- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
g4bb3r
tag
válasz tomcsi23 #116057 üzenetére
van a csomagtartoban 12v -os csatlakozo... ez visszafele is működik? Elég hihetetlenül hangzik
Csak annyira akarjuk kinyitni, hogy be tudjak jutni, motorháztetőt kinyitni és aksit kivenni/tölteni. Hétvégére kell a kocsi, csak le akartam mosni.. jó hogy, nem szombat reggel derült ki
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
Üdv
a turbófeltöltőből kerülhet a motorba olaj? (1,9tdi afn)
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
-
M@nH.
aktív tag
Sziasztok. Már egy ideje ezzel a hibakóddal küszködök:
17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded
Audi A3 1.8T 2000-es évjárat. Sajnos teljesen kiszámíthatatlan mikor jön elő, vagyis inkább úgy mondom, hogy leggyakrabban 5-ösben való hirtelen gyorsuláskor, ami elég kellemetlen, mert a motorvezérlő rögtön vészüzemmódba kapcsol EPC felirat világít én meg rögtön gyújtás le, fel és haladok tovább. Mondanom sem kell, hogy előzni nem is nagyon merek vele így, de pályán is elég kellemetlen pl. este mikor sötétben kell haladnom pár másodpercig Eddig kicseréltem egy vákuumcsövet ami az N249-es szelephez megy, kitakarítottam a fojtószelepházat, megtakarítottam a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt, cseréltem levegőszűrőt (éppen aktuális volt amúgy is), viszont a légtömegmérőt még nem nagyon mertem piszkálni, de nem is tudom mennyire érdemes. Itthon csak féktisztító van jelenleg, de nem tudom az mennyire tenne jót neki. Illetve még van a fékrásegítő vákuumcsöve, aminek a visszacsapó szelepnél szét van repedve a csöve. (ez akkor derült ki mikor erőteljesebb gyorsulásnál folyamatosan meg meg torpant az autó. gyors szigszalagozás után ez meg is szűnt) Ezeket a csöveket egyébként milyen fajta csővel tudnám kiváltani? Mert ilyen merev vákuumcsövet nem találtam még, de jó lenne mert az a szigszalag mégis csak.. na.. Illetve még egy kérdés, ha már légszűrő csere volt gondoltam kitakarítom a légszűrőházat meg alá is bekukkantok már és találtam egy vezetéket ami csak úgy ott "lóg". Ez mi lehet? Végig követtem, hogy hová megy, de nem sok sikerrel jártam, mert a tűzfal mögé megy a vezető oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
shaggy
aktív tag
Sziasztok!
Van egy skoda fabia 2 szériás 2008-as autóm.
És a kesztyűtartó és a fölötte lévő tárolóhely is nyitott a kérdésem az lenne a felsőt vagy az alsót tudom kicserélni zártra?Ha jól tudom az egyiket csak akkor tudom cserélni ha az egész műszerfalat cserélném.
-
Gyula84
veterán
Brumi˘ bitpork footy köszi
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
VR6-Fan
veterán
válasz M@nH. #116066 üzenetére
[link] még egy kis help.
De ahogy a Varázsló mondja, csövek, de a kartergáz csöveket is mérd meg, ahol ennyi túlzott levegőt tud beszívni az a lefújó, lehet vagy valahol a kartergáz csöveken vagy ahogy az alu pipába (turbonál) bele megy a gumi szívó cső, ha ezek után se lesz meg a hiba akkor vidd el valami autista 1.8t-shez!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
M@nH.
aktív tag
-
válasz M@nH. #116066 üzenetére
Én megtódanám azzal hogy vedd ki a légtömegmérőt, fújd be azzal a féktisztítóval. Ha diódás akkor alapból kuka. Ha platinás és rossz szintén mind1 neki. Ha jó akkor semmi nem fog változni és marad a vákuum.
Azokat a csöveket nem nagyon fogod hosszú távra kiváltani. Oda hő és nyomás tűrő csö kő, az meg nem terem minden fán. Mágus2 slag módszere eseti megoldás.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
M@nH.
aktív tag
válasz bitpork #116072 üzenetére
Jól gondolom, hogy ez platinás? Természetesen ebbe is belekukkantottam, mert hát én ilyen kíváncsi fajta vagyok, de kivenni már nem akartam a csőből mert ha valami baja lesz akkor bajos lesz munkába menni
Akkor ha valamilyen szövetes szilikon csövet kapna az megfelelő lenne? Vagy fontos, hogy merev falú legyen? -
VR6-Fan
veterán
válasz M@nH. #116074 üzenetére
egy kör erejéig mind két rámenő csövet le dugozod, annyi fluttert ki kell hogy bírjon a turbo, ha meg nem akkor annak már amugy is kereszt...
chipet egy túró nyomás mérővel kitudod deríteni.húzd le a picsába a légtömegmérőt (megy nélküle is gond nélkül, csak az arcodba gyujtja a lámpát, ha jól gondolom nincs már gázbowdened, egy motorkodot igazán írhattál volna)), ha nem találsz egyéb "leak-ot"
u.a. neked "két diodás" van, nem platina szálas, olyat a 90S csodáiba találsz, pl korai vr6 vagy punto hgt még talán.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz M@nH. #116079 üzenetére
csináld/nézd meg amiket írtunk, aztán ha nem keres valakit aki nem csak hiba kód olvasásra használja a vcds-t illetve tudja is hogy az adott motoron mit kell nézni, és ne feltétlen autó szerelőt keress, mert lehet a kenyér sütés megy neki igazán ))
azon már olyan vezérlő van amin van értelme vcds-el bohockodni.aprópó Mági! nefmoto loggeről tudsz valamit?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
g4bb3r
tag
válasz tomcsi23 #116060 üzenetére
Köszi a tanácsokat. Végül sikerült bejutni a csomagtartón keresztül, egy csavarhúzóval megpiszkálva előre lehetett dönteni a hátsó ülést és így bemászva ki tudtuk nyitni a vezetőoldal felől. Most töltőn van...
Lehet , hogy gyengül az aksi. Van aki szerint 1 hónap állástól még nem kellene lemerülnie..
A jövőre való tekintettel azt hiszem beszerzek egy ilyen szivargyújtós / adapteres aksi töltőt.Más: Az normális hogy a vezetőoldali ajtó kulccsal se nyitható ha az aksi döglött? Az nem egy mechanikus zár?
-
g4bb3r
tag
válasz Mágus2 #116086 üzenetére
Klassz... Köszi a választ.
Más:
Említette valaki a CTEK töltőt (régebben is dicsérte valaki) ahhoz van ilyen 12v-os szivargyujtó adapter. Nevezzetek fillérb..nak de nekem kicsit borsos a 23eFt . Találtam egy ilyet Black & Decker aksi töltő ami kb szerintem ugyanezt tudja és adapter is van hozzá. Ez is OK nem?
-
TaaT
veterán
válasz g4bb3r #116087 üzenetére
A vaterán évekig árult egy ember használt CTEK töltőket, én is tőle vettem az enyémet. [link] [link] Ez egy tizes volt, ha jól emlékszem 15-ért már a komolyabb cuccot is meg lehetett nála venni [link] Ez utóbbi most a boltokban 22e forint.
footy: Ha nem mered az autón hagyni a csepptöltőt akkor semmi értelme az egésznek.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz mmdms #116056 üzenetére
Igen, úgy hívják hogy Audi Sport Quattro
K Norbi: Szép terítő
footy: Jópáran vettek aldis töltőt, nem emlékszek komolyabb problémára.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
footy
addikt
Jópáran vettek aldis töltőt, nem emlékszek komolyabb problémára.
Elhiszem, de szerintem ez nem az a dolog amin sporolni szabad.(#116095) Danex
valamelyik forumban en is lattam hogy ajanlgatjak, akar impulzustoltokent is, bar kulfoldi forumokat olvasgatva ez a tulajdonsag nem igazan volt reprodukalhato -
bmwsan
senior tag
válasz mmdms #116056 üzenetére
Hahun van egy S1 Quattro, 635LE.
Nem semmi gép.
-
mmdms
addikt
Bonn mellett nap mint nap találkoztam egyel (ha késve mentem melóba ), nem nagyon volt időm megnézni, mert vagy nem sokat láttam belőle, vagy a füsttől nem látszott a körforgalomba, de Röhrl gépére hajazott. Elég elmebeteg gyerek vezette.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...