- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz mmdms #115152 üzenetére
Hmm pedig elvileg ez is német márka. Amúgy nincs valami német autós bolt lehet ott találsz ilyet. A többire azért nem mondok semmit mert nem ismerem Hartot, TRW-t, Febit cseréltem már avval nincs baj az tuti. A lemfi meg egy vagyon annyit nem ér úgy is kinyírja itthon a sok kátyú 2 év alatt azt is. Igaz te némethonba lehet jól járnál vele.
(#115151) Morris: a4, b5-b5,5 passat, superb, stb alá van nekik 3 haveromnak is az van az audi alatt 2 18-as kerekekkel jár pesten és nem kímélős tempóba. 2éve van alatta én raktam be neki még nem panaszkodott műszakin se volt gond
-
-
mmdms
addikt
válasz tresh #115154 üzenetére
De van itt is autós bolt, csak van legalább egy 2-es szorzó az áraknál.
Az előbb beszéltem az itteni ismerős szerelővel, aszongya vegyem meg a legolcsóbbat, 2 év múlva úgyis cserés lesz a drága is. Hamburgba is marha szar utak vannak, nem éri meg.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Kiskokó
veterán
Hozzáértők !!!!
Láncos 3.0 TDI BMK motoron van értelme ha külön ki akarom cseréltetni a vízpumpát?
Azt mondták, járjak addig vele amíg nem csöpög vagy áll meg... hát mondom király... de mivel láncos a vezérlés nem tom, mennyire egyszerű cserélni? vagy elől van és a szíj hajtja ?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
varsam
őstag
Helló
tegnap észrevettem, hogy mindkét ülésemből kiesett ez a rugó [link] Mi célt szolgál, és hogy tudom visszatenni? Az első része megvan hova megy, de a hátsó nincs. Visszatudom tenni anélkül hogy kiszedném az ülés, egyáltalán kell ez oda feltétlen?
'98 Passat B5 Variant
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
Beltérvilágítás fényerőállítója úgy néz ki, megmakkant, minimum állás felé visszaugrik full fényerőre. Fújkáljam kontakt spray-vel, vagy egyértelmű csere? Gyakran mihálylanak ezek és jobban járunk bontottal, vagy újat érdemes?
-
zsoleszkai
tag
S.O.S.!
Tegnap szétszedtük az első féket (kifordítottuk a nyerget) és megzsíroztuk a csúszó csapágyat (ha jól mondom, tehát ami a külső fékbetéteket nyomja annak az átvezetőjét) és leellenőríztük a fékek kopottságát.
Ezután ma ahogy indultam volna nincs az első tengelyen fékerő, beesik a pedál illetve a pedált lenyomva az ESP visszajelző is elkezd világítani. Fékolaj van, nem ereszt és nem levegős.Bármilyen tanácsot meghallgatok.
/KneeBy/
-
Criton
veterán
Létezik, hogy egy automata váltós 2008as CR TDI Passat Variant egy fékezés után lefullad? Mert nem tudom hogyan, de ma nekem sikerült , utoljára talán egy manuális váltósnál volt ez, még jogsi szerzés előtt jó pár tíz éve
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz Mágus2 #115143 üzenetére
Ok akkor adalék kilőve.
Viszont megnézem, ha felnyitom a motorháztetőt és szembe állok az autóval akkor a bal alján van hűtővíz nyomának a helye. Viszont ha jól emlékszem a cső csatlakozás és a bilincs jobb felül és jobb alul van ha szemből állok az autónak ez meg bal alul van. Le kell szednem a burkolatot lehet az egész hűtő alján végig fut a víz és ott cseppen le nem tudom...
A csöpögés kb 1-2 csepp/ perc, de nyoma van. Megnézem járó motornál mekkora a folyás.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #115177 üzenetére
Hát énis még csak olyat láttam meg tapasztaltam hogy Robotizált (automata) váltós autó fullad le... de az normális ... pl az Opeleknél.
Haverom beakart állni egy 20-30cm-es friss hóba nagy gázzal beállt és ahogy hirtelen elengedte a gázt paff le is fulladt ahogy megállta kerék.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Criton
veterán
Lehet hülyeség , de néha úgy érzem mint ha megszívta volna magát a kocsi..... itt értem, hogy ha lefékezek és full gáz, akkor mint ha meglenne egy kicsit torpanva a kocsi....... minden lehetőséget körbejárnék, mert sokat van velem a 9 hónapos fiam, az hogy én valami műszaki hiba miatt ott maradok egy dolog, de a fiam biztonsága az elsődleges, és egy forgalmas úton most újra csinálná, az nem lenne jó. Ez a mai dolog a MOM parkolójában volt mikor mentem volna ki, és egy *állat előttem satuzott, és nekem is kellett, akkor fulladt le.....
-
Danex
addikt
válasz Criton #115183 üzenetére
Nem valószínű ,hogy releváns információ de a régi automata Vectrám a fékezés majd megállásnál addig fulladt amíg az EGR meg nem lett tisztítva. (Volt, hogy nem jött elő hetekig majd utána gyakrabban, hidegen melegen mindegy volt, csak annyit vett észre az ember, hogy stop után hiába nyomtam a gázt, a motor lepihent, majd pöccre indult
-
-
Criton
veterán
válasz Mágus2 #115187 üzenetére
Nincsen, de elég sokszor előfordul, hogy egy esetleges lassításnál is, mikor gázt adok, mint ha szenvedne, majd ránt egy nagyot..... tudom van az ismert hezitálási dolog ennél a dsg típusnál vagy mi, de ez nem az.......
A chiptuningot MMC Misi csinálta, amennyire tudom jó szakember a témában.....rosszat eddig még nem hallottam róla, említettem neki is, de kizártnak tartja, hogy rosszul írta volna meg a programot......
Az elmúlt két hónapban egyébként volt egy váltóolaj csere - valamint egr szelepet is cseréltek.
"Olyan, mintha a váltó sebességben felejtette volna magát" - én ezt anno említettem a szerelőknek, de akkor úgy, hogy olyan mint ha a kuplung benyomva maradna, és úgy nyomja mellette az ember a gázt..... - de természetesen hülyének néztek, meg próbálták is, és mondták ilyen probléma nincs...... voltam két márkaszervizben emiatt, meg magán szerelőknél is......
egy kicsit mondjuk kezd bennem felmenni a pumpa, hogy erre a hibára nem nagyon jön rá senki, korábban is volt ilyen, de akkor még nem fulladt le a motor, ma kezdte el...... nem kis pénzt hagytam már szervizeknél, de erre a dologra még senki nem mondott semmit sem...... Porsche Buda mikor említettem a jelenséget, minden ránézés nélkül váltó hibát mondtak, és cseréltessem aminek a ktsg több mint egy millió.......
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Criton #115188 üzenetére
sokszor előfordul, hogy egy esetleges lassításnál is, mikor gázt adok, mint ha szenvedne, majd ránt egy nagyot.....
Na erre gondoltam, ez nem úgy hangzik, mint a vákuum probléma. Ilyenkor gondolom nem vált vissza időben és az alapjárati fordulat alá kényszeríti a motort, a rántás akkor, van, amikor észbe kap, hogy hoppá, gebasz van. Figyeld meg, hogy milyen fordulatszámon történik ez és hányadik sebességben.
Ránézés nélkül én is a váltó hibájára tippelek, kérdés, hogy mechanikus vagy elektromos, nagyon nem mindegy, mert csak a hibás részt kell cserélni, vagy javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Mágus2 #115189 üzenetére
2-3-4-5 érezni, 6ban mint ha nem lenne probléma, de volt olyan, hogy 3ban is mikor előzésnél nyomtam egy gázt mint ha fuldoklott volna a motor, akkor olyan 900on volt a fordulat majd visszaesett 700-800 ra - többnyire ezen van mindig, és a szerelők szerint ez a normális. Két napja voltam Balaton környékén, autópálya, kicsit próbáltam neki nyomni.... tudom ezért bünti járna, de mint ha 140-nél vége lenne a kocsi erejének..... pedig elvileg most több LE meg nyomatéknak kéne benne lennie mint a gyári szoftverral.....
"Ránézés nélkül én is a váltó hibájára tippelek, kérdés, hogy mechanikus vagy elektromos, nagyon nem mindegy, mert csak a hibás részt kell cserélni, vagy javítani. " - nos erre kéne egy jó szerelő......
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Criton #115190 üzenetére
Ha 140-nél elfogyott a craft, akkor ott más bajok is vannak. Ez még vákuum probléma is lehet.
Minden tünetet pontosan tudni kellene és elő adatot is kellene olvasni, a légtömeg mérő, turbó nyomás elvárt és teljesült értékei, fordulatszám. Mindezt legalább 4.-ben lehető legkisebb fordulatszámon padlózva, ameddig engedi a fordulatszám mérő, vagy a yard, vagy vészmód. Nem űrrakéta ez, meg lehet találni a hibát, csak nem olyan jól fizet a hibakeresés, mert sok idő elmegy vele, és a kimenetel kétséges, ezért inkább cserélnek olajat, mint hogy ilyeneket vállaljanak.
Ha vákuumos probléma, akkor csövek, amik nem drágák, max 20 euró az összes, vagy N75 szelep, vagy a turbón a VGT mozgató membrán. Az n57 szelep kb 50 euró, a turbós labda meg vagy 120 euró. Pontosan meg lehet találni, hogy mi okozza, szóval emiatt nem cserélnék mindent. Egy jó szakember 1 nap alatt kilövi a lehetséges dolgokat.
Nem csak vákuum probléma lehet, ereszthet valahol a magas nyomású csőrendszer, ami a tubótól jövő vastag csövek, IC. Egyik összetét sem olajos, olajpárás? Mert ahol ezeken a csöveken olaj van, ott szökik a turbó nyomás, ami alacsony fordulaton számottevő teljesítményvesztéssel jár. Ez jól bekavar a váltónak, mert elvár egy bizonyos nyomatékot, amit még chip-el sem tud a beteg motor.
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Criton #115193 üzenetére
Pedig az nem olyan vészesen sok. Már ha valós a futásteljesítménye.
Ha 140-nél megtorpan akkor ott vmi nem kerek. Az miénk ugye gyengébb de 213-at óra szerint olyan lazán ment hogy ihaj (természetesen egy lezárt magán úton ). 180-ig nagyon potensen gyorsul felette már azért nem olyan fickós. Szóval ha 140-nél elgyengül akkor vmi nem kerek.
Nekem akkor csinált ilyet amikor az egr vacakolt (mármint hogy nem ment, megtorpanás-rántás nem volt). Biztos gyárira cserélték? Mert ha vmi utángyártottra akkor nem lepődnék meg. Nálunk az olcsó (nem gyári) 1 hónapig bírta kb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #115194 üzenetére
A szerelőkben keresném a hibát, nem tudom mit csináltatok. Ha visszanoymjátok a féknyeregben a hengert, első 3 fékezés olyan lekváros, míg kijön a henger vissza, de ha ez nem múlott el, akkor valamit rosszul csináltatok, valahol elvész a fékerő. Minden a helyén van? Szerintem szerelési hiba. Újra szét kell kapni és megnézni mindent. Az ABS jeladó kábelét nem szakítottátok meg?
Criton Lehet egy turbó felújítás is befigyel. Át kell nézni az egészet. Nem öt perces diag.
Qru 180-ig nagyon potensen gyorsul A 140 lovas octi is, persze szigorúan városban.
Holnap átszelem az országot. Majd integetek nektek Pesten.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...