- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Netflix
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
hol kereste, a csomagtartóban?
Neked ez olyan lesz, mint az én fogyasztásom....Bele kell törődni... Jelenleg 9.5-nél áll az átlagmérő....
2 hét alatt elfogy fél tank benzinem, pedig napi 7-8km-t megyek.... Lehet hogy ősszel nézek valami kis fogyasztású verdát és ettől megszabadulok. Bár így jégkárosan nem tudom ki fogja megvenni....Max valami karosszéria lakatos. Pedig motorikusan nagyon egyben van a gép
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22708 üzenetére
Érdemes Megane II gyári fejegységhez 15ezres komponens szettet venni? Jobb lesz a hangzás, vagy nem ér annyit? Kicx 5.2-t néztem ki, de nem tudom megéri-e beinvesztálni ebbe.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22864 üzenetére
Neked van a hangcuccodban hangváltó? Ugye a Kicx STC-5.2-höz van, ahogy itt a videón is mutatják egy ilyen szettet kap az ember.
Na most a kérdéseim:
hangváltó az a fejegység és a hangszóró közé kerül ugye? A magas hangszórókat is rá kell kötni vagy csak a közepeket?
Kábeleket a fejegységtől kezdve ki kellene cserélni, vagy mehet a gyári kábelekre a forrasztás az új hangszórókkal??
-
_NCT
őstag
No akkor nekem teljesen felesleges a kicx 5.2 mivel gyári fejegység az ha jól tudom elég ratyi (és tényleg, számos fórumon olvastam, hogy fejegység cserével a gyári hangszórók is sokkal szebben muzsikálnak), illetve se erősítőm, se mélyláda. Ha csinálnám, újrahúznám az egész rendszert vörösréz kábelekkel, de se energiám se időm mostanában erre. Illetve ahogy mondtam is gyári fejegységgel felesleges.
Szóval maradok valami óccó 12ezres Pioneer szettnél, remélem a csipogókat valahogy be tudom eszkábálni a gyári helyére.
Nem akarok én már sokat költeni erre az autóra.... Normális hangrendszert meg 200 alatt nehéz kiépíteni.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22870 üzenetére
Piot rendeltem meg mert van tipikusan Renaulthoz tweeter atalakizo szal csak berakom es kesz mig kicxnel faragni kellett volna. Azert nem hinnem h olyan szar a Pio, eleg nagy nev a piacon es tipikusan Renaultba szoktak dobni oket.Legalabbis az ujabbakba biztos. Ebben az arkategoriaban clarion lett volna meg mac audio, na en ezekben nem bizom. Kicx meg 6 ropival lett volna tobb, inkabb beletankolom az autoba. Naponta osszesen 10 percet utazok autoban arra felealegesnek tartottam volna hangvaltoval meg miegyebbel szenvedni, furni faragni. Mondom nekem a gyari is boven megfelelt azutan a Pio is megvaltas lesz. Amugy sem er mar az autom annyit h megerje invesztalni ilyenekbe...
-
_NCT
őstag
Most írt a webshop, visszautalják a pénzem, nem tudják teljesíteni a rendelést... Szóval Pio nem akar ideérni
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22882 üzenetére
De úgy tudom hogy a koax-ok nem szólnak olyan szépen mint a komponens szettek. Legalábbis munkatársam is mondja, hogy ICQ-502-esén a mély nem szól olyan szépen.
A magas hangszórók vezetékeit jó lenne megtalálni Arra gondoltam, kiveszem a fejegységet és kapásból a fejegység utáni kábelekre raknám a hangváltót.
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22887 üzenetére
Jólvan uram, én csak azt írtam le amit nekem is mondtak Én full kuka vagyok ebben a témában sajnos. Hobbi elektronikához sem értek, anno villtanból se tudom hogy mentem át fősulin
Akkor nézegessek koaxot és csókolom? Ne bonyolítsam itt a dolgokat komponenssel? (Ami amúgy is drágább) Igazából a csipogók ugye fent vannak a műszerfalnál, koaxnál meg lent lenne a középpel a magas is, ezt hangzásban és térhatásban nem lenne rosszabb?
-
_NCT
őstag
En 20-an Sarvaron wellnessezek. vagyis 18-21 kozott.
-
_NCT
őstag
Meg mindig nem ertem a hangvalto bekoteset. Tehat ugy tudom a magasat es a melykozepet is ra kell kotni. Vagy tevedek? Egyaltalan erdemes a gyari fejegyseghez rakotni, vagy csak akkor lenne ertelme ha erosito es melylada is lenne a kocsiban?
-
_NCT
őstag
Szívóbenya és jóccakát. Nincs túlbonyolítva, nem kell fosni a turbótól, de megy ha kell. Nézzél valami 2ezres benyás állatot.
Én nem is tudom...Elsírnám magam ha így odalenne az autóm. Persze nem tudom mennyit keresel, de 200ezer 1 havi keresete valakinek itthon. UK-ban meg aprópénz.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #22976 üzenetére
Magánszemélyek között 6 hónap szavatosság van. Ha a forgalmiban a kereskedés szerepel mint tulajdonos, akkor 2 év, amit szoktak 1 évre korlátozni, de 1 évnél nem lehet kevesebb.
Első 6 hónapban a kereskedőnek kell bizonyítani a hiba meglétét, utána meg neked kell bizonygatni igazságügyi szakértővel.
Igazságügyi szakértő hogy kiállítja a papírt az egy 90ezres tétel. Tudom, mert munkatársam 2003-as laguna-ja pont úgy járt mint CK -é. Csak neki motorcsere volt.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #22980 üzenetére
Törvényileg vagy köteles fél év szavatosságot vállalni rá, ha eladsz valamit. Az hogy a hiba a vásárlás pillanatában fenn állt-e és neked arról kellett-e tudomást szerezned, azt az igazságügyi szakértő dönti el. Ha a hiba rejtett volt, amiről te sem tudtál, akkor megvonod a vállad és így járt. De a turbó haldoklásáról kellett tudnia az előző tulajnak, ez nem rejtett hiba.
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #22982 üzenetére
Használt elektronikai cuccot aki megvesz az meg is érdemli. És igen, ez benne a buktató, hogy átvette működőképesen és csá, volt lehetősége kipróbálni.
Használt autónál más a helyzet, ott van a szakértői vizsga. Adásvételinél ott van a kölcsönösen kialkudott összeg rovat, meg ugye el kell vinni állapotfelmérésre. Ha agyon akarod magad biztosítani, akkor adásvételinél van egy egyéb rovat, oda beírod hogy ez és ez a hibája volt az autónak, ezt a vételárba belealkudtátok. Innentől ha bármi hibája lesz az autónak, a vevőnek kell bizonyítani, nem kevés pénzért...
Ezért kell normálisan kitölteni az adásvételit, mindenre gondolva.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #22985 üzenetére
Nem hülye, de ne háborogjon utána, ha nem kapcsol be a TV, előtte kipróbálta, átvette. Én a TV-s példára írtam. Elektronikai cuccot csak garanciával veszünk, legalábbis én biztosan. Ha nincs rá pénzem, nem veszem meg, de én senki sz@rát nem használom tovább. 1x vettem használt notit kb 8 évvel ezelőtt, be is buktam. Na azóta csak újat veszek, ha volt is gondom, ott volt a garancia és nyugodtan aludtam.
LED Monitorral is így jártam, hazahoztam, itt nem kapcsolt be, visszavittem, adtak egy újat, kicserélték. Na most ha használtan megveszem, akkor vihettem volna vissza az eladóhoz, lobogtatná a papírt, hogy "megnéztétek, megvettétek".
tresh: aki k*rvának áll ne sírjon ha megb@sszák
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Én is kipróbáltam anno a monitort, pixelhibákat ott kerestük az eladóval, hazahoztam, nem kapcsolt be. Ezt használt cuccot áruló emberrel nehezen tudod lenyeletni, ő azt fogja mondani, h bepróbálkozol és vissza akarod kapni a pénzed, ráadásul a monitort is te b@sztad el. Boltban meg megnézik, bekapcsol? nem! Rossz?! Rossz. Oké, csere újra, 10 perc alatt letudva. Nekem megéri a felárat az, hogy van rá garancia és bármikor cserélik 8 napon belül.
Amíg a barátnőt elveszed, addig sok más nőt is kipróbálsz Kell a termékminta, hogy rájöjj, tuti vásárt csinálsz-e vele
(B)MÁS: (/B)pótkereket honnan tudnék legolcsóbban szerezni??
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
17-es kerekeken gurulok. Ezért gondoltam, hogy pótkerékből is 17-es kellene nem?? Jövőhéten megyek sárvárra, nem szeretném ha kellemetlen meglepetésként érne egy defekt. 275km oda, 275km vissza, benne van a pakliban.
Van egy pótkerekem, az 16"-os, nem tudom mikori. Lehet megtenné az is...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Nos autós totyikba leírtam, ott is írták, váltóméretem van, meg netes kalkulátorral is megnéztem.
205/50 R17 a nyári ami fennvan, 205/55 R16 a pót Nem volt kedvem kiszedni megnézni milyen állapotban van, de szinte újszerűnek tűnik .
Mod: már nem használok facbúkot, de ha ide beírjátok a fejleményeket, akkor szívesen várom. Bár én egy bonyolult ember vagyok, műszakban dolgozom 6 napokat, szóval nehéz lesz alkalmazkodnom, de meglátjuk
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
A 2. hangszóró szettet mondja vissza egy másik bolt, szóval lesz@rom, nem lesz hangszóró szett cserélve az autóban, így marad és kész. Valahogy a sors is azt akarja, hogy ne sikerüljön semmi sem ezzel az autóval, amihez hozzáfogok... Amúgy is most máshova kell a pénz....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Az mi jot jelent ha alig gurulva kettesben morgó hang jön a motortérből? Ma egyesben is sikerült előidézni, ha nem adtam elég nagy gázt.
-
-
_NCT
őstag
Megjött ma a hangszóró szett, van highpass filter a csipogókhoz, onnan megy le kábel a mélyhez (gyorscsatlakozó), majd a gyorscsatlakozóból kijövő kábelt kell hozzáforrasztani ahhoz a vezetékhez, amit levágtam a gyári mély hangszóróról. Eddig oké, csak a kábel ami felmegy a csipogókhoz gyárilag, az nekem nem kell, mivel adtak hozzá kábeleket. Inkább az a kérdésem, hogy mit kell szétszedni ahhoz, hogy le tudjam húzni ezt a kábelt az ajtókárpitig.
A műanyagot ami a műszerfal felett van, nem akarom leszedni.
Itt egy ábra, így könnyebb elképzelni.
Itt egy szerelési útmutató, 6-7. oldalon van hogyan is kéne.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Na ezzel nem is volt gondom, ezt én is kitaláltam.
A gondom a 3-as pont, amit előbb írtam, hogy hogy fogom tudni levezetni a csipogótól a vezetéket amit adtak. Mivel a csipogótól csak egy luk van lefelé. Azon agyaltam, hogy az oldalsó borítást leszedem, hátha hozzá tudok férni oldalról és lehúzni a kábelt a mélyközépig. Az egész első műszerfal részt nem fogom szétszedni.
Csipogó a szélvédő előtt van, és van is hozzá beépítő keret a szettben. Szóval csak bedugom és kész.
Nekem is itt van a csipogó:
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Gondoltam arra, hogy egy megfelelően hosszú vékony rúdszál végére ideiglenesen odaragasztom a kapott kábelnek azt a végét, ami megy a mélyközéphez és megpróbálom óvatosan ledugni. De attól félek, hogy több kábel is lesz ott, nem lesz egyszerű történet.
Vagy fogom és nem a gyári helyére teszem a csipogót, hanem valahova kívülre. Van hozzá ilyen ragasztó szerűség is, kétoldalas ragasztó, direkt erre a célra.
Vagy hagyom a f*szba a gyári csipogókat bent és csak a 2 mélyközepet cserélem, ezzel a sarus megoldással Csak akkor meg minek vettem szettet....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #23227 üzenetére
Fúbazzeg és tényleg, erre nem gondoltam Látszik hogy sohasem szereltem autót
tresh: akkor valamit nagyon elcsesztek, mert megnéztem múltkor ez az egész kifelé jön, nem lefelé Ez M2 amúgy?
Szerk: Rob várjál, attól még hogy a csipogónál lévő kábel végéhez az új kábelt odaragasztom, attól még a középhangszórókig nem fog lejönni a kábel, csak a fejegységhez húzom el vele a kábelt, ami nekem nemjó. Nekem a csipogótól kéne egyenesen a középig behúzni az új kábelt is.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Kitaláltam egy kva egyszerű megoldást a beszerelésre, újra se kell kábelezni az autót.
A képen látható szaggatott vonalnál elvágom a kábelt, a highpass filter után kicsivel, majd a gyári kábelhez hozzátoldom (van az a kis műanyag szar, aminek 4 luka van oldalt és 2 oldalról lehet beledugni a vezetéket, tetején csavarral rögzíteni, csak nem tudom hogy hívják). Alul meg simán leválasztom a középről a gyári vezetéket és ugyanígy a végén hozzátoldom a vezetéket amit kaptam ugyanezzel a műanyag megoldással, persze a saru megy az új hangszóró végére.
Gyári vezeték pedig így megmarad (amit kaptam sem vörösréz, hanem ugyanolyan sz*r vezeték mint amit gyárilag behúztak) és még forrasztani se kell.
-
_NCT
őstag
Beraktam a Pio szettet. 1.5 órát elvett az életemből, de fasza Gyárihoz képest annyi különbséget hallok jelenleg, hogy sokkal szebben szól a magas.
Sorcsatlakozókkal bekötöttem szépen, nem kellett forrasztani
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
No, hát több hallgatás után kicsit csalódott vagyok. A mély van-van, de nem az igazi, gyárival jobb volt hangyafasznyival. A közép és magas hangok nagyon szépen előjönnek, nincs recsegés ropogás nagy hangerőn sem, szépen teszi a dolgát a szűrő is. Igaz mit is vártam, közép és magas sugárzókat vettem. Mélyládával biztosan kielégülnének az igényeim. De nem akarok rá többet költeni.
Az nyugtat, h papíron a Kicx sem tudott többet. Vagy szar zenéket hallgattam pont, nem jó minőségben, nem tudom. Lehet fejegység cserével ég és föld lenne. De lesz*rom, szól és kész, kis pénz kis foci.
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #23321 üzenetére
Lehetséges. Mindig ez van, ha másra hallgatok. ASszony mondta, h szerinte ne vegyek drágát, mert úgy se hallgatom annyit, ebben igaza volt. De mindig ez van, ha az olcsóbb terméket választom, mindig sajnálkozok, h csak a drágább kellett volna Csak ugye 5000 ft is péz, főleg hogy ma 4 órás utam lesz Sárvárra, kicsit kikapcsolódunk. Inkább úgy voltam vele, beletankolom.
Amúgy a közép és mély hangok nagyon szépen szólnak, lehet nem dubstep-et meg d&b és diumdisun zenét kéne hallgatni, hanem jazz meg mittomén.
600km-t letolok majd oda vissza, lemérem a fogyasztást
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
No 558km-t tettem meg az elmúlt 4 napban, java országút, pálya és kicsi város. Klímával végig 6.9 lett az átlagom. Volt benne taposós visszaváltós gyorsítás és tempomat is.
-
_NCT
őstag
És akkor most a tények: 1.6-os 16V is szar lassú alul, 5500-ig el kell pergetni, hogy tudjál vele egy kövéret előzni, vagy a mutogatós f*sszopó mercis bámuljon, hogy előzöd Mint tegnap nálam. Nem értem mit gondolnak az emberek, ha 20 éves Mercedes-ben ülök, az akkor is gyorsabb, mint egy 10 évvel fiatalabb autó?....
Szóval nekem a 120 ló is gyenge, kikapcsolt klímával is, alul nagyon nyomatékszegény. Azt hiszem erre mondták az autós topikban, hiába a sok ló, ha nincs nyomaték. Lehet előzni, nem azt mondom, de nem bátran. Meg kell gondolni, hogy merjek-e előzni vagy ne. És ez gáz, mert így nem lehet sietni.
Viszont klímával halál a gyorsítás 1.6-osnál is, hiába pörgetem. Skoda Felicia úgy húzott el előlem, hogy csak pislogtam. No de mikor kikapcsoltam a klímát, büntettem
Fostam is nehogy mérjenek....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- nVidia tulajok OFF topikja
- NBA és kosárlabda topic
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Projektor topic
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen