- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
- Kriptovaluták és az adózás
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- Hálózati / IP kamera
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Windows 11
- Milyen routert?
-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz Audience #13746 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű, Németországban nem mindenre lehetet ráírni, hogy full szintetikus, szabályzás van rá, melyik csoportba tartozik stb. Ugyanaz az olaj, csak az egyik a régi, a másik az újabb már. Német újabb gázos Shellekre, pl rávan írva, hogy földgázból.
Pl, full szintre :[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Audience #13695 üzenetére
Gondolom attól függ, hogy mi a cél. Kevesebb olajat akarunk elégetni és kevesebb lerakodott koszt felhalmozni a motor egyes részein, ha már kopott, akkor gondolom a nehezebben szivattyúzható segít, mert lassabb a kenés, kevesebbet hagy el a kopás miatt keletkezett részen, kevesebb kerül az égéstérbe, kevesebbet kell időnként rátölteni.
Na de mi van, ha a további kopást akarjuk lassítani? Akkor elméletben jobb lenne egy bele való, nagyon jó minőségű, jó kenésű, jól szivattyúzható olaj. Ellenben ez az olaj nem biztos, hogy ellenáll a gyárinál nagyobb résben, a több olajégetés miatt lerakodások keletkeznek egy sor helyen ami negatívan befolyásolja az egész működést.
Valószínűleg a mennyiség az ami optimálisan el tudja ezt dönteni. Ha még nem eszik annyit, hogy problémát okozzon, addig jobb az előírt. Kérdés, hogy az adott motornál ez mennyi.
Gondolom gyárilag eszi, nem az van, hogy kopott a henger és meg lehet ... az egészet.Szóval mennyi az a "nagyon eszi"?
-
grizlisandor
veterán
válasz Audience #13579 üzenetére
Valós futás teljesítményt meg ki tudja, mert külföldről behozott autó, ami valami üzletbe lett beszámolva látatlanban, de mint kiderült költöttek rá előtte is.
Volt, hogy rátankolt benzint, fura volt hazafelé a tizenkilómèteren, hogy nem megy úgy az autó.
Otthon nézi a benzint tankolt, szerelő elengedte, kimosta a tankot, kapott egy új üzemanyag szűrőt és mehet tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Milyen egeret válasszak?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xbox tulajok OFF topicja
- Gyúrósok ide!
- Wuthering Waves
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- További aktív témák...