- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
-
zsolt19900
őstag
válasz Dr.Zoo #116950 üzenetére
nekem b5-ön történt majd' 1 éve turbófelújitás, előtte küldtem Máginak logot -voltak vákuumproblémák stb stb- kb az volt az itélet, hogy olyan mint ha belelépnék egy rágóba és azt továbbhúznám
ez volt sajnos, igy vw szalon -mivel ott vettem, igy "gari"- ránéztek kicseréltek egy 10cm vákuumcsövet és ez a baj meg is szűnt.
következett a turbórendszer kipuccantással egybekötött kis szoft mód, amihez közben hozzácsapódott egy új turbóbelső betétele is -mivel minden oldalra lógott a tengely, amerre csak lehetett - nos azóta ha lehúzom pl. az alsó coolercsövet látok benne egy kis filmet, de nagyon minimális.
Amikor mindezek előtt -mondjuk első szárnypróbálgatásaim autómegvétel után- levettem a coolercsövet pl. alul, akkor csurgott belőle az olajszóval lehet, hogy sajnos nem úszható meg kisebb-nagyobb rendbetételekkel a dolog
azóta az autó ezen része jó igaz teszek is róla, hogy az legyen, mivel nem vezetem lustán
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zeus_2k14
senior tag
üdv.
ilyet hol tudok venni magyaroknál vagy külföldről olcsón?
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
a skoda felíciámmal van némi gond.
2000-es évjárat, skoda motoros, MPI injektor, 65 lóerős.Ha bemelegszik elgyengül, nem gyorsul megfelelően ( a 65 lóhoz képest sem. :-) )
valamint sokszor ha kinyomom a kuplungot le is fullad.A motor alapjábanvéve nem kopott, 150E van benne, nem füstöl, nem eszi az olajat, normálisan szoktam használni, ahogy egy ilyen "A -> B-be" típusú autót szokás. Kb. 3 hónapja elvittem a csömöri skoda doktorékhoz, ők - kis iróniával - egy helyes kis összegért gyertyát cseréltek benne nekem, mivel nem találtak hibakódot, legalábbis olyat, ami valami konkrét hibára utalt volna.
Összességében ez most a 3 szerelő, aki megnézte ezzel kapcsolatban az autót, és nem tudott rá senki semmit mondani, a hümmögésen meg azon kívül, hogy "ez öreg, vidd el márkaszervizbe" szövegen kívül.Esetleg van valami tippetek, vagy, hogy mivel lenne érdemes kezdeni? Még várjunk a "Uram, vegyen 60 ezerért vezérlőegységet, mi beszereljük 30ért" résszel. ;-)
A favorit fórumról irányítottak át ide, mint injektorhoz értő rész. :-)
Üdv, Béci.
-
Dr.Zoo
senior tag
Úgynézki megvan a probléma oka, szívócső nyomás érzékelő szenzorra panaszkodik.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
momo2828
tag
Nálam a 23 mm-es van, így én inkább csak a szoknyát cseréltem a gomb maradt, mert akkor még nem találtam ebben a méretben. Így nézett ki nálam: [kép]
(#116881) Morris: Igen fedik egymást, de váltó körüli box van felül.
(#116882) gergo07: Nálam nem kellett. A két csavar 2 oldalt van, az ülések felől a váltó körüli box oldalán. [kép]
-
TaaT
veterán
válasz momo2828 #116958 üzenetére
Nekem lepattogzott a króm a váltógombról, meg a kézifék gombjáról is (utóbbit nem értem, elég kemény a króm, és már így vettem az autót)
Váltógombból nem akarok olyat venni mint amilyen most van, a kis gödröcskék megtelnek kosszal és nem lehet tisztán tartani. Kézifék gomb meg valszeg bontós lesz.
Give them hell Ukraine!
-
i-sti
senior tag
válasz brumi1024 #116886 üzenetére
"amin meglepődtem, hogy fékkel fékez"
Miért nem azzal kellene? Én ahol csak lehet tempomattal megyek. Nekem egy keveset lefaragott a fogyasztásból, és a DFP regenerációis sűrűbben kapcsol be. Mindig akkor veszem észre mikor megállok és a hűtő venti ezerrel nyomassa elől.
A fordulat üresben nem kellene megemelkedjen? Úgyan ott marad mindig.
Novum Forum Siculorum
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #116962 üzenetére
Ha nincs adaptív tempomat akkor eddig nem volt szokás a VW csoportban, szimplán csak elveszik a gázt (140-ről leugorva 100-ra tempomattal pl). Passat B6, Golf 6, Audi Q3 közül például egyik sem tette, és ezeknél ki is emelték, hogy csak az adaptív tempomathoz jár ez a feature, szemben mondjuk a BMW-vel, ahol mindegyik fékez.
DPF-re passz, benzinespárti vagyok. A Q3-on meg nem szoktam figyelni, és egyébként is ritkán tempomatozok, és azt is csak pályán (ott se mindig).
-
i-sti
senior tag
válasz brumi1024 #116963 üzenetére
Ez az első tempomatos autóm. Nekem logikus volt hogy x-ról vissza veszem (x - 10)-re fékez. Nem tudtam hogy ez a feature most jött be.
VCDS-ben nem lehet kicsit tanítani a tempomatot hogy nagyobb lehet a "hiba tűrése"?
Pl:
-finomabban gyorsítson
-ha emelkedő jön ne egyből nyomjon egy padlót (ahol lakom sok kicsi dombocska van, mire a tempomat érzékeli hogy gond van gyorsít, mire megjön a gyorsítás nyom egy féket mivel már ereszkedem is le), ezen akarok ha lehet kicsit optimalizálni.Novum Forum Siculorum
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Golf 3 1.6 gt AEK motornál kell cserélni vízpumpát is amikor vezérműszíjat cserélünk? A boltokban a "szett" szó alatt nincs vízpumpa a csomagban, csak a görgők.Köszönöm!
-
brumi1024
veterán
Erős lejtőn például, vagy épp látsz egy 100-as táblát és leviszed 100-ra akkor lefékezi magát 100-ra, nem pedig hagyja kigurulni 1x0-ről.
Ennek egyébként valszeg annyi az oka, hogy az ACC-hez is ezt a tempomatot rakják, csak bekerül előre a szenzor, ami kvázi egy külső szabályzóként jelet ad. Olcsóbbnak tűnik, mint a korábbi modult hozzáigazítani a jelenlegi rendszerhez.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
vendingo
veterán
Rákérdezek itt is, hátha kapok választ:
Van egy törött, lejárt műszakis, forgalomból ideiglenesen kivont autó. Ennek az újbóli forgalomba helyeztetése egyszerű? Ugye nem kell hozzá érvényes műszaki, meg hasonlók.
Előre is köszi.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz MunezXBK #116982 üzenetére
Az a szitu, hogy lenne rá vevő, de csak úgy, ha segítünk neki azzal, hogy átadás előtt visszaállítjuk a forgalomba.
Akkor érvényes műszaki vizsga nélkül nem tudjuk ezt megoldani?Én azt hittem, hogy csak bebattyogunk a hivatalba, hogy állítsák vissza a forgalomba.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
i-sti
senior tag
B8-nál 2 éves vagy 30k szervíz intervallumot milyen néven kellene Resetálni?
Nem az olaj cserésről van szó.Novum Forum Siculorum
-
lenko
aktív tag
-
kaszaking
tag
Audi A4 B5 kocsiba milyen izzó kéne előre? H4 vagy H7?
-
kadam93
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 4-es Golfom 1.9 TDI AHF motorkódos, és ezt a hibát írta ki a hétvégén amikor rádugtam a gépet.
Van valami ötletetek, hogy pontosan mi mehetett tönkre?Address 01: Engine
Controller: 038 906 018 J
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1810
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
31-00 - Open or Short to Ground
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-00 - Open or Short to B+
Readiness: N/A
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben