-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orosziem81
tag
válasz zaskar #51445 üzenetére
Az itthon anno újonnan üzembeállított kocsik részletes felszerelésének feljegyzései nem teljesen pontosak.
Anno én is érdeklődtem DPF megléte felől, de hosszas hümmögés és utána nem túl bizonyos „nincs” után nem voltab biztos benne, hogy pontos választ kaptam.
Második esetben a kocsiba szerelt légzsákok felől érdeklődtem, mire felsorolta, hogy van elöl2, az első ülésekben1-1 és függöny.
Ehhez képest a valóság más, mert az első ülésekben nincs lufi, helyette a hátsó üléseknél van. -
-
Gabady
aktív tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz zaskar #61788 üzenetére
Csere után, ha az nem valami bóvli olaj, szinte mindegyiknek szebb lesz a hangja, sőt itt még az elf is jeleskedik itt nagyon is jól, de amikor a motor kapja a jelentős terhelést, akkor ott a motul már rég kiröhögi az elf-et sok ezer km után is, de én csak xado-t rakok már bele több éve, igaz, hogy egy ilyen csere 35 ezer szűrővel együtt és ez egy durva hónapban 3X-or is megtörtént már, ami így már 100 ezer forint felett volt csak olajcsere 1 hónapban, de olyannyira észrevehető a különbség, ahogy a motor jár, ahogy az autó megindul, ahogy az egész motortér száraz (lett) pár hónap után mindenhol, előző kettőnél voltak azért néha rendesen is a turbó mögött olajpára "köpködések" , amire az volt a válasz, hogy normális Szerintem meg nem az. 594000 km után a motorhoz még mindig nem kellett nyúlni!
Nagyon erős, imádom, ahogy az ülésbe passzíroz, ahogy dízel létére csendesen meglódul, kár, hogy az egész autó nem japán, csak a 2.0dci motor, mert akkor a többi sem lenne gagyi zörgős bóvli francia cucc., akármennyire szeretem a lagunát, de emiatt nagyon is utálom.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz zaskar #61996 üzenetére
Én mindenhova ezt tettem, főleg azért, mert meguntam, hogy a kínai csodák 1-2 hónapon belül megadják magukat, függetlenül attól, hogy jól világítanak. De elég forróak is, emiatt pár helyen láttam, hogy az érintkezők már barnásabbak, főleg helyzetjelző és rendszámtábla világításnál, amikor sokáig kell folyton világítaniuk.
Teljesen frankó égők és itt nincs odaírva, hogy ez nem használható, nagyon erős fehér fényűek. 6000K
-
#89309696
törölt tag
válasz zaskar #69807 üzenetére
500-ért jó állapotú magas felszereltségű Megane van, azért nem hívta senki. A Thalia az a tipikus 300-400 ezer Ft-os ársáv, oda kell beilleszteni árban. Ebben a szegmensben a kevés futás nem értéknövelő tényező, főleg azért is mert ezek a kocsik nagy átlagban 200 ezerrel is nagyon jó állapotnak örvendenek, nem nyújt semmi pluszt a 60 ezer.
-
#89309696
törölt tag
válasz zaskar #76897 üzenetére
A felhasználási mód és odafigyelés adja az akku élettartamát és nem az gyári-e. Gyári kontra minőségi között aligha lesz különbség, placebo. Nálunk a sima ólomsavas Banner is bírja 5 évig legalább, ha nem rövidtávos lenne a kocsi, meg nem lenne minden évben egyszer-kétszer rommá merítve elfelejtett lámpa miatt, meg nem akkor töltenének bele desztvizet mikor már indítani is nehezen akar, röhögve meglenne +2-3 év rá. Régen meg Jász Akku, Tornado meg ilyen random alsópolcos szarok voltak és azokkal is megvolt ennyi idő. Márkásakkal simán megvan a 10 év.
Azért bírja addig, mert sokat van a kocsi használva meg odafigyelnek rá, a gyári akku sem más csak ólom meg kénsavas lötty. Mai elspórolt világban nehogy abban a tévhitben legyen bárki, hogy majd pont az akkuból fognak csúcsprémium minőséget választani az autógyártók.[ Szerkesztve ]
-
válasz zaskar #76897 üzenetére
Nemrég, amikor az enyém megadta magát, gyorsan kellett egy akku, így nem gyári lett.
Picit bánom, a gyárit preferáltam volna én is.(#76901) Fehér Farkas : hátőő, placebo - nem placebo, a gyárik nálam eddig 7-8 éveket bírtak, exide, meg 2-3évente kuka --> a felhasználás ugyan az volt, mint a gyárinál. Mondjuk most nem is erőltettem az exide-ot.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
polonic
félisten
válasz zaskar #76915 üzenetére
Én megelőztem a lemerülést. Nem akartam ott maradni sehol. 11.5 V volt a töltöttség már csak. És a start-stop rendszer sem működött már. Mondjuk nem mintha használnám, csak nagyon néha próbáltam ki. 7 éves volt a régi akku.
Én is márkaszervizben cseréltettem ki. Nekem 51 ezer volt az AGM akku mindennel együtt. 3 év garancia itt is. -
rob210
Topikgazda
válasz zaskar #87480 üzenetére
Nyomásteszterrel csinálta, vagy megnézegette?
Ha levegős a rendszer nem lesz jó fűtésed, diesel révén. Ha pedig fogy a fagyálló nem lehet légmentes a rendszer. Ez ennyire egyszerű.
Ha hengerfejes lenne, az vagy a nívónál vagy a kiegyenlítőben látszana.
De ez is tesztelhető egy co reagens folyadék és egy hengerfejesség vizsgáló "készülékkel".
Lényegesen olcsóbb mint rögtön hengerfejezni és lehet nem is lesz jó utána sem .Anyós és vezető előtt a rekeszt nézd meg nincs-e benne fagyálló, mert akkor fűtőradiátor csere .
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zaskar #87764 üzenetére
Nem fogod érezni, csak ha már nagyon sz@r lesz, de akkor meg már mindegy.
2.0 dci elég jól idomul a felhasználóhoz, meg a ridegtartáshoz
De meg kell nézetni és akkor rögtön kiderül.
A megnézetés alatt injektor ki próbapad és bevizsgálási jegyzőkönyvet értek.Renault power
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz zaskar #88174 üzenetére
Ne idegesíts már.
Hab van? Olaj víz tiszta?
Hengerfejesség vizsgálat volt?
Azért mert fogy a víz ne legyen már rögtön hengerfejes.
Meg hát ha az is, jobban jársz ha meghirdeted hengerfejesnek és úgy adod el, mint ha leadod bontóba és még te fizetsz érte, hogy elviszik.
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz zaskar #88178 üzenetére
A bontott blokkból én a típushibára gyanakodnék: hajtórúd(kar helytelenül) csapágyas lehetett.
Első blöffre ezt a gépet jelenleg 400 alatt én nem adnám el, az tuti.Nekem a legelsők közül való 82LE-s a MII-m, azaz nekem 20 éves, lassan 17 éve van nálam, 50-nel vettem, most 360e van benne. Ez a minimum, ha esetleg engem is átbaxtak tekergetéssel.
Zoli sajnos ahogy olvasom a zindekszen is, "lejjebb adta". Korábban én is hozzá jártam, de a vége felé nekem sem épp a legjobb volt a tapasztalatom.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
vzsryl
nagyúr
válasz zaskar #90985 üzenetére
Euro 5-ös CFFB-m volt, 140Le@320Nm, 6-os manuális, nem volt adblue.
A vegyes átlagom 43k km alatt 6,5 liter volt, és 140 tempomatnál szinte termelte az üzemanyagot 2250-es fordulaton.
Elvileg a M4R Lagunával is lehet 8 liter alatti átlagot hozni. Ezt el tudom hinni, mert én is képes lennék rá, de nem tudom elviselni, ha előttem megy valaki.
Sajnos pár hete cserélnem kellett a feleségemmel, mert a Jetta V-öse hozza a szokásos VAG színvonalat, és örökre zárva maradt a bal hátsó ajtó. Így nem tudja az ikreket bölcsijáratban szállítani. Nekem az lesz a kari aji, hogy minden nap vezethetem a Lagunámat, mert mamajárat lesz 3 napon keresztül.rob: Ha kinyitod nekem a Jettát, akkor befizetlek egy Bora-Bora nyaralásra.
Gombinyó: Én úgy néztem, hogy hasonló évjárat, futásteljesítmény és felszereltség mellett az 508/Mondeo is jóval drágább.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz zaskar #90985 üzenetére
A 6 liter az szerintem is max főutas közlekedéssel érhető el, ha már van pálya/város, akkor erősen nő a fogyasztás.
Ami biztos, hogy a vag/psa hasonlóan motorizált autói, simán egy literrel kevesebbet fogyasztanak, valahogy a 2.0dci "szomjasabb".Nálam teljesen vegyesen, 136.000km átlaga (150@210hp)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
válasz zaskar #91814 üzenetére
A 2.0dCi-re írtam, hogy a kúton elköltöd a különbözetet. Nemcsak a nagyobb, kevéssé takarékos motor, de úgy 250-300 kilóval nehezebb is a L3.
Miért bontó, nem vették volna meg? 17 éves M2 esetén még a rozsdának is vesztésre kellett állnia.
Nekem 2x okozott fejfájást a M2. Elsőre a szerelő sem tudta megmondani, hogy mitől javult meg, de vélhetően a GO szűrő volt eltömődve a xar GO-tól, mert azt cserélt végül. Nem, pedig nem volt a szűrő túlhordva. A másik meg egy jó kis jeladó. Eddig kop-kop ennyi "nagyobb".
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...