-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ha a kilométer nem is izgat (nem csodálkozom, mert kevés a valós kilométerrel eladott autó) az azért izgasson, hogy egy ilyen gépet azért szoktak megvenni hogy élmény autózzanak vele.
Szvsz, kevés használható állapotú van ezekből.Annak ellenére, hogy egy hihetetlen jó gép és megy mint a mérgezett egér.
Renault power
-
Füge007
senior tag
Visszatérve erre az RS Clió témára, ha belefér a költségvetésedbe a fogyasztásával ne zavarjon, az bőven kárpótol a vezetési élmény amit egy 1.4-ben soha az életben nem fogsz megtapasztalni. A másik gyerekes apukaként már nem veszel ilyet valószínűleg. Én is játszom a gondolattal, hogy veszek egy sportverdát, végül is egyszer élünk
Füge
-
rob210
Topikgazda
I-es meganból nincs bowdenes.
Olajcsere után semmi baja nem lesz a váltónak, ha csak nem szét van kopva a szinkrongyűrű.
Ha szét van kopva akkor 12.000.- alá egy váltó.
Ha valóban rászánja azt az 500.000.-es keretet ebből lesz 5 évig használható autó.
Mert olcsó fenntartani.Mivel szinte tök ugyan olyanom van tudom, nem csak a levegőbe beszélek.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Te nagyon rákattantál a VW-re.
De kíváncsi leszek majd mit szólsz amikor a 99-es seatok is amiket nézegetsz szétesnek.
Persze kifoghatsz jót, csak nehéz.Kollégám 1.5ös dci cliója mindene gyári 224.000nél tart és semmi baja, tök makulátlan.
3an akarták már megvenni tőle de nem adja.
Ésszel kell használni mindent és akkor nem hagyja cserben az embert.a 200.000.-limit a széthajtott 106lovasokra igaz, sajnos sok a hülye ember utána meg mennek a következtetések, hogy a renault szar.
De nekem és a kispénzű embereknek addig jó amíg sok a hülye ember és olcsón tud autót vennipeace
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Illetve a többieknek is válasz:
Annó, amikor voltam a Mesternél, ahol végül is kiderült, hogy az enyémen nem hengerfej felújítás történt 220k km körül, hanem a szokásos hajtókarcsapágy csere, akkor mondta Zoltán, hogy ezek a dci-k nem szoktak hengerfejesek lenni, sőt kifejezetten nehéz hengerfejesre vágni.
Illetve a delphi csúcsokra mondta, hogy szinte elpusztíthatatlanok.Csak gondolom megemlítem itt a nagy hengerfejesdi közepette, ugye mondanom sem kell, hogy látott/szerelt már "pár" renaultot
ui.: ettől függetlenül, lehet a kollégánál valóban ez lesz a probléma, csak úgy az általánosítás miatt említettem meg.
1.5dCi szeret 200 környékén hengerfejes lenni meg úgy kb mindene szétesni!
Majd reggel lemegyek az autómhoz és jól leb@szom, hogy már 110k km-el átlépte a széthullási határt, tehát jó lenne, ha azon nyomban szétperegne atomjaira.Komolyra fordítva, 200k km körül a 106 lovasoknál szokásos, hogy a hatókarcsapágy az ami darabokra pereg --> cserével orvosolható
Csúcsokból és nagynyomású ü.a. szivattyúból, ha nem delphi van és el van hanyagolva a gázolajszűrő csere, esetleg nem megfelelő gázolaj, akkor valóban 150-200k km körül előjönnek csúcs-szivattyú problémák
Ami a használatból ered, az pedig turbo/kuplung-kettőstömegű. Ezek elmennek akár félmilliót is, viszont ha nem megfelelően van használva, akkor meg lehet ölni 100k vagy 20k km alatt is.
Más problémáról nem tudok.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Legyen igazad.
Láttam én már éjjeliőrt nappal meghalni.Egyébként én is elismerem a VW-t de túl van árazva.
Se felszereltséget se megbízhatóságot, se semmit nem kapok azért a pénzért amivel többe kerül.
Sőt egy renault hasonló áron kényelmesebb jobban felszerelt és fiatalabb is.Tapasztalatból írom.
Kollégáim sokszor fogták már a fejüket a 3-4es Golf fölött amikor én beültem és indítottam.
Nem egyszer kellett már VW-t vontatnom.
Olyankor mindig elmosolyodok, hogy köpködjétek csak a franciát, amíg így megy nekem jó lesz...Persze ellenpélda is van, ezt nem is tagadom.
Renault power
-
_NCT
őstag
Pedig az is szar francia
Amúgy M2-be ti milyen olajat locsoltok? Benzines 1.6-osba? jó a 10w40?
Esetleg 5w30? Ha jól tudom ez a legkorszerűbb olaj mostanság.
FerNandor: 10w40-et miért ne? Amúgy még az olajcserém messze van, csak érdeklődök, ha odakerül a sor, melyik a legjobb
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
hát pontosan, ezt nem értem én sem. és még meg se bíznék bennük, akkor sem, ha én vinném az olajat. lehet nem is engednék, hogy "nézzem" a müveletet.
meg aztán az is más. amikor egy Renault dolgozónak az autóját szervizelik és nem egy civilét.
én ezért nem is vennék magyarországon új autót soha (-ez az egyik ok-, még ha lenne annyi pénzem is), mert fölösleges lenne a garancia, nem vinném hozzájuk még egy sima olajcserére sem. nem egy ember írta már, hogy garancia lejárta után vitte maszek szerelöhöz olajcserére és olyan olajat még nem láttak, amit akkor leeresztettek, a pár év alatt kb nem is cserélték le, max rátöltöttek valamit. (nem csak Renault) stb stb"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
Indításgátló hibás lett a gép. 1x indult 1x nem. Elvittem a 15 kerületi VW. Megnézték meg is csinálták nem is volt drága. De! Aláírattak velem egy papírt,hogy az autót csak a saját felelősségemre vihetem el az autót mert olyan rossz állapotban vannak az első fékeim. Persze felajánlották ,hogy Xe Ft-ért megcsinálják...aláírtam és elhoztam az autót ,hogy majd meglátjuk..... elvittem haverhoz Opel márkaszervizbe. Fékpadra fel , lemérték. Semmi baja nem volt!!! Mondták,hogy vigyem el a VW-be az eredményt és verjem ki a balhét. Azt kellett volna de nem mentem vissza.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
-
Reaper04
aktív tag
és ezek ? (tudom kamu...)
de miért írnak ennyit oda?
Szuzi 1M 390e km
Passat 2,1M -
Füge007
senior tag
Golfnak 1 baja van, a fapados ülései, amit úgy látom nem tud elhagyni, nem értem miért?! Volt cabrió gofom, szerettem is, főleg jó időben , de az sem a kényelmes üléseiről volt híres!
A Renault a kényelmével fogott meg, mind a három kocsim a márkától nagyon kényelmes volt.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
rob210
Topikgazda
Uram te elvakult VW fan lettél.
Pedig nem minden esetben van igazad.
Én ültem a kényelmesnek bélyegzett kagylós passatban.
Nem mondom, hogy fapad, de hogy nem olyan kényelmes mint a megane az tuti.
Egy laguna üléséhez képest meg egyenesen kissámli.
És ezt még a tulaj is elismerte, aki az én ezer éves szaromba ült be ami nem full extrás.
A passat pedig kagylóval alap felszereltségben nem létezik.
Remélem ebben egyetértünk.Renault power
-
tresh
addikt
Rönyó topik ide vagy oda én is szívesen ülnék mondjuk egy 1.9 tdi golfba pl 4-es de azért az árért 2szer jobban felszerelt meganeba ülhetek Egyik se rossz autó de a vw rommá van istenítve és az árát nem a piachoz igazítják..azért egy 3 as szakadt tdi golfélt amit elakarnak kérni viccnek is rossz főleg ha még a felszereltségét is nézed..attól függetlenül hogy nekem az 1.9 tdi etalon dieselek között
MMA87: szerintem abba mindenki egyet ért hogy komfortba azonos kategóriába mondjuk egy megane a golfot vagy fordot messze veri a kényelem minden terén...
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Csinos ... bááár, ölig nagy lábakon él , Magyarországon nem célszerű szerintem... kisebb zökkenő már reszeli a kerékjáratban a doblemezt. (vagy csak én látom olyan közel a gumit a kasznihoz? )
Amúgy: Ilyenem van nekem is, csak nem így néz ki és nem ilyen motorral
(a fecske egy költöző madár, olyan mint a gólya csak sokkal kisebb és teljesen más)108e Km ?
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
szerintem ugyanolyan jó, mint az 1.5 dCi-k.. bár azt mondják, hogy "problémásabb", mint az 1.5-ösök.. de hogy miért, nem tudom. szerintem hülyeség . talán valaki megmondja, esetleg renaultclub.hu/forum vagy az indexen a megane klub.
én csak azt nem értem, hogy a mi kombink az 1260kg, ez a 3 ajtós kiharapottseggü meg 1250kg?? hogyan? ennyivel nem lehet nehezebb az 1.9-es motor. ?? vagy elírás??
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
ja na igen! ezt néztem a múltkor is már csak elfelejtettem. böven 1.5 tonna felett van.. úgyhogy akkor kilöve.
nem tudom. én úgy vagyok vele, hogy ha kurvasok pénzem lenne, akkor se vennék olyan autót (vagyis Renault-t ), ami 6-7 litert eszik, ha találok olyat, ami 4,5-5litert eszik autópályán is.
szerintem egy új Megane, esetleg sima 5 ajtós, nem kombi, 1.6dCi-vel szerintem elmegy így 4,5-5literrel autópályán is. bár nem néztem utána."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Napelem
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Analóg fényképezés
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Fogyjunk le!
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...