- Hamarosan kiderül, hogy a Trump-kormány szétdarabolja-e a Metát
- Nem kaphat a mellette lévő atomerőműből több áramot az Amazon adatközpont
- A Microsoft beszállt a világ legnagyobb karbonmentesítő projektjébe
- Így tréningezi az AI-modelleket az EU-ban a Meta
- 500 milliárd dollárnyi AI-szervert gyárt le az USA-ban az NVIDIA
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Jack@l #13157 üzenetére
Az a baj, hogy az NV egylépcsős megoldása nem elég, ahhoz még mindig kell előre számolt adat. Ráadásul az sem fut olyan gyorsan, mint a PS4-en a háromlépcsős megoldás. A DX11-et egyszerűen nem erre találták ki, és ez akadályozza a PC-n a voxel cone ray tracinget akármilyen adatstruktúrával. Természetesen jó, hogy hozott hozzá a GM204 egy viewport index rendszert, de ezt a funkciót a GCN már 2011 decembere óta tudja, csak nem számít, mert az API miatt akkor sincs aszinkron compute és túl drága az állapotváltás, ami ehhez a GI megoldáshoz kell. Amíg ezt a két problémát a szoftveres oldalon nem oldjuk meg, addig nem lehet mit kezdeni a VGA-kban a TFLOPS-okkal. Pontosan ezért látod az egészet csak technikai leírásban, vagy egy mindössze egy komplex objektumból álló, mindenféle komplex mozgást nélkülöző, egylépcsős GI-t alkalmazó demóban. Másra PC-n nincs lehetőség, mert az API nem engedi meg. És amíg az API nem engedi meg, addig komplex játékban sem fogod látni.
Az UE4-be berakott újszerű soft shadow technika nem akkora durranás. Az alapjait a Harada fejlesztette ki az AMD-nél, és az UE4 átvette egy tényleges effektnek, de ugyanaz a célja, mint más soft shadow megoldásnak, csak bizonyos szempontból jobban működik, nem feltétlenül kell hozzá temporal post-process, hogy az árnyékok egyenletesen legyenek. Kétségtelenül hasznos fejlesztés, de csak az árnyékokra vonatkozik a sugárkövetés, és igazából nem tekinthető forradalminak sem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPhone topik
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Formula-1
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- ASUS TUF GeForce RTX 4080 SUPER 16G GAMING garis 2027.03.28-ig
- Gigabyte GeForce RTX 5070 TI Eagle OC 16GB GDDR7 - Új, bontatlan, készletről!
- ASUS RX 6800 16GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó!
- 27% ÚJ! ASUS RTX 5070 Ti PRIME OC 16GB GDDR7 Videokártya! BeszámítOK
- SAPPHIRE Radeon RX 7900 XTX 24GB GDDR6 NITRO+ Vapor-X PCIE
- DUALSHOCK 4 WIRELESS Controller PS4 / használt állapotban / 3 hónap jótállással
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G5 34 VA 165Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- 88 - Lenovo ThinkBook 16p G4 (IRH) - Intel Core i7-13700H, RTX 4060 (ELKELT)
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest