- AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Aliexpress tapasztalatok
- Amazon
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Sweet.tv - internetes TV
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Windows 10
- Linux kezdőknek
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Amúgy ma muter már kezdett aggódni, h pedofil lettem. Végigtapogattam a kis 10 éves rib@ncomat, de sehol sem volt nedves SocketA ezt főleg neked mondom
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
17-es kerekekkel basszus egy nyomvájús szar úton ma 50-nél féltem az autóban...Szinte dobálta a kocsit, rohadtul kellett figyelnem a kormányzásra, mert simán átvágott a másik sávba...205/60 átka...
Holnap mennem kell lehet Ferihegyre, hát ha 100-nál fogja ezt csinálni, akkor nem tudom mi lesz....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FRENK1988 #18231 üzenetére
Jövőhéten futómű beállítás után megnézem milyen lesz az autó
Pont a múltkor olvastam utána ennek a 17-18-as mizériának és pont az történik most velem amit leírtak. Kanyarban atomstabil meg minden, de a jó magyar utakra max 16" való.... Legalábbis ilyen kicsi autónál.
-
_NCT
őstag
Röviden: ezt beszoptad. Sajnos ez tanulópénz, vásárláskor kellett volna megnézni. Mivel ő is mondhatja, hogy azóta kicserélted és csak be akarod őt húzni a csőbe... Ha vannak nagy darab ismerőseid, látogasd meg velük, egy próbát megér. De Te ismerőstől vetted az autót nem?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
No elvittem helyi szerelőhöz az autót, átnézték rendesen ahogy kell, nem félvárról vett módon... Megnézték a CO értéktől kezdve, a keringetésen át a gyertyákig mindent, azt mondták hogy az autó rendben van, a lambda szonda hibát kivették tárolóból, viszont mind2 lambda szondám tökéletesen működik, gyorsan adja az értékeket.
Amit mondtak az az, hogy a gyári adatokat és beállításokat visszállították a számítógépen, mert 10 év alatt ezek az értékek az ECU folyamatos állítgatása miatt változnak, tehát most elvileg a fogyasztásomnak lentebb kell mennie. Továbbá ők is mondták, hogy mivel kevés km-t megyek vele reggel és rögtön leállítom, ezért a szívató folyamatosan működik, ezért is nőtt meg a fogyasztásom. Szóval ez a rövid táv nem tesz jót neki.
Tehát ez van, azt mondták egyben van az autó, kicsit megnyugodtam azért
-
_NCT
őstag
Csávó még nem tudta megmondani, annyi biztos h 10ezer alatt lesz. Szerintem 6-7ezer körül lesz. Mondjuk ha azt nézem h márkaszervizben egy sima hibakód kiolvasás 5ezer, akkor egy alapos átvizsgálásért nem sok ez.
Ráadásul nem úgy volt mint Maglódon, hogy odamegyek és sehol senki....Hanem halál pontosan reggel ott voltak, elvittek állomásra, este meg odahozzák a kocsit, kifizetem és kész. Szeretem a pontos embereket és a normális hozzáállást.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Megjöttem az autóval, mégegyszer elmondták hogy minden okés, a gyári adatokat visszatöltötték a computerbe, befrissítették és most már a fogyim is elkezdett visszaállni 8.4-re 9.1-ről. Mintha a motor is halkabb lenne, de lehet beképzeltem csak. Megnyugtató, hogy találtam helyben normális szerelőt, vállalnak mindent ami Renault, van clip-es diagjuk is.
Amit csináltak: CO mérés (azt mondták a gázokat nézték, gondolom ez ugyanaz), belső keringetés mérés, lambda szonda értékeinek mérése, termosztát mérés, ECU gyári adatainak visszatöltése/frissítése, belső adattároló törlés, +-ba megnézték a gyertyákat, szűrőket h milyen állapotban van. Hoztak-vittek, 100%-ban elégedett vagyok velük. Nem csak az a "Dugjuk rá a diagot és cseréljük ami szar" mentalitás, hanem elvégezték a szükséges méréseket, vették a fáradtságot hogy kivizsgálják normálisan a kocsit.
Megnyugtattak, h amúgy egyben van az autó, tehát elvileg már nem kéne tönkremenni rajta semminek. Remélem ez így is lesz. Jah és beszéltem a főnök fiával, neki Toyota-ja van, azt mondja h már ez sem az a toyota, mint régen. Ugyanúgy szop vele ő is, igaz nem annyit mint a német és többi autós társaival, de azon is elromlik ami elromolhat. Szidta a Valeo meg Bosch alkatrészeket, azt mondja nem igazán megbízható, az olaszt meg hagyjuk.
Ő is a Ford Focust mondta, h egy jó arany középút lehet
-
_NCT
őstag
Én csak 100-at utaztam, de azt is kár volt...
FerNandor: hát igen, eléggé elszállt vele a ló, van akkora ügyfélköre, hogy megteheti azt, hogy leszarja a munkáját. Igazából én a szerelőt a hozzáállása és az elvégzett munka alapján ítélem. Nálam nem nyert hangszórót. Munkája is csak azért van sok, mert index fórumon nagyon nyomatják, hirdetik a haverjai.... Nekik pár sörért megcsinálja a kocsit, cserébe hirdetik Zolit mindenfelé...
No meg mikor árajánlatot kér az ember és mindenféle aláírás meg üdvözlés nélkül odavág 2 szót.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Nekem a szerelo mondta,h a lambda szonda ertekeit csak clip-es tudja kiolvasni....Marmint h mikor milyen feszultseget ad ki. Ugye a gyari clip software sem mukodik elm-327 -el ,en ebbol indultam ki. De akkor tenyleg rendelek mar egyet,ha m1-et olvasta,m2-t is kell tudnia. Valami 10$ korul lattam.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #18463 üzenetére
Inkabb azon remenykedj h vegre egy normalis szerelohoz kerul,aki nem mindenfele humbug kutyuvel szorakozik es meg tudja mondani a hiba pontos okat,vagy legalabb veszi a faradtsagot h normalisan kivizsgalja. Remelem ezt a telefonos dolgot nem irtad komolyan. Mert ennyi erovel engem is felhivhatsz,en meg meg megmondom latatlanban h dobj el egy rozsdas patkot,kopj egyet a jobb vallad felett es megjavul az autod
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #18486 üzenetére
Azóta lemaradtál Olvass vissza, leírtam a tapasztalatokat: röviden tömören kiderült h nincs baja az autónak, a hidegindító rendszer folyamatosan megy reggel, tehát szívatóval megyek, nem tud bemelegedni a motor, mire betudna leállítom. Gyári adatokat visszaállították ECU-ba. Meg mértek minden félét.
Nyáron kevesebb lesz a fogyi, mert melegebb van, gyorsabban bemelegszik az autó. Valóban így van, du mindig csökken 1-1 tizedet mikor megyek vele, elmúlt 2 napban 1 literrel lett kevesebb
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
No megvolt ma a futóműállítás + kiderült, hogy a stabilizátor rudam a halálán volt, majdnem törött volt már. Múltkorában mikor balra tekertem a kormányt hallottam ilyen recsegő hangot, de nagyon ritkán jött elő, nem foglalkoztam vele.
Szóval mondta a szaki, h ha akarom kicserélik + megcsinálják futóműbeállítást is. Valamivel jobb lett az autó, ha az út is olyan, középen áll a kormány mint a cövek és szépen jár az autó az úton.
Ez a kettő 14.000 péz vót. 6700 stabrúd +7000 az állítás ebben a munkadíj is benne van. Ha már úgy is ott voltam, legyen ez is rendben.
Emberünk azt mondta, hogy vállalnak műszakiztatást is, 23 pézé ami tartalmaz ingyenes állapotfelmérést, de ő úgy látja, h nincs nagy gond az autóval, 99% hogy át fog menni....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #18521 üzenetére
Hát ha el kéne most, tuti sírva fakadnék De legalább ez még 15 éves korában is autó marad mellettem. Ma is látom gumisnál jön a tag BMW-vel, ott pattog, mi az hogy nincs szabad időpont, de neki SOS-ben kell meg sürgős, nem járhat téli gumival. Neki nem egy szar trabantja van, ennyi pénzért amennyiért ő vette a bömösre a gumit elvárja, h normálisan szolgálják ki. Még valamit pofázott aztán elment.
Néztem ahogy megy, úgy okádta a kormot szerencsétlen ötös, hogy sírtam a röhögéstől. Megint látszik hogy neki is csak megvenni volt pénze az autót, szervizeltetni már nem....
-
_NCT
őstag
Na, akkor majd megveszed az enyémet
Múltkor elvette a szerelő a kedvem az autóvásárlástól Főleg h Toyota-ra cserélnék és ő mondta, h ez se jobb a másiknál. Franciákkal nincs nagy baj, ha rendesen megkapta amit meg kell. Ő Fordot vagy Volvo-t venne. Németet nem, pl Tuareg-el is csomó gond van. No meg a német Bosch alkatrészekkel....
-
_NCT
őstag
Én meg Mondeo-ra cserélem, vagy valami Volvo-ra, de ez nagyon távoli jövő
Bosszankodtam sokat, aztán rájöttem, h ez a használt autó ilyen...Álomvilágban éltem, mikor azt hittem hogy majd csak tankolom és kész. Illetve tényleg így van, de mivel használom naponta, ezért kopik is. Igazából sok idegesítő dolog nem volt még az autómon, talán a tükörállító kapcsoló volt nagyon bosszantó, h olyan szarul van megtervezve és eltörött. Meg a cicergés ami az anyós ülés felől jön, nyáron majd megcsinálom azt is.
Inkább az bosszantott fel az elmúlt pár hónapban, hogy az extulaj rohadt hanyag volt és most emiatt szopok és hordhatom szervizbe. De akinek elmondom hogy ez egy 10 éves autó, senki sem hiszi el
Amúgy mikor a ventilátorod cicergett, honnan találtál how-to-t hogy hogyan szedd szét? Ha meglenne belinkelnéd?Lehet hogy majd egyszer nekem is szükségem lesz rá.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Valaki le tudná írni, milyen problémát okozhat a kevés üzemanyag az autóban? Ma hallottam olyat, hogy van egy kis üzemanyag hűtő rész a kocsiban, ha kevés az üzemanyag, maga a rendszer vagy valami fel tud melegedni, ezért is nem tanácsos kevés üzemanyaggal járkálni.
Azt tudom, hogy annyi dzsuva lerakódhat a tank aljában, hogy jobb nem felszedetni és a motorba juttatni.
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #18603 üzenetére
Értem, akkor ráérek még holnap tankolni. Igazából mióta visszaállították a gyári értékeket az autóban, sokkal később sípol, meg jelez a sárga tank jel. Már a piros tetejét súrolja a mutató, de még mindig nem jelzett a sárga tank jel, és még 65km-t ír ki, hogy annyit el tudok menni tankolásig.
-
_NCT
őstag
válasz Mágus2 #18639 üzenetére
Nagyon jó, akkor megnyugodtam Elvileg benzinszűrő tavaly lett cserélve, szal még bőven jónak kell lennie annak is.
Amúgy venni akartam anno 1.6 16V gófot, 4eset, de mivel a normális 2003 körüliek 1.3-1.5 között voltak, így baromi drágának találtam, az alatt meg ipari hulladék volt....
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #18761 üzenetére
Én nem tudom milyen gumisok vannak felétek, de én nézegettem őket múltkor személyesen és direkt figyeltem a DOT számokat. 5 évnél idősebb gumik nem nagyon voltak 90-99% között.
Azért engem a garancia megnyugtat, hogy visszamehetek pampogni, ha szar a gumi, 2 kanyar után szétmállik stb... Vaterán ezt nehezen tudod megcsinálni.
Képed meg mikor lesz már??? Kezdjük azt hinni, hogy nincs is Megane-od!!!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen