-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomoty
aktív tag
válasz bambano #23322 üzenetére
Eddig 2*2 nyarat futottak Pirelli gumik az autón, és kb 3 nyarat Michelin gumi.
Egyik típustól sem "vágódtam hasra".
Ellenben a kleber nagyon bírja nálam a strapát (6 tél), semmi külsérelmi nyom és elhasználódásra utaló jel nem jelentkezett.Ezért is gondoltam erre.
Ezzel a téli gumival adták az autót 2005-ben, valószínűleg nem tudtak az igényeidről az opel mérnökök és beszerzők
A federal SS-t meg a tapadása miatt ajánlgatják (cserébe gyorsan kopik).A pirelli is elkopott 2 nyár alatt kb 3-4mm-esre, a michelin is megkopott 3 nyár alatt. Pedig minden nyáron elviszem futóművet beállítatni, és nem padlógázzal indulok minden sarkon.
deicide: Hol került ennyibe? Érdekelne...
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
őstag
-
őstag
-
Bozso68
senior tag
válasz bambano #23358 üzenetére
A baj, hogy felénk télen pocsékak az utak és télen nagy nehezen tudtam egyszerűn kijutni a főútra, hiába van nagyon jó téligumi az Astra H kombin. Ezért gondoltam erre a megoldású 4 kerekesre, illetve sajnos ez az üléspozíció kell már nekem orvosi javaslatra. Ezért a típusválasztás. Inkább a dízeltől tartok a lefutott km alapján mire lehet számítani (?), és a 126LE egy ekkora testhez mennyire fekszik... Nyomaték van, gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bambano #23388 üzenetére
Hátulról mentem neki, igy nem álltam le vitatkozni, úgy sincs esélyem. Bár a f***om kivolt, hogy ebben az esetben a törvény Őt hozza ki károsúlt ként. Úgy 20-25re tudtam lelassúlni, és a kereszteződés szélén, az egyik sávba átlógva "áltunk" meg.
Szerk.: Amikor megjöttek a rendőrök, Ők is mondták, hogy esélyem nincs. Nem tartottam megfelelő követési távolságot.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
válasz bambano #23393 üzenetére
Az esemény után felhívtam egyből egy kárügyintéző barátomat, akinek felvázoltam a szitut, főleg, mivel ez az Ő egyik autója volt. Sajnos, ha hátulról mész bele valakibe nem sok esélyed van bizonyítani, hogy nem Te vagy a kár okozója.
qwertzu87:
A gomb, az a felirat, illetve jelen esetben funkció nélküli gomb lenne a közep konzolon, de ezt nem oldaná meg a SPORT gomb.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
mikoljan
tag
válasz bambano #23418 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Nagyjából kezd összeállni a kép így. Az átvizsgálás során kértem még Tech2-es ellenőrzést is és két hibát dobott a műszer:
- P0420: Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)
- P1482: Fan Relay 2 Signal Low / Open Circuit C-34Természetesen pont most, amikor használom az autót lejár a műszakija, és horror árajánlatot kaptam.
- Katalizátor (ez a legnagyobb tétel, ha új, eredetit raknak bele)
- Szívóventillátor (ezt a második kód miatt kellene cserélni, de nem feltétele a műszakinak, de nem kis tétel)
- Jobb hátsó lengéscsillapító kuka (senkinek nem jutott eszébe vagy érezte, hogy imbolyog vagy felüt a futómű)
- Kipufogódob (ezt sem hallotta senki, hogy már traktor hangja van az autónak)
- ...és a maradék (ilyen-olyan alkatrészek, tömítések, stb.)
- Plusz munkadíj, plusz vizsgadíj.A vége közel 500k HUF.
Sajnos a taxis módszer, amit írsz, az biztos, hogy játszott. Én még annyit szoktam csinálni, hogy indítás után kicsit járatom alapjáraton a gépet (1-2 percig). Nem tudom, hogy ezzel érek-e valamit vagy sem.
Ha üzemmeleg, akkor néha-néha, ha olyan a helyzet, ha teljesen tiszta körülöttem a terep, akkor meghuzatom, kiforgatom 2-3-ban a gépet 3500 fölé és utána váltok. Természetesen lehet, hogy ezzel sem érek semmit sem.
Ez a 10 perces cibálás 3-ban, még elolvasva is hajmeresztő.[ Szerkesztve ]
- - - We Enter Into The Future - - -
-
Kokkantas
aktív tag
válasz bambano #23428 üzenetére
Nem ők a hibásak, hanem a fogyasztók, hogy megveszik azt a nagyon jónak mondott vackot amit eléjük raknak. Mondjuk ez a dolog a francia és olasz autóknál eléggé megkérdőjelezhető. A topic témájánál maradva az egyik tanárom (aki nagyon nagy koponya csak sajnos nem engedik kibontakozni) kipróbált egy Amperát, s a kocsi kipróbálása után leült tervezett egy jobb villanymotort és jobb akksikat tett volna a kocsiba. Ezt megmutatt a "szponzorának" akit azt mondta neki, hogy nagyon jót alkotott, de, ha ezt nyilvánosság elé viszik akkor mindketten golyót kapnak.
-
tomyoy
senior tag
válasz bambano #23433 üzenetére
tudtam, hogy te írni fogsz valami hasonlót, de inkább nem mondok semmit
Egyébként rendesen katalizátoros lesz, a végdob sem lesz "ú hallom 3 utcával arrébb" kategória, műbizonylatos, rendes rendszer, fogjuk rá Sajnos az előző gazda kivette a katalizátort, valami brutál sportdobot rakott föl hátra, körülbelül 20 hegesztett toldás van rajta összevissza( erről majd rakok föl képet egyben leveszem) és ennyi teljesen nyitott a rendszer kurv@ hangos,nálunk meg bátyám kislánya 9kor fekszik és nem engedhető meg a "zajrecsegő" így mindenféleképpen le kell cserélnem. Persze biztos morgósabb lesz, de ha kész lesz kiderül.
nyiknyiknyiknyik
-
sNORh
addikt
válasz bambano #23462 üzenetére
Az a baj nemtom milyen van benne pontosan, nem kötötte az orromra a szerelő akihez már nem járok.. Bár 2 hónap mulva tervezek olajcserét, addig kéne pótolni, és cserére is 5W40-et tervezek.
Shell Helixet használt már valaki? Menynire opelbarát? elég nevetséges áron tudnék venni
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
sNORh
addikt
válasz bambano #23467 üzenetére
Lemondtam róla, bár jobb árban van mint a castrol, de jobbnak itéltem a Castrol Magnatec 5W40 C3-ast 4L 6600ft-ért. De most nincs dzsettám cserére. Most vettem 1 lityót ebből még felönteni, nem hiszem hogy nagy kárt okozna..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
JanR
addikt
válasz bambano #23638 üzenetére
MEnnyi km van a tiedében és mihez kellett hozzá nyúlni? Nem mondom azt, hogy olyan autót keresek, amit nem kell piszkálni, mert olyan autó nem létezik, de az első 2 évben legalább ne kelljen már szervizbe vinnem Főleg úgy, hogy pont baba előtt szeretném megvenni (amire egyre kisebb esélyt látok rá).
-
JanR
addikt
válasz bambano #23644 üzenetére
Na, ezek úgy mond "jó" hírek. Nekem az Omegában van hasonló kilóméter (257e.), a kaszinin a rozsda megvan sajnos, de azon kívül "lekopogom" nincs baja.
- benzinkút miatt már nekem is volt bajom, nem 1 autóval sajnos, azokat eleve kerülöm
- szilentek kopása nálam felér egy olajcserével, omega is átesett már rajta
- jobb első lengőkar és két oldalt a stabilizátor cserélve (kb. 200e-nél)
- kuplungot az enyém is kapott, de szerintem az előző tulaj miatt 185e-nél
- a kötelezőket mindig megkapja, ez a minimum nálam.Ha ezeket nézem, akkor igen csak ajánlott az a 3.2 V6 nekem, bár most ez kemény kérdés lesz, hogy 3.0 cdti, vagy 3.2 benya Szerintem itt a kor fogja eldönteni a csatát. Gondolom Signum és Vectra között nincs különbség, "csak" a fara nem? Mert elsősorban a Signumot venném.
-
őstag
-
Findzs
addikt
-
WP14
őstag
válasz bambano #23673 üzenetére
Bocs, hogy beleszólók, de a Nap fényét is eltorzítja, épp ezért teszik a szélvédőre
Tapasztalatom szerint nagyon sokat segít a látásban(#23675) bambano: A jelzőlámpa fényeit lehetetlen összekeverni, mivel a függőleges sorrend állandó
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
amargo
addikt
válasz bambano #23673 üzenetére
Igen, szomszédomnak ilyen van, de elég magas vagyok - ?184cm -, csak a lemenő nap fénye kap el, de a szemből már..
szerk: nincs szükségem ilyenre, csak olyat akarok, mint amilyen volt.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
WP14
őstag
válasz bambano #23686 üzenetére
Mondd már meg, hogy miért is számít, hogy a felső zöld sáv a szélvédőn megváltoztatja (esetleg) a jelzőlámpa színét?
Nézd ezt a képet és mondd meg, hogy melyik lámpán nem a piros van felül, a sárga középen és a zöld alul? Akármilyen színre is torzíthatja az akármilyen színű sáv a szélvédőn, a lámpában a színek sorrendje nem változik
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz bambano #23688 üzenetére
Csak az adott lámpához közel érve esik a fenti színes sávba a lámpa fénye, ha meg már olyan közel vagy hozzá, akkor tök mindegy milyen színt mutat, úgysem tudsz megállni
25 éve vezetek, tudom miről beszélek(#23689) Jim Tonic: Nem jellemző, hogy kivilágítatlan kereszteződésben lenne jelzőlámpa, az érvelésed nem valós helyzetre utal, ha meg van közvilágítás, akkor minden bizonnyal észrevehető, hogy az éppen világító lámpa alatt, vagy felett van-e nem világító
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
gabipaci
addikt
válasz bambano #23709 üzenetére
Nem kell a kilátást zavarónak tekinteni
.
b) a szélvédő felső részén elhelyezett olyan fényszűrőt, amely a kilátást nem akadályozza, magassága a járműre felszerelt belső napellenző magasságánál nem nagyobb, rajta keresztül a közúti jelzések színe tévedésmentesen felismerhető;Erre gondolsz, ahol kimondják, hogy nem zavaró? Tedd a szívedre a kezed, és mond azt, hogy ha leszerelek neked egy jelzőlámpát, felcserélem a színeket, visszateszem, akkor te nem fogod látni, hogy melyik lámpa hogy világít. Most őszintén.
Logitech hardware tester
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #23933 üzenetére
Pont ezt válaszoltam én is, mire azt mondták, hogy nem olyan vicces az arcodba vágni az üveget, főleg, ha nekidőlsz, ezen felül roncsolódhat úgy a zár, hogy nem sikerül kireteszelni. Igazat adtam. Pest határában az az első, hogy zárom az ajtókat. Megszoktam.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
tomyoy
senior tag
válasz bambano #24192 üzenetére
igen, de nagy százalékban az már következményként szokott tönkremenni. Előbb mondjuk nem tettem hozzá rengeteg F astrás ismerősöm van ebből indultam ki, nekik sokat segítettem ilyen téren. Újabb technológia H J stb opelhez semmi közöm sincs,azokat csak képen láttam
(ez nálam az astránál pont így történt, a talpas bemondta a szolgálatot)+lengéscsillapító is) aztán majd cserélem majd cserélem és a végén toronycsapágy csere is lett)
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
F_Gergely
őstag
válasz bambano #25907 üzenetére
Turbó dízel a drága, 2000 köbcentis opel motoros. Igen, én is igy szeretném, csak két kulccsal, hogy legyen hozzá. Ja meg van egy zöld gomb a szivargyújtó mellett balra, az fingom nincsen mi de nem is mertem megnyomni valami utólag tákolt gomb lehet.
És igen, kerül majd bele riasztó is, meg a központi zárat is rendbe kell tenni -
TasiA
senior tag
válasz bambano #26015 üzenetére
Hali!
Hát, én havi 8-10 ezret megyek, igen sűrűn kell cserélgetnem, mert már nagyon borzasztó volt hallgatni a vrumvrumvrum-ot, ezért átcseréltem. Azóta mentem 6-8 ezret és mintha kezdene hangosodni a hátsó is. Meg is simogattam a belső felét, érezhetően fűrészesedett, szal rakhatom vissza a szart hátra és a majdnem szart előre. GoodYear all season van rajta, ez volt hozzá. Mivel még 6 mm-es nem akartam cserélni.
Na most akkor jól bevásároltam ezzel a masinával. Fogyasztással sem vagyok kibékülve, kényelmetlen is hosszútávon, meg a gumit is zabálja. (és az olajat is töltögetem szépen) Asszonykám meg vígan boldogan, csak elfordítja a kulcsot és minden gond nélkül ide-oda farolgat az A Vekivel.Az A veki is ezt művelte a hátsó téli gumikkal de ahhoz kellett 35 ezer km. Azért nem ugyan az.
de az tény, hogy úgy áll az úton mint a cövek, kombi létére. EZ volt az első, ami átülve azonnal feltűnt,. Úgy kanyarodik, mint egy álom.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz bambano #26032 üzenetére
vectra c kombid van? nekem is! nehogy azt hidd, hogy mindegyikhez külön könyvet csinálnak egyenként! üresen 2,3 előlre, 2,4 hátulra, ha televágod emberrel és csomaggal, akkor is a hátsó tengely terhelése nő nagy mértékben, az első elenyésző, mert a motortért nem pakolod meg! épp ezért kell a hátsóknak magasabbnak lennie, mert oda is bepakolhatsz! szerintem egy motor hány kg? és egy akkora picsa üresen, mint ami a vectra alatt van? plussz hátul van a tank is! a gumiknak is van egy max nyomása amire tervezték és tényleg a c-s gumikat kell 3 fölé fújni, de azok súlyt visznek!
engem nem zavar, ha hülyének tartasz és a leírtak átgondolása után sem adsz nekem(és a gyárnak) igazat, nyugodtan tolhatsz bele 3 bar-t, ha neked úgy jobb....
BÚÉK!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 3 db. vadonatúj Ledvance SMART+ Wifi Plug dugalj
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen