-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
A-Bag
tag
válasz ALgore2 #54696 üzenetére
Köszi! Este észrevettem hogy nem csak a testkábelt vágták el hanem a pozitív kábeleket is.....(az egyik épphogy érintkezik, viszont a vékonyabbik abszolút nem ér rá a sarura...) Nagyon remélem ha kicserélem megoldódik ez a gond, majd meglátjuk, csak most szakad az eső nem akarok kábelezgetni....
-
Na_Ta
csendes tag
Üdv!
Valaki meg tudná mondani, mennyi a Fluence 2011 16.16V
hátsó féknyereg csavarok meghúzási nyomatéka (nemtudom hányas nagyméretű TORX)?
Hamarosan fékbetét csere, remélem meg tudom oldani - a csavarokat is
Három hónapja volt műszakin, de átment, most meg már fémen van és nem mentem 1000 km-et se.Előre is köszönöm.
NT
-
ALgore2
tag
Sziasztok!
Furcsa hibám van a clio ii 1.4 8v kocsimon!
15-20 km után, 120-130 körül jelentkezik, hogy gáz elvételre furcsa, magas hang jön bal elölről és ez megállásig tart is!
Gázadáskor vagy tartáskor nincs semmi!
A kilométeróra sokszor nem megy, ha jó, akkor nem jellemző a hiba!
1 perces megállás után ismét így jön elő a gond!
Kérekcsapágyat, féket kompletten cseréltünk a nyáron!
Ismerős valakinek a jelenség?
Esetleg lehet a váltó?
Köszönöm! -
Andris837
senior tag
Szép napot sziasztok! A jövő hónap elején úgy néz ki csatlakozom a Renault tulajdonosok klubjához.
Már rég óta vadászom a hirdetéseket és nézegettem a kocsikat. Most szereztem jogsit, az ügyintézés még folyamatban van és ezért arra gondoltam, hogy most jobban ráfekszem a témára. Tegnap már ismerősi körből is jött két tipp, az egyik egy Skoda Fabia kombi, a másik meg egy Renault Thalia. Fontos volt, hogy elsődlegesen olyantól vásároljak autót akit ismerek.
A Renault-t egy ismerős apukája vette még 2006-ban. 1.4-es, benzin. Azt, hogy 8 vagy 16 szelepes még nem tudom, de nekem jelenleg nem lényeg, hogy melyik. Az állapota bőven megkímélt. 175.000 km van benne. Sajnos a bácsi meghalt, a néninek nincs jogosítványa, a gyerek pedig el szeretné adni a kocsit, mert nekik van másik és felesleges lenne. Klíma, szervó, elektromos ablak, légzsákok, távirányítós centrálzár.
2016 tavaszán vezérműlánc és vízpumpa csere, év végén új aksi, nyáron hátsó fékek csere, friss olajcsere, új téli gumik acél felnin, nyári gumik alufelnin. Ha jól gondolom most nem nagyon kell majd hozzányúlni vásárlás után, majd csak maximum a tavasszal, a műszaki előtt.iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #54716 üzenetére
Jellemzően nagy sebességnél, 70-80, vagy felette, csak gázelvételkor. Mint amikor egy sugárhajtású repülő száll le. Házi audio eszközzel nem rögzíthető, és csak "vájt fülű" ember hallja, mert halk, és magas frekvenciás, a sebességgel együtt csökkenő frekvenciával. Én nyüszítésnek hívom
És nekem se megy néha a kilométer órám.Legalábbis nálam ez van pontosan
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #54717 üzenetére
Én a szuszogó szelep hibájár gondolok.
Nem ittam semmit, nem viccelek így hívják.
7700697780
Ez a gyári cikszáma.Renault power
-
ALgore2
tag
válasz LamerGyuri #54717 üzenetére
Valahogy így, viszont nem halk, jól hallható!
-
A-Bag
tag
Na, az elektromos probléma megoldódott kicseréltük a pozitív kábeleket, már nincs immo hiba stb. Viszont az autó nem indul, gyertya ad szikrát, levettem a benzincső végét, szemközt is vágott az üzemanyag úgyhogy a benzin pumpa is teszi a dolgát....Mitől nem indulhat a szekér ?
-
johnny_b
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 99-es évjáratú 1,4 8V (E7J Energy motor) Kangoo RXE-m. Azt csinálja a drágám, hogy véletlenszerűen hajlandó gyorsulni. Leginkább bemelegedett állapotban jön elő. Ha a manó úgy dönt, akkor hiába nyomom a gázpedált, a kocsi gyorsulása a vemhes csigáéval vetekszik. Szervizben nézték, a diagnosztika szerint minden oké. A motor egyébként szépen jár, nem füstöl, nem benzinszagú a kipufogógáz és van ereje is (a véletlenszerű hibát leszámítva).
Volna ötletetek, mi okozhatja ezt a hibát?''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
johnny_b
csendes tag
válasz rob210 #54724 üzenetére
Amíg el nem érjük a 60-as tempót (4. fokozatban).
Random. Semmi előjele, teljesen rapszodikus. Leginkább álló helyzetből való induláskor jön elő, főként miután bemelegedett a motor.
Nincs fordulatszámmérő, azt a Renault feleslegesnek ítélte. A motor hangja olyan, mintha nem kapna üzemanyagot, nagyon nehezen kúszik fel a fordulatszám álló helyzetből indulva.
Jónak tűnik, legalábbis az üzemanyagszint saccoló alapján nem vettem észre semmi kirívót.Apropó fordulatszámmérő: kicserélhető a mostani óracsoport fordulatszámmérősre?
[ Szerkesztve ]
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny_b #54726 üzenetére
Az oracsoport kicserélhető.
Max van amelyikbe kell egy plusz szálat húzni a motorvezérlőtől.Akkor érdemes szálitást mérni, hogy a szivattyú valóban jól dolgozik-e, bér az inkább nagy fordulatszám és terhelés mellett szokott hibát produkálni.
Gyertyákat és a trafót néztétek, már illetve ez melyik az egy vagy a két trafós, mert ilyen is olyan is van az e7j ből.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Mai nap kitolattam egy helyről aztán 1es fokozat és ismet tolatni szerettem volna, de furi volt, nem akarta bevenni, ezért inkább betettem 1esbe és még épp kifértem. Kicsit arrébb, ahol le tudtam húzódni próbáltam rükvercbe tenni a kocsit, de semmi, lifeg a kar, olyan mintha kiakadt volna valami. Szerelőig eljutott az autó, viszont azt nem sikerült belőle kihúznom, hogy ilyenkor mi megy tönkre, mennyi lesz várhatóan a javítása.
Ez egy 1,9-es dti clio, felhúzni kell a kart és balra előre van a rükverc.Másik dolog, mitől lehet az, hogy az autónak gyenge az úttartása? Itt arra gondolok, pl M2-ön megyek egyenes úton, van egy kicsi bal ejtése az egész útnak és az én kocsimnál viszonylag jobban kell tartani a kormányt, hogy ne menjen balra mint más autóknál amit ezen az útszakaszon vezetek. Futómű beállítás a lengéscsillapítők és toronycsapágy csere után történt. Ha valóban egyenes úton megyek, akkor nem húz semerre az autó.
-
kisninja
őstag
válasz kisgyerek85 #54729 üzenetére
1. Nekem ez akkor volt mikor a váltókar kardánja elrohadt és megrogyott. Most végig gondolva nem ez a bajod.
Lehet váltó is sajnos. (most jutott eszembe pontosan, hogy volt ez nálam. Hátramenet volt az 1 es nálam. )2. Nem lehet, hogy most jó a kocsi ?
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisgyerek85
senior tag
válasz kisninja #54730 üzenetére
1.) Ez pontosan mit jelent?
Azért is tettem fel a kérdést, hogy ez nagy munka lesz (nagy költséggel) vagy csak valami "bowdent" kell kicserélni hozzá.
1-5 ig teljesen jó veszi a sebességeket. 290e van a vasba, a váltójához még olajcserén kívül nem lett nyúlva.2.) lehet, hogy jó, ezt a kérdést már feltettem a szerelőnek is. Annyit mondott, hogy vszeg ennek ilyen a futóműve és nem lehet vele mit kezdeni. Csak fura, hogy amikor átülök a céges autókból a sajátomba, akkor az enyémbe azt érzem, hogy amikor egy kicsit dől az út, akkor az én kocsimnál erősebben kell tartani oldalirányba a kormányt, hogy ne másszon át az út túloldalára vagy éppen le az árok felé.
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
válasz kisgyerek85 #54729 üzenetére
A kis Bowden tartó fül szakadt le. Volt részem benne.... Nekem egy bontott valtorudazat segített (az enyém már mokolt volt)
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #54729 üzenetére
1.9 dti clio orrnehéz.
Ezért húz.
Ha huzalos/bowdenes a váltó akkor huzalt kell cserélni.
De emlékeim szerint rudazatos, ami miatt nem értem mi lehet.
De a felhúzható karikára adnám a legnagyobb esélyt.Renault power
-
Nordik
őstag
Nem találok senkit itt a környéken akinek lenne Clipje, hogy át állítsa nekem a fed.comp nyelvet. Vagyis márkaszerviz lenne méregdrágán.
Valaki nem tud segíteni Szombathely mondjuk 150kmes körzetében, annyit még elmegyek. Győr, Veszprém, Székesfehérvár stb. gondolok. Pest már messze lenne.
-
titko
tag
Sziasztok! Kellene egy kis segítség. Laguna 3 nál hogyan lehet az első ablaktörlőket szervízállásba tenni? Cserélnék rajta lapátokat de a neten nem találok smmit a szervízkönyvet meg nem értem mit jelent.
-
rob210
Topikgazda
-
Nordik
őstag
Kettes meganenal van ajtónyitás visszajelzés. Ez felszereltség függő, hogy tudja e külön mutatni a kilométeróra az adott ajtó nyitva van e? Mert nekem ha egy ajtó nyitva van akkor azt mutatja mintha az összes nyitva lenne. Láttam képeken ilyet is olyat is. Az enyém ha minden igaz Privilege felszereltség.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #54746 üzenetére
Érdekes amúgy, mert én azt hinném, hogy a Privilege felszereltség között az ilyen apróságok azért benne vannak. Például a szabadkez funkciót tudja, ami amúgy szerintem hatalmas találmány. Igaz a bal hátsó jelenlét érzékelőm nem működik. A gombbal nincs gond, illetve ha meghúzom a kilincset tudom nyitni de ha csak simán a kilincs mögé nyúlok akkor nem nyílik. Lehet ez valami kontakt hiba csak?
-
FRENK1988
veterán
Hogyan tudnám kivenni a tankajtózarat a kocsiból? Eltört és szeretném kicserélni
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Nordik
őstag
válasz gixxergabi #54748 üzenetére
Nekem is ez a bajom. Minden más tökéletesen működik. Majd át kell néznem a vezetékeket vagy nemtudom, csak az kárpit bontással jár.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Path of Exile (ARPG)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Barimel károsultjai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen