-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dhgm
tag
válasz feco6512 #36647 üzenetére
Nem lesz semmi baja elvisz és haza hiszen egy Renault. Ha nem folyik alatta az olaj az szerintem amit látsz csak egy kis olajpára valószínű a szimmering már nem zár tökéletesen. A gumiharang meg szerintem soha nem szakad ki a váltóoldalon ( nem igen van ott igénybevétel...)
Érdemes lehet egy picit utánahúzni a három csavarnak ami a gumiharangot a váltóhoz szorítja. De ésszel nem túlhúzni mert a gumi akkor tömít rendesen, ha nincs szétnyomva a csavarral.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Sgt. Chris
aktív tag
Szerintetek ezzel mit lehet kezdeni? Gondoltam haladjunk a korral, vettem egy ilyen nano-padot a műszerfal tetejére... Erre most takarítás előtt leszedtem és ez a látvány fogadott... Hát a vérnyomásom az egekben, de most a fóliázáson kívül semmi nem jut az eszembe.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Doki16
addikt
válasz Sgt. Chris #36656 üzenetére
Én inkább vettem egy ilyet és letakartam vele. Sajnos az előző autómnál én is is megszívtam vele, nálam mondjuk nem szedte fel a borítást hanem megolvadt ez a cucc és beleragadt. Elfedtem a fent linkelt cuccal. Annyira nem tapad mint a másik de legalább nem okoz kárt a műszerfalban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz Doki16 #36657 üzenetére
Hát igen, lehet rövid távon az lesz.
Arra gondoltam, hogy mivel az előző tulajtól mikor vettem, már voltak ilyen hibák a középső konzolon a klíma kezelőszervei felett. Mivel az is bántja a szememet, ez meg pláne, gondolkodom a fólián, mert azzal csak meglehet csinál időtállóbbra.
Valami matt, vagy szatén fényű fekete carbon-fólia még talán jól is mutatna.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #36658 üzenetére
Vaooooo...ez klasszul néz ki!!!
Ezt látva elgondolkodtat, hogy az enyémen nem-e volt már ilyen beavatkozás régebben...mert valahogy nem tűnik életszerűnek, hogy gyárilag ilyen hártyavékony festéket tegyen fel egy ilyen helyre...A kapaszkodók nálam alumínium színűek, azok már fújtak, nem gyári természetesen.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
-=Tiger=-
tag
válasz Sgt. Chris #36656 üzenetére
Bontó!
Nem több pár doboz cigi áránál szerintem.
Vagy lemaratod róla fékfolyadékkal azt a szutykot és kevertetsz hozzá festéket és lefényezteted vagy ha ügyes vagy akkor magad is megcsinálhatod egy jobb napos napon!
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz Sgt. Chris #36656 üzenetére
Plasti dip a neve spray formában gumit fújsz rá. Ha gyárira akarod...[link]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #36660 üzenetére
Ha kell akkor síma egyenes felületekre tudok adni szálcsiszolt fóliát nekem megmaradt és úgy sem tudok mit kezdeni vele.
szerintem mutatós is.Renault power
-
diablo1984
veterán
ennyire lettek kitalálva és pont!
nálam a c vectrán is a két hátsóból is másfél-másfél menet le volt törve, a passaton is mindkét hátsó rugót cserélni kellett, mert törött volt! szerintem ezek ennyit bírnak, csak egy terhelés esik rá, kb egyformán rugóznak és fáradnak.....
nem anyaghibás, a rugók egy edzett és egyben rugalmas fémből vannak, ezeknek ilyen a törete, olyan mintha repedés mentén törne, pedig nem!
[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #36665 üzenetére
Szia! Hát gondolkodóba ejtett a Plastidip, meg a fólia is...Igazából nem is a fóliától, vagy a festéstől félek, hanem a burkolatok kiszedésétől... Mert ki tudja mennyi patent, fül fogja, hogy a tekergőző kábelekről ne is beszéljek... Aztán egy rossz mozdulat és a pár ezer forintos melóból komolyabb bajom is lehet... (Hát nem vagyok egy műszaki ember, na ... )Amúgy ez a szálcsiszolt fólia fényes? Mert a műszerfal tetéjére mindenképp matt "árnyalatban" gondolkodok, ne tükröződjön nekem a szélvédőn.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #36670 üzenetére
Jaja, reméljük ezzel már nem lesz (és mással se) gond.
Egy kicsit más téma:
Mire jó a gyakorlatban ez a változó szelepvezérléses 1.6 szívó motor a Megane1-ben lévő sima szívóhoz képest? Tudom, hogy az okoskerék állít a vezérműtengely pozícióján és ezáltal nagyobb nyomaték/teljesítmény érhető el kisebb fogyasztás mellett. Na most ez így szépen hangzik, de a gyakorlatban mit kéne ebből észrevenni pl. az előző Megane 1-hez képest?
Kéne egy bizonyos fordulatnál vmi lórúgásnak is történni, vagy ez nem Honda vtec? Nem megy rosszul az tény, de kell neki azért a fordulat.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #36674 üzenetére
Van igen, az 1.6-os és 2.0 szívó Megane 2-esek már változó szelepvezérlésesek.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A motor egyenletesebb járásáért felel.
NEm az erő nyomaték változik olyan mértékbe.
Nem tudom a tiéd hány kiló az én egyes sedanom 1150kg.
Teljes menetfelszereléssel és velem 1290kg megmértük teher mérlegen.Szóval 107 ló 1290kg
A tiéd szerintem kissé nehezebb és 115 ló ha jól emlékszem.
Azaz teljesítményben nem fogsz előrébb járni mint én.
Engem pl a II es clió csúnyán helyben hagy az ugyan olyan 107 lovas 1.6 al, mert az csak 980 kilóRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #36677 üzenetére
Tévedsz a megane II-esek már mind okoskerekesek.
Illetve talán a 2003-asok között akad még olyan mint az enyém de legjobb tudomásom szerint mindegyik okoskerekes.Renault power
-
válasz Sgt. Chris #36671 üzenetére
Kijön egyszerűen, emlékeim szerint csavar nem fogja, csak pár fül.
Talán ITT az alsó képen látszik is.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #36681 üzenetére
Hasonló mind kettő változó szelepvezerlesu, ronoeknal az okoskerekkel oldottak meg fordulat függvényében mig hondaek azt hiszem a himbakkal mokoltak. Lenyeg hogy ott 5000korul valt igy jon meg a plusz menes. Hondae hasznalhatobb es nincs hiba forras.
-
Kakaduku
senior tag
Sziasztok! Nem tudom, hogy valaki keres-e ilyen készüléket.
-
válasz diablo1984 #36672 üzenetére
Fateromék m1 ph2-je már mindenen túl van: első rugó törés, hátul torzió törés.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #36689 üzenetére
Milyen az a torziós rugó? Nem is tudtam, h olyan is van hátul.
-
FrankMonzano
őstag
válasz rob210 #36638 üzenetére
Bazze ez nem olcso mulatsag. Melyiket lenne erdemes venni a nyomaserzekelobol?
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36692 üzenetére
Kimértétek?
Egyébként a beszívott levegő 11.000.-
A szívócső pedig 4.000.-Én az unix bardi és társait messzire kerülöm, azok még kedvezménnyel is drágábbak.
Pl. Az olaj a kocsimba 8.245.- ugyan ez az olaj a bárdi ál 17345.-
Nem akartam elhinni.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36694 üzenetére
Én ilyesmit csak újonnan veszek , de beválhat a bontott is.
Van pár hely ahol érdemes ilyesmit venni pl. wrc kovács alkatrészed.huRenault power
-
FerNandor
őstag
Sziasztok,
MII 1.5dCi 106Le-vel az a kis problémám, hogy lehet, hogy a váltója búg... ? Én már mindig hallom, mert rá van állva a fülem, de akkor hallható a legjobban, amikor 70-80 között vagyok 5-ben. ha 90-ről visszalassulok motorfékről, akkor is egyből 80 alatt jön a hang. Nekem a régi ikarus buszéhoz hasonlít a hangja, csak nem olyan hangos. Gázelvételre reagál, megtorpan a hang és hallatszik tovább. Szerelő szerint a differenciálműben a fogaskerekek adják, talán hézagolási probléma. De pl akkor is jelentkezik, ha gyorsabban közelítek meg pl. egy körforgalmat és kicsit magasabb sebességnél rakom vissza kettőbe, akkor is jön a hang, sír, mintha feszülnének egymásnak a fogaskerekek. Diffi lehet? Mi más lehet még? üresben és sebességben, de kuplungot benyomva is hallatszik.
Jó váltóst tudtok ajánlani? Jó lenne, ha valami nagyon jó váltós meghallgatná, de szerelő szerint is szinte 100%, hogy váltó. Jó lenne azért valamennyire a közelben
közelben. Javítása mennyi lehet?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ck.
addikt
Gyönyörű: [link]
Lehet, hogy hülye vagyok, de ha elmenne az Ódi és a Megane + hozzá dobnék némi kp-t, akkor ha most kéne döntenem, inkább ebbe ülnék át, mint egy 2004-2005-ös E60-ba vagy A6-ba. Ugyanannyi pénzért.
[ Szerkesztve ]