- Crypto Trade
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Sweet.tv - internetes TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- XPEnology
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #54599 üzenetére
Egyébként, nekem a zselés és az alsó tartó is csak dísznek volt bent már.
Motorjárást figyelve, pl a fenti ezüst takarólemez, majd leesett a helyéről, na jó ez túlzás, de mozgott ide-oda rendesen.
A zselés és az alsó tartó csere óta rárakhatnám a pohár vizet is, de nem azt figyelve, hogy kilöttyen-e, hanem, hogy egyáltalán megmozdulna-e...A változás ég és föld. Kár, hogy csere előtt nem csináltam erről felvételt, de most így "jár" a motor.
De mindegyiket cserélni kell, illik és akkor ilyen lesz.
Billenésgátló, zselés és az alsót is.
-
rob210
Topikgazda
Én tudtam volna csinálni neked benzinesről is olyan videót aminél majd kiesett a motor
Azzal jött a srác, hogy valami nagyon kopog a motorban fél, hogy szétesik nézzem már meg neki.
Hát csak a 3 bakot kellett cserélni, mert konkrétan, fém a fémen volt, teljesen elporladt a bakban a gumi szilent és az kopogott.
A srácnak leesett az álla, amikor kész lettem vele.
Jött vissza és nem hitte el, hogy nem nyúltam a motor belsejéhez, csak a bakokat cseréltem, neki szent meggyőződése volt, hogy valamelyik henger nem megy.
Renault power
-
Nordik
őstag
Digit klímás benzines M2-nel hogyan van a fűtés? Ugye manuálisan allithatok max. 27fokot. Olvasgatok, de nem tiszták a dolgok hogy van ezekben valami futoradiator amit a klíma kapcsolóval lehet aktiválni. Ilyenkor nem klimazik, hanem fűt. Ebbe lehet is valami mert ha bemyomom akkor lényegesen melegebb levegőt fúj. Csak nem értem az egésznek a működését.
-
Bence008
tag
Üdv!
Van valakinek ötlete, mit lehetne kezdeni nyikorgó kuplung pedállal? Minden lenyomáskor nyüszög. Szilikon spray nem oldotta meg. Esetleg WD-40 segíthet? Scenic III/2. Köszönöm, ha valaki tud segíteni.
-
rsf
senior tag
válasz molnarpeter #54606 üzenetére
Ken az, csak kiold mindent. Szóval vigyázni kell vele.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Bence008 #54605 üzenetére
Nálam is volt ilyen Ezzel a lítium zsírral és valamilyen láncspray-jel befújtam, nos azóta, nem hogy elhallgatott, de néha olyan érzésem van, mintha az üres levegőt nyomkodnám. Bár utálok (már) váltani, a másik autóm automata, de muszáj volt, mert nyikorgott/nyüszögött néha rendesen, főleg, ha már gyorsan kellett felengedni és nem kellett megtartani, pl egyes, vagy kettes váltásnál.
-
meroly
veterán
Az en hibamra lehet ok a benzinpumpa haldoklasa is ugye?
Ez a gazpedal dolog nem jott be szerintem mert 1-ben semmi rangatas 2-ben szinte mindig es 3-ban neha neha.
Ellenben az ac pumpam mint mondtam korabban csak masodik gyujtasra bug egyet.
Ez lehet azt jelenti hogy doglodik es 4500 fordulat kornyeken nem ad mindig eleg uzemanyagot azert rant vissza?
Vagy a ketto egyutt mert ugye a sebessegmerore hibakodot is dobott.
Vagy en vagyok a kukacos es csak siman a szelepnyitas faziskeseset erzem...bar ezt ketlem.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #54613 üzenetére
DF024 Jarmusebesseg erzekelo kore volt a hiba es ehhez volt a motor lampa kigyulladasa.
Hibat toroltuk a lampa nem gyulladt ki azota.En is tudok am balf.szkodni azert de most akkor merre tovabb szerintetek?
Szedessem szet a gazpedalt es fujjuk be ezzel azzal?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
salieri.
őstag
Rob, szerinted húzhatom még egy darabig a kormánymű cseréjét? Minimálisan kopog.
-
FRENK1988
veterán
Na megvolt az első fekcsere (tárcsa és betét is) és futómű felújítás (gombtamaszok és szilentek cseréje) illetve volt futómű beállítás is.
Sajna a lassú sebességről való óvatos fékezésnel hallható hang megmaradt.
De (hogy pozitív legyek) inditasnal mostmár a SERV és az ABS piktogram alszik ki a leghamarabb
Van valami ötletek mitől lehet ez a fura hang?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Tom5
addikt
Nálam is megtörtén a féktárcsa/betét/kormányösszekötő cseréje. Semmi különbséget nem érzek.
Eddig is bazi jo volt a fék, most is olyan. -
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #54618 üzenetére
Nálam is kormánymű kopás van, szintén Megane 2. Az 1 éve cserélt Febi kormány összekötőket szétverte a kicsit kopogás is, szóval én nem húznám túl sokáig helyedben.
Egyébként ha tudsz, várj kb 2-3 hetet, mert én nem akarom az egészet cserélni, hanem tervben van, hogy rendelek hozzá csak perselyt, mert az esetek 99%-ban ez kopik ki. Akkor csak ez lenne cserélve, így talán még a kormánymű kiszerelése is megúszható. A végkifejletről úgy is lesz hír itt a csoportban, mert Rob fogja csinálni!
-
kisninja
őstag
Egy kérdés gyorsba tegnap nem mentem sehova de odébb kellett álljak. Mikor az alapjárat beesik a 750 es környékre akkor ha adok egy kisebb gázfröccsöt a fordulatszám beesik 500-600 ra kicsit fulladozik aztán felugrik. Na ez mitől lehet ? Trafó ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
-
rob210
Topikgazda
Nem márka hanem a technika, ez főleg a sima szervo nélküli fogasléces verziókra igaz. (de van kivétel)
A másik pedig a kor, ami kitétel, 10 év felett szokott előjönni, közelebb a 15 höz.
Kikeményedik a persely ilyenkor elkezd porladni ezt a port felkapja a fogasléc és elkezd tőle morogni a kormánymű.
Ilyenkor elmegy az ember és alkatrész hiányában kikapja a sajátját és kap helyette olyat amit már valaki felújított, mert okos esztergályos ismerős megcsinálta a perselyt, amit itthon egyébként nem lehet kapni.
A másik komolyabb okozó a por.
Ha ki van szakadva az egyik harang aár csak rövidebb ideig is akkor az a kormánymű záros határidő alatt tönkremegy. Sajnos ez ilyen.
Ha csak facebook csoporton körülnézel nagyon kelendőek a kormányművek.Renault power
-
salieri.
őstag
válasz rob210 #54635 üzenetére
Nagyon jó,megint kinéz egy nagy meló,le kell szedni az egész bölcsőt hozzá Ráadásul van belőle többféle ,ki tudja melyik kell be.
-
Nordik
őstag
Ablaktorlobol milyet érdemes venni? Ugye vannak a sima lapátok illetve a flexibilis. Utóbbi ha minden igaz legterelokent funkcionál. Én valahogy a simat jobban szerettem mindig is. Mik a tapasztalatok?
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #54637 üzenetére
Ha leveszzed a bal első kereket belátsz a kormányműre.
Ée tudod plvasni egy vizsgálótükörrel a típusát.Amúgy igen le kell venni az egész bölcsőt ha nem csináltad még akkor jó móka, de az összerakás rosszabb mint a szétszedés
Kell bakk két emelő meg sok sok türelem.
Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz rob210 #54623 üzenetére
Intézek azt is!
salieri: Nekem most van 100.000km-en az autó és kormánymű cserés. De idén már ráborítottam egy talicska pénzt, komplett első futómű kicserélve (a rugón kívül minden), összes féktárcsa,betét, fék olaj és hátra kellett vennem 2 rugót, mert az egyik eltört. Elöl bölcső szilent csere... köszi még egyszer Rob.
Tavasszal még kell hátra 2 lengéscsillapító.. Folytassam?[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Ennyire rosszak az M2-k? Remélem nem fogok befurdeni vele.
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #54642 üzenetére
Én is drágán vettem 2 éve, a kínálat tetejéből választottam direkt. Átnézettem, leinformáltam, de hát ez van. Rendbe teszem most már, mert eladni nem érné meg, aztán használom, amíg egyben van.
Nordik: Nem azt mondom, hogy rosszak, csak szerintem nem jó konstrukció. Igazából ha megnézed most a piacot, 2006-2008 körüli benzineseket már elég jó áron lehet venni és viszonylag jól felszereltek. Ha ilyen méretű autót keresel ilyen felszereltséggel, a konkurencia elég drága. Pl: Golf 5 kombi, Octavia 2, Focus (bár az elég fapados), Atsra H (ennek meg megint van baja bőven..) és az utolsó kettő 10 évesen már rozsdásodk is..
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Nem hagyott nyugodni a dolog, így ma mentem 20km-t melegítettem a motort majd felmentem pályára és figyelgettem.
1-ben semmi torpanás, 2-ben csinálta leggyakrabban, 3-ban még igen és 4-ben is néhányszor. Húzattam 5-6000-ig minden fokozatban mint egy hülye oda-vissza még kb 20 km-t és a végére eltűnt a rángatás.
Okozhatta a 4500 környéki torpanást valami koromlerakódás vagy bármi ami most "kiégett"?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #54647 üzenetére
Nem leheet, hogy a tankban van valami dzsúz és onnan nem szív elég üzemanyagot?
A szintjelzőnél amibe be van építve az AC van egy előtét szűrő, ha az elkoszolódik tud hasonló anomáliákat tök random generálni.
Most fejből nem emlékszem, de szerintem pont a 2000-4000 ezres tartomány az, ahol a teljesítménygörbéje az autódnak szépen csúcsosodik.
Tehát a nagy teljesítmény leadásához nem tud elég üzemanyagot szívni.Másra már nem tudok gondolni.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Crypto Trade
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Alkoholista nevelde
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Blu-ray lejátszók
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép