-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Na én is kicsereltem az izzókat, de ugyanolyan tré, mint volt, pedig emelt fényűt tettem bele én is. Pár porszemen kívül más nem látszik a halszem belsején, mégis irdatlan rossz. Ez miért lehet? Mögötte a foncsor (?) szar? Vagy, bár nem mértem meg, lehet hogy valami elektromos izé lehet, és nem kap elég feszkót?
Illetve a turbó felé megyeget egy cső, amin van egy állító csavar. Ő mire való? Ha nem tévedek, a kipufogó motor és turbó közti részén láttam.
-
Jaded
senior tag
válasz norbert1998 #62440 üzenetére
Nem biztos, hogy a lencse rossz..én sem láttam vele, mikor megvettem, aztán kiderült, hogy rosszul tették bele az izzót a szervízben értsd: nem jól volt bepattintva a helyére és a lencse fénytörése miatt össze-vissza világított. Mondom ilyen nincs. Persze kb 20fokkal lefele volt betéve az izzó, nem csoda, hogy szar volt.
Most ilyen night breaker laserrel, szerintem teljesen jó. A refi megbszárítja az utatRenault Megane IV Limited
-
salieri.
őstag
Sziasztok.Mi az oka, hogy 1.2 es modusnal,nem reagál többször a gazadasra.Ilyenkor leveszem a lábam a gázról ,majd újra gázra lépek megjavul.
-
shifty!
senior tag
-
senior tag
Sziasztok!
1.5 DCI Scenic II-vel kapcsolatban szeretnék kérdezni.
Az utastérfűtés egyik napról a másikra elszállt. A hűtőfolyadékszint stabil, utastérben, motortérben, autó alatt semmi nyoma szivárgásnak.
Viszont a hűtőfolyadék-hőmerséklet visszajelző sem működik, stabilan az első csikon áll, bármeddig használom az autót, mintha nem melegedne.Szerintetek mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!
-
diablo1984
veterán
válasz Oposzumtoszó #62456 üzenetére
Termosztát?
-
senior tag
válasz diablo1984 #62457 üzenetére
Köszönöm a tippet. Sajnos szakács vagyok, annyira nem értek hozzá.
Azt is csak onnan tudtam, hogy mit kell nézni, hogy anno Clionál kilyukadt a fűtőradiátorom. -
rob210
Topikgazda
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #62401 üzenetére
Az nem is lenne baj. Régi és egyszerű konstrukció. Az én 60 lovas autóm után minden megváltás lenne. Mondjuk ez is csak "szükség" váltás lenne. De akkor ilyen 500e körül már lehetne venni ilyenből értelmes verziót!?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#89309696
törölt tag
Megane 1-nél a hátsó dob csatlakozójánál szokása, hogy elrohad vagy van ott tömítés ami kimegy? Egyre hangosabb a kocsi és a dübörgő hang onnan jön. Nem vészesen rozsdás.
-
norbert1998
veterán
Refi az nálam is aszfaltszárító volt már tegnap este is, sima 55W-os izzóval, most beleraktam 1-1 Valeo +50%-os izzót mind a tompítottba mind a refibe, kíváncsi leszek Valamit azrt javult a tompított.
Felfedeztem egy új problémát. A bal oldali lámpatesten nincs szervó, a jobb oldalin meg van. Ha a bal oldalira is akarok, akkor lőámpatest csere, vagy elég csak szervót venni?
Ki nem törölhető hibakódom is van, de a cehck lámpák elalszanak.
P0670 Izzzítógyertya vezérlőmodul vezérlőáramköre / bontva -
Predator2
addikt
válasz rob210 #62444 üzenetére
Köszönöm, már csak az első fele érdekelne a kérdésemnek:
"Csak a specifikációt figyelembe véve (márkákat leszámítva) ha G12-es fagyállót veszek a kocsihoz akkor már az megfelelő igaz?."
Az izzítógyertyákhoz tartozó relét hogyan lehet kimérni? Sosem csináltam még ilyet, és azt mondták arra is nézzek rá
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #62461 üzenetére
Szerintem igen, legalábbis nekem pozitív a tapasztalatom. Amit még megtudtam nemrég Robtól, hogy a nyolc szelepes 1.4 még csak euro 2, míg a 16 szelepes már euro 3 (ami szmogriadó idején számíthat).
Pl. elsőre ez az első tulajos példány nem tűnik rossznak, ha nem gond a távolság.
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Apám Twingo 1.2 16V 2002-es évjáratú gépsárkányába keresne első fékbetétet. Segítenétek egy cikkszámmal és egy ajánlott márkával ez ügyben? Köszönöm! -
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #62468 üzenetére
Koszonom. Egyenlore csak erdeklodok. Egyszer 2010-ben majdnem vettem egy Thaliat. Mentdm is vele.... bar akkor ezek boven milla korul voltak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #62470 üzenetére
Nem annyira vészes, mint gondoltam. Én S60 után ültem bele, mert a Volvo helyett kellett valami "városi harcigép" (cég beljebb költözött).
Dinamikusabb, mint gondoltam, budapesti forgalom ritmusát simán lehet tartani. Pályán 120-130 körül is még tud gyorsulni kényelmesen (kisautóhoz képest). Fékek szintén jobban teljesítenek, mint vártam. Futómű teljesen korrekt az itthoni útviszonyokhoz, ráadásul meg is van emelve, emiatt a padkák sem jelentenek veszélyt. Ennek ellenére bőven nem annyira dölöngél a kanyarokban, mint gondoltam. Viszonylag csendes (roszzabbra számítottam), kényelmes a méretéhez képest (165-170 cm vagyok) és nagyon nagy a puttonya. Szerintem teljesen kultúrált jószág és az ára is a helyén van. Én pozitívan csalódtam benne bőven, így egy hónap használat után.
-
válasz norbert1998 #62451 üzenetére
Projektoros megane2 nekem is (meg általában mindenkinek) rosszul világít.
Amit a kolléga írt, valóban be lehet rosszul is pattintani a tompítottba az izzót.Nálam ami nagyjából megoldás volt GE megalight, meg a normál beállítástól feljebb emeltem a lámpákat, persze úgy, hogy a szembejövőket ne zavarja.
Illetve nekem a lámpabura is (az egyik) elkezdett behomályosodni --> az meg csere, vagy felújítás.
A lageszba xenon van, az már elviselhető. De ezzel is most estem át egy lámpa polírozáson. Most sokat javult, még valamikor egy izzócserét csinálok.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Jaded
senior tag
válasz norbert1998 #62463 üzenetére
Szerintem elég a motor is.
Ha mégis lámpacsere lesz a megoldás, én személy szerint nem vennék csak Valeot (az a gyári). Igaz húzós, de a Depo és társaival volt már elég rossz tapasztalatom.
Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #62480 üzenetére
Látatlanban nincs.
De akár a fojtószelep állító motorja is lehet hibás, azaz kiszáradt és meg megszorul.
Egyszerű zsírzással, vagy cserével megoldható, diagon élőadatot kéne nézni, amikor fennáll a hiba.
Minden más csak találgatás, ami igen drága szervízköltségre tud rúgni.Renault power
-
#89309696
törölt tag
Megane hátsó dobok kompatibilisek egymással kaszni alapján? Szóval elég annyi, hogy 1.4 95 lovasé volt vagy a kombié esetleg másabb alakú? Bontóban 5 ezrekért dobálják, jó tudom az bármikor kilyukadhat, de most nincs 15 ezrem egy dobra, ennek meg egyre ricer-ebb hangja van és ha valamit utálok akkor az az, ha a fél utcát felveri egy ilyen ótvar.
-
Gabady
aktív tag
-
Robi81
tag
Sziasztok
Acelfelnit akarok festeni mert már elég csunya. Milyen festéket vegyek fenyes vagy matt?fekete szinben kellene -
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #62482 üzenetére
Annyit még nézz meg, hog egy ronggyal befogod a kipufogódob végén a csövet.
Ha érzed a nyomást benne akkor ok, ha nem akkor lehet, hogy csak szétcsúszott a cső valahol ilyenkor a hangja is jelentősen változik.Ez egy perces vizsgálat és mielőtt költségekbe vered magad érdemes megcsinálni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #62486 üzenetére
Ez így van ha le tudod venni akkor az a legjobb megoldás.
De nagy bajt nem okoz, mert ez amúgy is bele bele kerül az égéstérbe, hiszen azért folyamatosan vállnak le darabkák, igaz nem mindegy mennyi.Renault power
-
Xantomas
őstag
EGR tisztításkor mi a legalaposabb, de nem túlbuzgó módszer 1.9 dCi F9Q 804-nél?
Tömítéseket illik, vagy kötelező cserélni?Mi a jobb, ha kiveszem kompletten a fojtószelepet, EGR-t, és a közte levő csövet is, és mindent szétszedek, kitakarítok patikára, majd összerakom új tömítésekkel, vagy ne legyek túlbuzgó, kiviszem az EGR házat, lemosom, kikefélem, áttörlöm, és visszarakom a saját tömítéseivel?
Az EGR működésénél az normális, hogy hallani, hogy leállítás után pár másodpercig még 2-3x nyitja-zárja a szelepet? Nekem az a logikus, hogy amikor már nincs légmozgás, átmozgassa magát, hogy ne tapadjon le, de vajon ezt tényleg így kell hogy csinálja, vagy ez már utal valami hibára?
Egyszer már kivettem az EGR-t de csak azt, akkor picit kormos-olajos volt, de nem durván mint a rémképeken. Kíváncsi vagyok, most milyen állapotban van, pláne, hogy van egy EGR mozgatásra utaló hibakódom.
(#62484) salieri.
A kínai Elm-et dobd ki a *-csába, és vidd el a kocsit inkább olyanhoz akinek van rendes diagja. Konkrétan már a harmadik fajta kínai Elm klónt mértem úgy ki, hogy domináns jelállapotnál fel, és lehúzza tápra, valamint gnd-re a busz érpárjait, és recesszívnél pedig fixen 2.5V-ra mind a kettőt. Nem hiszem hogy hosszútávon a kocsinak jót tesz, hogy így meg van erőszakolva a buszrendszere.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #62490 üzenetére
Laguna 3 2.0dci, amióta kihoztam a kereskedésből - és az jó rég volt-, leállítás után, vagy 20 másodpercig cuppog magában, mint egy kiéhezett ringyó! De amiket hallottam, szinte mindegyik így tett.
Egyszer, ha olyan érkezésem lesz meg időm persze, meg szerelési kedv etc....akkor, e videó alapján lehet, hogy én megcsinálom, de nekem ezzel sem volt gondom soha, az tuti, hogy a sok pálya km a legjobb tisztító IS, amit ezekkel a dci-kel csinálni lehet...
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #62487 üzenetére
Köszönöm mester. Közben szétszedtem a csatlakozást és az volt elrohadva, szóval nem a dob rossz. Kívül nem látszott, de miután a bilincseket levettem akkor előjött a hiba.
Szóval a két csővég az egy centire van egymástól és egy vékony hajlékony közdarab van rászorítva a két végén a bilincsekkel, meg a bilincsek alatt is széles alátét.
Ez gyári megoldás vagy már valami utólagos? És ezeket megkapom autós boltban vagy tudom helyettesíteni? -
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #62494 üzenetére
Oké, akkor holnap körbenézem a boltokat. Jó, hogy van másik autó, nem ezzel kell végigrotyognom a városon. Nem is tudnék, mivel semmi nem tartja a kipuffot, a másik vége a flexibilis csőnél van, sehol semmi rögzítés azon kívül. Remélem most majd az fog ereszteni, mert mozgatva lett.
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #62499 üzenetére
Az én fejem nem fog fájni miatta, mert annak ha baja lesz csak szerelő fogja tudni kicserélni, én nem tudok motort kiemelni... Perkálom a zsét akkor, az meg mindenkinél alap dolog aki autót tart, főleg aki 15 év fölöttit, ez van. Ha eddig nem zenélt, akkor most ettől a pár mozgatástól sem fog szétmenni, most meg kap akkor tehermentesítőt aztán remélhetőleg örök élet. Hova is szoktad rakni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek! Motorkerékpár
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!