- Linux kezdőknek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Zyxel NAS326
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz simonjoe #145598 üzenetére
Olvastam, hogy szólnak érte, de nem tart semeddig kicserélni őket.
Hátul a fólia miatt alig látok ki éjszaka, muszáj valami izmosabb fényforrás. Az első helyzetjelzőket még megálmodom, lehet marad sima, mert összepakoltam a kosárba az izzókat és ~15k körül jártam. Ennyit nem biztos, hogy szánnék a dologra.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
simonjoe
senior tag
válasz vendingo #145603 üzenetére
Sajnos ennyi, nekem 17k körül van a komplett szett, majd apródonként cserélgetek. Bár tegnap a hátsó lámpával brutálisat szoptam, ami erősen elgondolkodtat az ismételt kioperálásán. Ha fővárosi vagy környékbeli vagy segíthetek majd a vizsgáztatásban.
(#145605) Mágus2: ....kíváncsi vagyok, h milyen lesz az EGR, mert amikor megrendeltem, nem tudták megmondani, h ki a gyártó, csak a cikkszámát. Hétfőn jön a vezérlésszettel együtt.
Joe
-
vendingo
veterán
válasz simonjoe #145609 üzenetére
Köszi, de majd a szerelő kicseréli az izzókat, de ha akarnám felénk is van csukott szemes műszaki.
A tolató izzót, első helyzetjelzők, tompított izzók lesznek első körben cserélve, a többi meg nem különösebben érdekel. Talán még a belső világítást is cserélem, az nem nagy tétel.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Zizmand
aktív tag
válasz vendingo #145610 üzenetére
Én teljesen be ledesítettem a belteret, elölre-hátulra, csomagtartóba, mindenhova azt tettem és az egész megvolt 5-600 Ft-ból. Már vagy fél éve bent vannak és ugyanolyan erősen világítanak.
Raktam még első helyzetjelzőbe meg a rendszámtáblához is, de arra figyeltem, hogy hátul ne legyen zavaróan erős, mert az elég idegesítő, ha az előtted haladó kiégeti a szemedet. -
tresh
addikt
Valaki kérdezte hol vannak képek a szarjapánról ami az Ódi helyett lett : [link] Mivel nem VAG így gondolom nem gáz hogy nincs 40 hd kép és a kocsi is kicsit koszos nem volt időm kitakarítani még
-
vendingo
veterán
Mai napon bátyám is belépett a vw tulajok körébe, vett egy golf4-et.
Az lenne a kérdésem, hogy Fehérváron tudnátok ajánlani egy becsületes szerelőt, aki megejtene rajta egy olajcserét, esetleg a továbbiakban is lehetne hozzá hordani a kocsit a felmerülő dolgokkal?
1 hónapja költözött bátyám Fehérvárra, nem nagyon ismerős arrafelé.A kocsiban multikormány van. Az csak a gyári fejegységet tudja kezelni, vagy utólag beszerelt egyéb márkát is (pl. JVC)?
Előre is köszönjük!
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
1stVikman
senior tag
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek a "Spuri"ról? Lerakódások ellen is tényleg jó és hatásos?
-
i-sti
senior tag
Dízel A4-est vennék, meg fogom szívni?
"a csomagtartó ajtóba vezető ablakmosó folyadék csöve pont a végfok felett szokott eltörni, és a víz belefolyik a végfokba"
Ez mit is jelenet? Valaki lefordítaná konyha nyelvre?
Novum Forum Siculorum
-
válasz i-sti #145624 üzenetére
Levan írva a cikkben teljesen érhetően szvsz. Nem megyek bele mi az a végfok, elég annyit tudnod, hogy a hangrendszerrel (erősítővel) kapcsolatos rész, amibe a hibásan tervezett (gondolom gagyi is, meg talán a csomagtartó nyitogatás közbejátszik, bár nem tudom hol helyezkednek el ezek a dolgok) ablakmosó csőből belefolyik a víz. Víz + elektromosság = kaputt.
Innentől nincs hang, mivel a végfokból nem jut el a hangszórókig a jel.
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
Sziasztok!
Menyasszonyom vett egy 99-es new beetle-t (2.0 benzin) és olyan gondunk lenne, hogy a motortérzáron lévő retesz letört. tud valaki bontót Budapest környékén? vagy a bárdi unix oldalon hogy kéne keresnem mert idáig csak ajtózárakat és csomagtérzárat találtam, motortérét nem.
-
Miertvansote
tag
Sziasztok!
PD-s 1.9 TDI-be milyen gyakran kell üzemanyagszűrőt cserélni? Csak benzinkúton tankolok, és eddig minden második vagy harmadik olajcserénél cseréltem üzemanyagszűrőt is. Olajcserét 10.000 km-enként szoktam. Csak azért kérdezem, mert egyik ismerősöm meglepődött, hogy én nem minden olajcserekor cserélem. Mi erről a véleményetek? Köszi.
-
freaghill
őstag
válasz Miertvansote #145629 üzenetére
Szia!
Én minden másodiknál szoktam (20.000km)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Miertvansote #145629 üzenetére
Nem nagy tétel, így minden olajcserénél cseréltettem. (10.000km)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Miertvansote #145629 üzenetére
Adagolós, de 20k/1 év, gyakorlatilag tavaszonként.
-
#89874944
törölt tag
Kanyarban elszállt a fékem :/ A4-en cserélem az összes csövet. Az a kérdés hogy a tehénen is le kéne-e. Most 11 éves. Febi bilstein fék csövek jók?
-
raziel01
veterán
Ha amúgyis Shell V-power dieselt vagy OMW maxmotiont tankolok akkor inkább menjen bele a nyári VIF?
-
Gyula84
veterán
Szomszéd vett egy 2009es a4et kereskedőtől az előző tulaj üzletkötőasszony volt
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Danex
addikt
Nem tudom, hogy volt-e már linkelve, de azon beszartam mikor 3D-ben nézhetted körbe a kocsidat parkolásnál
-
havri1
félisten
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok. Benzines Passatot szeretnék, a felhasználás módja miatt. (most 1.9PDTI van, imádom, de felesleges).
A kinézett autó egy 1.4TSI, 2011.11 havi gyártás.
Sokat olvastam a témában, de minél többet olvasok, annál nagyobb a katyvasz.
Addig eljutottam, hogy van a régi, első verzió, ami a nagyon gáz, aztán jött egy ráncfelvarrás, szélesebb vezérmű lánc, és a szíjjas. Utóbbi már túl drága nekem.
Tudna valaki segíteni, hogy a hibák ismeretében, egy állítólagos 81e km futott autónál, hogy lehetne ezeket a dolgokat kiszűrni, hogy egyáltalán érdemes e belevagni?
Vagy engedjem el végleg a kérdést, és mást vegyek?
Az autóról annyit tudni, hogy német, már itthon van, állítólag garantált 81e km (hát hogyne), vezetett szervizkönyves (na persze).Köszönöm!
havri
-
havri1
félisten
válasz molnarpeter #145643 üzenetére
Igazából semmi, csak öreg, és már kicsit leharcolt. Apró bajai vannak, amiknek sosincs vége. Mindig rossz rajta valami. Klíma, zár, mikorkapcsoló, ablakemelő, stb stb. Már meguntam.
Nem, ezek, meg még a 2.0 se dpf - es ha jól tudom.havri
-
havri1
félisten
válasz MunezXBK #145642 üzenetére
Jó, nyilván van ilyen is, de nem hinném, hogy ez olyan, bár, ahogy belül kinéz, "családi" koszos. Akinek vannak csemetei, biztos tudja mire gondolok
Bal hátul parkolási sérülés, annak ellenére, hogy tele van elektronikával, tehát vélhetően nem tapasztalt gkv tulaja volt...fene tudja
Jellemzően azok az autók, amikbe 4 évesen 2-300e km van, azok nem családi autók, hanem diesel, és egy személyes. Autópálya, aktatáska, stb. Kormányon a bőr ép, váltón szintén, kuplung pedál sincs kopva.Ennél a motornál (melyiknel nem...) fontos a futott km, és az az idő alatt raforditott szakszerű karbantartás, javítás.
[ Szerkesztve ]
havri
-
cool13
őstag
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
Üdv!!
B5.5, 1.8 T Mágust nem tudtok vèletlenül...? Egyik inaktív ph-s srácnak, nem tudnak rajonni mi a hibája az autòjának..
Olyan ember kellene aki vagja a tèmát, de nagyon...
Ez lenne a probléma... :
" Az autóban nem csalódtam, most is megvenném ugyanúgy, azonban előjött két hiba a használat során, amivel nem boldogulunk.
Véletlenszerű időközönként felvillan a check engine lámpa, 16795-ös hibakód, a szekunderlevegő rendszer helytelen (elégtelen) áramlást érzékel. Ilyenkor az autó menetteljesítményén semmit nem venni észre, minden tökéletesen működik tovább, a szekunder pumpa működik hidegindításnál, hallani a hangját ahogy működésbe lép. Szervizben szétbontották a fél motorteret, mindent átvizsgáltak, nem találják a hiba okát. Minden cső és komponens darab sértetlen, sehol sincs semmi repedés, tömítetlenség, elkoszolódás stb. Mivel a szerelőm nem találta a hibát, ezért elvittem márkaszervizbe is hibafeltárásra, ott ugyanígy semmit nem találtak.
A másik hiba pedig a turbóval van, akár összefüggésben is lehet a fent említettel, de erre nem derült fény. A turbó szintén teljesen véletlenszerűen néha túltölt, a rendes üzemi töltőnyomás helyett 1,0-1,1 bar nyomást produkál egy-egy pillanatra, majd pedig letilt a turbó, hallani ahogy leszabályoz. A hibafeltárás során ezt is megvizsgálták, a wastegate szelepre tippelt a szerelőm, de tökéletesen működik, elméletileg a turbóval is minden rendben van. Ezt a jelenséget produkálja akkor is ha világít a check engine, illetve akkor is ha nem, illetve elég ritkán fordul elő, de határozottan észrevehető. A szerelőm egyelőre nem akar elkezdeni tippelgetni, mert az nagyon sok pénzbe fog kerülni, inkább próbál nyomozni egy kicsit, hátha kiderül valami új infó. A kérdésem az, hogy nektek van-e esetleg valami ötletetek, mi is okozhatja ezt a két hibát."
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000