- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dhgm
tag
válasz Doki16 #36299 üzenetére
Mycso jól mondja, ha nem nyomod ki a kuplungot az üresben is forgó váltó visszapofoz a kuplungon keresztül a kettőstömegűnek, ezzel rontva az esélyeit.
Egyébként azért kérdeztem a kuplung kinyomását, mert a leálló motornál a váltó is adhat hasonló hangot.
Szerintem próbáld ki kinyomott kuplunggal is, hogy ezt ki lehessen zárni.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz Sly189 #36303 üzenetére
Kis fizika ismét: A motor forgatja a váltót üresben is. A váltóban a fogaskerekek forgása akkor áll meg, ha kinyomod a kuplungot. Ha nem nyomod ki a kuplungot akkor tehát forognak a váltóban a fogaskerekek aminek ugye a súlyukból adódóan van tehetetlenségi erejük ( ha forog valami és jól van csapágyazva az tovább akar pörögni). Ha nem nyomod ki a kuplungot melegváltónál hallatszik, hogy a fogaskerek megállnak ( kottyan egy kicsit).
Szerintem... Ha nem így van én akkor is kinyomott kuplunggal állítom meg... ( pedig az enyém mezei kettőstömegű nélkül). Sokkal finomabban áll meg. Mondjuk én megtámasztottam a motort az 1.9 felső kutyacsontjával felül is. Sokat számít.
Nyomd ki a kuplungot és úgy állítsd le, meglátod a tiéd is mennyivel finomabban áll le. habár a tiédben nincs kettőstömegű .
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Laraxior
titán
Itt meg a 210 pacis
mondjuk ez nem mai, azóta már más hangja van, majd betolatok a garázsba egy kis muzsika erejéig[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
diablo1984
veterán
válasz -=Tiger=- #36312 üzenetére
gyárilag nem, olyan igen, hogy a kasztni ph1, de ph2-es motor volt már benne, fordítva nem, de ezek olyan teszterek, akiknek fogalmuk sincs, hogy mit vezetnek, 100lovas és kész..... komolytalan a műsorvezető srác, hogy csúnya autó, taxinak jó meg hasonlók, na az ilyet moszkviccsal büntetném örökkön-örökké!
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
Na erre kiváncsi voltam kipróbáltam.
Jelentem az én egyhatszopóbenzinem is halkabban áll le.
Ezzel én nem is foglalkoztam, de ha már így felnyitottátok a szemem az én esetemben van ennek bármilyen jelentősége? Nekem ugye nincs kettős tömegűm akkor meg gondolom nincs jelentősége, vagy van?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ennyi
[link]Renault power
-
Sly189
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Doki16
addikt
Csináltam egy új felvételt a motor hangjáról. Mind a két kameraállásból ugyanazt lehet hallani. Üzem meleg motor indítása és leállítása kinyomott kuplunggal. A videó második része kicsit vicces lett, de legalább lehet hallani, hogy egy ilyen motor mennyi dolgot csinál még leállítás után. [link]
Az indítás még mindig gyászos, de majd hétvégén elkészül a brutális testkábelom. Tömör réz saruk és 1 cm vastag sodort rézvezeték Ha a milliós ESAB hegesztőgépnek megfelel akkor talán a Megannak is jó lesz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisninja
őstag
Nálunk céges Dokkerek vannak hát szép jó csak a kaszni nagyon suzukis... Nem olyan magasról ráesett a gesztenye jól be is horpadt... nagyon vékony.
Motorikusan és formailag nagyon tetszenek.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
PHenis
senior tag
válasz #10726912 #35244 üzenetére
Hali,
"Polgáron van egy szerelő, akinek van diagja régi Renaulthoz..."
Megtaláltam a szerelőt, el is vittem és meg is csinálta. Köszönöm a tippet!Összefoglalva, ha valakinek lenne hasonló szopóroller:
Laguna1 ph1 2.0 Benzin
A tünet: Nagyon nehezen indulás (csak teker-teker), teljesítményvesztés és egyenetlen alapjárat.
A hiba: Az injektorsor végén van egy üzemanyag túlnyomás szelep ami át volt szakadva.
A megoldás: csere. Pár éve vettem egy injektorsort, abból át lett téve. Így alaktrészár nem voltMég egy-két dolgot megcsináltattam és most nagyon pöpec a verda! Remélem egy darabig megint nem kell hozzányúlni.
-
-
Ck.
addikt
Néztem pár korabeli diesel Meganet, az 1.9dci-k átlagosan 200-300 fonttal olcsóbbak, mint az 1.5-ösök. Ezek szerint akkor tényleg nem sikerült olyan jol ez a motor? Egy 1.5dci jobb vétel lenne? Azonos évjáratokat hasonlítottam össze.
-
rob210
Topikgazda
Hát a CSaládban van egy 1.9 DCI Scenic II-es illetve a volt családomban.
Azzal milliószór több probléma volt már, mint itt a fórum összes 1.5 dcijé-vel.
Egyszóval nem tudok róla nagy összefoglalót írni és komoly tapasztalatokkal sem rendelkezem, de az a példány pl. egy rakat szar, pedig bevizsgált renault márkaszervízből lekért valós kilométeres végig márkaszervízben vezetett szervízkönyves volt amikor megvették.Igaz a gazdi nem a leg hozzáértőbb, de hát annak ellenére sok olyanhiba jött elő rajta aminek nem kellett volna.
100.000 -ként azon pl kötelező a vezérműszíj csere.
Egyszóval nem biztos, hogy a legjobb motorja a renaultnak.Holott az 1.9 DTI meg az állom, a világból kimegy igénytelen hangos de teszi a dolgát.
A sok környezetvédelmi előírás meg technikai fejlesztés néha megöli a használhatóságot.
(nekem ez a tapasztalatom)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
_NCT
őstag
Én azt nem tudom, kitől érdemes venni autót, ha egyszer eljutok ismét oda... A nepperekben csalódtam, egyszerűen 3 hónap alatt minden hétvégém ráment az autók kutatására, egy neppert sem találtam aki ne akart valamivel átkúrni. Magánszemélyeknél is lehet gyöngyszemeket találni, de ott sokkal kevesebb átb@szás lehet, mint kereskedésben. Csak ugye aki eladja az autóját, kényelmesebb begurulni a kereskedésbe, mint várni a "kuncsaftokat" és egyeztetni az időpontot folyamatosan....
-
Lehet, hogy az 1.9-esek valamivel problémásabbak is, bár ott is inkább az első generációval van baj (120ló).
Illetve az igazi árkülönbség inkább az egyébb apróságokból adódik.
Pl. átlagos felhasználás mellett az 1.5@106 mindenre elég és ugye kevesebbet iszik, bizti+egyéb adókra kevesebbet kell fizetni, mint 1.9-re.
Esetleg még az alkatrészek is gondolom olcsóbbak, bár ezt pontosan nem tudom, hogy pl. fék-futómű alkatrészek tekintetében milyen különbségek vannak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
kinnt a sok nepper úgy átb@sz, hogy még pislogni sem tudsz! magánember meg nem fog ja elmagyarázni, hogy hol intézd az ideiglenes rendszámozást, stb, annak kicsengeted a pénzt, lepattintja a rendszámát(ha még van rajta), odaadja a papírjait és mehetsz! csak rendszám nélkül ott sem mehetsz 1 métert sem.....
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #36348 üzenetére
-
diablo1984
veterán
hát a neppereknél az exportra szánt autók km tekergetése nem kicsit divat kinnt is, nem, nem a németek csinálják, hanem a bevándorlók, orosz, német, arab, török, ilyesmi! szinte kívánják is a kelet európaiak, hogy nem nekik kell majd itthon tekergetni......
lehet kinnt jót is venni természetesen, de általában, ami ott is olcsó, az olyan is.....opelnek van ilyen felnie, asszem h astrán, insignián van ilyen, gyári lemezfelni!
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Renpho talpmasszírozó
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000