- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Srácok!
Az elektromos tükör állító joystick/kapcsoló másnak is hülyélkedik M2-ben? Nekem olyan, hogy nem tér vissza magától középső állásba, szinte beragad, 2 ujjal tudom csak visszaállítani, illetve van olyan irány, hogy kicsit megbököm, és kapásból működik, másiknál meg alig-alig akar működni, főleg a lefelé irány ilyen.
-
_NCT
őstag
-
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #15681 üzenetére
Tehat en remenykedek, hogy ki lehet fogni olyan kocsit, amibe csak atulok, es megyek.
Igen, úgy hívják h szalon
Amit írtam is, láttam én már 1.8 millióért vett Octavia-t és 1.5 M -ért vett C Vectra-t is baszakodni, azokra is költött már a gazdájuk vagy 300-400 ezret fél éven belül, a használt autó az ilyen. Tehát olyan autót nem, vagy csak nagyon nehezen fogsz találni, amibe átülsz és kész, nincs vele gondod. Ahogy írták is, vezérlés (ha csak nem láncos autót veszel), szűrők, folyadékok stb csere muszáj. Ezeket ha tettszik, ha nem ki kell cseréltetni (kivéve szalon autó).
Megnyugtatlak, szerintem a Te váltó akadásod, az nem is akadás, hanem csak be kell tenni sebességbe emberesen, tehát nem csúszik bele, mint pl egy Ford vagy Audi VW Skoda váltónál, és neked ez a problémád, nem 2 ujjal peckelős. Ahogy írták, ez Renault váltó, ez ilyen. Nekem most hidegben is van úgy, hogy kicsit bele kell tennem, főleg vissza váltásnál érzem, de ahogy bemelegszik a váltóolaj meg az autó, nincs gond. Én nem bántam meg, hogy lecseréltem váltóolajat meg kinyomót, azóta nagyon jól viselkedik az autó, de csodát nem kell várni.
Őszintén amit linkeltél autót, na attól az isten óvjon meg. Már a külseje elárulja, h szarrá hajtották, tuningolták, de legalább az igénytelenebb fajtából. Látszik a gazdája a tuningalkatrészeket a tesco-ban vásárolta. Őszintén nem értem, minek az a vasalódeszka a hátuljára.
-
_NCT
őstag
No. 2 napja vidékről BP-re járok autóval, tegnap 7.2, ma 6.7 lett a fogyasztásom, 1 óra BP-i dugó és 1 óra autóút, napi 2x.
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #15781 üzenetére
Compi mérte, papíron még nem matekoztam most, elmúlt 2 hónapban volt 7.2 meg 6.8 a vegyes. Varosira computer 8 körül írta, papíron bőven 7.5 körül voltam. Amúgy így utólag belegondolva nem is baj, h nem az 1.4-est vettem, mert ahogy látom ugyanott vagyunk fogyasztásban. Mondjuk azt se mondom, h erőgép az 1.6, mert pörgetni kell 3ezer fölé hogy menjen, 1,4.esbe bele se merek gondolni
Kicsit örülök, h még vidékről járok be BP-re dolgozni, mert ott úgy kell gyilkolni a kuplungot, meg az autót, h nemigaz.... Araszolgatás meg pörgetni, hogy elérjem a következő lámpát, ha nem akkor állhatok 5 percet a pirosnál....Meg mindenki össze vissza mint a vadbarom. Tegnap kb 3x törtek meg majdnem, szerencsére nem csak előre szoktam nézni, hanem előre látnom kell h a másik milyen balfaszságot fog elkövetni....
Nem tudom évek múlva hol lesznek az árak, de a Fluence nagyon bejövős, egyre többet látok belőle és gyönyörű Vagy ez vagy egy újabb Octavia vagy Rapid lesz a befutó Remélem a fluence-nek már jobb a váltója.
Megane-ban eddig az nem tettszik, hogy váltásoknál nem nagyon szereti ha nem csúsztatom, tehát ha gyorsan engedem a kuplungot, darabos, bólogatós lesz a váltás. Ezt azzal szoktam kiküszöbölni, h már a fogási pont előtt nyomom a gázt is, így viszonylag lehet gyorsan, bólintás nélkül váltani.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Tisztában vagyok vele, csak eddig kb minden héten volt valami a kocsival. Igaz ez apróság, csak nekem eléggé nagy bosszúságot okozott bizonyos okok miatt. 2 hónap alatt elég sokat ráköltöttem, most már jó lenne használni is az autót...
Azzal nyugtatom magam, h eddig 1.4-be van az autó, viszont hiába vennék mást, 2M körül is ki lehet fogni a szart....
rob210: nekem pl az 1.2-es 100lovas Clio Grandtour után is baromi lomha az 1.6-os M2 is... Pörgetni kell h menjen, ahhoz meg nincs szívem, mert 3ezres fordulatnál már látom magam előtt a szervizszámlákat
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #15809 üzenetére
Igen, 2008-as 1.2 TCE asszem (100 lovas). Nem is az hogy lomhább, kb ugyanúgy megy, én azt hittem 1.6-os erősebb. Igaz h az egyik 4 éves másik 10 éves autó, a motorok korszerűségében is lehet látni, h manapság már nem mennek a nagy köbcentikre a gyártók. Főleg mostanában az ilyen ezres meg 1.2-es kis turbós motorok korszakában.
A gond valószínű velem van, jobbat vártam dinamikára. Mondjuk kényelemben, úttartásban, csendességben sehol nincs a Clio a Megane-hoz képest. 1000x kényelmesebb a Megane.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
Ha menni akarok vele, akkor természetesen pörgetnem kell, ezt írtam. Csak a nyomatéka kb olyan mint a turbós benzines 1.2-esnek No mind1, azt már el sem merem mondani, hogy 40-nél 4.be rakom általában, és van hogy 1000-1300 körül muzsikál az autó.Tehát épp mikor gurul már megy 2-be, azután 2ezernél 3-ba és így tovább. 1500-2000körül tartom a fordulatot városban.
-
_NCT
őstag
Ejjj kapom az áldást, de nem baj, legalább tudom, h faszságot csinálok akkor elfelejtem ezt a hülye spórolós vezetést és éltetem a kocsit 2-3ezer körül
Ezért jó, hogy írok ide, legalább megtudom a tutit
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Manitou #15828 üzenetére
Sokan azt írták M2-nél, hogy viszont 1esbe csak akkor váltunk vissza, ha már áll az autó, ha egy kicsit is gurul, mehet a 2-es. Viszont így 2-esnél sokszor érzem, hogy ráz a kasztni és erőlködik, de csak itt.... Akkor ez most 2 dolog miatt lehet:
ad1.: balfasz vagyok és nyomjak nagyobb gázt, a kuplungot csúsztassam
ad2.: váltsak vissza nyugodtan 1be és pörgessem a motort, amíg a 2-es erőlködés nélkül mén.
-
_NCT
őstag
No mára "csupán" a bal oldali tompított kiégése jutott, mint hiba....
Találtam egy helyi maszek szerelőt, akinek van computere meg mindene az autóhoz, megkérdezem tőle a tükör állító joystick/kapcsolót is holnap, remélem nem mondanak horror összeget. Meg lehet átnézetem majd vele az autót, mert kezdek egy kicsit kiábrándulni, h minden napra jut valami.....
-
_NCT
őstag
No gyerekek ez az izzócsere elég fos feladat M2-nél...Ilyen idiótán kitalálni valamit...
-
_NCT
őstag
válasz AMD Power #15889 üzenetére
Én ültem benne (nem GT, de a belseje ugyanaz), annyira nem jött be anyósülésről a belseje. Csendes, meg jól húz, de a mostani FL-es M2 nekem jobban begyün.
Amúgy a kuplungom már kicsit fentebb fog, mint mondjuk 1 hónapja, ez köszönhető annak, hogy bekopott? Azóta sztem belevertem 1000-1500km-t.
-
_NCT
őstag
Lehet oltári nagy baromságot fogok kérni, de..... Le tudná valaki írni, milyen technikák vannak arra, hogy M2-nél gyorsan váltsak? Úgy vettem észre, nem nagyon szereti ez a régebbi Renault váltó a gyors kuplungfelengedést és a sebességek dobálását. A 4 éves Clio-val (mindig ezzel jövök, de nincs más hasonlítási alapom, ez meg családban van) faszán lehet gyorsan váltani, viszont M2-vel még nem tapasztaltam ki.
Vagy szépen lassan engedem fel a kuplungot és a fogási ponton megtartom--->lassú váltás, BP-en például nem nagyon szeretik a mögöttem lévők lámpától lámpáig
Vagy gyorsan engedem, de olyankor picikét ránt az autó. Vagyis váltásnál bebólint ahogy kinyomom a kuplungot, berakom pl 3-asba, majd felengedem a kuplungot gyorsabban és azután nyomok gázt. Nem tudom mennyire tesz jót a kuplungnak, de néhányszor mikor gyorsan akartam váltani, már az előtt nyomtam egy pici gázt, hogy elérte volna a fogási pontot, ilyenkor szépen rántás nélkül bevette a sebességet.
Szóval tapasztaltabb M2-es kollégák írhatnának. Nem tudom mennyire lehetek béna, igaz ezt még senkitől sem hallottam, vezettem már jó pár autót, de eddig az M2-nek a legnehezebb megszokni a váltóját
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Reaper04 #15919 üzenetére
Most próbálok változtatni a vezetési stílusomon, ezért 3ezernél váltok általában, azt én is észrevettem, ha elforgatom 3500-ig, akkor nem bólint. Egyesben viszont nem szoktam nagyon forgatni, max 2000-2500-ig, az gondolom nem tenne jót neki,ha 3000-ig esetleg 4000-ig forgatnám 1-esben.
Tresh: oké, nem versenyváltó, nem is vadállat módjára váltok, de azért BP-en nem úgy csúsztatod és nem olyan "lassan", szépen rakod a sebességeket, mint vidéken. Ha csak nem akarod h mögötted anyázzanak, illetve 3-adjára érsz át egy lámpán. Nekem több autó után fura, h érzékeny a váltója a gyors váltásokra, kuplungolásra.
Amúgy az okozhat bármi gondot, ha kinyomott kuplungnál már elkezdem nyomni a gázt és úgy engedem fel a kuplungot?
Kényelem: 1es Megane-ban még nem ültem, ezért nem tudom az milyen. Életem legkényelmetlenebb autója a Fabia volt, attól még a WagonR is 1000x kényelmesebb volt Még a Clio Grandtour is túl kemény és kényelmetlen nekem. Talán még a Fiat-oknak és az Alfa-nak van hasonlóan kényelmes ülése. Persze mindenki mást szeret. Igaz a Fabia ülései szarok voltak, de a IV-es Golf ülései is viszonylag jók a maguk kis keménységével, jó tartást adott a hátamnak, kanyarokban nem mozogtam benne ide-oda, M2-ben sajnos ez a hajlam megvan, mármint h az ülés nem tart a legjobban.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Én Diesel Thalia-n tanultam vezetni, faék az az autó, fura volt, hogy a gyűrűt fel kellett húzni tolatásnál, no meg a tolatás is művészet vele, ritka szarul lehetett hátra látni. Viszont arra jó, amire kitalálták, A-ból B-be közlekedni. Szeretnivaló kis dobozka volt
tresh: mondom, vidéken én is vígan elvagyok, csak BP-en kell kicsit rallysabban vezetni. Igaz én Budáról Pesten át szoktam hazamenni. 1-esben te meddig pörgeted a gépet?
-
_NCT
őstag
válasz Reaper04 #15935 üzenetére
Hát papa ennek eléggé véres volt már a torka Suzukit Megane-hoz hasonlítani olyan, mint a rollert a helikopterhez
Amúgy nincs bajom az ótóval, minden úgy működik ahogy kell, remélem ez a pár apró hiba ami most kijött már a vége volt és nem jön ki újabb... Amire figyelmes lettem még (kell nekem mindig hallgatózni ), hogy a venti nagyon halkan cicereg, vagy nem is tudom. Nagyon picit hallani, mintha ciceregne, lekapcsolom teljesen, majd vissza és elmúlik. Persze ez már tényleg csak az én hülyeségem, autószerelő mondta, h hiába 10 éves autó, hangja meg külseje alapján egyben van az autó Úgymond tanuló/első saját autónak így is kicsit luxus az M2, de vigyázok rá
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
No a mai napra is jutott valami... Valahonnan a kormany felöl menet közben hallottam ilyen kattogo hangot,mintha egy relé kattogna folyamatosan..Kikapcsol,bekapcsol..Ehhez tudom hasonlitani....Mire kiertem az allomasra,abba hagyta. Mi a fene lehet ez???
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen