Új hozzászólás Aktív témák

  • mikoljan

    tag

    válasz bambano #23418 üzenetére

    Köszönöm a válaszod!

    Nagyjából kezd összeállni a kép így. Az átvizsgálás során kértem még Tech2-es ellenőrzést is és két hibát dobott a műszer:
    - P0420: Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)
    - P1482: Fan Relay 2 Signal Low / Open Circuit C-34

    Természetesen pont most, amikor használom az autót lejár a műszakija, és horror árajánlatot kaptam.
    - Katalizátor (ez a legnagyobb tétel, ha új, eredetit raknak bele)
    - Szívóventillátor (ezt a második kód miatt kellene cserélni, de nem feltétele a műszakinak, de nem kis tétel)
    - Jobb hátsó lengéscsillapító kuka (senkinek nem jutott eszébe vagy érezte, hogy imbolyog vagy felüt a futómű)
    - Kipufogódob (ezt sem hallotta senki, hogy már traktor hangja van az autónak)
    - ...és a maradék (ilyen-olyan alkatrészek, tömítések, stb.)
    - Plusz munkadíj, plusz vizsgadíj.

    A vége közel 500k HUF. :Y

    Sajnos a taxis módszer, amit írsz, az biztos, hogy játszott. Én még annyit szoktam csinálni, hogy indítás után kicsit járatom alapjáraton a gépet (1-2 percig). Nem tudom, hogy ezzel érek-e valamit vagy sem.
    Ha üzemmeleg, akkor néha-néha, ha olyan a helyzet, ha teljesen tiszta körülöttem a terep, akkor meghuzatom, kiforgatom 2-3-ban a gépet 3500 fölé és utána váltok. Természetesen lehet, hogy ezzel sem érek semmit sem.
    Ez a 10 perces cibálás 3-ban, még elolvasva is hajmeresztő. :)

    [ Szerkesztve ]

    - - - We Enter Into The Future - - -

Új hozzászólás Aktív témák