-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz bambano #17060 üzenetére
Ki tudja, lehet egy GSi C20xe-vel gyárilag 150 nyihával a kazánfedél alatt. Szerintem alatta már el fér egy kis hang bár ha ilyen kérdés felmerül erősen valószínű hogy nem a helyzet áll fenn.
Ne menjünk a szélsőségek fele. Egy szolid de sportos hang szerintem élvezetet nyújthat a mindennapokban. Megfelelően hangolva alacsony (pl. 4000 alatt) csendes a gép és utána kezdi el kicsit hallatni a hangját. Szerintem ez így a jó mert egy sportos autónak oda lépek szeretem hallani a motor duruzsolását miközben autópályán kuss van.
(OPC-k, AMG-k, ///M -es vasak gyárilag ilyenek. Nem kis tervezés után. )"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
_seth_
veterán
válasz bambano #17076 üzenetére
Nem szabad elfelejteni azt sem aki nem cseréli... pusztán szét van rohadva a hangja meg egy kamioné
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Zewa
senior tag
válasz bambano #17076 üzenetére
Észre sem veszik. Nem túráztatom a gépet és mint említettem alul egy gyári rendszer csendességével vetekszik. (Gép nem az enyém de olykor-olykor vendégeskedik egy kicsit, e46 325i)
Egy régi Lada, Bogár esetleg valami 2T vas még mindig jóval hangosabb mint egy szolid de már nem gyári utólagos "sport" kipuf. rendszer."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
ß3NC33
tag
válasz bambano #17167 üzenetére
Még arra gondoltam, hogy esetleg a hideg+ a havas eső nem tetszett neki.. de a nagy hidegekben meg szó nélkül elvolt. És ezért maradt abba, miután átmelegedett a motortér is
Téli végi alapos mosás meg úgy is meglesz (tudtok esetleg ajánlani jó mosót Szombathely közelében? Pl ami shell-nél van, azokkal mennyire vagytok elégedettek? Vagy jobb a kézi?)[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz bambano #17204 üzenetére
Nem számít a hátsó ablak. Törvény szerint ami lényeges:
Két első ajtó a színezéssel és fóliával együtt férjen bele a törvényi keretekbe (amelyik színezett ott ez már többnyire nem sikerül még ha a leghalványabb fólia is kerül fel). Valamint a szélvédőre nem lehet tenni semmit sem a lehajtott napellenzők vonaláig. Ha van az utas ajtók mögött kis ablak azt is lehet bátran fóliázni.
Azért van így mivel sok furgonban nincs is hátsó ablak...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
unclefucka
senior tag
válasz bambano #17203 üzenetére
Köszi a választ
Vegyes használatnál adta ezt az eredményt.
Kézi váltós (5 gang), így tempomat nuku.
Miután sikerült kifogyasztanom 0-ra, így már tudom, hogy a reális érték olyan 5,4 - 5,7 l/100km. (lehetett marmonkannázni )És ezt a városban (Bp.) produkálta, úgyhogy meglehetősen jól eszik a lelkem.
És akkor rendben van a szekérMindentől függetlenül, ez jelentheti azt, hogy chip-tuningos?
Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.
-
Gabesz357
csendes tag
válasz bambano #17234 üzenetére
Nyilván nem arra gondoltam hogy egyből 100le fölé ugorjunk és uristen legyen de am értem a mondani valót. Köszönöm a gyors választ.
| Corsair CX400W | GIGABYTE MA770-UD3 | AMD Athlon X2 6000+ | Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 | Kingmax 1GB DDR2 + Kingston 2GB DDR2 | 1TB Samsung HD103SJ SATAII | Logitech Z-5500 | 22" LG E2240S-PN LED |
-
Calogero
addikt
válasz bambano #17243 üzenetére
Ami meg jól meg van csinálva (műszakin sem szólnak érte), és érezhető is a változás az ilyen kis köbcentis benzines motor esetén az meg igazán zsebbe nyúlós.
Ég és föld az én 1.4-sem és az felni linken említett 1.4-es verda között, de viszont soha nem költenék ennyit autóra....
Ha lett volna ennyi plusz lóvém akkor már vásárláskor nagyobb motort kérek (1,8 140LE).
Szívórendszerek : [link]
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz357
csendes tag
válasz bambano #17243 üzenetére
Igen embere válogatja hogy kinem mit ér meg 6-10le. Én "sajnos" vagyok annyira beteg agyilag hogy 50-60 rongyot megérjen ennyi teljesítmény növekedés. Amit meg Calogero írt az egy másik kategória. De ha a pénz nem számítana hobbi szinten még egy ilyet is beválalnék,persze úgy hogy szakember csinálja meg a dolgokat rajta
| Corsair CX400W | GIGABYTE MA770-UD3 | AMD Athlon X2 6000+ | Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 | Kingmax 1GB DDR2 + Kingston 2GB DDR2 | 1TB Samsung HD103SJ SATAII | Logitech Z-5500 | 22" LG E2240S-PN LED |
-
Gabesz357
csendes tag
válasz bambano #17247 üzenetére
Én szerintem a 6-10 LE az reális. Ami saját tapasztalat az az hogy amikor beleraktam a K&N sport betétszűrőt (nem egy kíni gagyi francot) és elkezdtem vele menni érezhető volt hogy dinamikusabb lett az autó. Nyilván nem tett rá 10LE-t de ha még gyengített is rajta, én úgy érzem hogy dinamikusabb. De kipróbálom úgy is holnap benzinszűrőt cserélek, itthon van talán egy új papírszűrőm belerakom azt megyek vele egy kanyart kiváncsiság képpen mennyit romlik
| Corsair CX400W | GIGABYTE MA770-UD3 | AMD Athlon X2 6000+ | Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 | Kingmax 1GB DDR2 + Kingston 2GB DDR2 | 1TB Samsung HD103SJ SATAII | Logitech Z-5500 | 22" LG E2240S-PN LED |
-
Gabesz357
csendes tag
válasz bambano #17250 üzenetére
Mit mértek? Fékpadon teljesítményt vagy légáramlást szívásnál?
| Corsair CX400W | GIGABYTE MA770-UD3 | AMD Athlon X2 6000+ | Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 | Kingmax 1GB DDR2 + Kingston 2GB DDR2 | 1TB Samsung HD103SJ SATAII | Logitech Z-5500 | 22" LG E2240S-PN LED |
-
csaresz002
aktív tag
válasz bambano #17250 üzenetére
pár éve én is raktam egy sportlégszűrőt fel, kiváncsiságból.... kb 1 hetet ha fent volt,el is adtam
többet evett majd 1literrel kb, teljesítményen érezhető javulást nem vettem észre....sőt mintha lomhább lett volna.
pedig az enyém ott van 2000ccm
egyetlen jó dolog volt benne,és az a hangja[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
vendettta
tag
válasz bambano #17281 üzenetére
szeretted a pzero nero-t olyat akarok, annó volt nekem 225/45/r17em a 300as mercimen, de télen(azzal vettem, kopott volt) és szárazon úgy is komolyat fogott, nyáron milyen? kb 5km-t mentem vele és mentem a gumishoz téli gumikért, ennyi idő alatt nem tudtam és nem is akartam tesztelni mivel kicsit féltem tőle, idegen autó télen nyári kopotabb(4mm) gumival...
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17295 üzenetére
HI!
akkor szamolj Te es mond az eredmeneyid kivancsian varom
udv
neduddki
mod: nezem nezem ,de az idei kifejezetten impressziv lett, vagy rosszul latok? 2 jobbat latok az egyik a meglepo /micslen/, a masik a seti lo /apollo/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
vendettta
tag
válasz bambano #17315 üzenetére
igen, de ha neten kötöd az ég világon senki nem kérdezi meg, hogy mi a pálya...holnap reggel 9kor veszek egy autót, 9kor aláírtuk az adásvételit, 9.10kor megkötöttem netrisken a biztit, mivel a magyar ügyintézés szuper gyors s hibátlan menetű 10re az okmányirodába vagyok, a kinyomtatott bizti kötvénnyel amit mailba küldenek, íratom át az autót...most is így megy még nem? (amennyi minden változik már félve kérdezem meg.)
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
vendettta
tag
válasz bambano #17340 üzenetére
én nem láttam ki belőle viszont a cdti motor annak ellenére h "utálom" a diesel-t nagyon kellemes volt.
186cm magasságszerk.:
zolikaDB: grat és vigyázzatok egymásra[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
Skizz
addikt
válasz bambano #17340 üzenetére
Pedig borzasztóan tapad az aszfalthoz. Tény, hogy kicsit kemény, keményebb a C Vectránál, viszont kezesebb.
Egyébként nagyon terebélyesnek kell lenni ahhoz, hogy szűk legyen. Az ívek meg a dizájn egyébként tényleg fokozzák a bunker hatást, ennek ellenére 192 centivel vígan elvagyok. Pedig ha ránézek kintről, olyan, mintha egy koboldnak tervezték volna, aztán beülök és kisimulnak a ráncaim. -
_seth_
veterán
válasz bambano #17360 üzenetére
Hátul is van féktárcsa Több km kell de idővel az is ilyen lesz egyébként meg ez még egy aránylag kis agyrém lenne a homasita tuning szakkör bravúrjai közül Tikrács, vasalódeszka, minimum 8 ál légbeömlő, pörgettyűs dísztárcsa, legalább 30 olyan márkajelzés amiről a tulaj soha sem hallott... de ezt nem kell bemutatni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
HWSW
tag
válasz bambano #17373 üzenetére
Én csak innen, a karosszékből tudok okoskodni, de. Itt egy oldal: opeloem. Elég sok (talán az összes) modell összes alkatrészének a robbantott ábrája itt van, a legutolsó kis vákuumcső-toldatától elkezdve a legkisebb bolháig mindennek a katalógus kódjával. Mutass már légyszi egy felfüggesztés elemet, ami megtalálható mindkettő autóban.
[ Szerkesztve ]
-
HWSW
tag
válasz bambano #17377 üzenetére
Már csak azért sem lehet ugyanolyan a felfüggesztés, mivel teljesen más a padlólemez. És kétlem, hogy egy felfüggesztés mintájára terveznek padlólemezt (vagy legalábbis bízom benne).
Egyébként nem tudom, hogy mihez hasonlítva "nem" tapad a C Vectra, holott anno a tesztekben - ha nem is dicsérték - de meg voltak elégedve vele.[ Szerkesztve ]
-
HWSW
tag
válasz bambano #17379 üzenetére
Neki senki nem szólt, hogy első kerekes? Vagy mégis mit várt 280 lótól FWD-ben?
(#17380) degu
Egy mezei lúzer minek akar bármit is beazonosítani? Ott vannak neki a márkaszervizek, azonosítgassanak azok. Félve kérdezem: tényleg nem vágod mi az a Vauxhall? És ha azt mondom, hogy Holden?[ Szerkesztve ]
[ Szerkesztve ]
-
degu
senior tag
válasz bambano #17387 üzenetére
Voltam egy Bosch-szervizbe is.Igaz,videken,de egyebkent kifogastalanul,es precizen dolgoztak /a szeria hibakon,es a szukseges szervizeleseken/
De a motorhibara Ok sem jottek ra.Igaz,probalkoztak./Gyertyacsere,gyari gyujtokabel keszlet csere./verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
vendettta
tag
-
vendettta
tag
válasz bambano #17428 üzenetére
értettem, de sztem Te is ami én írtam..elméleti magyarázatnak emegy s jobb mint a csak mert és kész na tényleg aaaszok, jo8
(#17430) tomyoy azt tudod, hogy az a szar, ha "szép" az olaj, 13e után is...lófaszt nem csinált ami jótékony
[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
_seth_
veterán
válasz bambano #17448 üzenetére
Persze, amilyen volt azaz X20XEV.
(Azért elég gáz, hogy kicseréltetni olcsóbb ha baj van vele mint megjavíttatni, csak 25e lett volna egy nyomáspróba, na de ha ott van baja akkor felújítás az 2-300e, egy másik meg 70e, ami benne volt abból a 100% jó alkatrészeket kiárulom valamint ami kérdéses azt is hozzátéve, hogy ki tudja milyen állapotú abból még a motor ára is visszajön, pláne, hogy ott van benne egy zsír új olajszivattyú).[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17459 üzenetére
HI!
ez a meret mikro volt olcso normalis gumedliben? aki ijjet rak fel az felkeszul erre
ebben ameretben, 34-tol: bravuris2, ze910-t dcseruk, csak vizen mindig szar kap, prajm2 kisti eko-s beutesu, es mingyart oyy vagyunk a sc5-nel, ami -3khufudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
Bozso68
senior tag
válasz bambano #17465 üzenetére
Mintha olvastam volna régebben, hogy neked is HP van fent, azért kérdeztem rá. A fűrészfogas kopástól van a hang, de eddig úgy tudtam, hogy csak forgásirányos gumiknál jelentkezik... A fűrészfogas kopásra van valami eljárás, eltávolítják a rossz részeket, és tovább használható a gumi teljes értékben. Ebben a méretben az árak miatt szerintem inkább nézz ennek utána, költséghatékonyságból.
Ha futómű csinálja, akkor hosszú távon tényleg lutri, hogy mi legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen