- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #62396 üzenetére
Nem olcsóak. Ezekbe még a 8 szelepes, 75 lovas motor van. A 16 szelepes, 98 lovas motor sem egy erőgép, de azzal már városban bőven lehet dinamikusan közlekedni és autópályán is képes haladni 130-as tempóig. Meg aztán ez a "ronda" Thalia, a tapasztalaim alapján emiatt olcsóbb is, mint egy hasonló Clio. Pedig a puttonya iszonyat nagy (én meglepődtem, hogy egy S60-hoz képest is még nagyobbnak tűnik).
Hozzánk egy két évvel idősebb, ~140e kilométert futott példány érkezett nemrég. 98 lovas 1.4-es motor van benne, meg klíma, villanyablak, vonóhorog, két lufi. Árban azért olcsóbb volt érezhetően a linkelt példányoknál. Szerintem 2005 körüli évjáratú Thaliából 450-500e Huf körül már kell legyen szebb példány is.
-
kisninja
őstag
válasz Nordik #62402 üzenetére
Nem mert tette a dolgát, tömítéseket meg trafókat is kellet volna cseréljek.... Imádtam azt a kocsit is mikor csak kéthengerezett akkor sem dobott hibát inkább feltolta az lapjáratot. (a gyujtás kihagyás meg egy lehetséges tűz elkerülése volt az az lemostam a maradék benzint a motortérből)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Predator2
addikt
válasz gooool #62236 üzenetére
Urak, mennyi fagyállót rendeljek a kis dci-mbe? Sose cseréltem még, így nem tudom mennyi kell, ugyan ez a kérdés ioncserélt víz esetében is.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #62406 üzenetére
A teljes rendszer 7.5 litert igényel ezt oszd el kettővel és megvan az eredmény.
Ha 72°C os koncentrátumot veszel, akkor 2 elég és ahhoz mehet a desztvíz.
Mert az egészet ugy se fogod tudni leengedni. (tapasztalat)Legalábbis nem hiszem, hogy a termosztátot kiveszed a vízpumpát leveszed és kompresszorral megnyomatod.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek amit én ma egy 1.9 DCI kombi meganenal szívtam az elmondhatatlan.
LEngőkar cser, gátlók cseréje, torony plusz szilen, AC tömítés csere, Etc. etc apróságok.
NEm volt jó a lengőkar, így gyorsban ki be kellett préselni a támasztógömbfejet, mert ez 18 as kónuszú nem 16 os. Megoldottuk.
A lengéscsillapító akkor derült ki, hogy kuka amikor kint volt. De olyan kuka, hogy ilyet még nem is láttam, 15 perc alatt meg se mozdult, hogy ő visszanyomná magát.
Stabpálcák is ki lettek cserélve. Szóval komplett futómű csere volt.
Aztán az egr-re ránéztünk, bár ne tettük volna.Volt egy kis váltóolaj csere, motortartó bak, csere, de ez rosszabb lett mint volt.
Mert a billenésgátlót cseréltük, csak, alul felül, de konkrétan ennek köszönhetően úgy elkzedte rázni a kasznit, a két jó bak miatt, hogy hagyjuk is. Ott hidró és váltó tartó csere is lesz majd, előbb utóbb.A többi siker, de megszenvedtünk vele.
A tulaj remélem elégedettRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
2004-es Megane II nél, ahol a biztosítékok vannak. (utastérben, a motorháztető nyitó felett), ugye annak van egy boritása, amit könnyen ki tudsz pattintani. Na nekem a 4 db feszítő patentból (vagy minek nevezzem), csak 3 db van, így lifeg kicsit.
Egy videot találtam csak, hátha ráismer vki mi a pontos neveTudnátok segíteni, hol tudnék rendelni ilyet?
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Nemo1001
aktív tag
megane 2 sedan 2004-es 1.9 dci valaki lefotózná nekem a csomagtér tálca hogy néz ki mert az enyémben nincsen.csak a müanyag van benne ami semmit nem bir el.
-
Nemo1001
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Nemo1001 #62417 üzenetére
Az lehet kormányösszekötő is, látni kell, higy mitől van.
Látatlanban sajna csak találgatni lehet, de a II es megane futóművében annyi mindentől húzhat és kopoghat az eleje, hogy nem bocsátkoznék találgatásokba.
Az alkatrész ár és szerelés annak a fügvénye ki mit hol szerez be és kivel csináltatja.Renault power
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Vettem egy utolsó utáni évjáratú (2009) kettes Megane-t, és van egy SONY rádióm, ami előtte a Fiatban volt. Ha én ezt bepakolom az Update List-es rádió helyére, akkor mi történik a központi kijelzővel azon kívül, hogy nyilván az aktuális rádióállomás nem ott fog megjelenni? Idő, hőmérséklet megmarad? Vagy felejtsem el az egészet, ha ezeket szeretném megtartani és vegyek adaptert USB-hez, a SONY rádiót meg passzoljam el?
Az a baj, hogy ha jól emlékszem, a subláda nem eszi meg az erősített bemenetet, csak normált. -
Jaded
senior tag
válasz norbert1998 #62420 üzenetére
Így van, az idő és a hőmérséklet megmarad. A kormányról vezérelhetőséget bukod, nagyjából ennyi.
Renault Megane IV Limited
-
norbert1998
veterán
Sajna elég fapados az autó, simaklíma, abs, 6 lufi, villanytükör, dugiszálós kártya, és összvisz ennyi, szóval a kormányon sincs semmi gomb, ami zavar, hogy nem nyomható Mögötte van egy kar, az nem fog zavarni.
KöszönömSubláda vezetéket merrefelé vezessem el hátra? Sajnos a Fiat eléggé macerás volt, fel kellett szedni a küszöböt belül, meg egy csomó műanyagot, a biztonsági öv alját, meg ilyenek.
Meg lehet azt valahogy oldani, hogy a dugiszálós kártyás autóból szabadkezes kártyás autó legyen? Mondjuk anélkül, hogy a kilincseket kicserélgetném szeznorosra, csak érezze az autó, hogy ott vagyok meg induljon, kártyadugiszálás nélkül.
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #62422 üzenetére
Nem, csak ha hardwaret cserélsz.
Ez azért öszetettebb mint a tempomatRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #62424 üzenetére
Ahhoz kapcsolót kell cserélni és diaggal aktiválni.
De a szabad kézhez, hogy értsd, kilincs csere, vagy a szenzorok beépítése a takaró alá, jelfogó a csomagtartóba, gépen pedig szoftware csere, plussz a vezetékelés, kicsit költségesebb és bonyolultabb.Renault power
-
Gombinyó
őstag
Megane 3-ban a 2 literes dci ugyanaz a megbízható Nissan motor, mint ami a Lagunában is van? Konkrétan erre gondolok: [link]
-
Gaaabeeesz
aktív tag
válasz rob210 #62425 üzenetére
Hallo Robi!
Tegnap szolt a parom, hogy a masik megane total elszarta magat.
Nem vezettem, csak elmondas alapjan tudom irni a tuneteket.
Total erotlen, emelkedon egyatalan nem tudott felmenni, visszagurult.
Rángat mint a kurva anyja, nem tudom mennyire es mikyen modon, mint emlitettem nem vezettem.
Fustot nem lattak,(de mar sotet volt) tehat passz.
Ez turbo, motor, esetleg valami kisebb hiba(szelep) lehet?
Remelem nem valami hatalmas baja van annak is, mert kikeszulok.Szerk: indulni indul, alapjratot nem tudom. Es azt is, hogy nem vagy tavgyogyito, de te hatha tudod mi baj lehet vele. Valoszinu nekem kell vele foglalkozni, mert hat lattad a masikkal is mit muveltek..
[ Szerkesztve ]
Üdv, Gabesz
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #62430 üzenetére
Előszőr nézd meg a turbócsövet.
Azt amit kivettem azt csak két ababilincs fogja.
A hirtelen erötlenség annak az elpukkanása szokott lenni.
A másik ami lehet az az egr az okozhat még ilyet.
De diag megmondja azonnal mi halt meg mi nincs, befecskendezés vagy levegő.Viszont nyomatékosan jelzem, hogy a káromkodás másnak is napi kitiltással járt, tehét ez mivel nálad az első kérlek figyelj oda.
Renault power
-
Jaded
senior tag
válasz norbert1998 #62422 üzenetére
Igen, a kormány mögötti "bumszlira" gondoltam Enyémben sincs semmi, még elektromos tükör sem, szóval ezt átérzem "Extreme" felszereltség, amire egy Renaultos srác azt mondta, hogy azért az, mert extrémen nincs benne semmi
Sub tápkábel: jobb híjján én ott húztam be, ahol a kuplungnál megy ki egy vastag kábelköteg és a motorháztető nyitó bowdenje a motortérbe. Ott van egy nagy gumidugó, észre fogod venni. Sajnos a kábelköteg mellett nem ment ki, így átszúrtam egy csavarhúzóval. Ezzel okosan, mert könnyen elmetszhetsz egy kábelt (vagy többet is) a korbácsban!
Az akksi és a biztitábla közt jött ki a kábel, azon a 2centi széles résen. Szóval egy élmény mondjuk ez dízel, benzinesnél (ha neked az van) lehet más az elrendezés, de szerintem akkor is így a "legegyszerűbb" a művelet.Renault Megane IV Limited
-
forceberg
veterán
válasz norbert1998 #62433 üzenetére
A küszöbök könnyen kipattinthatóak, aztán máris el tudsz menni a csaomagtartóig.
Természetesen mindkét oldalon, az egyiken a táp, a másikon a jelkábelhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
hz0917
tag
Sziasztok!
Megne2 1.4 első rugó+toronycsapágy csere. Melyik gyártó ajánlott? -
shifty!
senior tag
Sziasztok,
Borzadalmas agyvérzés közeli állapot kerülget, írd és mondd semmit nem világít jószerivel a H7-es tompított...kiment a jobb oldali izzó, mondom akkor tegyünk bele emelt fényűt, még soha nem próbáltam. GE +90, hát lóf*** esti fénnyel...
Szakvélemény, hogy fel kéne újíttatni a halszem lencséjét, én is látom, hogy koszos (?), és elég szépet tompít is a vetítési képen...Budapestiek előnyben ajánlás szempontjából - ismertek megbízható szakit / hobbistát, aki felújít halszemoptikás lámpatest?
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #62407 üzenetére
Helló
Csak a specifikációt figyelembe véve (márkákat leszámítva) ha G12-es fagyállót veszek a kocsihoz akkor már az megfelelő.
Illetve, a motor fordulatát melyik jeladótól veszi a kis 1.5dci 82Hp?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
mdav88
senior tag
Ugyan nem érkezett szakértői válasz a dudorgásos "problémámra" ám úgy gondoltam, még teszek egy próbát az alsó motortartó alias billegésgátló cseréjével, mivel úgy éreztem nem biztos, hogy jól végzi a dolgát.
Úgy tűnik megoldódott a problémám, de majd holnap hosszabb távon kiderül, hogy tényleg így van-e.
Elég gyenge konstrukciónak tűnik amúgy, főleg a bölcső oldali kis gumis rész, lehet sokaknak emiatt van ez a rángató érzése...
-
mdav88
senior tag
Lenne egy kérdés is...
Úgy veszem észre, hogy a vízcsövem alul a gyári csatlakozások környékén ereszt, ezt hogyan lehet orvosolni?
Mármint nem az awab bilincsnél, hanem a gyári T csatlakozásoknál. -
shifty!
senior tag
válasz rob210 #62439 üzenetére
Igen, emlékszem, de gondoltam hátha van valamelyikünk szomszédjának egy ismerőse...
További kérdés: állóhelyzetből indulásnál borzasztó lomha az autó, ha nem elég nagy gázzal indulok el, néha még én is (asszony meg pláne) lefulladok... Ez az EGR szelep totális káosza lehet, vagy gyanakodjak másra is?
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Politika
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gmail
- Fűnyíró topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motoros topic
- További aktív témák...