-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeterPH
senior tag
Némileg érintve vagyok a témában
2010-ben adtam el az 5 éves MII 1.4 kombimat, és ültem át régi szerelmembe egy E39 523iA lumuzinba. Majd 2013-ban ezt lecseréltem egy E39 525iA touring-ra. Tavaly e mellé vettem az 1.5DCi ClioII-t rohangálós, nemsajnálós autónak.
A váltást kicsit sem bántam meg, de racionálisnak semmiképpen nem nevezném, nem is erről szólt.
Kellő hozzáértéssel, jó alkatrészforrásokkal nem vészes az E39 fentartása, de még így is jelentősen magasabb lehet mint egy Megane-é.
A Megane-hoz hasonlóan az E39 mögött is jelentős, segítőkész közösség áll (angliában is), így nincs megoldhatatlan probléma.
Egyszóval ha szerelem, akkor igen, ha racionalitás, akkor nem. -
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36600 üzenetére
Ha megcsinálod amiket írtam és jelzed mi volt a jelenség szinte biztosra mondhatom mi a hiba.
De ha diagon van a gép rögtön látnifogjátok a szenzor hibát.Renault power
-
-=Tiger=-
tag
válasz FrankMonzano #36600 üzenetére
Ha esetleg Budakalász vagy a Kossuth tér felé jársz és egyeztetünk egy időpontot, akkor kiolvasom Neked belőle.
-
-=Tiger=-
tag
válasz FrankMonzano #36605 üzenetére
Szia!
Holnap 8-tól 14-ig dolgozok.
Sajnos fizetős a környék vagy kicsivel arrébb van egy parkolóház, de nem igen ismerem még, mert kb. fél hete dolgozok itt.
Lényeg a lényeg, holnap akkor beviszem, amikor meg tudsz jönni akkor megnézzük.
Majd dobjál rám kérlek egy privit és elküldöm a számom.
UI: Ha esetleg másnak is szüksége lenne rá, akkor ugyan így meg tudjuk oldani valószínűleg.
szerk: viszont ha ma kéne, az is megoldható, csak Budakalászon.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Bármi lehet.
De ahogy nézem minden elnevezéshez minden féle felszereltség van.
Nem igazodok ezen ki.
Egy biztos ami 100%-hogy bőr ülés eredetileg csak az RXE-nél volt.De, most már a tekem se tudja, hogy akkor ez milyen felszereltségű.
Fedcomp van, ködlámpa van, tükör elektromos, de nem fűtött (sajna), első ablakok villanyosak , klíma 4 légzsák van.
Nagy fékek és 15"os kerekek.Renault power
-
válasz rob210 #36610 üzenetére
Csak 4 zsák?
Fateromékéban ugyan ezek, vannak plusz:
A tükör fűtött is (biztos nem csak a lap halt meg a tiédben??? olyat még nem nagyon láttam, ami elektromosan állítható de nem fűthető).
Kormány távos 4hangszórós kazettás fej, plüss (velúr) ülések + kárpit, állítható fejtámla elől.
RT cool felszereltségű, ez kb. expression szint.Az expression abban különbözik, hogy színre fújtak a kilincsek és van hátul napfény roló.
Authentique-ben alapból nem volt klíma, csak felette egyel az Alizé -ban.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
rob210
Topikgazda
Na akkor végképp nem értem.
A kárpit nekem plüs, napfényroló van hátul a kalaptartóban a kilincs viszont nem színre fújt.
4 hangszórós magnó volt ebben is. tuner listes koránytáv alap..
A tükörfűtésnek van külön egy kapcsolója ott ahol a fényszóró magasságot meg a műszerfal világítás erejét lehet állítani na nekem ott apró tartó van nem kapcsoló, tehát tükörfűtés nincs.Na akkor most legyünk okosak.
Ráadásul én úgy tudtam, hogy az Alizé mind fekete díszcsíkos abban meg nincs fedcomp. magyarán az az alap felszereltség, nem?
Renault power
-
Így van a tükörfűtés a hátsóablak fűtésével megy együtt.
Mondjuk valóban van kavar, haveromnak alizé, van plüss, kormánytáv, elektromos tükör, de nincs fedcomp., nincs roló, és nincs szín kilincs.
Mondjuk egy kezemen (inkább ujjamon) megtudom számolni, hogy eddig hány fényezett kilincses m1-et láttam eddig.Amikor fateromék vették 2000-ben, akkor ezek voltak: RN, RN cool, RT, RT cool és RXE vagy RXT volt a legnagyobb.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Igen ezt már olvastam, de nekem akkor sem megy.
Illetve a gépkönyv amit az előző tulaj adott egyértelműen írja, hogy a tükörfűtés kapcsolója a biztosítéktábla felett található ahol a fényszóró magasság állítás fokozat kapcsolója is.Ez ugyan scenic de itt jól látszik miről beszélek.
ott a panel a kapcsolókkal a biztositék tábla felett.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #36582 üzenetére
Jól van, akkor nem lesz BMW...egyelőre.
Hallgatok rátok és az eszemre, nem tudnék megengedni magamnak még egy Audihoz hasonló halált, ha vmi komolyabb dologgal megállna alattam, akkor nem csak a munkába jutás kerülne veszélybe, hanem az is biztos, hogy az autó hosszú hetekig mozgásképtelenné válna és párom is szétrúgná a seggem.
Viszont tesód hibalistája és motor típusa érdekelne azért.De ha már ilyen jó fiú voltam, EZT azért szabad? Nem turbós ugyan, de némivel erősebb a mostanitól és megvan a feelingje is.
tresh: Nem rossz gondolat ez a kis Clio sem, de nem tudom, hogy ebben a pici kasztniban hogy érezném magam. Meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Persze, de eleve nem ilyeneket nézegetek, ennyi pénz a világon nincs.
Előbb el kene adnom az Ódit, de ahhoz előbb kész kell, h legyen.
Aztán hazavinni es bízni benne, h vmelyik kupec megveszi azért 800-ért. Ha mindez megvan, utána lehet nézelődni komolyabb kategória fele. -
Én most egy ilyen 5 ajtós Tsport-ra ha lenne lehetőségem, azonnal lecserélném az autómat, minden gondolkodás nélkül. Nyilván egyáltalán nem lenne racionális döntés, de kell egy olyan!!
Ilyen 1.6, meg 2.0 szívóbenzinekre rá sem nézek, azok valahogy nem vonzanak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
Teljesen megértelek. A nyomaték az bizony nyomaték.
Nálam még a végén az lesz, h nem veszek mást hanem marad az Ódi és a Renő.
Erős, nyomatékos motor, 170le, 350nm, automata, ülésfűtés, álló fűtés, minden megvan benne ami kell.
Csak épp most halott es eljött egy nagyobb felújítás ideje.
De lehet igy is sokkal okosabb döntés lenne, mint a BMW. -
-=Tiger=-
tag
Szép reggelt mindenkinek!
Tegnap találkoztunk Frank-el. Az alábbi adatokat olvastuk ki:
Remélem Nektek többet mondanak.
3 hibakód volt. Egyik sem jelenlévő, hanem tárolt. Sajnos melegen nem produkálta a hibát.
Benzin befecskendezés
Állapotlista
Beprogramozások
Elindulás
Élő adatok_1
Élő adatok_2
Élső lambdaszonda
Hátsó lamdaszonda
Keverékszabályozás
Motor alapjáraton
OBD
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #36626 üzenetére
A 3 hibakód egyértelművé teszi, hogy mivel van a baj.
Viszont az, hogy hideg motornál nem tudtátok gépre tenni na az a baj.
Illetve az alapjárati értéket visszaállítottad neki, vagy ahhoz nem nyúltál?Mivel a szívócső nyomás érzékelő nem műkszik össze vissza rángatja az alapjárati motort ami meg hibát dob a pillangó szelep pozicióméteréről, a folyamatos ingadozás miatt.
A baj csak az , hogy a 3 közül szerettük volna kizárni valamelyiket amit csak úgy lehet, hogy ha hideg motornál kiderül mi az első kód amit bedob, mert az viszi el a többit.
De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Sly189
senior tag
http://m.emag.hu/elf-evolution-sxr-5w-40-4l-5453/pd/DYX23MBBM/
Korrekt ár
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #36629 üzenetére
De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas.
Rob megírta mit tegyél
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36629 üzenetére
95%-ra mondom.
Biztos egyetlen dolog van a halál.
De mindig az első hiba szokott második harmadik hibát generálni főleg a befecskendezésnél, mert ezek összefüggenek egymással.
Mint látod nálad is a szívocső nyomás érzékelője van az első helyen.
Utána jött a többi.Ezt jobb helyeken alkatrész cserélgetéssel oldják meg ha van rá mód és azt fizettetik ki ami valóban hibás.
A te esetedben a szivóval kezdenék.Renault power
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #36632 üzenetére
Mókusbogár apud szerelő nem ? Na most min50% kedvezménye tuti van elviszed kicseréled ha nem az a baj vissza viszed az alkatrészt azt cső
-
FrankMonzano
őstag
jahh van 40% unix kedvezmenye . O mondta ezt nekem h gondolt arra is amit rob mond, csak akkor miert nem ingadozik melegen is ? inkabb ugy akarnank kicserelni a cuccot, h ne kelljen foloslegesem venni alkatreszt. Erden van egy csoka azt mondja apam, a cegbol is vittek oda kocsit, elektromos dolgokkal foglalkozik a pali.
[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
Sziaztok M1 nél a féltengely belsőharangja a bal oldalon ami váltó fele van minimálisan kezd olajos lenni van valami adalék anyag ami a váltó olajba öntve segít vagy ez csak mese?Mivel még nem vettem ilyet szét ott szimering van?vagy hogy megy ennek a cseréje?macerás nagyon?
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36636 üzenetére
Akkor mérjétek ki a nyomásérzékelőt!!!
Ilyen pofon egyszerű.
Ha más értéket ad hidegen mint melegen akkor......????Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #36637 üzenetére
Na most ki van repedezve a gumiharang vagy a bilincs kezd elengedni és úgy szivárog?
Csak azért kérdezem, mert a váltó felöli oldal nedves féltengej, azaz a váltóolaj keni és folyamatosan tartja az olajat, azaz ha elenged elmegy a váltóolajad és úgy ne használd a kocsit.
Nem paráztatni akarlak, csak a váltócsere nehezebb mint a gumiharang csere.Minden képpen kell váltóolaj, váltó típustól függően 4.4 liter a JBxxx sekhez 75W80 elf vagy total.
Aztán kell egy ilyen gumiharang spidan vagy febi esetleg drágább ha megengedheted.
Kerék le, váltóolaj leenged, féltengely kihúz, de bazi óvatosan hogy a tűgörgők el ne guruljanak, mert akkor nem lesz féltengelyed. Utána harang kicserél, vissza az egész és öröm boldogság.Vagy elviszed szerelőhöz akinek van ilyene és kicseréli neked hamar.
Renault power
-
Ck.
addikt
Gyerekek, emlékeztek a 2 héttel ezelőtti rúgótörésemre. Mondtam, hogy megvettem őket párban, de elkezdett szakadni az eső, így csak a törött lett kicserélve. Mára volt lebeszélve a szerelővel a találkozó a másik oldal cseréjéhez is.
Szépen begurultam hozzá, felparkoltam a felhajtóra, tolattam még kettőt hátra, alászedtem a kormányt, egyszer csak hatalmas durranás, reccs és kopp. A másik oldali rúgó is eltört, ki is fordult az egész toronycsapágy, majd pedig leállítottam a motort, mint aki jól végezte dolgát, kiszálltam és kicseréltük ezen az oldalon is. Így kell időzíteni.
Mentem vele az utóbbi 2 hétben kb. 1000 km-t, minden oké volt, erre most begurulok a szerelőmhöz, és mielőtt leállítanám a motort, reccs. Ha nem velem történt volna, el se hinném. -
dhgm
tag
válasz rob210 #36646 üzenetére
Igen, előtte váltóolaj leereszt, féltengely ki ( vigyázva a tűgörgőkre) zégergyűrű levesz, csillag lehúz a ricniről, majd jöhet le a gumiharang. Előtte természetesen kerékoldalon szét kell barmolni valahol ( gömbfej, vagy lengéscsillapító alsó rögzítése) Összeszerelés fordított sorrendben... szép munka.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!