-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
molnarpeter
nagyúr
-
sirszevenap
addikt
Sziasztok!
Ilyen A6-osokba gondolkodok mostanában. Érdekelne a véleményetek, hogy megéri e, mire érdemes figyelni, stb
Ennyiért esetleg más? Jobb választás?
Bankkártyával? Hát persze!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131607 üzenetére
Ilyet csak 3 literessel érdemes venni. Kicsike bele ez a motor.
molnarpeter Biztos hogy érintett és van benne ez a tengely, elvileg ebben a 3. generációs modul van, ami a leg tartósabb, de az sem örök élet.
[ Szerkesztve ]
-
sirszevenap
addikt
válasz Mágus2 #131608 üzenetére
Igazából barátomnak egy ugyan ilyen van, csak nem avant. Nekem úgy tűnt szedi a lábát. Nem sportkocsit keresek, azt azért hozzátenném!
Megbízhatóság szempontjából milyenek ezek? Alkatrészek úgy tudom a 2 ezres tdi -be gond esetén jó árban szerezhetőek (többek között ezért is ez lenne a választásom).
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #131606 üzenetére
Nekem most 174 ezer van benne. Eddig semmi gond
(#131609) sirszevenap: Ugyan ilyen árban A4? Jóval könnyebb. Nem kínlódna úgy a motor.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Speeedfire
nagyúr
A golf3 után (egyelőre még együtt) újra itt a csoportban.
Össze lett hasonlítgatva haver 1.9 pd leonjával, az már a facelift. Azért van 1-2 dolog ami nem lett volna rossz.
Pl hiányolom a fogyi mérést, nem mintha érdekelne, de jó lenne tudni, hogy kb mennyit tudok még menni vele.
A nagy lökösök sokat dobnak a kocsin.
Lehet, hogy csak én érzem furának, de 130/150 tempónál a 3000/4000 fordulaton volt. Kicsit sokallom őket, utazóhoz képest.
Illetve akitől vettem azt monda, hogy ő 5W40-et töltött bele még most is, mert hogy jobban kíméli a turbót és inkább ráöntött 500-600km-enként 1-2dl-t. Ez valid? Illetetve, hogy a mol nem annyira jó a motornak, emiatt inkább a shell-hez járt.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #131610 üzenetére
Néztem persze. Sőt az A3 -at sem vetem el igazából! Csak a megbízhatóságtól félek kicsit, meg az alkatrészek árától... Mindenki mond mindent. Sosem volt ilyen "nagyvérű" kocsim, aztán mindig vágytam egy ilyenre. Kicsit másabb a mostani Cordobám-hoz viszonyítva, amivel persze semmi gond, csak a szüleimnek szeretném meghagyni. Most elég sok hiba kijött rajta, mivel a munkahelyemre napi 100km-t járok és nem épp barátságos utakon. Havonta jönnek ki pl olyanok, hogy csapágyas lesz valamelyik kerék stb. Míg nem jártunk vele ennyit, semmi baja nem volt. De ilyen ez!
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131609 üzenetére
Összességében a 3.0 tartósabb. Nem a menet teljesítményével van a baj a 2.0-nak, hanem a megbízhatóságával.
2.0-ból csak CR TDI-t vennék. PD-t nem. 2008-ig mind PD, utána talán a passat kapta meg elsőnek a CR motorokat. 2010 utániak már jobbak. A3-ban volt 140 lovas PD BKD kóddal, az az egyedüli amit meg lehet venni. Az a motor volt octaviaban, golfban, leon2-ban.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #131612 üzenetére
Szerintem minél nagyobb a szám az A után annál drágább a fenntartás is.
M. Péter: Kérdezd meg Piwi és AsusBoy-t. Ők is 2.0 A4eket koptatnak.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #131616 üzenetére
Az a baj az A4 műszerfala és az A6 - é ég és föld! Sokkal jobban tetszik az A6.
(#131614) Mágus2: Értem, köszönöm! Mit ajánlasz / ajánlotok 2,5-ig ebben az esetben? Az a baj, hogy mind 2007 körüli ebben az árban amit nézek, gondolom azok PD-sek. Hallottam, hogy lehet PD-t venni, csak arra kell figyelni milyen a porlasztója. Ha siemens, akkor felejtős, ha Bosch akkor eredeti német. Mi igaz ebből?
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131617 üzenetére
Rosszul hallottad, nem lehet PD-t venni. Olvasd el a téma összefoglalót. Nem csak a PD elemekkel van ott baj.
A másik baj, hogy 2.5M-ért rendes passat sincs, nem hogy A6.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131617 üzenetére
Lehet PD-t venni, csak 1.9 legyen
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Lacess
tag
Tényleg, ha már Audi Ax, Ay meg PumpeDüse...
Már egy ideje érdekel a dolog, hogy a második generációs A3 (8P) 105 pacis 1,9 Pd-vel szerelt változatai azok mind DPF-el szereltek?
Valamint azt is jól tudom hogy 1,9 Pd-t nem szabad DPF-el venni?Valahogy mindig bejöttek ezek az A3 8P Sportback-ek...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #131611 üzenetére
3k-t forog 130nál?
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Két Audit szeretnék véleményeztetni ha esetleg valakinek van kedve rájuk pillantani:
1eske - ha gyári a xenon akkor nem kellene a lökösben mosónak lenni?
2eske - ez a rökáró (sic!) vajon gyári vagy utólag rakták bele? Alvázszámmal tudom csak chekolni? Ha igen tudnátok dobni egy oldalt ami VIN alapján kidobja a gyári felszerelést?
Köszöntem!
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #131627 üzenetére
Páran raktak alá dízeles váltót.
Amúgy nem 120-nál van 3000 és 160@4000...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
simonjoe
senior tag
Mágiiiiiiiiiii!!!!
Vazzzeee, reggel beült a szerelő a kocsiba és pöcre indult!!!!!!!!! Most akkor mi a fax van??
Így rohadtul nem merek elindulni vele sehova, rosszabb mint egy csökönyös szamár, lerághatom a tíz körmöm, h mikor és hol fog ott hagyni a "nem akarok indulni" viselkedésével. Most elmegyek, pályázom vele egész délelőtt, oszt meglátom, de szerintem csak a gázolajat fogom fölöslegesen égetni.Joe
-
CharlieDrop
veterán
válasz simonjoe #131629 üzenetére
Hú, egyszer volt ilyen, úgy 18 éve, még haverom hármas Golfjával
Szar üzemanyagot tankoltunk és eltömődött a szűrő. Ha állt 20-30 percet megint el lehetett indítani, addig csak krehács...persze nem hiszem, hogy most is ugyanez a szitu, mert kb. picit bonyolultabb a te motorod egy akkor 1.3-hoz képest...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
mmdms
addikt
válasz Speeedfire #131632 üzenetére
90 lovasokba sajna ilyen rövid a váltó. A passatomba is ennyit forog,az viszont meglepő hogy ilyen 700 km után kér 1-2 deci olajat 5w40-es olajból, nálam 7-8000 km után kér annyit.
Benéztem, nálam 180@4000 rpm de a 130@3000 stimmel.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tresh
addikt
Mági!
Olajgomba hőmérsékletet tudok nézni VCDS-el ? B5 Afn A4 99'. Gomba a helyén, gyárilag ki volt kábelezve. Csatik a helyükön. Még is cseszik működni az óracsoport szerint. Gyújtás alatt csati le + negatív és meg se mozdul a hőfokmérő műszer. Lehetséges lenne hogy az ECU-tól az óracsoportba nincs kábelezve ? Sajátomba csak bedobtam aztán köszöni ment magától. Az óracsoport tuti jó kell hogy legyen enyémbe volt. Köffi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #131634 üzenetére
Ezt meg kellene néznem, hogy hogy van bekötve eredetileg, de szerintem egyenesen az óracsoportba van kötve, nem az ECU-ba. Szóval az óracsoportban keresném az értéket, ha nem mozdul a mutató, akkor valahol kábel hiba van...
Az output tests mozgatja a mutatót az óracsoportban?
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz Speeedfire #131640 üzenetére
Ja hogy benzines.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Mostnában nem nagyon olvastam a topikot kicsit el voltam havazva. Kátom idoközben Mágus kollega is visszatért.
Ez idoalatt nálam is történtek változások a vassal:
- a klíma nem fúj hideget
- volt egy termosztát csere
- a motorházetot vmi majomjárdának nézte és átsétált rajta, a két él behorpadt, egyiket sztem jégkáros simán kihúzza,a másik élnél hullámos lett a lemez
- kéziféket nem használom, sárgán világít a muszefalon, vagy az egyik motor adta meg magát, jobb esetben a kapcsoló
- a vezetoldalon eltunt az ulesfutésùgy ahogy jön a jó, mehet digra kocsi, illetve jégkáros, szokásos 10ezres olaj+szuro, levegoszuro, uzemanyagszuro csere, illetve pollenszuro csere.
Nyári gumi kétséges, hoygy elbír-e egy nyarat.
Esetleg valakinek van tapasztalata 205R16 méretben , hogy miylet lenne érdemes?Szép kiadásokkal teli tavasz elénézek
-
momo2828
tag
Jöttem én is egy problémával hozzátok, úgy látom ez egy ilyen időszak..
"Nagyobb" terhelés után - értsd, 4 ezres fordulat felett pár előzés, vagy kicsit dinamikusabb vezetés után - felvillan és besípol az olajos kanna az óracsoport közepén. Jellemzően mikor kicsit lazíthat a motor, üresben gurulás vagy dombnak lefele. Kb. 10-15 mp villog, de mire leállhatnék vele, eltűnik. Tegnap voltunk hosszabb úton, akkor jött elő. Azt hiszem egy alig hallható sípoló hang is megjelent, de ennek nem tudom mennyi köze van hozzá. Csináltam még egy képet, ennyi gyanúsat látok.
Hasonlóval találkoztatok már?
(1.6 16V, AZD) -
sirszevenap
addikt
No akkor újabb kérdés. A3-ból 2,5 millióig jöhet az 1.9 PD TDI(105 ló)? Vagy abból választhatom a 2.0-át ami 140 ló?
Bankkártyával? Hát persze!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131646 üzenetére
1.9, DPF nélkül. Hajtórúdcsapágyak cseréje kellhet.
-
sirszevenap
addikt
-
brekes
tag
Sziasztok, adott egy 5-ös Golf Plus 1.4 16v, álló helyzetben és menet közben is sípolni szokott. Semmilyen lámpa nem világít a műszerfalon, csak aminek kell... Videó ITT. Nem tudjátok mi lehet a probléma?
-
bmwsan
senior tag
válasz sirszevenap #131648 üzenetére
Ahogy molnarpeter kolléga is írta, az 1.9PDTDi biztosabb választás, nem kell vacakolni, hogy milyen PD elem van benne(BOSCH-Siemesn-Continental), illetve az oljapumpa meghajtásával sem.
BXE motorkód esetén viszont, számolni kell a hajtókarcsapágy cseréjével nem nagy tétel, a komplett készlet 50k körül mozog.A kocsi kis képek alaján szép, úgy tunik, hogy nem csak tulajdonosa, hanem gazdája volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
- Xbox Series X|S
- Fogyjunk le!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Politika
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest