- MinDig TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Google Chrome
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Ubuntu Linux
- OpenMediaVault
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózatokról alaposan
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
intelMMX
senior tag
válasz freaghill #144338 üzenetére
Úgy is viszem 2 óra múlva szervizbe. Akkor már ezt is megemlítem. A bowden nem hinném, hogy szakadt, mert azért nyekergést hallok a hátsó féktől behúzva.
focvis: Mármint amennyire biztonságosnak nevezhető a ~62 ... nem számítottam, hogy 3 emberrel is úgy fog húzni a kocsi, mint az ökör ... mármint amennyire egy 26 éves 8 szelepes autó húz
[ Szerkesztve ]
-
Faby
senior tag
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség.
Seat Toledo IV 2013-as évjárat, 1,6 CRTDI, 77 kW CAYV motorkód
A kormányszervo elkezdett darabosan működni, volt már ilyen kb egy éve, akkor szervizben utána töltöttek a szervo folyadéknak, jó lett.
Most nem tudom szervizbe vinni, kb még két hónap, mire az éves szerviz aktuális lesz. Kérdezném, hogy otthon utána lehet-e tölteni a szervo folyadékot, ha igen, milyen kell bele, és hol tudom feltölteni? Mit és hol keressek a motortérben?
Nyilván a következő lépés, hogy hova tűnik belőle, de egyelőre a tűzoltáson legyek túl.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
-
Viperator
őstag
Szép napot!
Milyen akkut érdemes venni? (Golf IV, AZD, 1.6 16V, 2000.12 gyártású)
(esetleg van győri autós innen, akinek hasonló akkuja van, csak tesztelés/ellenőrzés céljából szeretnék kölcsönkérni 5-10 percre, hogy nem hibás-e a meglévő akkum. Azaz egy másik akkuval nem fog előidézni-e egy problémát...)
Előre is köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Faby
senior tag
válasz bitpork #144355 üzenetére
Szia, valahol biztos megvan, leginkább otthon, szekrényben.
Az a baj, hogy én nem vagyok otthon, így nem elérhető számomra.
Abban mondjuk nem vagyok biztos, hogy a szervofolyadék utántöltése szerepel benne, gyanítom manapság ez túlmutat a szokásos, felhasználótól elvárható karbantartás keretein.Szerk: most néztem egy letölthető angol nyelvű manualt: Abban a szervo problémánál azt írja: Seek professional help. Azon vagyok
Ráadásul nincs hibajelzés, csak érzem a kormányzáson, hogy nem az igazi.[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
veterán
válasz Viperator #144356 üzenetére
Bemész a Tetyóba, veszel egy akksit, kipróbálod, és visszaviszed, hogy rosszat vettél, bocs. Nem a kocsidba való, szeretnéd visszakérni az árát. Vissza fogod kapni, csak ne koszold össze és szívességet sem kell kérned senkitől.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz lord_devil #144340 üzenetére
Amazon, 529€.
-
Mágus2
Közösségépítő
Elvileg ott van a tartály, ahol a fábia, ibiza párosnál is a bal első lámpa tövében. G004000M2 kell bele, ami zöld. Régen a kupak volt maga a mérce, de volt olyan kialakítású, ahol a tartályon van a min-max jelzés, amihez le kell kapni a ködlámpát, ha be akarsz látni, mert a tartály alulról van a váznyúlványon.
Nem értem miért csinált ilyet a seat. A többi társa nem kapott hidraulikus rendszert. A Golf, Octavia, Leon... mind elelktromechanikus szervót kapott. Ott nem kell töltögetni.
A másik gond, feltöltéssel csak elfeded a probléma valódi okát, hogy valahol ereszt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz freaghill #144359 üzenetére
1,5 év után behalt az Exide premium a TDI 2001-es Sharanomban. Ezután vettem ezt a lengyel valamit extra nagy indítóárammal, ez bevált. Meg kell néznem a nevét, most nem jut eszembe.
mások is jártak így az Exide-dal az ismerőseim közül, én nem vennék még egyszer.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #144362 üzenetére
Mindegyikből ki lehet fogni hibásat, nálam a Varta Silver adta fel 1,5 év alatt, de kaptam újat és az már 4 éves, azóta eladtam azt az autót és még azzal megy. Exide premium van most a skodámban, az is már 2,5 éves és kop-kopp.
-
veterán
válasz Mágus2 #144363 üzenetére
Kimentem a kocsikhoz néhány fénykép erejéig.
Szóval a lengyel csoda a TDI-ben Autopart Battery Galaxy Silver. Tavaly télen, amikor volt -20 is, úgy forgatta ahogy kell. Nem akarom isteníteni, de nekem bevált.
A V6-os Sharanban eddig egy Varta volt, amit múlt héten kellett cserélni, mert a városban egyik délelőtt megadta magát. Persze fél évvel a gari lejárta után. Csórikám most fent van a töltőn, de 99% hogy kakukk:
Tetyóban ezt vettem bele hirtelen tökmindegy alapon, úgyis eladom a kocsit mostanában:
És ami még a tanulság, hogy sajnos nem csak egy rossz az Exide-ból. A Lexusba is ezt vettem cirka másfél éve. Egyenlőre még tartja magát, eddig csak egyszer kellett tölteni (mondjuk ment pár órát előtte a zene a kocsiban álló motornál, és elég sokat kajálhat a gyári cucc, mert korábban is mindig ez a művelet vágta haza az akksikat csere előtt). De azért nem így kellene kinéznie egy Exide akkunak, ami még nincs két éves. És a Sharanban is beszart ahogy írtam az előbb. Az is lehet, hogy hamisítják már ezt is, mint az olajat.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #144364 üzenetére
Érdekel, miért döglik meg minden akkud idő előtt? Látszik a képekről....
Sokan azt gondolják, az akku legnagyobb ellensége a hideg, pedig az csak meríti. A meleg öli meg. Egyik autódban sincs egy deka takarás sem, ami a motor melegétől védené. Azok a fölöslegesnek tűnő műanyag dobozok, vagy vászon borítások évekkel hosszabbítják az akkuk életét.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Ezért kell touareget venni mert ott nem a motortérben van a delej...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ami nekem nincs az mind fosch, nem tudtátok?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lacess
tag
válasz SeniorTilla #144362 üzenetére
Na ne tessék itt riogatni a népet kéremszépen!
Alig 3hónapja vettem a 77Ah-ás Exxide Premiumot, és ahol az én autóm van télen, ott bizony tényleg hideg van. Reméljük a legjobbakat.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
tresh
addikt
Hello!
Mai nappal Kelemen új gazdát kapott. Így pls az összefoglalóból kivenni szíveskedjetek modik.thy! Természetesen az utód egy mindent IS legyorsuló V5 golf 4 lesz -
Faby
senior tag
válasz Mágus2 #144361 üzenetére
Köszönöm, megnéztem, tényleg ott van, esküszöm kerestem, de nekem nem tűnt föl. Viszont nekem ott nincs annyi hely, mint a fotón, az akksi jó félig takarja, esetleg ki kell venni, hogy hozzáférjek?
Igazad van, ahogy írtam is, a következő lépés az lesz, hogy vajh hova tűnik el?
Két hónap múlva lesz az időszakos szerviz, akkor szólok, hogy nézzenek rá erre is.
Mégegyszer köszönöm!A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
-
grizlisandor
addikt
Ma megnéztem a Kecskeméten kinézett Touranokat.
Auto-Metro Kft. kereskedésben 2 autót néztem meg.
1.9 High(katt) Aránylag rendben volt az autó, a kormányon nagyon látszódott a használat nyomai. A kuplunggal valami baj van, mert üresben elég furcsa hangot adott, meg járó motornál majdnem csattogott.
2.0 High(katt) Egész rendben volt az autó, szépen járt, csak a navi nem működött benne, meg a volt valami ami nem tetszett. 183k km volt az autóban, szervízkönyv utolsó bejegyzés, majdnem 1 éve 160k kmnél. Mondja az eladó, hogy most lett benne cserélve a vezérműszíj, nézem a motortérben a matricát, 162k km-nél 2017-06 cserélték. Kérdem az eladót, hogy erről hol a bejegyzés, erről nincs, mert dupla annyi lett volna, ha márkaszervízben csinálják. Azért 4 hónap alatt 21k km futás az komoly.Az eladót hagyjuk, mind külföldi papírral volt.
Brill Kft. 2.0 High A helyen látszik, hogy nem zugnepperek. Németben beszámított autó, végig vezetett szervízkönnyvvel, 120k km-nél cserélt vezérműszíjjal gyári előírás szerint(ezen meglepődtem, valószínűleg nem egy elhanyagolt autó), az "eladó" készséges volt, hozta a festékvastagság mérőt, végigmértük az autót, 2 helyen volt fényezve, jobb elől az idom és a csomagtér ajtó. Belül is rendben van, jobb első ajtón a kapaszkodó volt jobban megkopva, meg a kesztyűtartónyitó. Ami nem tetszett, bal visszapillantó tükör valamivel szét volt karcolva, mintha nekiestek volt sniccerrel, meg alapjáraton mintha rezgett volna az autó(vagy csak beképzeltem, mert haver nem érezte). Természetesen, ez is külföldi papíros, papír állítólag folyamatban. Kérdeztem, hogy állapotfelméréssel hogy áll az autó, hogy kolléga felmondott és emberhiánnyal küzdenek, talán csütörtökön lesz belőle valami... hívhatom majd fel.
-
morfondőr
őstag
válasz grizlisandor #144378 üzenetére
Elsőnél a csattogás szvsz lendkerék lesz, de a harmadiknál a rángás is lehet attól.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #144378 üzenetére
Brill komolyabb cég, ha valami disznóság kiderül, legalább van hova fordulni.
-
veterán
válasz bitpork #144367 üzenetére
Igen, a hő teheti tönkre, pontosabban a nagy hőmérséklet-ingadozás. Ezzel nem vitatkozok.
De azzal igen, hogy ha meg is van a felső burkolat, az sem ér sokat. Mondjuk egy 2 órás nyári dugóban, ahol a klíma és a motor hűtése ezerrel ontja a forróságot bele a motortérbe, és mind ott kering lefelé, meg össze-vissza. Mit ér ilyenkor egy műanyag lemez? Az egész motortér forró, lemezzel, akkuval együtt.
Az azért érdekes, hogy hátul lévő akkus tulajok is mondják, hogy miután a gyári akksi tönkrement, a következő már csak 2-3 évet bírt. Lehet, hogy csak véletlen, de lehet, hogy nem.
A képeken látható Varta akku élete 95%-át álló helyzetben töltötte, pótakksi volt a garázsban. Időnként fel volt töltve ahogy kell. Amikor a V6-ban behalt a régi akku, akkor tettem bele ezt a Vartát. A kocsi csak folgalja a helyet az udvaron, harmadik autó, alig-alig megyünk vele. Ebben a hatalmas használatban ment tönkre a Varta alig egy év alatt. Itt aztán biztosan nem a hő számított, mert azt alig kapott, az autó max. 20-30 km-eket ment vele.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz grizlisandor #144378 üzenetére
Miért nem hozol közvetlenül kintről autót? Ha van egy kis ismeretséged, ki is mehetsz érte velük. Kisebb az esélye, hogy vissza van húzva és lerabolva mint az itthoni nepperek többségénél. Legfeljebb kifizeted nekik a pluszt amit keresni akarnak rajta, de még így is jobban jársz mint ezekkel itthon.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
kaszaking
tag
Ha már így akksi téma. Meghosszabbítható az élettartama ha fel van téve csepptöltésre? Nem árt a sok külső töltés neki?
-
grizlisandor
addikt
válasz morfondőr #144379 üzenetére
Én is arra tippeltem az elsőnél, de a harmadiknál a kuplungolás, váltás ment hang nélkül, talán kicsit keménynek éreztem a pedált.
(#144383) molnarpeter: Igen, ezért is szimpatizálok velük. Csak kicsit vicces, hogy ott állnak halomban a a beszámított autók és nincs meg az állapotfelmérésük, ami nélkül meg nem adják el...
(#144387) SeniorTilla: Ez is átfutott a fejemben, beszéltem erről kint dolgozó cimborával, hasonló felszereltségben, majdnem azonos áron találtam kint is Tourant, csak full bőr ülés + automata váltó.
-
simonjoe
senior tag
Igaza van Máginak, sajnos a meleg zabálja az akkut. A nagy hő eredménye a felgyorsult intenzívebb elektrolízises folyamat. Mire tél lesz, annyira legyengül az akku, h akkor "dob" hibát. Senki nem árt azzal az akkunak, ha télen időnként felteszi egy komolyabb, áram és feszültségkorlátos töltőre.
Az Exide sajnos már nem a régi, mint minden területen itt is érződik az ár verseny, lenyomják az árakat, így a minőség is veszendőben. Bár nekem is az van most a kocsiban, nemtom meddig bírja. A piacon a jelen lévő akkuk közül a Rocket a favorit, egy nagy kínai gyár terméke, a top 5 legnagyobb gyártó között van, és még nem Q....vultak el. A csúcskategóriát továbbra is a MOLL képviseli, sajnos az árán meg is látszik, továbbá, ha jól tudom az itthoni forgalmazásuk meg is szűnt.Joe
-
morfondőr
őstag
Érdekes, hogy senki nem említi akksi témában a Bosch Silver-eket, én egyelőre megelégedéssel használom és a következő is az lesz.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
troland26
őstag
szaisztok
Honnan tudnék ilyen alkatrészt rendelni ? [link] Mi a neve egyáltalán ? Bárdin és Unix on se találtam ....
-
válasz troland26 #144392 üzenetére
Szia!
Bontó, vagy márkakereskedés. Ezek olyan apróságok amiket nem fog az utángyártott nagy beszállítók gyűjtőjének egyike sem tartani, mert azért az évi (csak tudnám kia az?!) 1-2 vásárlóért nem fognak venni pár ezer darabot h olcsó legyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
oszy
veterán
Seat Leon benzines. Leállítom az autót, és elkezd sípolni. Villognak a visszajelzőlámpák, a vízhőfok és benzin mutató fel-le mozog. Miután bezártam az autót is csinálja. Egy időre elhallgat, de aztán újrakezdi. Hol keresendő a gond? Valaki tapasztalt már hasonlót?
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Keresek! Motorkerékpár
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek