- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Sweet.tv - internetes TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- XPEnology
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- YouTube
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricsx
tag
Mágus! vagy aki tud nekem segíteni SOS-ben. Mostanában vettem észre,hogy nem működik a tempomatom. Volt gázpedál cserém,ami egy golf 4 ben volt elvileg,enyém az 2000-es A3 1.9 TDI. Lehetséges,hogy csak tanítani kell a tempomatot,ha igen akkor hogyan?
-
Speeedfire
nagyúr
Ezzel én is így voltam a mútlkor. Nyúlt a nyarban, furán viselkedett. Aztán néztem a kúton 2.0-2.1 volt mindenütt. Holott elől 2.5-re, hátul 2.4-re szoktam tólni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
mmdms
addikt
válasz Speeedfire #143807 üzenetére
Amíg lekapod a szelepről a tömlőt, simán elszökik 0,1-0,2 tized. Ha lassú vagy még több.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Speeedfire
nagyúr
válasz mmdms #143811 üzenetére
De itt .4-.5 bar hiányzott. Mondom, fura volt a mozgása.
Ettől függetlenül lehet, hogy nem 2.0 bar volt bennük töltés előtt, hanem 2.1-2.2.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #143807 üzenetére
Nem szoktam kergetni kanyarban mert erre totál alkalmatlan a gép, elsőre az tűnt fel, hogy úthibákon olyan furán viselkedik...Aztán megnéztem kanyarban is és rögtön tudtam, hogy vmi nem oké.
Most előre 2,4 hátra 2,3 ment.
#nincsbennetarcsi
-
Corsair90
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, már végső elkeseredésemben.
Autóm adatai: Skoda Fabia Combi 1.4-es 2007-es évjárat, BUD motorkód. 40.000 Km-nél gázosítva, jelenleg picivel több van mint 170.000 Km.
Van egy szemét hibajelenség, ami néhány éve kezdődött. Volt hogy 1 évig nem jelentkezett, de most ismét visszatért. A problémám az volna, hogy hideg indításnál, ami természetesen benzinnel történik, az autó elindul, majd 1-2 másodperc alatt le is fullad. Ezt el kell játszani 3-4 alkalommal mire nem áll le. Ha kint 20-30 C van, nem mindig jelentkezik, ha jelentkezik is, akkor 1-2 indítás után már megy. Természetesen ha kint hidegebb van, rosszabb a helyzet valamivel. Ha már meleg a motor és például leállok vele több órára, ezt követően is gond nélkül elindul elsőre.
Benzint nyilván ritkán használok, csak pár km-en míg bemelegszik az autó, emiatt sűrűbben is tankolok, hogy minél gyakrabban cserélődjön a tankban a benzin. Ami azt jelenti, havonta pár ezer ft-ért szoktam mindig tankolni.
Halottam olyan infót is, hogy valamilyen szenzorhiba lehet esetleg!
Ami volt eddig: benzin szivattyú csere bontottra, gyertya csere ahol be is lett állítva a hézag távolság 0,7 mm vagy 0,8 mm-re már nem tudom, olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere.
Benzin szűrő még nem volt, kaptam a szervitől egy ilyen tippet is, hogy van benne visszacsapó szelep és esetleg fennakadhatott.
Az volna az egyik kérdésem tudnátok-e segíteni benne, milyen szűrőt kell vennem hozzá pontosan? 1 tudom van a jobb hátsó keréknél a kocsi alatt, illetve talán még a motortérben is???
Ahogy látom lehet kapni szűrőt üzemanyag visszavezető rendszer nélkül, visszavezető rendszerrel, illetve nyomásszabályozó nélkül is. Ha két szűrő kell bele, nekem hová milyet kell tennem? Kocsi alattit láttam már, mintha úgy emlékeznék 3 csöcsű, ha ez segít valamit.
Illetve a másik dolog pedig nektek milyen ötletetek van, mi lehet a probléma, találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?
Ha kell elfogom vinni szakszervizbe, de ha lehet, szeretném megúszni a 10-20 ezer ft-os átvizsgálást első körben. Borsod megyében lakom, esetleg tudnátok itt egy jó szervizt, ahol "nem igazán" fognak lehúzni és korrektek?
Mi az amivel én próbálkozhatok még, esetleg melyik azaz alkatrész konkrétan ami hibás lehet?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Corsair90 #143817 üzenetére
Szépen sorban...
Az üzemanyagszűrőd nyomás szabályzóval van de két fajta van belőle, lehet 3Bar és 4Bar nyomásút kapni, az azonosításhoz kell a csomagtartóból a pótkerék melletti matricáról az öszes kód, nem elég a motorkód.A jelenséget sokminden okozhatja... Találgatni is nehéz, szúrőt mindenképp cserélj, azzal elrontani nem lehet, ezzel kezdeném, ha nem oldja meg, írom a többi tippet.
-
Corsair90
tag
válasz Mágus2 #143821 üzenetére
diablo1984: Ajtónyitásnál megy a pumpa, ráadom a gyújtást, akkor ismét. Ettől független lehet nincs meg a megfelelő nyomás valami miatt, amit nem tudok ellenőrizni Ennek ellenére ha indítás előtt 5x adok rá gyújtást, akkor sem indul elsőre.
Pótkeréktartályos a gázrendszer, nem tudom ennek ellenére lehet-e majd látni belőle valamit, ha egyáltalán ott van. Ha esetleg nem lesz meg, mi alapján tudnánk beazonosítani még, hogy milyen kell oda? Alvázszám pl?
Illetve gondoltam megyek 2 tank benzinnel, amibe öntök majd spurit. Ha szennyeződés miatt van, hátha segít rajta...? Persze a szűrőcserét mindenképpen megejteném, ha sikerülne beazonosítani. -
BossBoss
őstag
válasz Mágus2 #143823 üzenetére
Mágus! Egy 2005-s A3 1.9 PD TDI BKC motorkódú autót sikerült válsztanom. Ha hinni lehet a szervizkönyvnek és az órának 180 ezer kilometerrel. Egészségesnek tűnik az autó es a motor is.Azért elvinném átnézetni. Mire kell figyelni a motortérben ennél a típusnál?! Köszönöm válszod!
-
intelMMX
senior tag
válasz FoLey-v #143814 üzenetére
Ha munkából/munkába menet tankolok, akkor a melóhelyhez közeli kúton tankolok, ha pedig csak úgy tankolni megyek, akkor pár településsel odébb, szovjet barátainktól vételezek tüzelőanyagot saját személygépjárművembe. (Nem azt mondom hogy "best off" üzemanyagot árulnak azon a két kúton, de azért olyant árulnak, ami nem gyilkolja a motort.)
Ezért sem tankolok soha a lébényi dzsunka nyáltartályból
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #143827 üzenetére
Egyébként a hajtórúd-csapágyat érdemes mindegyik 77kW-os 1,9 pd-ben cserélni, legyen az BJB, BKC, BLS, BSV, vagy BXE? Vagy csak néhány kód "veszélyes"? Ha csak néhány akkor melyik konkrétan?
Más: A "levegő a csőben" történethez visszatérve... Az új thermoszelep és a kicserélt bilincsek mellé jött egy új gázolajszűrő (MANN), új tömítések a thermoszelepre, na nem mintha túl régiek lettek volna... Vettem tartalékba egy mickey mouse rögzítőt is. A szűrőcsere után még minig voltak bubik és a szelep is mocorgott egy kicsit az új szűrőben. A régi mickey mouset addig hajlítgattam míg betonbiztosra szorította a szelepet, viszont ha elég keményen nyomom a szelepet a befelé a szűrőbe még mindig megjelenik néhány bubi alapjáraton. Már nem merem tovább húzni a bilincseket és a szelepet sem tudom jobban befeszíteni, elfogytak az ötletek... Nyilván való hogy ott a hiba valahol, de hol??!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Nagy valószínűséggel VW autót fogok venni Tourant vagy Golf Plus-t, és egy kis segítségre lenne szükségem, hogy a kiválasztott autónál mire figyeljek oda, ami gyorsan kizáró ok lehet? Ha szimpatikus lesz, szervizes állapotfelmérés nélkül nem veszem meg az autót. VW-es ismerős mondta, hogy motorkód nagyon fontos, meg az alvázszám, mert attól fog dőlni az információ az autóról. Ezeket az információkat nem valószínű, hogy be fogják bemondani telefonban érdeklődés esetén ugye? Melyik motor ajánlott, dízelből 1.9 PDTDI vagy a 2.0 PDTDI-t is választhatom?
-
diablo1984
veterán
válasz grizlisandor #143832 üzenetére
Èvjáratot nem írtál, de a motorból követzezik, hogy 2010-ig bezáróan. 1,9 pd-s ajánlott a 2 literessel szemben, nem egy erőgèp, de egyterűt nem sportolni vesz az ember, cserèbe kevesebb a zsebbe nyúlós meglepetès benne a 2 litereshez kèpest.
Általánosan, kettőstömegű állapota, nagynyomású rendszer, turbó állapota, egr is koszolódhat benne, nagyon szeretik tekergetni az órát bennük, erre is figyelni kell, ha nem èrtesz hozzá, akkor egy vw szalon állapotfelmèrèst kèrj, ott hátha kijön a titok, akár egy gèpi olvasáskor is! -
i-sti
senior tag
válasz grizlisandor #143832 üzenetére
"Ezeket az információkat nem valószínű, hogy be fogják bemondani telefonban érdeklődés esetén ugye? "
Szerintem meg pontosan meg kellene mondják.
Ha az eladónak nincs semmi titkolni valója miért ne mondaná meg?
Ha nem mondja meg az már sejtett valamit, van titkolni valója.
Alvázszámból netes (fizetős) oldalakon szépen lehet informálódni a felszereltségről. Kb 2500ft egy ilyen keresés. Munkatársam előszeretettel használja.Novum Forum Siculorum
-
do3om
addikt
válasz simonjoe #143834 üzenetére
A két gömb nem a méréshez van hanem távtartó az oldalfalhoz, igy nem kenődik össze amikot ki-be tolod a pálcát. A szintet a recés rész mutatja, ugye azért recés hogy az olaj könnyebben tapadjon rajta és jobban látszódik.
(remélem jól mondom)Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
simonjoe
senior tag
válasz do3om #143836 üzenetére
..akkor a recés felső része a nívó teteje?? Ezeket az ábrákat meg akkor nem lehet komolyan venni! Még arra sem veszik a fáradtságot, h olyan képet tegyenek fel, mint ami valójában a kocsiban van.
(#143837) lenko: na, ja, csak a nagyjából, vagy a majdnem olyan az sajnos nem olyan.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
-
lenko
aktív tag
Olaj tegnap ledobva 8500km után, felöntve 5w30 total ineoval, most sokkal csendesebb a gép.
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
#89874944
törölt tag
válasz daniel2121 #143799 üzenetére
még ülnek rajta ... "kártérítési igény és összeg elbírálása"
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi hangfal építés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Bundle topik
- Windows 11
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...