- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26030 üzenetére
először is te max. a te könyvedben tudod megnézni, nem az enyémben, pláne nem az adott autó konkrét táblázatát, ami a kasztniba van ragasztva.
másodszor alapból hajíts ki minden olyan véleményt, ami szerint hátra nagyobb nyomás kell, mint előre. 940 kiló az első tengely terhelése, 620 a hátsóé, menetkészen. Következésképp lehetetlen, hogy értelmes keréknyomás javaslat legyen, ahol hátra nagyobb nyomás kell, nem fullra pakolva.tekintve, hogy a kibicek véleménye azt sugallja, hogy nem tudok olvasni vagy matematikai alapműveleteket elvégezni, ezt személyes sértésnek veszem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Medence topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...