Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz JanR #23639 üzenetére

    ez a mit kell piszkálni ez erősen állapot és használat kérdés. ha én mindig kivasalt úton, kresz szerinti sebességgel használnám az autómat (pfuj, aki mást mond, hazudik :P), akkor az enyémnek se lenne soha semmi baja.

    265k-nál járok, harmadik tulaj vagyok. az első kettőnél atom módon ridegtartásban volt az autó, ez a manager fajta, nem költünk rá, de mindig mindenhova késve indulunk és akkor kitapossuk a bélését a kocsinak típus. Na ettől 68k-nál hengerfejes lett, azt márkaszerviz gariban javította. Azóta nem volt olyan baja, ami csak úgy lett volna baj. Olyan bajai voltak:
    - tankoltam kétszer egy bizonyos kúton, elszállt a gyújtás. azóta nem tankolok ott, nincs bajom.
    - a futóműben a szilentek fogyó alkatrésznek számítanak az útviszonyok miatt. jobb első lengőkar cserés volt a talpas miatt, de ez is fogyóeszköz nálam.
    - nemrég volt kuplungcsere, az is fogyóalkatrész nálam.
    - 150k körül belső féltengelycsuklót cserélni kellett. hogy ez most az elődök vagy az én vezetési stílusom miatt volt-e, vagy ez tényleg magától romlott el, fogalmam sincs.
    - meg a szokásos, vezérlés csere a nagykönyv szerint, fékbetétek, ilyenek.

    ja de, van egy baja, ami elromlott: a vezető oldali ülésfűtés nem bírta a 130 kilómat és valószínűleg szétszakadt :) tehát fogyózzál, ha ilyen autó kell neked :P

    egyébként az autó a rossz családba született kategória, megkap mindent, ami jár, de cserébe egy kicsit sem babusgatom, amikor menni kell.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák