- Google Chrome
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- HBO Max & OD topic
- YouTube
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Amazon Prime Video
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz keroatis #15957 üzenetére
Ez nem csilingelő hang, hanem kattogó, mintha egy relé, vagy kapcsoló ki-be kapcsolna...
Valami hasonló hangja van nekem is, lehet a motortérből én is jobban hallanám, majd hallgatózok.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #15959 üzenetére
Hát én a leírásból a generátor ékszíjtárcsát olvastam.
Szerintem Te erre gondolsz.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
No, este asszonyoztam, hamár Bálint nap van Városban is rohangáltam, egyszerűen nem sikerült a kattogó hangot előidézni...Pedig hallottam, 1000%, ennyire nem vagyok hülye. Igaz este már azt álmodtam, h a váltóm beszart és cserélni kellett...Lehet túl sokat aggódok az autómon
giigz: szeressé!!!! Ma ünnep van
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #16040 üzenetére
Elolvastam, voltam is állapotfelmérésen, körbejártam mindent. Kaptam itt az ívet rendesen anno, nem km-t hanem állapotot veszünk. Márkaszervizes autó, 2008-tól vezetett szervizkönyv és számlák, márkaszervizes csaj autója volt. Most erre mit mondjak? Ezt vihettem volna az atya úristenhez is, az se mondta volna meg, hogy minden hétre fog jutni valami hiba....
Belenyúltam...De ahogy Megane klub-on is látom, nem csak én. Koan pl már sztem az autó vételárát ráköltötte, neki is volt már minden szar a kocsijával.... Meg jó pár ember onnan...Mind1 majd ma megyek autószerelőhöz és megmondja mi a baja....Lehet h csak beragadt, bár már erősen kezdem elveszíteni a franciák iránt a bizalmam.... Tényleg 2 hónap alatt többet volt szervizben mint nálam...Fél évet mentem egy olyan autó után, aminek leinformálható az előélete, viszonylag jó állapotban volt, nem volt körbetörve....Aztán tessék, ittvan.... Mert ha csak a kinyomó és a vezérlés lett volna, meg sem szólalnék...Na mind1... Majd megcsináltatom és meglátjuk, mi jön még....
Vésznyitó van valahol azon a szaron?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Igazad van, csak az nem mind1, hogy milyen sűrűn. NEm midn1, hogy félévente 1-2 kapcsoló + apróság, vagy minden héten folyamatosan... Ezért írtam azt, amit idéztél és ezért érzem ezt....
Amúgy hangja alapján szerelők is azt mondták, h szépen ketyeg, attól nem is félek. Csak tényleg rohadtul bosszantó, h 2 hónap alatt mindig volt valami. Nem tudom ez a zár kérdés mennyibe fog fájni, de azt hiszem bontóból fogom megoldani a dolgokat. Vagy nem tudom, hogy megéri-e újat venni.
Vésznyitót nem tudjátok hol van??
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Na most jöttem a szerelőtől. Bontott kapcsolót megkérdezi hétfőre (elektromos tükör kapcsoló), a csomagtér ajtó zár pedig beszart, nem húz vissza se, becsukni is csak úgy tudtuk, hogy bebújt hátulra és a biztonsági pöcköt visszahúzta, miközben én nyomtam az ajtót. Azt mondta megpróbálja megcsinálni, ha nem lehet, akkor valami 30.000.- lesz a zár....
rob210: körülbelüli összeget mondott, azt mondta h még ne rohanjunk előre, ha megtudja, megcsinálja a zárat.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz HeavyToys #16099 üzenetére
Igen, az még kattan szerencsére valamennyit. Sajnos nekem nincs hozzá megfelelő szerszámom, meg időm sem nagyon. Hétközben hajnaltól estig BP-en vagyok, utána edzés itthon, és nincs életerőm, örülök ha sikerül 6-7 órát aludni.. Hétvégém maradna csak, de az is zsúfolt, van barátnő meg család is, akikre időt kell szakítani.
Remélem olcsón sikerül megúszni.
Szerelő azzal indított, h "jó dolog az elektronika, ha megfelelő minőségben csinálják. Sajnos a franciák nincsenek ezzel az élen. De a németek sem." Amiben igazat adok neki, h az új autókra is ugyanígy költeni kell, tehát azok is szarok, csak ott a garancia miatt nem idegesíti az embert. Fogyasztói társadalom van, ha minden autót úgy csinálnának meg, h 500.000km-ig bírja különösebb gond nélkül, a szerelők és alkatrész-kereskedők becsukhatnák a boltot.
Csavarhúzó kell hozzá, meg kb 20 perc.
Csak pont torx nincs itthon Szerelő is azt mondja, h ne szaladjak előre az újhoz, a meglévőt akarja megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Ilyen Torx csavarokat hol lehet kapni, ami a hátsó zárat fogja oda a csomagtér ajtóhoz? A nagyobbik T30-as kéne asszem. Fater nekiesett laposcsavarhúzóval meg fogóval, szétb*szta baromlta az egészet, nem volt itthon Torx kulcs készlet, majd ő megoldja
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #16144 üzenetére
Én próbáltam ésszel, meg is találtam a megfelelő lapos fejűt, de én nem mertem húzni, mert nagyon bele volt szorulva a csavar. Mondtam neki h hagyjuk, ne gányoljunk, majd elviszem szervizbe, szarok rá.... De ő csak-csak erőltette... Ha nem faterom lenne, megforgattam volna benne a csillagfejű csavarhúzót....
Mondjuk azt nem tudom, h zárból bontottat, vagy újat vegyek. Nem akarok 5-8 ezret kiadni bontottért, ha 2 hónap múlva meghal. És akkor megint ugyanennyiért bontottat, az is lutri, és akkor ott vagyok, h újat is vehettem volna...
Ezért sajnálom, h nem értek az autókhoz meg a szereléshez, mert mindig jött és belegányolt abba, amit csinálok. Sajna elég régi vágású az öreg, olyan tipikus ki ha én nem.... Úgyhogy marad a szerviz, ahol megvan minden eszköz a szereléshez, én meg fizetek, mint a katonatiszt...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Szerintetek ez elégséges alap dolgokhoz? Ennyiért ajándék.
-
-
_NCT
őstag
Akkor maradok ennél, szerintem ez jó lesz. Se nem gépes, se nem imbuszos.
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #16166 üzenetére
Sajnos ez alatt nem nagyon van csavarhúzós Persze a drágább jobb, de nem nagyon akarok ennél többet most erre kiadni. Tényleg csak hobbi célra lesz, komolyabb műveletekhez úgyis szervizbe megy az autó, nem akarok én hengerfejet leszedni meg ilyeneket.
MOD: szerintem Te valami hasonlót mondasz rob.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
No most jött a telefon, 17.000.- a csomagtérzár újonnan M2-re.
tresh: én azt honnan tudjam? Van javított kiadás?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #16197 üzenetére
Én 2 hónap alatt most fogom 3-adjára vinni szerelőhöz, szóval ne aggódj, nem viszed sokat
Aztan mar tobbet nem akarok ra kolteni.
Én is így voltam vele, aztán megadta magát a tükörállító gomb, meg a hátsó csomagtér zár. Igaz nem hiszem, h ez drága lesz.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Amennyit te szivtal a renyoval,el is hiszem,h meguntad. Meg szabad kerdezni megkozelitoleg mennyi penzt ontottel bele?
Amugy kivanom h talald meg a szopasmentes autot. Mellesleg sutyukival is megszivhatod,meg nemettel is.... WagonR mennyiert kapod meg?
En ha ujra tehetnem Corolla-t vennek,vagy Auris-t.Ha csalad lesz akkor meg Avensis. Igaz ezek bo 600-al tobbe lennenek,mint a mostani autom + atiras +vedelem. Tehat nem panaszkodom (még) annyit,rgy millaert nem varok hibatlan kocsit. Lehet,h meg lesz az elso hetem,mikor nem megy semmi sem tonkre benne
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Az derék...Én 1M-ért vettem a kocsit (1.050.000) és eddig 500-at tanpsoltam el rá, abból kötelező rész 300 volt....). Szóval nyugi, van aki szintén "szeret" költeni rá. Igaz én most abban reménykedem, hogy megáll a dolog és nem kell költenem rá nagy összeget.
Amúgy a diesel autót kihasználtad? Mert a Wagon úgy tudom benzines, vagy abból is a diesel-t választod?
-
_NCT
őstag
Hát nem, de igazából már (lekopogom) nincs hibalehetőség, ami miatt tönkremehetne az autó. Apróságok lehetnek, de a kuplungot teljesen mindenestől felújítattam (kuplungmunkahenger is), a vezérlés szett a segédberendezésekkel együtt + váltóolaj + ablakmosó szivattyú (ami szintén típushiba) + tükörállító kapcsoló + tavaly volt a nagyszerviz, új gyertyák , asszem gyujtótrafó is volt cserélve, olaj az kb eddig 6-7 ezret futott (3ezret vertem bele 2 hónap alatt + előző tulaj). Én nagyon remélem, hogy mostanában nem kér extra kiadást, mert megadtam neki ami jár, nem utángyártott és nem is bontott alkatrészeket, hanem gyárit.
Gyakorilatilag felújítottam az autó nagy részét.
Védelem 150k körül volt, de így nyugodtabban alszom és hagyom az állomáson.
Szóval elmondhatom, hogy mindent megtettem, hogy hosszú távon szolgáljon. Persze kopó alkatrészek lesznek, azon felül gondolom a dolgokat.
biker: hát ennyi km-ért tényleg szívás volt megvenni a dízelt, persze nem tudhattad hogy sérved lesz, ez szívás :S Próbáltad már a Wagon üléseit hosszú távon? Nehogy aztán meg az legyen a gond.[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Hát a VW alsó-közép kat. autói sosem a kényelmes üléseiről voltak híresek. Én futárkodtam WagonR-el, nem volt annyira rossz az ülése, kényelmesebb mint egy IV-es Golf-nak. Bár Audi A6-ban ültem, igaz régi 1998-as, de full-full extra, na abban olyan bőr ülések voltak, h majdnem beszartam.... Életem egyik legkényelmesebb autója volt, de az egy más kategória.
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #16316 üzenetére
Nekem kb 80km-nél villant a sárga, azután nem mérte, persze a computer csal, sztem még volt benne + 50km. Szal 100km-re tuti elég még, bár én szeretem megtankolni, nem mindig jó ha a tank alján összegyűlt esetleges dzsuvát felszippantja a rendszer. Igaz ez nem dízel, hogy erre különösen figyelni kéne.
Tegnap a fél tankra 380km-t írt ki tankolásig. Lenulláztam a kúton, kíváncsi leszek rá
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
Én is benya felé hajlok, amíg havi 2000km-t nem szükséges majd mennem..... Már pedig biztosan nem egy jó ideig....
Az én autómmal már most kurva jól járna valaki, mivel mindent megcsináltattam rajta, jövőhéten úgy néz ki 3000.-ért sikerül tükörállító kapcsolót szerválnom.
Most próbálom szokni az autót, hogy 2000 alatt ne legyen a fordulat. Kezdek rájönni, h hiába 1.6 16V, szívó benyától sokat nem kell várni. Szépen lehet vele előzni 90-100-nál, de azért így sem lövi ki magát 4-ben 4000-nél, meg kell gondolni az előzést.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs