-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz Reaper04 #15919 üzenetére
Most próbálok változtatni a vezetési stílusomon, ezért 3ezernél váltok általában, azt én is észrevettem, ha elforgatom 3500-ig, akkor nem bólint. Egyesben viszont nem szoktam nagyon forgatni, max 2000-2500-ig, az gondolom nem tenne jót neki,ha 3000-ig esetleg 4000-ig forgatnám 1-esben.
Tresh: oké, nem versenyváltó, nem is vadállat módjára váltok, de azért BP-en nem úgy csúsztatod és nem olyan "lassan", szépen rakod a sebességeket, mint vidéken. Ha csak nem akarod h mögötted anyázzanak, illetve 3-adjára érsz át egy lámpán. Nekem több autó után fura, h érzékeny a váltója a gyors váltásokra, kuplungolásra.
Amúgy az okozhat bármi gondot, ha kinyomott kuplungnál már elkezdem nyomni a gázt és úgy engedem fel a kuplungot?
Kényelem: 1es Megane-ban még nem ültem, ezért nem tudom az milyen. Életem legkényelmetlenebb autója a Fabia volt, attól még a WagonR is 1000x kényelmesebb volt Még a Clio Grandtour is túl kemény és kényelmetlen nekem. Talán még a Fiat-oknak és az Alfa-nak van hasonlóan kényelmes ülése. Persze mindenki mást szeret. Igaz a Fabia ülései szarok voltak, de a IV-es Golf ülései is viszonylag jók a maguk kis keménységével, jó tartást adott a hátamnak, kanyarokban nem mozogtam benne ide-oda, M2-ben sajnos ez a hajlam megvan, mármint h az ülés nem tart a legjobban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...