-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny_b #54726 üzenetére
Az oracsoport kicserélhető.
Max van amelyikbe kell egy plusz szálat húzni a motorvezérlőtől.Akkor érdemes szálitást mérni, hogy a szivattyú valóban jól dolgozik-e, bér az inkább nagy fordulatszám és terhelés mellett szokott hibát produkálni.
Gyertyákat és a trafót néztétek, már illetve ez melyik az egy vagy a két trafós, mert ilyen is olyan is van az e7j ből.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny_b #82485 üzenetére
Rendeld be az új tömítés készletet, mert a régivel ereszteni fog. Illetve fenn áll a lehetősége.
Szűrőt, ha van bármilyen fogód amivel össze tudod nyomni a gyorscsatit, de lehet kézzel is megy , akkor ki tudod cserélni.
Motorból meg szinte mindegy, a márkás is megdöglik a tescos löttyöktől és a gagyi is működik, ha normális a folyadék .Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny_b #82580 üzenetére
Ha rám hallgatsz akkor a dobot pofát munkahengert külön veszed meg nem szettben, mert úgy sokkal drágább. Munkahenger cifam, lpr, tökéletes nem kell drágább, de persze lehet delphi, trw,ate is :D. A dobból mivel az sokág szalad a trw, zimmer a jó választás, készreszerelt! (Ha csak nincs otthon présed) fékcsőkulcsból 9,11 biztos kell, de sajnos itt ahány fék annyi féle van. Van ahol 8 as van ahol 10 es.
A fékcsöveknél a hollandert feltétlenül tisztísd le és fújd be akár wd40 vagy valamilyen rozsdaoldó, kenő anyaggal, hogy ne törd el nyakba.
A dob méretet vázszám alapján lehet kikeresni 2 féle van.
Értelemszerűen a dobmérettől függ a pofa mérete is. A munkahengeré pedig attól, hogy ABS-es-e a kocsi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny_b #87093 üzenetére
Leveszed a kormányműről a csövet.
Majd álló motor mellett kitekered kétszer jobbra balra a kormányt.
Ha lecsepegett , visszateszed a csövet és feltöltöd.
Majd kétszer kitekered a kormányt koppig jobbra balra pótolod a folyadékot, mert kell majd bőven.
Ezután mész egy próbakört és pótolod a folyadékot , kész vagy.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny_b #87575 üzenetére
Akkor annak nem lenne szabad , hogy változást érezz rajta.
Úgy már jártam sajnos, hogy a leengedett olaj és az olajleeresztő tiszta szőr volt.
Ahogy friss olajat megkapta és átmosta a rendszert soha többet nem volt rükverc.
De ez jelen esetben nem opció, mert azt láttad volna az olajon.
A biztosítéknál is 9 volt van? Mert én arra gondoltam, hogy ott is mérd ki.
Ha ott még megvan akkor kábelcsere.Renault power