Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz mikoljan #23413 üzenetére

    láttunk már olyat, hogy a számlán szerepel fantom tétel (olyan, amit nem végeztek el). tartok tőle, hogy a szervizek több, mint felében reálisan össze lehet futni ilyennel.

    szerintem ha tíz év alatt 244k-t ment az autó, az mondjuk átlag 25k évente, annyi idő alatt egy jól működő, jól karbantartott autó nem eszi meg a gyertyákat. A te esetedben ez inkább 3 év lenne, vagy 3.5.

    Az viszont előfordulhat, hogy van egyéb probléma a kocsival és akkor gyorsított ütemben amortizálja a gyertyákat is. Vagy a taxis módszer lehet még ok, hogy csak nagyon rövid távon, nagyon sok indítással használták az autót. Ilyenkor pályára ki, harmadik, padló, és nyomni, amíg bírod lélekkel :) (úgy értem, időben, mert az ember nem szívesen kínozza így az autóját, de néha muszáj. legalább 10 percig, vagy tovább).

    A fékbetétet mindig párban cserélik, de ez nem azt jelenti, hogy az azonos keréken levő két betétet egyszerre, hanem azt, hogy az azonos tengelyen levő összes kerék minden betétét egyszerre. Ha új betétet rakatsz be, akkor erős vizsgálat után vagy az derül ki, hogy teljesen sík a féktárcsád, vagy az, hogy már elvitték felszabályoztatni. Lehet, megnyugtatóbb lenne egyszerre cserélni a betéteket, tárcsákat (dobokat, ha olyan) is.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák