Hirdetés
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Synology NAS
- DIGI kábel TV
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Az irodákba kéri a dolgozóit a Dell, az Ubisoft is próbálkozik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Google Photos
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #16665 üzenetére
Nekem az ilyen megfogalmazásokkor, mindig ez a jelent ugrik be az, Arrested Development-ből...
Mármint többen is leírták, hogy ez a LinkedIn bejegyzés még nem mond ellent a korábbi kijelentésnek, hogy konkrét fejlesztés alatt nem volt náluk semmi, és csak készületek egy pitch-re (ilyenkor ezt is beírják a profiljukba). Sőt, az lehet, hogy ez a két bejegyzés, simán ugyan az az egy játék. Ugyanis egyiknél csak Graphics Programmer szerepel, míg a másiknál (2024-ben), már Lead Programmer.
De termesztésen bármi lehet. Talán egyszer (lehet 15-20 múlva), megtudjuk, hogy mi volt ott valójában...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
PlayStation VR2 players can access games on PC with adapter starting on August 7
Szóval akkor mégis igaz, hogy PS VR2-vel is játszható lesz a Half-Life: Alyx
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #16839 üzenetére
A GameSir-nél ahogy gyorsan utánanéztem, már vannak ilyen kontrollerek is egy ideje.
GameSir X2s Type-C Mobile Controller (az X2s végű rendelkezik Hall Effect-es Stick-el és Trigger-el)
Ez pl. 19 900 Ft, kuponkedvezmények nélkül...
De vannak drágábbak is, viszont azokból, ahogy utánanéztem a G8 Galileo-nak csak a Trigger-jei Hall Effect-esek.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
A 1-Minute Trailer At Summer Game Fest Costs $250K
Updated: 06/6/2024, 2:05 p.m. ET: After the publication of this story a handful of indie publishers and developers contacted Kotaku and explained that some “free slots” are provided to smaller, non-AAA games and studios. It appears that Keighley is sometimes pitched games to include and he provides some free airtime for these projects as part of the “earned editorial placements” previously mentioned.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #16860 üzenetére
Ezek szerint nem tetszik a Nintendo 2Ds retroinspirációs kinézet .
Amúgy aminek kontrolleresebb kinézete van, abban nincs Hall stick, ami meg kb. fele ilyen fele olyan kinézetben van az meg ~50 000 Ft...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ebben igazából az lenne a lényeg vagy érdekesség, hogy igazából stúdió vezetése tehet igazából arról, hogy ilyen lett játék végül és nem igazán a WB. Mármint persze ekkor mindig eljöhet az, hogy a WB-nél ezt nem látták, de attól még a Rocksteady vezetősége b*szta el, sz*rt bele ennyire. Akik ugye még a megjelenés elött leléptek és most az MS-nek csinálnak egy új stúdióval egy új játékot.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Igen, de az eredeti ötletnél (multiplayer alapú puzzle játék) ez még így is jobb volt, mert a cikk szerint nem csak a WB találta totálisan középszerűnek a pitch-elt játékot, de maguk a rajta dolgozó fejlesztők is ennek tartották.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Itt amit lehet látni én azt vonom le, amit már sok project-nél is lehetett, hogy a stúdió vezetőségi (főleg a game director részen) ego úgyan-úgy képes nagyszerű és vacak dolgokra is egyaránt. Mármint nem ez lenn messze az első eset, hogy egy vezető fejlesztő, fejlesztők, annyira el vanna szállva maguktól (mert úgy gondolják, hogy amihez hozzáérnek az arannyá válik, hiszen akkora zseninek tartják magukat), hogy az aztán tönkre vágja nem csak a project-et, de a morált is.
Illetve amit írnak itt is, hogy az iparban nagyon elterjedt mára a toxikus pozitivitás. Vagyis ha nem tudsz támogató kritikát megfogalmazni akkor maradj inkább csöndben, mert a negatív kritika nem mind árt a project-nek, mind azt felhozó fejlesztőknek (ez lényegében a snowflake effektusból eredeztethető).
És bár nem teljesen ez a téma, de ott van a Psychonauts 2 dokumentumfilmben, hogy az ottani lead designer, Zak McClendon mennyire nem tudott együtt működni a csapattal, mert folyton olyan ötletekkel jött elő, amit a csapat nem tartott jó ötletnek, és aztán többen is otthagyták miatta a Double Fine-t (köztük olyanok is akik a kezdettektől ott dolgoztak). Ő se szerette ha lentről kritizálták a munkáját. De ez a magatartás azért elég erősen hátrálta a fejlesztést is. Aztán végük ő is otthagyta a csapatott (gondolom nem hivatalosan el lett küldve) és Tim vette át a helyét. Persze simán lehet, hogy direkt mutatták be negatívként a a szerepét.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
A PC Game Pass, a Game Pass Ultimate és azok akik nem mondják le az aktív Game Pass Console előfizetésüket azoknak marad is.
Ha szigorúan vesszük akkor már eddig se minden Game Pass csomagban volt Day 1 megjelenés (GP Core).
Valamint amit nyilatkozatak is, hogy a GP előfizetések tetemes részét eddig is a GP Ultimate tette ki (de állítólag még a GP Core+GP Console is kb. harmada volt a teljes GP előfizetői bázisnak!
opr: csak a GP Ultimate és a PC GP kapja meg a Day 1 megjelenést (és elvileg azok akik nem mondják le a GP Console-t). A Core és Standard-ban nem lesz Day 1 megjelenés (Standard-ba viszont idővel be fognak kerülni ezek a címek).
Amúgy be kell tenni pl. az első 4 hónapra a GTA VI-ot, és pl. végleg a GTA VI Online Day 1 és akkor... nem lesz semmi mert mindenki PS-re veszi meg
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #17026 üzenetére
PS-en az Ubisoft+ Classic, igazából csak egy katalógus név, és nem egy szolgáltatás (vagyis a PS+-ban lévő Ubisoft-os játékokra tettek egy címkét). Külön nem is tudsz rá előfizetői. Lényegében Xbox-on is meg tudnák ezt játszani, hogy a Game Pass-ban lévő Ubisoft-os játék esetében is ezen a néven fussanak. PS-en annyi a plusz, hogy valószínűleg egy Sony/Ubisoft szerződés következtében több játékot raktak (vettek meg) be a Plus-ba.
Xbox-on viszont a teljes, multiplatformos Ubisoft+ szolgáltatás van. Vagyis ha te megveszed Xbox-on, akkor tudod azt az előfizetést használni PC-n is... meg a Game Streaming szolgáltarások esetében is (Luna, GeForce Now).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #17033 üzenetére
GP alatt ugye azt érted, hogy az MS által birtokolt játékokat PS-re is kiadná egy GP szolgáltatásban? Mert azt talán még megengedné (bár egy CoD esetében nem biztos, hogy megérné nekik). De hogy azt a GP szolgáltatást ami most is elérhető, azt biztos nem (third party játékokkal értve).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #17040 üzenetére
Én úgy vettem ki, hogy utóbbi, főleg emiatt:
These actions will affect every level of the company, including most of our executive and senior leader roles.
Ugyanis nekem ebből az jön le, hogy a meglévő vezetői pozíciójukat integrálják bele a SIE-be (vagy Sony-s emberek veszik át majd ezeket a szerepeket, megszüntetve a párhuzamos pozíciókat).
Vagyis az a - talán egy éves - pletyka, hogy a Sony-nak nem tetszik, hogy ennyi kiadott pénz után nem nyomtaja nekik a pénzt a Bungie, és hogy igazából a teljes multiplatform struktúra sem annyira nyerő ötlet. Ezért szép lassan kivéreztetik a céget és átveszik a teljes irányítást. Ezt akkor mind a Sony, mind a Bungie akkori vezetősége alaptalan pletykának nevezte.
De ezen levél alapján, ez a folyamat már sokkal jobban hihető... Sőt!
Ha teorizálni szeretnék, akkor az inkubátor project miatt létrejövő új, teljes egészében a SIE-hez tartozó csapat, lehet majd átveszi a teljes Bungie dolgait, és magát a Bungie-t meg bezárják. Vagyis a Sony szemszögéből nem, mert igazából csak átszervezik az egész céget újba.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Szerintem ide is érdemes berakni ezt...
Állítólag a következő újság 70%-a már kész volt, amikor ez be lett jelentve.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
KRAFTON Strengthens Global Presence Through Strategic Integration of Tango Gameworks and Hi-Fi RUSH IP | KRAFTON
As part of this strategic agreement, KRAFTON intends to collaborate with Xbox and ZeniMax to ensure a smooth transition and maintain continuity at Tango Gameworks, allowing the talented team to continue developing the Hi-Fi RUSH IP and explore future projects. KRAFTON intends to support the Tango Gameworks team to continue its commitment to innovation and delivering fresh and exciting experiences for fans. There will be no impact on the existing game catalog of The Evil Within, The Evil Within 2, Ghostwire: Tokyo, and the original Hi-Fi RUSH game.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #17120 üzenetére
Ahogy nézem csak a Tango Gameworks nevét vették meg (meg HifFi Rush IP-t). Ezt abból gondolom, hogy "várnak vissza minden korábbi alkalmazottat" is írtak. Tehát aki a bezárás óta nem talált munkát (mert ha igen nem valószínű, hogy eljön az új helyéről) az talán visszamehet ha akar, de ha tényleg csak a nevét vették meg az akkor az egy új cég lesz majd, új alkalmazottakkal.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #17127 üzenetére
Mondjuk mindkettő olyan személy, aki mostani dolgaik alapján nem biztos, hogy valós fix informátornak állítanék be. Nate nagyon sok baromságot hordott össze, Tom meg mostanában azt csinálja, hogy ha bejön valami (10-ből pl 4) dolog, akkor egyből írja ki, hogy ezt a fizetős cikkeiben már korábban leírta (igaz ha nem jön be és számon kérik akkor ő csak spekulált és csak az emberek a h*lyék, mert nem tudják helyén kezelni a dolgait).
Viszont ezzel kapcsolatban már jó ideje észrevettem egy érdekes dolgot. igazából ez már régi dolog, de nekem legjobban, vagy inkább legelőször a Rise of the Tomb Raider esetében tűnt fel, miszerint ha Xbox-ra jön egy nagy nevű multiplatform, vagy multiplatform IP-n alapuló játék, akkor általában a netes hírterjesztők mindig megemlítik valahogy, hogy ez csak timed ex. cím (mint pl. most talán az Indy esetében is).
Ha PS-re vagy Nintendora jön egy-egy ilyen játék, akkor ott valahogy a médiavisszhang erről nem beszél annyit, vagy nem beszél egyáltalán erről a dologról (mármint jó ez PS/Nintendo ex. játék, amit XYZ csinált, de nem kell aggódni, mert fél-egy év múlva majd jön Xbox-ra is.
Xbox esetén meg valahogy minden áron meg kell jegyezni mindenhol, még megjelenés előtt is, hogy igaz, hogy Xbox-ra jön ez a játék, de nem kell aggódni (nem kell ezért Xbox-ot venni), mert úgyis kiadják PS-re is...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #17140 üzenetére
Nem erre gondoltam, hanem mint Az Xbox mint konzol és brand eljelentéktelenédése... vagyis a Disney szemben nem biztos, hogy egy ilyen ismert IP-t egy olyan platform kapjon meg amit maga a tulajdonosa is egyre inkább "elhanyagol"...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az ilyen deal-ek esetében biztos benne van az ideiglenes exkluzivitásért járó pénzben az is bele lehet számolva, hogy mennyit bukik az illető cég, kiadó. Vagyis lehet egy azonos időre vonatkozó, Xbox timed ex. cím többe kerül a Microsoft-nak mint a Sony-nak (pl. egy timed ex. GTA VI az MS-nek $2 milliárdba kerülne, míg a Sony-nak $800 millióba).
Vagyis maga a kiadó ilyen szempontból jól jár, hiszen az esetleges veszteségi kompenzálva vannak. Tehát nem igazán van érdekül egy ilyenbe.
De itt van most a friss Wukong-os történet, ahol most pár magát nagyobb névnek gondoló újságíró, gaming személyiség azzal érvel, hogy: lám-lám a Wokong-ot
1.82.1 millióan játszák PC-n, tehát hatalmas a népszerűsége a játéknak, de ebből az Xbox kimarad, mert vagy a gyenge Series S miatt késik, vagy az állítólag ideiglenes Sony timed exkluzivitás miatt. Vagyis ezzel azt próbáljak sejtetni, hogy ha PC-n ennyien játszanak, akkor valószínűleg PS-en is ennyien fognak, és Xbox-on is nagyon sokan ha lenne rá.Csak azt felejtik el, hogy ennek a nagy játékosszámnak a 90%+ valószínűleg Kínából származik...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Én értem, de ez nem összeesküvésnek nevezném, hanem elfogultságnak. Pl a FFXVI esetén nem lehet olyat hallani a megjelenése előtt, hogy igazából csak timed ex. lesz PS-re (max annyit, hogy talán majd jön PC-re is). igaz most se tudni 100%-ra, hogy lesz-e Xbox-ra. Vagy a Stellar Blade, ami multinak indult, majd lett belőle PS ex... Ott se ment a sajtóban olyan, hogy csak ideiglenesen lesz ex. cím. max annyi, hogy talán jőn PC-re és Xbox-ra is.
