-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaXX81
tag
válasz Benir8 #62300 üzenetére
igen az a gumi lett odavágva nem rajta hanem közte van (nem én voltam) meg ugye látni a 3 csavaron hogy el van nyalva a fej és hogy be van vágva legalább csavarhúzóval ki lehessen szedni. Meg még valami fekete trutyival körbe volt kenve de az magától lejött szinte. De amúgy csak azt a műanyag házat kéne cserélni nem? az alu részét minek?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz MaXX81 #62296 üzenetére
Akkor neked csak a csőcsonk kell ami 3ezer forint. Plussz egy uj termosztát ha már szét van szedve. Mpndjuk 3 új egyforma csavar az tuti kelleni fog de a menet nem tűnik rossznak. Hiszen most is fel van fogatva.
De üondjuk ha nagyon gány akkor lehet kell az egész. Igy képről nem jön le a nagy gumi izé miatt[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Benir8
senior tag
-
rob210
Topikgazda
A bal oldali kereket vedd le, a két 20 as torx csavart (ha még gyári) vedd ki a dobbetét aljából takarítsd ki az esőelvezetőt. Felül önts bele legalább 2 liter vizet, ha megjelenik már félig kész is vagy.
Ezután a csavarok vissza kerék vissza.
Jöhet a klima, mint ha pollenszűröt cserélnél vedd le a műanyag borítást, a pollenszűrő fedelét, és vedd ki a pollenszűrőt. Ide is önts be vizet, de ide óvatosan.
Széoen lassan, ha megtelik akkor ki kell takarítani a kondenzvíz elvezetőt. Ha szépen lefolyik, akkor nincs gond.Innentől nem párásodhat, de ha igen akkor kösd fel a gatyád, mert akkor a hűtőközeg is fogy a kocsiból és fűtőradiátor csere előtt állsz. Az meg kemény meló.
Renault power
-
MaXX81
tag
válasz rob210 #62302 üzenetére
Igen arra próbáltam célozni csak hát a szakzsargonom nem túl fejlett, csőcsonk akkor meg termosztát világos
Még 1 kérdés, hogy mióta hajnalban ilyen 0-5 fok van akkor a fűtésem csak langyosat fúj be akkor is ha levezetek 25km-t, ámbár ha pörgetem akkor melegebbet fúj egy darabig de visszalangyosodik. Viszont 10 fok vagy a feletti kinti hőmérsékletnél adja a forró levegőt...
A vízhőfok mutatója beáll rendesen középre, hamar el is éri kívánt szintet szóval az normálisan működik csak fűtésem nincs reggelente, ez mitől lehetséges? -
sesomaru1989
aktív tag
Nagy keresgélések közepette találtam egy ilyet.
Pollenszűrő csere Videó. Belinkelek ha esetleg éppen kresné valaki
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
Középkonzolba szerelhető típusspecifikus multimédia egységről valakinek van tapasztalta?
Hasonlókat nézegetek:
Ha jók a visszajelzések, beruháznék egyre.
Köszi a válaszokat.
-
rob210
Topikgazda
-
-
Fail3D!
addikt
Udv! Irtam mar ide es kaptam valaszokat.. De azert feltennem ujra. Egyenlore a pillangoszelep tiszta, tomites csere( fals levegot fujkaltunk de nem talaltunk). Viszont tovabbra is ingadozik az alapjarat. 550-850 kozott sacra... Hiba oka ismeretlen.. Le nem fullad.. Max natural selectional idonkent... Barmi hatrany erhet ha ezt igy hagyom? Pillango szelep cseret ajanlanak.. De feleslegesen nem akarok mar cserelgetni. Megane 2 ph1 1.6 16v. Hidegen tartja kb 1000 az alapjaratot de amint bemelegszik ingadozik.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én újakat (full fém, ami örökös elvileg) rendeltem bele, a régieket kivágtam a szemétbe. Az ajtó kárpit leszedése 4 csavar fogja, egy a behúzó kar mögött, ezt le kell pattintani, ha még soha nem volt már most kezd el feszegetni és leszedni, ha cserére kerül a sor, mert hallottam olyat, hogy elrepedt, egy a kilincsnél, kettő meg a kárpit oldalán és alján. Aztán a kárpitot kell kipattintani.
Ennek addig neki se állj, míg a patentokból nem lesz ott melletted pluszban. Nálam az egyik ajtónál 1, a másiknál 3 is eltört. 6, vagy 8 db fogja, pontosan nem emlékszem. Ha a kárpit kipattant mindenhol, utána meg kell ott tartani kibújtatni a kilincset és leszedni ablakemelő csatit. Aztán agyári fehérhabszigetelést ami lfszt nem ér, most bizony meg kell vágni, hogy be tudj nyúlni a határolóhoz. Én ezt is kivágtam a kukába és ha már ide került a sor szépen kibéleltem az egészet dynamat cuccal, a különbség kb ég és föld lett. Egyrészt szebb hangzás, másrészt sokkal jobb hangszigetelés a külvilágtól, és persze az ajtó felől soha többet nem jön rezonancia.
A határolót két tízes csavar fogja az ajtóban, plusz valami nagyobb torx a kasznin, kiszedni és betenni az újat, kb 10 perc. De a fém határolót mielőtt cseréled, előtte az éleket be kell csiszolni, utána letisztítani, majd vastagon bekenni, pl ezzel a CRC10672 zsírral, én ennél jobb cuccal még nem találkoztam. Még az is lehet, hogy a mostani kattogásodat is megszünteti, ha rendesen beeszi magát, kell neki pár nap. A fém határoló jóval erősebb, mint a másik.
Azért kell becsiszolni és jól bekenni csere előtt, mert ha szárazon berakod, a kasznin lévő felfogatás még azt is benyomhatja, mire elsőre megmozdítod az ajtót. Plusz már valamennyire be is kopott így, aminek szintén idő kell. Egy jó hét is akár, de basszus utána ez lesz a világ egyik legsimábban, csentben és persze a határokkal nyíló ajtaja, amit többet a büdös életbe nem kell szétszedni emiatt.Szóval, határolót cserélni, semmi, gyerekjáték, de oda eljutni, majd visszaszerelni mindent, bár az már könnyebb, na az egy szopás...Visszaszerelésnél a kapcsoló csatikat fújd meg/ki wd 40-nel összedugás előtt, határolót semmi esetre ne érje wd 40 permet. Remélem ezzel a kis szösszenettel, tudtam segíteni. Az ajtó határoló, mint általában a legtöbb cucc sajnos, ez is egy elképesztően gagyi cucc a renault részéról és főleg nem való egy új korában 10 millió (2008),inflációval, akár lehet ez már 15 milliós autóba! Vagyis eleve fémet kellett volna gyárilag belerakni. Ócskább autókban évtizedeken át bírják a határolók, a laguna-ban meg max 5 év és kibírhatatlan lesz a kattogása. Nonszensz...
És akkor pár kép...Annak a CRC zsírnak pedig alap, hogy ott kell lennie valahol az autóban...
[ Szerkesztve ]
-
-
forceberg
veterán
Be is rendelek 2db-ot.
Ami még van, menet közben, kb. 60-70 felet valami cigergés hallatszik a B oszlopnál ahol kijön az öv. Levettem a burkolatot, de semmi olyat nem látok, lehet, hogy lentről jön a cicergés, csak az öv "kijáratánál" a lyukon jön ki a hang.
(ezért xar, hogy alapból halk a kocsi, mert így minden apró xir-xart meghallok )[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62320 üzenetére
Nyilván a menetszél generálja. De adok egy tippet...
Hasonló volt nálam is, én is onnét hallottam, mire megtaláltam a hibát, addigra őrületbe kergetett már...
A külső kilincs mögött lévő ovális kis négyzet, vagy mi a tkm a neve, na az kezdett el 70 körül ilyen hangot adni, végül már vezették az autót és én hallgatóztam (mert nálam jobb oldalt kezdte), de végül kiderült, hogy mindegyik mögé bejutott annyi levegő, hogy ezt a hangot generálja.
És igen, legfőképp ott lehetett hallani az övtartónál. Már azt is lebontottam, kibéleltem meg minden, utána teszt, csinálja.
Aztán egyszer mérgemben beb...tam az ajtót és hasonló hangot hallottam, elkezdtem fülelni, hogy csak nem ez?
Leragasztottam külső fóliával, csinálja, utána mind a négyet, még mindig hallottam, de már nem olyan volt, akkor tudtam, hogy itt lesz a kutya elásva, tehát nagyon rá kell nyomni, szinte körömmel körbe rányomkodni a ragasztást, hogy még véletlenül se kerüljön be levegő. Na akkor megszűnt. Mivel az autó fekete, a ragasztó is az, meg kilincs mögött nem is látszik, ezért lényegtelen, hogy ott mi van, de a zaj megszűnt. És ez a lényeg...Egyébként nem volt még olyan autóm, ahol ennyire nehéz volt lokalizálni egy zajforrást, mint a lagesz 3.
Olyan helyekre verődik a zaj, hogy az nonszensz. Ha erre fordítom a fejem, ott hallom, ha arra, akkor amott.Cöhh
Mindenesetre ellenőrizd, mert ez nagyon hasonló HIBA nálad...
[ Szerkesztve ]
-
-
Köszi, nyilván az egészet cserélném, nem javítgatok.
Patentem van még valahol, annó a megane-hoz vettem, majd előtúrom, hogy jó-e.Mod: közben mégegy dolog, hátha tud valaki hozzá cikkszámot: a motorháztető kitámasztó műanyag bizbasz, ami a helyén tartja az akku mellett.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mi hidegben cseréltük 1 éve, tehát biztos van abban valami, amit Forceberg kolléga írt. Mármint olyan hideg, hogy nyitva volt a garázs, az autóban meg meleg és ez a kettő lehet, hogy nagyon nem tetszett patentoknak.
De simán az is lehet, hogy több, mint 8 év után már totálisan össze voltak gyógyulva. Vagy így együtt az egész miatt.
Mindegy filléres tétel ez a patent...
Az Index lagesz fórumán olvastam, hogy valaki cserélt és törtek, emiatt aztán nekem is első dolgom volt a határoló mellett patentokat rendelni csere előtt. -
shifty!
senior tag
Sziasztok,
Egy nagyon kedves barátom autóvásárlás előtt áll, és felvetettem neki, hogy ebben az árkategóriában (max. 1 milliós vételárig keres, átiratás+első szervíz költségekkel együtt sem akar elszállni) mi lenne, ha benevezne egy Renaultra?
Én a saját példámból kiindulva ajánlottam neki Megane II-t, kitétel nála hogy csak benzines játszik, az év 80%-ában városban közlekedik, a többi meg rövid autópályázás, erre kár elkoszolni egy dízelt.
Melyik motor ajánlottabb a benzinesek közül, mik a fő pontok, amikre oda kell figyelnie? Inkbb az 1.6 16V felé hajlik, ezeknél az okoskeréken kívül mik a gyengepontok? A 98 lovas 1.4 mennyire gyengusz? (Plusz ha mondjuk rákapcsolja a klímát, sokkal élhetetlenebb lesz?)
Laguna II-ről mik a vélemények? Ez városba lehet egy kicsit "batár", bár irtó tágas és kényelmes, volt szerencsém hozzá.
Köszi!
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Gabesz87
addikt
Akinek R-Link 2 van a kocsiban, és Xiaomi telója van (lehetőleg Pitével már), megírná, hogy nem tapasztalt-e bármi rendelleneset a BT kihangosítóval? Nekem mióta a Mi MIX 2S-re felment a Pite (official OTA update-el), van némi anomália:
- a tel.ikon nem vált zöldre, piros marad...vagy ha zöldre is vált indulás után, nem sokkal rá piros lesz (közben a kihangosító működik!)
- hívást nem tudok indítani a képernyőről, csak a telóról (azt írja ki, hogy nincs térerő)
- a legidegesítőbb, hogy a cockpit kijelzőn ott marad, beragad hívás után a másik fél neve/száma.
UK R-Link helpline-tól kaptam választ, hogy nem volt a 2.2.19-es szoftver BT kompatibilitás miatt tesztelve az én telómmal, és Pite szoftverrel, de a problémát továbbították az illetékeseknek. -
bagg
csendes tag
-
Gabesz87
addikt
válasz #32577792 #62329 üzenetére
Nem még, de meg fogom csinálni. Ez volt nekem is az egyik tippem, meg arra gondoltam, hogy ha ez nem használ, még a telón is csinálok egy resetet, mert nem volt visszaállítás, miután felment a Pite. Most Global stable ROM van rajta, de úgy kb. 1 hónap múlva (amint lejár a Xiaomi fantasztikus 720 órás bootloader nyitási ideje) felteszem az EU stable ROM-ot. Hátha az jobb.
De ez bíztató, hogy egy frissítéssel megoldották. Remélem én is, hogy ha a fentiek után is megmarad a probléma, foglalkozni fognak vele. -
BigBlackDog
veterán
2003-as, 1.4 16V Thalia´-nál mikor gyullad ki a "szegénységjelző" (alacsony üzemanyaszint figyelmeztető lámpa)? Ma nap ért pirosba az üzemanyaszintjelző, előző tankolás óta 505 kilométer ment bele. Ha kigyullad, akkor még mennyit lehet vele menni?
Kb. 7-7.5 liter/100 kilométeres fogyasztásra saccolok, ennél többet nem hinném, hogy kért volna az utolsó tankolás óta. Ebből kiindulva még kéne lennie benne 10-13 liter benzinnek. Viszont ahhoz képest már pirosban van az üzemanyagszintjelző, amit kicsit meglepett. Vagy ez ilyen és fogadjam el?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz BigBlackDog #62332 üzenetére
A mutató csal, pontatlan. 70km után szerinte kijártam a tank 1/3-át
A piros lámpa 10 liter fennmaradó üzemanyagnál kezd el folyamatosan világítani. Elméletileg"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #62332 üzenetére
Sokat csal. Nekem is jelenség Megane-nál, hogy 50 Km-t megyek és már csak háromnegyedig mutatja aztán a fedcomp szerint kifogyott 4 liter ami a reális is. Lemegy pirosba vagy 16-17 liter benzinnel a fedélzeten. 13 liter körül jelez ki a lámpa és akkor ír ki visszamaradó 70 Km-t ami már szintén irreális, ott már nem számolja pontosan, csak amíg sok benzin van benne.
Nem tudom, hogy ennyire nagy hűtést igényelne-e a szivattyú vagy csak szimplán leszarták a pontosságát. Én akkor tankolok, ha felvilágít, aznap vagy másnap. Így is 10 liter régi benzinre megy rá 50 liter új.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #62342 üzenetére
Akkor nálad is ez a kilincs mögötti xar miatt cicergett?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
LamerGyuri
senior tag
válasz BigBlackDog #62341 üzenetére
LED van az ikon mögött, nem fog kiégni.
Ha csak felgyullad, aztán elalszik, az még (nálam) nem számít. A folyamatos világítástól kezdve van jó 10 liter még benne.
Egyszerű letesztelni. Most épp hogy világít neked. Töltsd tele, és egyből kiderül, mennyinél jön a fény nálad. 50 literes a tankod."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz sesomaru1989 #62342 üzenetére
Eddig azt hittem fehér holló voltam ezzel a őrületbe kergető hibával...Erre a végén kiderül, hogy jó sokan vagyunk, vagy lehetünk a világon evvel, csak épp sok ember, vagy letojja,vagy nincs denevér fülük.
-
forceberg
veterán
A műszerfal szimfóniájára:
[Gates benzincsővel ]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
BigBlackDog
veterán
válasz LamerGyuri #62344 üzenetére
Még nem világít, akkor rosszul írtam. Gyújtás ráadásánál világít egy fél másodpercig csak, máskor még nem láttam működni.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62346 üzenetére
Ja ezt láttam (alapvideó ), sőt be is volt oda tolva, feszítve nekem egy hangszigetelő cucc, gondoltam két legyet egycsapásra alapon...se csendesebb nem lett és tovább zörgött, vagyis semmit nem ért. Kiszedtem, mérgemben egy jó nagyot ráb...tam a navi felett... Erre elhallgatott, de hogy mitől, azt ne kérdezd.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Politika
- Futás, futópályák
- Diablo IV
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- További aktív témák...