- Hálózati / IP kamera
- SkyShowtime
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows XP
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Szia!
Viszivattyu tengely tomb szelence szimering harmas.
Erdemes egy tengelyt csinaltatni, es kulon forgas iranyos szimeringet venni bele.
Toltesi kort teljes atnezese, van csatlakozo amit ki iktathatsz.
Thermosztat, draga dolog.Tartsd be a szerviz elorasokat es sokaig jo lesz.
-
csongi
Topikgazda
A huto lehet serult. Ha elozo kedves gazdaja nem torodott vele akkor el is rohadhatott a huto anyaga, es szepen lesz rajta egy bazi nagy lyuk.
Nem kell magas nyomas, par Bar elegndo. legtelnites szivas, bontsd tovabb ,a thermosztat nal ven egy legteleinto csavar.
Le engedni oldalt a vizpumpanal tudod. -
Plero
tag
Sajnos a hűtő cserés. Ezer sebből spriccel. Valami kátrányos anyag van kívül rajta néhány helyen. Lehet ezt akarták eltávolítani és a vegyszer megette a hűtőt. Vagy a hűtőtömítő válik le belülről!
Az előző tulajnak vagy mesterének sok Reiser csavarja volt. Mindenhová azt rakott. Még a mm-es menetű lemezanyákba is!
A plexi lefogó csavarok alá kell tenni műanyag alátétet vagy csak elég a peremes belsőkulcsnyílású csavar?
Az Atlantic 500-as (bálna) computerét lehet valahogy valami műszerrel kiolvasni?"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
csongi
Topikgazda
Rakhatsz alátétet baja nem lesz.
A komputert lehet olvasni, de azt nem tudom, hogy kinek van rá cucca.
A hűtő cserés. Ha ilyen állapot van , akkor teljes hűtőkör takarítás, thermosztátot kivenni, takarítani.
FeniX-
Az egyik Hona a másik OEM, a harmadik meg ott van.
Nem mindegy milyen sajnos. nem mindegy az A. A relé kötése sem mindegy, mert az akkumlátor csatlakozó oldalról vezérli a relét is. Kiváltható másik relével, de ahhoz jobb ha villamossági szerelőhöz viszed, mert tuti át kell kötni pár vezetéket a normál működéshez.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
DigitXT
félisten
Ahogy sityupityu mondja, egyrészt EZEN a vason nem igazán számít...
Másrészt, a valóságban nem ennyire "rossz" a helyzet. (Csak lehúztam a
fényerőt a fotóhoz, hogy jobban látsszanak a számok.) Harmadrészt, a
háttérvilágítás ezen nagyon nem tud segíteni. Vagy rontani. De ha számít,
s erről tudnának mesélni a fórumtársak, hogy nekem volt, hogy számított,
a nagyobb vasnál, akkor nincs más megoldás, mint a mutatóvilágítás...Magyarázat, 2014-ből. Sajnos a képek már eltűntek (képfeltöltés), de már
így nosztalgiából is előkerestem az eredetiket, hogy mit működtem anno!Szerk: most a mókusokra vadászott a tompítottam, csavartam rajta lefelé.
Nagyon nem mertem, mert korábban meg 5 méterre ha világított... Tudom,
ki kéne mérni, nem csak érzésre tekergetni. De hát utóbbi egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Ehhez nem kell különösebb "tiltás": ha a gyújtótrafódra nem jut elég fesz,
abból nem lesz szikra sem. Ha halódik az akkud, akkor az önindító nagy
áramfelvételére durva feszültségeséssel reagál, s ha ilyenkor 9V alá esik,
az akku cserés, ahogy azt később be is idézted. Ha amúgy fel volt töltve!
Szóval első körben a rendes feltöltés ajánlott: ha a "megjavulás" után újra
előjön a hiba, akkor meg a generátorod vagy a fesszabod is gatya lehet...
Ezt amúgy írta a kolléga... Mérni kell, anélkül max. tippelni tudunk.
Ami biztos, hogy ha a nyugalmi fesz 9V, ott se kép, se hang nem lenne...csongi: a névleges 12V akku azért be tud kandikálni 10-11V-ra indításkor.
(És ez még teljesen normálisnak tekinthető. Ha viszont egy új akksival is
indokolatlanul nagyot esik a feszültség, az akár önindító hiba is lehet.)
Sajnos sima multiméterrel azért nem olyan egyszerű megnézni az "alját".
Vannak erre "célszerszámok", nekem is van, brogyi fórumtárs javaslatára:
DHC BT280Szerk: emlékeim szerint nekem akár 8V-ra is leesik a gatya akku, még a
fedkomp is újraindul emiatt, de miután lendületbe jön a főtengely, messze
nem akkora az áramfelvétel ("csak" valami 57A), mint közvetlenül az első
átfordulásakor (100A?) így a feszültség beáll, ahova beáll: a motor elindul!
És amúgy pöcc-röff. De dús a keverék picit - szívatóval nem röffent reggel:
ez volt az utolsó, amit állítgattam a fehér füst felszállása előtt, így maradt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ha mindenképpen nagy indítóáram kell, én néznék vmi AGM-et.*
Főleg a spirálcellásak tudnak nagyot alkotni a méretükhöz képest,
de egyébként nem hiszem, hogy annyira kritikus a CCA robogónál.*: legalább a savkivezetésen se kell agyalni, mert azokon nincs.
Ui: rámértem a döglött akkumra, már kevésbé döglött. Lehet, hogy
a Recond segített rajta? Pedig nem ajánlják, de egy próbát megért. -
csongi
Topikgazda
18-20K környéke.
Injektorosoknál csak ellenőrzésre jó.OEM-Parts szerintem messze kerülendő!!!
Február 21-én rendeltem egy tömítést, és most jött meg.
31-et írtam eredetileg, de javítottamMár rég lemondtam róla, szerencséjükre nem én vettem át. Mert amúgy ment volna vissza a levesbe.
Most szépen kedvesen elküldöm őket a pecsába.
Kezd elegem lenni ezekből a shopokból... irtózatos amit művelnek...
Írtam is a facebook oldalukra, mert más eszközöm már nem maradt.
3300Ft-os rendelésnél az elállási szarsággal nem kívánok szenvedni, nem éra annyit az egész.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Reveltronics UTCOMP-PRO Ezzel logolok mindent (sebesség, fordulatszám, olajnyomás, vízhőmérséklet, akku feszültség, fogyasztás, stb.), és pár dolgot kizárólag ezzel mérek (szívócsővákuum, benzinnyomás, benzin átfolyás). Ja és óraként is ezt használom. Meg persze a gyorsulás mérésére: viszonylag pontos, 1-2 tized, a kerék jeladója ~25 centi haladás után ad egy jelet (fordulatonként 6-ot).
Szerk: AFR logolásra is "tervezem" használni. Csak az sok zseton, lenne (megint).
nyogo: kis Majával ugyanígy jártam sokáig. Folyton kevés olajjal. Kellemetlen!
csongi: előírt mennyiségről csak annyit, hogy Gergő a 2.2 helyett kb. 1.8-at rakott bele, mikor összerakta (4L kannában bőven 2L fölött maradt). Persze ilyesmin már meg sem lepődök, feltöltöttem, és kész. Az ablakban látszik, hogy jó-e a szint... Nem volt az.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Perfekt ajánlat! Kifejezetten kistestű, nem feleslegesen erős, és az árba belefér.
Pizzériába elmenni mondjuk el lehet egy 50-essel is, azt aláírom. Összetörni meg
a 125-öst is csúnyán össze lehet, szóval tudja fene: Makkoshotykán nem jártam...
De feltételezem, hogy kevesebb ott a Demszky-bunkó / hasonló szívatós társai.MÁS: beértem a céghez, rögtön szétkaptam az ülést: melegében szegényítés.
Addig tekertem, amíg pöcc-röff nem lett melegen, és nem durrogott gázelvételre...
Mindezt álló helyzetben, szóval még nem tökéletes a hangolás. Ellenben nagyon
tetszett hazafelé, hogy mintha nyomatékosabb lenne! És hát a 4L/100 km jelzett
értékek is barátságosabbak voltak, mint a 7L/100 km. Nézegetem itt a logot. Tuti
kisebb lett az átfolyás kis gáznál, ami tök jó, mert ez volt a cél: teligáznál persze
nem szól bele az alapjárati rendszer, ott szívja az arcába, amennyit bír (12 lph).Nem tudom, holnap lesz-e alkalmam 0-100-at tesztelni. De kíváncsi leszek, hogy
csak "seggre" nyomatékosabb, vagy tényleg mérhető, hogy javult a keverék.
Azért városon belül sokat dolgozik az alapjárati / átmeneti rendszer, kis gáznál...Ui: azért gondolom, hogy nem tökéletes, mert még mindig túl könnyen röffent be
hidegen, viszont legalább az első pár méteren produkált kövérebb gázra fulladást.
Egyébként csupa jókat olvastam ezekről a Bing 64-3-as karbikról. De tényleg.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Gondolom nem számomra gondoltad. Ha nagyobbra lenne szükségem, akkor egy 250 vagy 300ccm-es GTS-t vennék vagy egy Liberty-t, de úgy érzem, mivel lépten-nyomon trafiznak, és az esetek 90%-ban egyedül használnám, így feleslegesnek nagy testű lenne. Szóval picivel erősebb legyen mint egy 50ccm-es, de nem fogok száguldozni, 80km/h utazósebesség elég, egy kis tartalék még nem árt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
senior tag
Igazabol a tartalom osszehasonlitassal sokra nem mesz onmagaban, legalabbis nem ertem mi lenne a celja. Maximum az derulne ki belole, hogy modositott tartalom(tuning) vagy eredeti van benne. De ahhoz egy ugyanolyan evjaratu, ugyanolyan date code-al es HW verzioszammal rendelkezo ECU tartalmaval kell osszehasonlitani. De igy latatlanban megmondom, hogy egyezne, nagyon kis szazalekban tuningoljak, mivel nincs nagy mozgaster azoknal a blokkoknal a gyari konfiggal.
Eloadatban mit neztel? Valami gond van a motorral vagy csak kivancsisag? -
csongi
Topikgazda
Mit jelent a ventillator teszt?
Bekapcsolja a ventit?
Ha jol emlekszem ez nem kell az indulaskor.
Legyen feltoltve, es jo allpotba az akksi. Erre es a toltesi feszultsegre kenyes.
Nalam akkor volt stabil a rendszer, mikor az akksiba megvolt a 12V. Inditasnal nem emlekszem a feszultseg esere de nem esett 11V ala. Vilagitas automata modba. Te se kapcsold fel, elegge megterheli az akkut inditasnal. -
Brogyi
senior tag
"Élő adatban látom az akkumulátor feszültségét, hőmérséklet adatokat (külső levegő, víz hőmérséklet), "gázbovden" értékeket."
Engem érdekelne egy kép is ahol ezt látod, vagy csak a számhalmazból kiolvasod? A későbbi szivásokhoz segítség az út ahogy eljutottál egy diag felületig. Elég drágán mérik ezeket a progikat/hardware-ket.
Egyébként ha egy erős próba autós akksiról beindul akkor hallgass Csongira. -
nyogo83
senior tag
Véletlen nem immobilizeres? Mert akkor a kulcs (jobban mondva a benne levo transponder) meg az ECU az parositva van. Vagy a kapott ECU-hoz kell a hozza valo kulcsat elkerni, vagy a bontott ECU tartalmat modositani, hogy tanulja hozza az uj kulcsot vagy ne is kerje(immo off mode).
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Tudományos Pandémia Klub
- matrix2012 károsultjainak megbeszélő topikja
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Politika
- Spórolós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elektromos autók - motorok
- Társasjáték topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest