-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
freaghill
őstag
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #143708 üzenetére
Jöhetnek képek
-
Speeedfire
nagyúr
válasz K Norbi #143709 üzenetére
Nem sokat lőttem sajnos. Inkább csak nézelődtem. 1db jetta-ról csináltam csak képet.
Szánom-bánom, mert fent volt 1-2 nagyon szépen, és igényesen megépített golf.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
i-sti
senior tag
Lassan érik a vezérlescserém. Miket kellene így 200 ezer környékén ellenőriztetni/cserélni?
A legfontosabb a vezérlés. Ebből inkább gyárit, vagy egy nevesebb gyártó csomagja is jó lenne?
Gondoltam, hogy váltóban is cseréltetném az olajat. Tudom, hogy csak a gyári olaj a jó olaj. (néha nehezen veszi az egyest. )
Fék folyadék csere.
Egyszer már kérdeztem de nem kaptam rá konkrét választ. Szedettessem szét az olajpumpát és ellenőriztessem azt a hexagon "izét" vagy ennél már nem kell?Egyéb javaslatokat is szívesen meghallgatok.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
i-sti
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #143712 üzenetére
Mindent cserélni kell és új autód lesz.
Vezérlés és szerelvényei, hosszbordás szíj és szerelvényei, generátor szabadonfutója, generátor fesz szabályzó a szénkefékkel, 4 kerékcsapágy, és ha szar akkor a 4 lengéscsillapító is. Futómű elkopott alkatrészei, összes izzó... Soroljam még?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz daniel2121 #143717 üzenetére
Ha az 1.6 TDI-re gondolsz, az a 7 gangos szárazkuplungos DSG.
-
lenko
aktív tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #143721 üzenetére
Ha hosszútávra tervezel, majd kicseréled.
A műszakin azt mondják még mehet az útra, nem azt, hogy jó. Az említett futás fölött az emített dolgok ki fognak jönni rajta, ha nem is most, de 1-2 éven belül. Tudom milyen volt ez az audu új korában, meg milyen most. Most sem rossz, de nem ilyen volt. Ha azt az állapotot meg akarod őrizni, nem kell hagyni legatyásodni. Ha jók az említett dolgok, akkor ne cseréld, de számolj velük a jövőben, mert kelleni fognak nem is olyan sokára.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz daniel2121 #143720 üzenetére
Az 6-os olajos. De ez se érzem atombiztosnak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz daniel2121 #143726 üzenetére
Szerintem 4.2 V8, Miltek kipufogóval(keress rá a YT).
A olajos nem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #143686 üzenetére
Mági!!
Sok dologban igazad van, ezt nem szeretném elvitatni! De, mint írtam már anno régen, h az üzemagyagok régóta két helyről érkeznek hozzánk, egyfelől tőletek, meg Százhalombattáról. A schwechati szállítás már rég megszűnt! De, ezen is lehet vitatkozni. A Shell kutakat mint ahogy az OMV-t sem maga az anya cég üzemelteti, de persze a MOL-t sem, ezek franchise rendszerben működnek. A minőség sajnos a bérlőn múlik, és ebben rejlik minden, de minden. Ő tárolja, fejti, adalékolja, és árusítja. Ha böcsületes, akkor jó a nafta, viszont nem él meg. A többi meg benne lenne a következő mondatomban. Én cc 15 éve MOL-t tankolok, nem jó, ez tény, de veszem hozzá az adalékot, és csak azzal használom, 5-ik dízel szekerem tolom azóta, és a MOL üza miatt még nem volt gondom, pedig az elején még az Irakban szolgáló kollégáimtól vettem a DuraLube-ot, itthon akkor ismeretlen fogalom volt az adalékolás.
Szóval nem olyan egyszerű ez. A Bárdi témára csak egy reagálás, a naponta hűtőrácson lógó lábakkal közlekedő terítők mennyire foglalkoznak a dízelmotor lelkivilágával? Ebben is benne van minden, csak gondold át. Egyszerűbb az üzemanyagra fogni.Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #143728 üzenetére
Nem tankoltam még nálatok, és nem is tervezem, elég nagy a tank, hogy ne kelljen. Itt van bejáratott helyem, amivel évtizedek óta elégedett vagyok. Ott ha megtankolnád a cc-t éreznéd a különbséget(nem Kassán van a kút, hanem Sátoraljaújhely szlovák oldalán). Itt is az van, hogy kútláncon belül is vannak különbségek a töltőállomások közöt.
Túl sok ronda dolgot láttam már üzemanyag szűrőkben, szóval van tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #143729 üzenetére
..de, ez nem egyenesen arányos a minőséggel, sajnos kevesen vagyunk akik folyamatosan teletankolunk. Ez is egy ok, de vannak még tényezők. Most (is) kint vagyok a horvátoknál, INA-nál tankoltam, no adalék és azt veszem észre, h lomha disznó a kocsi tőle. Szóval ha vannak nemzetközi előírások, szabványok a minőségre, akkor nem szabadna ilyen különbségeknek lenniük. Egyébként van ebben valamennyi szubjektív dolog is, talán nem is kicsi. A dízelnél hiba esetén olyan az üzára fogni az okozati tényezőt, mint orvosnál betegség okán a dohányzásra, italra, kávéra hivatkozni.
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #143735 üzenetére
Annyira érzékenyek ezek a befecskendező rendszerek, hogy nagyon nem mind1 mit és hol tankolsz. 1800-baron pici piszok is gyalul, forgácsol, megmunkálja a felületet. Az üzemanyagszűrő csak 5mikronig szűr, a kisebbeket átengedi. Ha nem elég zsíros a nafta, sok benne a kén vagy a bio cucc, határos időn belül kivégzi a magasnyomású pumpát, az meg maga körül minden másat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz simonjoe #143735 üzenetére
És mindkét esetben megállja a helyét - Amikor Dánban és észak Merkel-országban tankoltam heteken keresztül, teljesen tiszta maradt kipufogóm. Pedig ott is ment a napi 2-3 alkalommal városi rövid szötymörgés. Az adalékolást nem sok minden köti nemzetközileg.
Én azt gondolom h annyi az elsődleges és legfőbb különbség , hogy sógorok határáig jellemzően Brent árához kötött kiskereskedelmi forgalmú, de ruszki anyagot árulnak, ami alapból nem a legjobb. Erre jön még a sok egyedi adalékolás - rgo a vevő meglopása, mert csak arra jó a sok dumával ellentétben, hogy a kútnál maradjon zsé - és máris a helyi , kissé keleties borzadálynál vagyunk.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
K Norbi
addikt
Legalább mindenki örül
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #143737 üzenetére
No igen, a MOL szívemhez legközelebb álló húzása, hogy az üzemanyag árakat a Brent olaj ár alapján kalkulálja, de közben a jóval gyengébb minőségű (és persze olcsóbb) Ural olajat veszi és teríti a hazai piacon Elvből nem tankolok MOL kúton (bár semmi haszna, mert minden forgalmazó tőle veszi a naftát )
-
simonjoe
senior tag
válasz Acheron #143745 üzenetére
...akkor még egy utolsó (és tényleg utolsó! ) gondolat ehhez a témához. Azt hiszed, h a szerb szeparatista képű Mol vezér Hernádi alakítja az árakat? A kúrmányunk nyúl ebbe de velősen, az ország össz bevételének a 60%-át az üza megadóztatása adja! El tudod képzelni, h ez mit jelent? Továbbá, h miért magas a dízel ára (is), mikor az előállítása lepárlása kisebb költségekkel, alacsonyabb technológiai megoldással készül mint a benzin? De, vehetnénk éppen a kerozin árát is. Sajnos amire van kereslet. Nem tudom itt ki hány éves, de egy jó párszor megetették már a népet, és ez nem kormány és párt függő. (bocsánatot kérek, nem szeretném a politikát bele szőni ebbe a kis monológba) Volt egy fűtőolaj sztori, most a földgáz, és nem lesz ez másként a villanyos autók "tankolásával" sem. No, ha majd azok nyernek teret és a francnak sem kell a fosszilis származék, tessen megnézni, h akkor mit fog taksálni egy liter dízel. A lényeg, h ebben kő kemény gazdaságtan van és nem egy-egy cég akarata. Jó példa volt erre a BP kivonulása otthonról, akit érdekel nézzen utána.
Továbbá jelentem, h a Dél-Dalmát tengerparton ez idő tájt zergeb@...szó hideg van.Joe
-
Speeedfire
nagyúr
-
Danex
addikt
válasz Speeedfire #143749 üzenetére
A 100-as elég merőben különbözni szokott a sima 95-től és ott a legtöbb nem is MOL alapanyagból dolgozik (MOL-nál azért gondolom mol )
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős