- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
Ennie kell az olajat, ha nem tenné, akkor elkopna. Ugyanis egy vékony (minél vékonyabb, annál precízebb a motor) filmréteg van a gyűrűk és a hengerfal között. Amikor a dugattyúd mozog, midig feltol egy adag olajat az égéstér irányába, ami ott marad, és elég. A következő sűrítésnél/kipufogásnál ez újra felkenődik. Tehát fogy. Azonban tipikusan a min. és max. között 3-4dl különbség van (nekem pl. 1 liter), amibe ez bőven belefér 10e km/dl értékkel számolva.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
Én is rendeltem, igaz vateráról de tőle, és jó cucc!!!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
Szépérzéked nincs valami sok. Oké, hogy praktikus, de nézd meg a kársztájlingon az autóm 16-os téli, ill. 18-as nyári gumikkal. Mindegyik gyári.
Most vettem 4db hároméves, 18"-os Continental gumit 60-70%-os állapotban 20e forintért. Új ára 70e/db. Hadd ne mondjam, 280e-ből hány ilyen szett jön ki. Csak fel kell találni magad.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
ezt kár volt, mert így még rosszabb, mint amit eddig írtál
G Astra gyári mérete 185/65R15 =195/60R15 ami 17-esben 205/45 R17 ami még csak nem is "nagyon" peres és pont ugyan akkora mint a gyári méret! Miért is érne bele akár hová?
16-osban meg 205/50 es kellene, hát az sem valami ballonos.Amúgy 5 éve autózok 205/40-el nyaranta és nem hétvégi sofőr vagyok. Olyan jó 120 ezret raktam eddig a masinába. Akár, hogy forgatod a szót, gratulálhatsz, mert nem csak néztem az autót, hanem vezettem. Az tény, hogy szinte minden nyáron kellett görgőztetni vinni, de ez vele jár. Mondjuk én széles felnin feszített gumival járkáltam és nem lassan. Ha ő 205/45 -öt vesz és tud rá vigyázni , pont semmi baja nem lesz annak a futóműnek. Én 250 ezernél cseréltettem ki az alsó lengőkar+ hátsó szilenteket, de az még a gyári 17 éves volt.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Engem nem kell győzködni komika!
Azt állítod nem lehet használni, csak nézegetni az autót,illetve bele fog érni mindenbe, mindezt úgy, hogy tisztában sem vagy az Astrára való gumiméretekkel, nem túl hiteles vélemény.
Én a tapasztalataimat írtam le és egyben azt is, hogy vannak hátrányai a peres guminak. Nem szépítek , nekem sokba szokott lenni a pávázás, mert bizony kell költeni rá, ezeken a jó minőségű utakon.Senki nem mondta hogy nem így van! Nekem az tetszik, de szerintem másoknak is, ahogy olvasgatom a véleményeket, csak nem mindenki mond le a szépség javára a praktikumról.
Viszont az, hogy te lesarkítod olyan szintre, aminek nincs valóság alapja, az tapasztalatlanságra utal. Szóval úgy jön le a dolog, hogy fingod sincs róla, csak beszélsz hülyeségeket, aztán, ha másképp gondolom/juk, vagy megcáfoljuk már durcázol, mint a dedóban. Ez itt nem a csakazértis nekem van igazam fórumozók gyűjtőhelye, hanem az Opelt szerető embereké. -
erikke17
őstag
Igen az Én még csak most bukkantam rá..
Na szívócső levéve, idióta pattintós bilincs volt rajta.. Visszatenni hagyományossal fogom aminek csillagcsavar feje van..
Rücsök volt bőséggel fojtószelepnél.. Az is ki lett takaritva, holnapra szerzek Torx csavarkulcsot mert ami nekem volt túl "minőségi" volt Csavar elrágta kulcsot, mikor ki akartam venni EGR szelepet...
Ismerőssel beszéltem neki a Zafiránál 2.2CDTI motorral EGR úgy elrakodott, hogy a rajta lévő két lyukat újból ki kellet fúrni||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
lujó55
őstag
2007-es a járgány, remélhetően ez már a jobbik konstrukció. nem hallom a láncot csörögni, bár nem tudom milyen a hangja ha csörög.
Lengéscsillapító: decemberben vizsgáztattam, ott a diagnosztikán megrángatták, azt mondták minden okés. De azóta már benne van +8000km.
megyek át az opelfórumba... -
Spancer RE
aktív tag
Természetesen nem venném meg csak a tempomat miatt a 20e Ft nem nagy tétel, de nem biztos, hogy szívesen nekiesnék szétkapni az "új" autót, hogy beoperáljak egy ilyen cuccot.
sziada5925
Szerintem is
az árában a +-50eFt már nem számottevő ha az állapota stb látszólag a legjobb. -
_seth_
veterán
B vectránál autója válogatja: jobb felszereltségűeknél elég csak a kapcsolót cserélni mivel minden más adott, 1-2 konkrét esetet tudok, bár többet amikor ez nem jött be...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Azt amelyikben olyanokat írnak, hogy minél gyorsabban megyünk annál többet fogyaszt az autó és annál hangosabb. Jó, majd olvasgatom. Viszont továbbra is azt állítom, hogy semmi köze a motorvezérlőnek a check control-hoz és egész nyugodtan beindíthatja az autóját, addig a 3-4 mp-ig amíg elalszik a "lámpa", legalább felépül a motorban mindehol a tökéletes olajnyomás.
[ Szerkesztve ]
-
lujó55
őstag
kurvajó, hogy ezen a kocsin nem tudsz megjavítani semmit saját magadnak, mindennel be kell fáradni a műhelybe. semmi nem derül ki ebből a szar gépkönyvből se amit a bőrkötéses mappába dugtak.
el kéne vinni egy nagyszervízre, de félek, hogy lehúznak és továbbra sem lesz jó. akkor már inkább kibírom még egy évig és utána nézek valami más vasat -
lujó55
őstag
ebben igazad van, minden alkatrész drága. csak van kocsi, amelyik 5 év után nem úgy hullik szét, hogy képtelenség javítani. a népítéleten is mindenki az olajfogyasztást hozta fel. ez egyszerűen nem normális. használati utasítás szerint 1000km-enként ellenőrizni kell az olajszintet. apám azt se tudja mi van a Focus motorháza alatt, évente elviszi szervízbe és a 10 éves kocsival a közel 120000 km alatt csak annyi baja volt eddig, hogy hátulról belevágódtak. De semmi nem romlott el rajta, szerintem még a gyertyák is az eredetiek.
Visszatérek ide. Ez milyen konstrukciós hiba már! Ennek a kiszedhetetlen helyen lévő, jóformán javíthatatlan alkatrésznek ki kéne bírni a kocsi élete végéig, de legalább 300ekm-t. Vagy ha valami szándékosan gyenge akkor lehessen már könnyen cserélni, ne legyen már 40k a munkadíj. -
lujó55
őstag
hát ez sem úgy eszi az olajat, mint egy 30 éves zsiguli mögötte a kék füsttel. nemrég volt vizsgáztatva, alap volt a zöld pakett, a füstgáz se büdös. egyszerűen elfolyik az olaj mindenhol. nem kell ecsetelnem, olyan, mintha a tömítések, szimering eleve szar lenne. első opel, nincs hasonlítási alapom
(#18349) bambano: még ezt se hallottam senkitől
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
2002, 40K-ból meg kellene lennie az anyagnak, a kérdés a munkadíj lesz.
SWAG/FEBI Vezérműlánc készlet Alvázszám: ->19DU0326 37739 FT v. 35486 FT Árban látom a különbséget, másban nem.Itt egy twinport videó, na az enyémnek még közel nincs ilyen hangja, szóval a szakik majd megmondják hogy mennyit mehetek még kb: [link]
(Komplett átvizsgáláson mondta a szervíz ahol átnézettem, hogy van már hangja a láncnak.)