- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TaaT
veterán
válasz #01682176 #115399 üzenetére
"hiába indítóztam, nem röffent be."
Ha lehúzod az összes gyertyapipát akkor sem fog beindulni, viszont az el nem égett benzin majd durran egy nagyot a kipufogóban (rosszabb esetben szétnyomva azt). Ezért gondoltam arra hogy elment a gyújtás, nincs szikra.
Give them hell Ukraine!
-
-
-
#01682176
törölt tag
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #115407 üzenetére
Te mindig a trollkodásnak a legmagasabb fokát feltételezed, holott közben meg nem is.
Nem írta a periódust, ha 10e, akkor 2-3., ha elmegy 15-öt is (neadjisten 20-30-at), akkor már inkább 2.Kalandor:
A dízel kényesebb az üzemanyagra, szóval szvsz max minden 2. olajcsere.
Persze mindenki azt csinál amitnem szégyellakar.
Mennyi egy ilyen szűrő amúgy?Itt van egy 40 hónap, 32e km-s szűrő, prémium benyával (3 olajcsere).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
norbert1998
veterán
válasz Kalandor #115408 üzenetére
Dízelnél (dci, francia) mi is együtt cseréljük az üzemanyagét az olajjal és olajszűrővel együtt. 10 ezrenként. (néha rácsúszik még pár ezer). Mondjuk nincs benne sok km, 170k, de 30k óta, mióta megvan, így csináljuk. Eddig az ezekkel kapcsolatos alkatrészek köszönik, szuperül érzik magukat.
(#115412) tomcsi23
Azosztigen!Ez viszont... Ugye ez (a benyás nyaralóhely) 257k-val lett véve szombaton, kicsit, gyengén fehéres (vízgőzös) füstje van. Pedig a tartályből nem tűnik úgy, mintha fogyna
AEX betegség? Szimpla hengerfej vagy tömítés?Hangosforma benzinpumpa? Erre valami ötlet?
Igen, feltettem az összes gyökér kérdést, amit lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-
tomcsi23
veterán
válasz norbert1998 #115413 üzenetére
Mindig van ez a füst vagy csak ebben a hidegben, kevésbé bemelegedett állapotban?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Criton
veterán
Nos, pár napja említettem itt a problémámat, lehet két napja, lusta vagyok most visszanézni. A lényeg, hogy azóta manual módban használom a váltót, és így az égvilágon semmi probléma nincs. Szerviz még mindig nem talált semmit sem, turbo rendben - de egy éven belül azért legyen cserés, vákum nincs..... váltó is elvileg rendben. Akkor D-ben mi a rákért csinálja a problémát? Persze alapbeállítást nem csináltak. MMC Misivel beszéltem, ő csinálta a tuningot, ő is mondta, hogy mivel megváltozott az alaprendszer, nem ártana újrataníttatni a váltót, főleg, hogy még a gyári beállíátsok alatt vett mindent. VCDS van, kábel is...... hogyan kell alapbeállítást csinálni? Valahogy senki sem akarja megcsinálni Viszont ha alapbeállítás után is jelentkezik a probléma D-ben, akkor turbo csere mindenképp - bár nem tudom mi köze, valamint szétszedik a váltót is..... de az meg nem lenne olcsó.......
-
-
Criton
veterán
Én még anno ezt a módszert próbáltam, mert előttem sokat volt autópályán használva a kocsi, így a városi hol mehetünk/hol nem dolgot nem annyira szerette. Mondták is próbáljam meg, de nálam semmi változás nem történt akkor. 30 perc - le majd vissza, de volt olyan tanács is, hogy - majd + le és vissza, de semmi változás. Itt mikor korábban kérdeztem, a válasz az volt, ezt a módszert hagyjam, VCDS a tuti
-
válasz Criton #115421 üzenetére
Bátor vagy? Én még nem próbáltam és nem is tenném hiába van kábelem.
It is normal for there to be no explicit instructions or changes on the screen when you do the above procedure. The transmission controller does not provide any feedback that it has been successfully performed. For 09G transmissions, Basic Settings group 001 is used and the accelerator pedal is NOT touched.
MOD:
Különben nem a váltó tanulása lesz a gond szerintem hanem a csip. De ne legyen igazam.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Criton
veterán
válasz bitpork #115422 üzenetére
Nos, bátorság most ide vagy oda, te alapból lebeszélsz a vcds használatáról, ha nem is mondod ki konkrétan, azért próbálsz hatni az emberre, hogy ne tegyen semmit sem Sokan mondják az akkumulátoros dolgot, ami 50%-50% -ban azt mondják, IGEN! ez a megoldás működik ha nincs VCDS otthon, a másik fele, meg hogy ez nem resetel le semmit sem! De az akkumulátoros megoldásból is több létezik, és még arra sem mondott senki semmit, hogy melyik, ? Az alábbi tanácsokat kaptam. Nos.....akkor van ugye
1. "-" lecsatlakoztatása 30 percre
2. "-" lecsatlakoztatása majd csak utána a "+" lecsatlakoztatása 30 perc vagy 1 órára
3. egyszer valaki itt írta, hogy ha "bátor" vagy akkor érintsd össze a két kábelt, mert az tuti resetel
4. kulcs be, gyújtás, gázpedál padlóig 20mp -ig majd láb le a gázról kulcs ki
5 .kulcs be, gyújtás, gápedál padlóig 10mp-ig majd gázról láb le, de ne vegyük ki a kulcsot, mert akkor a reset procedúra nem ér semmit semés akkor még vannak tanácsok, és ezen igazodjon ki az ember........
Nos akkor most melyik is? (vcds vagy akkumulátor) - na meg hiába passat b6, ha több fajta is létezik, ergo nem feltétlen lehet ugyan az a jó megoldás két passat b6 esetében sem, és gondolom a vcds dolgot érted itt, hogy lehet , hogy egy adott funkció elérhető egy passat b6-ban, attól a másikban nem biztos, hogy benne van, és ahol nincs benne, ott minek is állítsuk be, mert avval hazavághatjuk a rendszert - na, de itt most nem ez a lényeg....
a csipre gondolok én is, de akkor meg manualban meg miért nem produkálja a hibát? és mi van akkor ha a gyári szoftver visszakerül és ugyan úgy megvan a probléma D fokozatban? És minden más OK. Egyébként pont az általad linkelt oldalon van, hogy minden csere illetve módosítás esetén alapbeállítást kell végezni.
Basic Settings should be performed on an Automatic Transmission after:
Engine replacement .
ECU replacement
Throttle Valve adjustment
TPS replacement
TPS adustment
TCM Replacement
A csip gondolom hasonló, mert ott teljesen más rendszert kap.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #115423 üzenetére
Ha le akarnálak beszélni a vcds használatáról akkor felhívnám a figyelmedet hogy autószerelői tapasztalat és tréning nélkül semmit nem értesz belőle. De nem teszem. Pusztán rámutatok a tényre mint a rossz lelkiismeret, hogy vakon repülsz, mert még azt sem tudod hogy mi a probléma, nem hogy azt hogyan kell a vélt megoldást megcsinálni.
Tényleg ne vedd magadra amit írok. Hidd el én csak örülök ha sikerül nekedMOD:
látod mennyire akarlak lebeszélni : megmutatom a szoftver gyártójának a helpjét, a vélt és lehetséges megoldással.
Ha a gyári softtal is csinázza, akkor a váltód megmihálylott.MOD2:
A rántós váltás lehet akár vákuum probléma is. Ezért szokta Mágus2 kérni az élő adatokat.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Criton
veterán
válasz bitpork #115424 üzenetére
Hát de nekem vagy aki autószerelésből él meg kéne tudnia mi a hiba forrása? Ha én nem tudom az egy dolog, mert nem ez a munkám, de hogy egy autószerelő meg márkaszerviz sem tudja megmondani inkább ott van a baj. Nem veszem magamra nyugi Csak már úgy érzem, minden lehetséges dolgot és opciót meg kell próbálni, hogy az próbálva lett, szóval az kizárva. De mivel senki sem teszi meg, akinek ilyen végzettsége van, de közben sír az autószerelők nagy része, hogy nincs miből megélnie, na azon vagyok kiakadva, és közben nekem kell elnézést kérni, hogy oda megyek, hogy ez meg az a probléma nézze meg, fizetek. A márkaszervizt meg azért kerülöm mert 2 hét mire időpontot kap az ember, elviszed egy megadott hibával - majd adnak egy olyan szerelési számlát munka költséggel együtt aminek semmi köze az adott problémához. Ilyen volt tavaly nyáron, ugyan ezzel a problémával mentem a márkaszervizbe, és a két napos akkumulátort kicserélték.....kérdem én miért? Semmi baja nem volt......
"MOD2:
A rántós váltás lehet akár vákuum probléma is. Ezért szokta Mágus2 kérni az élő adatokat." Én ezt megtudom nézni, de hiába is mondanék értékeket a szerelőknek, nem vennének róla tudomást. A szerviz meg ilyet nem csinál.....tudna, de nem akar, lusta vagy nem tudom.......A szerviz a váltóra tavaly is csak annyit mondott, ha a hiba továbbra is fennáll, akkor komplett csere kell, de az több mint egy millió , annyit meg már nem ér az egész.....
[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #115425 üzenetére
Nem viczből mongya Mágus2 a "pék" kifejezést. Én meg okkal használtam a két kitétel közé az "és" logikai kapcsolat jelzőt. Önmagában egy autószerelő akinek nincs meg a tudása a vcds-ben(tréning) nem fog boldogulni. És fordítva. Ezt a két dolgot összehozni rengeteg idő, tanulás és energia. Valahol érthető ha nem akarják megosztani ezt a tudást.
Márkaszerviz: ott előírás szerint dolgoznak. Ha a gyártó aszongya csere, akkor csere ennek is oka van. Mi csak csórók vagyunk.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Criton #115425 üzenetére
Pékek. De tényleg, csak a lehúzás megy. Haverom tesója elvitte márkaszervizbe a kocsiját olajcserére külföldi utazás előtt, majd egyszer csak a pályán jött a chcengine. Kiderül, hogy nem megfelelő minősítésű olajat kapott a gép azért dobta be. Gondolhatod mennyire örült, mikor Svájcban kellett olajat cseréltetnie... Nem volt 2 fillér.
tomcsi: Pedig ebben még tartalék is van, de hát nem vagyok hozzászokva ugye...
Bit: Nálam resetelte a DSG-t mikor lemerült az akksi.
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
válasz bitpork #115337 üzenetére
Yummy Csatlakozom! De csak ha lesz hozzá minőségi nóta is
Tegnap a pakolóba kihallgattam 2 nő beszélgetését, nem hittem el hogy ilyen van!
Egyszer csak hallom... Igen! én is jártam már így hónapokig olaj nélkül jártam, mire a másik megszólal nekem meg is állt már! A tiéd is akkor ilyen olaj feltöltős?! Hát biztos... Aztán beszálltak és eltéptek.Agya ég ilyen nincs. De mégis!
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Nyíregyháza – Kamerák pásztázzák az országot. Egyelőre még tesztüzemmódban, néhány nap múlva viszont már élesben figyelnek. Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy mi a tiltott vezetés közben. Két kézzel kell fogni a kormányt, nem pedig eggyel. A vezetés közbeni étkezés sem megengedett, ha közben csak egy kézzel fogják a kormányt. Szabálysértésnek minősül, hogy a piros lámpánál a sofőr kézben tartja a mobiltelefonját…
-
Kiskokó
veterán
válasz Criton #115428 üzenetére
Nekem A6 3.0 TDI Tiptornic...
Az akku levételével a váltó adaptáció lenullázódik de még az Audinál is ritka jelenség mert nem minden váltó felejti el az adaptációt ha leveszed az akkut.
Erre voltál kíváncsi ?
A DSG meg ilyen... az ha baszakodik akkor meg kell csináltatni...
Bááár ismerősnek egy B6 Passatot raktak össze roncsból 170Le DSG... és most hirtelen nem is tudom mi volt a pontos hiba leírás mit csinált a váltó amitől szarnak tűnt... és 2 hét okoskodásból kiderült, hogy két hőmérő kábelét felcserélve dugtak be... az olaj hőmérőt a vízébe és forditva... ezután tökéletes lett a váltó ...
Bár már azt se értem miért azonos csatlakozót raknak az ilyenekre..[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
bmwsan
senior tag
Normálisabbak összegyujtik a hamutartóban, aztán mikor már tele van, akkor küldik ki az ablakon a mögötte haladónak
Amúgy a találkozón a barátnok részt szoktak venni, vagy addig keresni kell nekik más programot?
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
válasz bmwsan #115440 üzenetére
Ha nem akarsz mosogatni akkor még az anyóst is viheted
Bitpork : én meg majd a kerékkulcsot hajitom ki menet közben mert nincs neki hely az autóban ám nem értem, enni, telefonálni, fingani nem szabad vezetés közben, de az a mocskos cigaretta az nem gond..
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
FYI a cigi is tilos a sofőrnek A kerékkulcsot meg nyugodtan dobd ki, csak előtte szívd el
bmwsan: más barátnők is gyöttek eddig. Na nem mondom hogy mind jól érezték magukat, de elviselték a társaságomat és amíg ott voltak panaszkodni nem hallottuk őket. Sajnos be kellett őket fogni a sütésbe mert hirtelen duzzadt fel a tömeg, de önkéntes volt a részvétel .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Piwi
addikt
a szivar csak dísz én sem úgy nézek ki mint a profilképem,gondolom Te sem
ha a hamu rossz helyre esik,főleg ha még elég szőrös is az a valaki,elég fájdalmas lehet,biztosan egyenesen tudná tartani a kormányt
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
bmwsan
senior tag
Amióta a B6 van (vmi nevet kelelne neki adnom), azóta én sem gyújtok rá a kocsiban.
Igaz mostanában nem dohányzom már, inkább csak ilyen hébe-hóba. ( mondjuk miközben írom ezt a hsz-t).Qru:
Ma ráértem egy picit és visszakerestem az elso hsz-m PH-n, Milyen asztali gépet vegyek? topikban volt.
Az elso válaszadó Te voltál lassan 8 éve -
varsam
őstag
Urak
pár hsz-szel előbb volt szó üzemanyag szűrő cseréről. 30k km óta van nálam az autó, azóta nem volt cserélve, gondolom akkor itt lenne az ideje? Mennyire macera ez otthon? [link] Ez alapján nem nagy dolog. Mire kell amúgy figyelni? Mann márka jó itt is?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...