb minden adat rajta van a matricán a pótkerék mellett. Egy pr kód decoder oldalon meg tudod nézni a jelentésüket.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
...van olyan 5W40 ami tudja a VW 507 00-t, és főleg Mobil1???
Joe
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #145316 üzenetére
Errol tudnal valami infot adni,hogy pontosan hogyan kell?Megmondom oszinten en csak az aljan levo kis "pottyot" neztem ami megakad az alutartoba hogy mindket oldalon ugyanugy alljon. Az elso billenesgatlo gumi is cserelve lett mar es elvileg jol van beallitva(ezt hivatalos szervizben csereltek meg a legelejen).Viszont ahogy neztem azzal is el lehet jatszani rendesen.
kk831228 : Ha jol vettem ki az Etkabol a 2.5Tdi-nel mind a ket oldalra ugyanaz a cikkszam megy, igy kizarva hogy kulon van jobb es bal,mint pl a sima 1.9-nel.
[ Szerkesztve ]
-
BossBoss
őstag
Közben sikerült diagra kötni az autót. Jobb hátsó jeladó szalagkábel szakadt. ABS jeladóból milyen ajánlott A3 8P? Mi a gyári?
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #145332 üzenetére
Fuggeszto csapagy volt cserelve,a ket feltengely csuklo az nem.A csapagyat is magamnak csereltem,mert a kornyeken senki nem vallalt ilyet.Angliabol rendeltem hozza a cuccot.Akkor meg nem volt ez a kattanas valtasnal.Erre is nem reg lettem figyelmes,hogy egyre jobban kattan.Mar megvettem a ket uj "Ford Granada" csuklot csak meg nem volt idom cserelni.
-
rvn_10
senior tag
Hello, mit érdemes megnézni egy 2009-es 210000et futott 1,4 es octavia Ii-n vásárláskor?
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
simonjoe
senior tag
válasz focvis #145335 üzenetére
Erősen érdekelne, h a két gyártó "terméke" miben különbözhet. Hova tovább miben más az egyik DPF-je a másikétól. Korszerű olajokkal nem nagyon lehetne melléfogni, főleg ha egyforma rendszerben használná az ember, a különbség csak a kocsin lévő embléma. Sőt!, itt többen írtátok, h a 30-as olaj helyett jobb lenne az 5W40-es.
Joe
-
morfondőr
őstag
válasz rvn_10 #145336 üzenetére
1.4 MPI vagy 1.4 TSI? Mert nagyon nem mindegy! Sima 1.4 benzines nagyon gyenge egy akkora autónak, nekem 1.6 MPI volt, ami erős kompromisszumokkal, de használható autó volt úgy, hogy főleg egyedül utazok.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
rvn_10
senior tag
válasz morfondőr #145340 üzenetére
A 80LE 1,4 es. Nekem eleg lesz ez a kis motor is, a megbizhatóság a lényeg, hogy ne kelljen 100 ezreket rálölteni kesöbb
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #145343 üzenetére
Mennyivel több?
-
atos19881101
senior tag
válasz MunezXBK #145344 üzenetére
kb 120e
Nem tudom, hogy így 1.5 év után tudok e bármit tenni ez ügyben. De mindenesetre a kereskedőhöz, illetve előző tulajhoz lesz 1-2 szavam.Azért gondoltam, hogy kiolvasom, mert kicsit gyanús nekem a PD elem kálvária 200k-nál (ennyit mutat az óra).
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #145345 üzenetére
Mindent visszaraknak nyugi.. Ha csak 50 - el is de visszarakják...
De hat ugye állapotot veszünk, nem km-t..
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
McSico
senior tag
Sziasztok!
A verda a következő:
Skoda Fabia 2002 1.4 MpiMennyire körülményes, illetve hogyan lehet a hűtőfolyadékot cserélni a verdában?
"Ha bármi rossz dolog ér az életben, gondolj arra, hogy egy elkényeztetett kurvának mindig rosszabb!"
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #145346 üzenetére
Igen ezzel tisztában vagyok. Nem is lepődtem meg. Amin meglepődtem, hogy a nyilvántartás (amit lekérdeztem vétel előtt) az nagyon nem ezt mutatta.
Így viszont összeáll a kép, hogy miért kopottak a PD elemek, illetve miért köszönt el a váltó 180k-nál mikor megvettem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rvn_10 #145342 üzenetére
Kevés bele, elkezdi enni az olajat, gyűrűzni kellhet, stb... 1.6 minimum.
atos: ki kellett volna olvasni egyből, vásárlás, vagy legalább javítás előtt. Kp kártérítési igény talán reális lehet, de necces az idő miatt.
kk: nekünk vagy nincs tekerve, vagy ECU-ban is átírták SDI, 20k/év reális egy 68 lovas autóval, nem egy Autobahn cruiser.
McSico: leereszt, öblít, G12 feltölt
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #145348 üzenetére
A vàltòval mèg jòl is jártál... Az se lett volna jobb ha 2 hònap mùlva hullik szêt...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317