De pl. most az Indy, és a többi MS ex. esetén már egyből jönnek az Insider-ek, akik azt állítják, hogy ezek a címek jönnek PS-re is! Igaz itt benne van az új MS üzletpolitika is.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
The Eurogamer 100
To celebrate Eurogamer's anniversary, our list of the 100 best video games to play right now.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Mármint az MS-nek ez miért okozott volna gondot? A PS4 Pro után egy évvel jött a sokkal erősebb One X...és a kutyát nem érdekelte. A játékok ugyan-úgy ki fognak jönni mindere is, tehát igazából ez olcsóbban is csak azoknak lett volna jó, akiknek számít a jobb grafika (ezek főleg azok közül kerültek/kerülnek ki akik eddig is PS5-ön játszottak vagy vártak, hogy vegyen egy PS5 Pro-t).
Ez csak akkor lett volna kellemetlen az MS-nek, ha a Pro pl a sima PS5 árában jött volna ki (vagy ha a PS5 digital árában).
Amúgy pletykák szerint két év múlva jön a nextGen Xbox ami sokkal, de sokkal erősebb lesz majd mindenben mint a Pro (nem csak GPU-ban).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Elvileg ha mindet rászámolunk, akkor az USA-n belül, a legnagyobb "áfa" (mindenfajta, az államitól kezdve a városi, meg a bolti), akkor az olyan 13.5% (de igazából az valójában inkább olyan 9-10% között van) Louisiana-ban. De az átlag "áfa" az inkább olyan 6-7%. De a leggazdagabb részeken ennél átlagnál kevesebb.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Eddig úgy volt (kivéve a base gép áremelése), hogy a $=€. $400/€400 volt a digitális gép, $500/€500 volt a lemezes az induláskor. Ez később felment (és most is itt van) $450/€450 digital, $500/€550 lemezes árra.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz balazs025 #17213 üzenetére
Igen, kvázi egy Pro Pro lesz. Viszont mivel az egy új generációs konzol lesz (lehet), így hardware-ben több előrelépés lesz, nem csak a GPU. Vagyis ott lehet sok más dolog mellett pl. új CPU is, meg új XDK.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #17223 üzenetére
Nem hinném, lévén ez a Sony saját felületén lehet megvenni, ami itthon nem érhető el. Amúgy Az MS-nek is van ilyenje, de ők jelenleg 450-ért adják a felújított Series X-et.
Persze lehet, hogy viszonteladói rendszerben lesz.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az is be lett mutatva, hogy a 3/4-e a performance-t módot használja.
Amúgy egy kérdés ez ügyben, leginkább azért mert nem rendelkezek jelen generációs konzollal, és a Xbox Cloudb-ól ami tapasztaltam az ez volt, de az esetek többségében, nem a performance az alapértelmezett mód amikor elindítod elsőnek az adott játékot?
Mert én azt tapasztaltam, hogy nagy részt igen. És azt tudni lehet, hogy a játékosok nagyon nagy része igazából nem állít át semmit a beállításokban. Igaz ez egy régebbi PC-s tanulmány volt, hogy ott a legtöbb játékos úgy játszott a játékkal, ahogy az elsőnek beállította magát. Nekem is volt nem egy ismerősöm aki úgy játszott 1080p-s kijelzőn, hogy maga a játék az 800*600-ban futott, mert valamiért úgy indult el, de közben a gépe vígan tudta volna a 1080p-t (meg a magasabb grafikát is). És igazából nem zavarta. De konzol esetében voltak olyan ismerősök akik a TV-t használták alapértelmezetten (tehát pl. nuku game mód meg minden digitális rásegítés bekapcsolva volt)...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #17258 üzenetére
Nem erre gondolta, hanem arra, hogy ha a nagy átlag user elindít egy játékot, akkor ő általában úgy hagyja ezeket a beállításokat ahogy az első undertaker van és nem állítja át soha. Vagyis ha ez a performance mod az marad neki mindig, és a kifelé ez úgy mutatkozik meg, hogy ő ezt használja. De közben csak azért használja mert nem állítja át soha. Vagyis ha pl. a fidelity lenne az alapértelmezett, akkor azt használná, mert lehet azt se tudja, hogy van performance mod.
Ezért kérdeztem, hogy általában mi az alapértelmezett grafikai mod amivel egy játék PS5/X|S-en. Mert akár is lehet, hogy úgy jött ki ez a 80%, hogy ennek a 80%-nak a 80-90%-as azt se tudja, hogy van másik mod. Tehát tényleg annyi a kérdés, hogy melyik mod az alapértelmezett a beállításokban.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Én értem, de ez csak érdekességképen érdekelt volna. Mármint maga megfogalmazás alatt mit értenek, mert sok mindet bele lehet magyarázni. Erre állítja be, vagy ezt használja. Vagy igazából a kettő ugyan az, mert ha a tudta nélkül vagy a nemtörődömsége alapján állítja be valaki az ugyan az a szint mint te aki szándékosan állítja be a performance-ot. Mármint ha a játék az indulásakor kiírja, hogy válasz performance vagy fidelity mod között, akkor a "next-next-finish", szintű játékos arra fog nyomi ahol alapból áll a menü (ahol ha alapértelmezett a performance van akkor arra). Ugye ez is választás már, de nem biztos, hogy tudatos.
De ne menjünk bele ebbe. Mert ez fölösleges. És ahogy írtam, arra lettem volna kíváncsi, hogy mit az alapértelmezett mod egy ilyen játéknál, és nem arra, hogy fölösleges a performance mod.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Szerintem az is célcsoportja a Pro-nak aki nem állít át soha semmit (lévén nekik az egy új konzol, ami drágább, tehát jobb), de abban igazad van, hogy belepörgött olyanba ami annyira nem lényeg. Amúgy felvetődött bennem még egy... kérdés??? Ezen tegnapi 75%-os dolog kapcsán, hogy ők hogyan értelemezték azt, és nem azt, hogy mint mondtak nyelvtanilag. Vagyis lehet, hogy nekik az, hogy 75% állította performance módra, az valójában annyi, hogy ennyien használták. De ez csak szőrszálhasogatás már. Amúgy ingame telemetriában szerintem lehet mérni mindenféle opcióállítást, és ezt lekérheti a Sony is...
Én tényleg csak arra lettem volna kíváncsi, hogy ha a játékok alapvetően milyen beállításban indulnak el. Tehát ha pl. egy Spider-Man 2-t elindítok PS5-ön, mindenfelé menü nélkül (tehát csak next-next-game), akkor melyik módban indul a játék.
Amúgy a 40fps opció, ha jól tudom, akkor a legtöbb esetben az csak 120Hz képes kijelzőn jelenik meg...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Döglött Róka #17285 üzenetére
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Hivatalosan hamarabb jelentették be pár hónappal (2016 E3), de egy évvel később jött ki mint a PS4 Pro. Illetve nemhivatalosan, hamarabb lehetett tudni a Pro-ról (Neo), mint a Series X-ről. Volt akkoriban egy tinfoil theory, hogy az MS meglátta, hogy készül az erősebb konzol, és gyorsan ők is csinálnak majd egyet... mert ugye ez így működik .
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Mert ez most főleg redundancia csökkentés Vagyis olyan, főleg nem fejlesztéshez kapcsolódó állások szűntek meg, vontak össze amik már léteznek MS-en belül is. Vagyis nem a mezei kis programozót, meg grafikust rúgták ki. De persze ez azoknak akik majd a híreknek csak lead-jét, címét olvassák el, az fog lejönni, hogy megint fejlesztőket küldenek el. Ettől persze nem szép, de ez a része teljesen érthető, egy ekkora felvásárlás után.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #17303 üzenetére
Sajnos igen... pl. Tom Waren is ennyit írt
BREAKING: Microsoft is laying off 650 employees from its gaming division today. Xbox chief Phil Spencer sent an internal memo to employees this morning to announce the layoffs. Details below
Termesztésen az teljesen valid érv, hogy olvasd el a cikket ez ügyben, de azért 2024-ben rájöhettek volna, hogy az emberek elég nagy része ezt nem fogja megtenni.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
Pár napja belefutottam ebbe a cikkbe, de tartottam tőle, hogy darázsfészekbe nyúlnék, hogy csak ezt az idézetet tettem volna be belőle... úgyhogy inkább ide teszem be a cikket és abból ezt az idézetet. Amit én már én is egy ideje mondogatok, hogy ez így van.
Mármint értelemszerűen ez minden márkánál megvan, de a Sony esetében én jobba érzem, hogy rájátszik erre és tényleg próbál úgy is viselkedni.PlayStation is similar to Apple here but on a much smaller scale. It almost feels like a lifestyle brand – and there are PlayStation fans who will buy almost any new product PlayStation puts out. Like with Apple, the niche VR market was too big an ask for PlayStation 5 diehards, though
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz ProEvoFan #17353 üzenetére
Az idézet rész igazból azokról szól, akik most is 100%-ban bevédik a Sony döntését, hogy ez a $700/£700/€800-os ár (plusz ha kell, akkor a Disc Drive ára), szinte ajándék azért a tudásért amit majd ez a gép tudni fog, és csak az irigyek és a csórók tartják soknak, és panaszkodnak az ár miatt... mint ahogy az Apple közösségben is megvan ez a réteg, hogy a telefon az= iPhone-al, a számítógép meg a Mac-el! És mindenki aki nem így gondolja a h*lye, irigy és csóró!
.LnB: A telefon/PC/mg minden egyéb drága de nagyon jól fogyó dolog azért annyiban kicsit más, hogy nem ezek közül kerülnek ki azok akik most panaszkodnak.
Illetve telefon esetén bejön a márkafanság. Mert ugye az pont az a piac, ahol meg tudod tenni, hogy ugyan azt a teljesítményt és tudást beszerezd máshol, ha neked az kell... maximum pár prémium dologról kell lemondani (teljesen vízálló, fém és üveg burkolat, meg pl. a szoftver támogatottság... de igazából van, hogy még arról se).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ahogy a név is mutatja (és ezért is van off-ban), ez (még csak?) pletyka!
Rumor: Alan Wake 2 Runs at 840p 60Fps on The PS5 Pro + More Game Details | ResetEra
- The Last of Part 2 - 1440p internal resolution at 60fps in this PS5 Pro Mode (same as PS5 Performance Mode) with improved image quality due to PSSR
- Ratchet & Clank: Rift Apart - Between 1440p and 1800p internal resolution (roughly the PS5 Quality Mode at 40fps) at 60fps in this PS5 Pro mode with the same settings as the PS5 Performance Mode and using PSSR to bring it up to 4K
- Alan Wake 2 - Two modes shown (864p at 60fps & 1260p at 30fps) which is the same as the base PS5 modes and they presume it's using PSSR and not the FSR in base PS5. 60fps clip has SSR but the 30fps clip could have RT.
- Horizon Forbidden West - resolution didn't look 4K. They presume it's not using PSSR but hard to tell. Thinking it is using 4K checkerboard but again hard to tell. PS5 vs PS5 Pro has the Pro with higher detail.
- Wizard Game* : RT reflections looks better on the PS5 Pro but has some visual noise in the background. RT shadows might be mixed with SSR but look to be an improvement over base PS5. 30 fps in the footage but the presume it'll have 60fps modes as the base PS5 has it.
- Gram Turismo 7 - RT reflections in game appear to be quarter resolution (1080p). 8k mode. Lower resolution (1188p) in the PS5 Pro footage and probably using PSSR to bring it up to 4K where the base game without RT reflections is a Native 4K. RT looks better than Forza Motorsport.
- Dragon's Dogma 2 / Assassins Creed Shadows - DG2 looks to be running at 60fps and might be using PSSR. ACS looks to be running at 864p at 60fps
- These are the analysis on the footage that was shown and nothing else. DF expects some of these games to have multiple PS5 Pro modes but that remains to be seen.
*Ez ugye a Hogwarts Legacy, csak a ResetEra-n elvileg még mindig ban jár azért, ha leírod a címét...[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- PlayStation 4 Slim 500GB, SW:11.00! gyönyörű szép állapotban, 6 hó teljeskörű garanciával, üzletből!
- PlayStation 4 Slim 500GB Gold Edition, 6 hónap teljes és 1 év SW garanciával üzletből!
- Nintendo Switch Lite 256GB Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 18.1 + Atmosphere, 3 hónap garanciával!
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen