Új hozzászólás Aktív témák

  • Reaper04

    aktív tag

    válasz tresh #15921 üzenetére

    Így van :K

    MMA87: 2 és 3 ezer környékén pont jó elváltani. (Néha persze nem árt egy kicsit odalépni)
    Én egybe kb 2,5 e-ig pörgetem, aztán váltok. Városban kicsit érdekesebb a művelet, én úgy vettem észre, hogy nagyon nincs időm végigváltani 4-be a bocit, mert hamar elérem az 50-et. :) (mármint lámpáknál..)
    Így lámpától lámpáig 1-2, esetleg 3. De 50-nnel 3-ba is 2500 körül dorombol, ha jól emlékszem. :F Hosszabb szakaszon jöhet a 4, amikor meg huzamosabb ideig haladsz 5. (dízel meg 6 :) )
    Mondjuk leírni ezt nem olyan egyszerű. Minden helyzet mást kíván. Ha pl egyiknél épp zöld lesz, pár száz méterre a másik lámpánál meg tudod hogy épp oda érsz és piros, akkor nyomod neki. Míg egy másik részen ahol xy lámpa van egymás után, de tudod, hogy zöld hullám lesz végig, akkor nem kell tűzni. :B Illetve, ahogy gondolod :DDD
    +ahogy Te is írtad, városon kívül is teljesen más a helyzet.

    A kuplung gáz párost jó ha (tresh is írta) libikóka szerűen használod. Kicsit ráérzel, úgy fog indulni hogy csak nézel :D Persze nem egy versenyautó, de nem is annak tervezték. Ha intenzívebb indulást szeretnél, szoktam olyat hogy előtte kicsit felpörgetem a motort, leveszem a gázról a lábam, közben be kuplung, be1 vissza kuplung és rajt. Meglódul ahogy kell :DDD (és nem rángat)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák