- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
marsu
addikt
válasz troland26 #2034 üzenetére
Szia!
A problémát az ékszíj okozta. Amikor túl laza a generátor ékszíj, ami a szervokormyányt is hajtja, az okozzhat ilyen jelenséget. Nincs töltésed, és nincs szervokormányod. A kormányzás lehetséges, de nagyon nehezen. Javaslom a szervízt, ahol megnézik a feszítő görgőket, a generátort és az ékszíj állapotát ...Press any key to continue ...
-
troland26
őstag
válasz troland26 #2052 üzenetére
Na túl vagyok a szerelőn és nem lettem sokkal okosabb . Azt mondta , hogy nem talált semmi hibát valószínű valamilyen alakalmi töltés probléma lehetett a gond . A szgép nem dobott ki semmilyen hiba üzit . Kb az egész vizsgálat volt 20 perc és ez került 4k-ba . de még mindig jobb mintha azt mondta volna , hogy cseréljek szervóelektronikát az lett volna vagy 80-100k
-
-
tomcsi23
veterán
válasz troland26 #18521 üzenetére
Na most csak egy gondolat: ha a szíjasnál ~100k km környékén ajánlott a görgök, vízpumpa, stb. cseréje a szíjjal együtt, akkor ez a láncosnál másképp lenne
Oké, a fő probléma a szíj elszakadása lenne, ebben a lánc strapabíróbb, ez egyértelmü....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
marsu
addikt
válasz troland26 #21013 üzenetére
Odafelé csak hallgattam a rádióban hogy szmogriadó van, meg hogy piros és fekete matricával nem lehet közlekedni ...
Aztán odaértem, láttam, hogy nekem is piros.
Visszafelé meg kellett
(volna)várnom a 22:00 órátAz új zöldkártya rendszerről itt találtam részletes leírást.
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz troland26 #23911 üzenetére
Szia, mennyi km van a gépben és mennyi kW-os a motor?
Sajna ezeknek a motoroknak ez a betegségük. A vezérmű lánc feszítése hidraulikus. Ez a feszítő az olajnyomást használja a lánc feszítésére. Ha ez megkopik a lánc és gyengül a műanyag láncvezető rugója, akkor átugorhat a lánc. 1-2 foggal ha odébbkerül a lánc, akkor a motor csörögni kezd. Ez az ugrás indítózás közben szokott megtörténni, mivel az olajnyomás ilyenkor 0. Egy kompressziómérés azonnal kimutatja a hibát. A konszern tud a dologról, nem javíthatatlan, valamit mát módosítottak a vezérlésen. Lehet neked is cserélni kell majd az egészet.
Sajna a hiba még a TSI motorokat is érinti.
Extrém esetben már hallani amikor ugrik a lánc.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz troland26 #23918 üzenetére
Sajnos több konstrukciós hibát is elkövettek a mérnökök az 1.2 htp tervezésénél. Gondolom nem direkt csinálták rosszra, csak nem lehet mindent előre látni. Pl. a katalizátor túl közel van a motorhoz. Pályán szinte megégeti az olajat a motorban, mivel a fő olajcsatorna fölött van. Aki pályán is használja annak ajánlott 7500km-ként olajat cserélni. Egy cseh cikk teljesen kivesézi a témát. A közeli katalizátor más gondot is okoz. Motorféküzemmódban a kis acélreszelék ami leég a katalizátor belsejéből, visszajuthat egészen a szelepfészkekig. Ott lerakódik, majd csökken a kompresszió és hazavágja a hengerfejet.
Ezek főleg a 6 szelepeseket érintik. A tiéd 12 szelepes.
Volt szerencsém ehhez a motorhoz, nagyon pörgős kis jószág, könnyű megszeretni, városban verhetetlen, pályán már kevéske.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz troland26 #24710 üzenetére
Ha szálszakadás vagy valami kaki van a gumival akkor csinálja ezt.
A DOT számot nézd meg a nyári gumidon ami a 15"-ös felnin van és abból sok minden kiderül.
Ha nagyon öreg a gummancs akkor kiszárad kikeményedik és megváltozik a futás közbeni tulajdonsága.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz troland26 #24710 üzenetére
ugyan ez a gumi volt a lemezeken is?
rob210:nekem is a yokok öregek, és ha temporól sorolok be, akkor érezni hogy ha nagyon hirtelen teszem akkor mászik kicsit igaz /45, viszont a még öregebb /50-esekkel nem volt ilyen gáz, de annak már nem gumi szaga volt hanem műanyag
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz troland26 #24714 üzenetére
SZVSZ a 7 éves gumikon én már nem mennék sehova, de ez az én rigojám.
Én betartom, az 5 év után nem gumi a gumi szabályt, amiért itt is és más topikokban is megkaptam már a magamét.Ennek ellenére minden gyártó azt hirdeti 5 év után már nem olyan a gumi minősége......
Renault power
-
t1
addikt
-
-
Morris
veterán
válasz troland26 #24723 üzenetére
Hali!
szerintem neki is 205/55-ös gumija van. Gyárilag sztem nem adnak /45-ös gumit. az már nagyon rontja a komfortot.
Egyébként nekem most télen 195/65 R15-ös kerekeim voltak, aztán mikor cseréltem a nyári 205/55 R16-ra, nagyon meglepődtem. Érdekes módon a 16-os jóval komfortosabb és stabilabb. Lehet, hogy a gumi minőség miatt (nyári Fulda - téli vegyes), de én ezt alig akartam elhinni.
Szóval Nekem a gyári 16" a bejövős![ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz troland26 #24841 üzenetére
Kösz Uram!
sok képet átnéztem, és nincs oda dugva semmi.
Közben jobban meglestem a tartályt, és van a csatiban 2 kis fém.Most azt mondják egy másik fórumon, hogy pucoljam meg az érzékelő villákat a tartályban. De hol lehetnek azok?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX