-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikoljan
tag
válasz bambano #23418 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Nagyjából kezd összeállni a kép így. Az átvizsgálás során kértem még Tech2-es ellenőrzést is és két hibát dobott a műszer:
- P0420: Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)
- P1482: Fan Relay 2 Signal Low / Open Circuit C-34Természetesen pont most, amikor használom az autót lejár a műszakija, és horror árajánlatot kaptam.
- Katalizátor (ez a legnagyobb tétel, ha új, eredetit raknak bele)
- Szívóventillátor (ezt a második kód miatt kellene cserélni, de nem feltétele a műszakinak, de nem kis tétel)
- Jobb hátsó lengéscsillapító kuka (senkinek nem jutott eszébe vagy érezte, hogy imbolyog vagy felüt a futómű)
- Kipufogódob (ezt sem hallotta senki, hogy már traktor hangja van az autónak)
- ...és a maradék (ilyen-olyan alkatrészek, tömítések, stb.)
- Plusz munkadíj, plusz vizsgadíj.A vége közel 500k HUF.
Sajnos a taxis módszer, amit írsz, az biztos, hogy játszott. Én még annyit szoktam csinálni, hogy indítás után kicsit járatom alapjáraton a gépet (1-2 percig). Nem tudom, hogy ezzel érek-e valamit vagy sem.
Ha üzemmeleg, akkor néha-néha, ha olyan a helyzet, ha teljesen tiszta körülöttem a terep, akkor meghuzatom, kiforgatom 2-3-ban a gépet 3500 fölé és utána váltok. Természetesen lehet, hogy ezzel sem érek semmit sem.
Ez a 10 perces cibálás 3-ban, még elolvasva is hajmeresztő.[ Szerkesztve ]
- - - We Enter Into The Future - - -
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Hálózati / IP kamera
- Automata kávégépek
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- További aktív témák...