-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42667776
törölt tag
válasz feco6512 #33298 üzenetére
Esélyes, hogy a jeladó nyáklapján egy forrasztás meg van repedve és amikor melegszik nem továbbítja a jelet.
Nekem a sebességfüggő szervómnál ugyan ez volt, hidegen volt plusz rásegítés, melegen csak a normál és dobta a hibakódot is. Kiolvasásnál a sebesség jeladót hozta ki hibának, nekem két jeladós a váltóm az egyik a km-óráé, a másik a szervóé, mivel sehol nem találtam hozzá bontottat és a gyári megfizethetetlen így kiszedtem és egy telefonos ismerősöm átforrasztotta a nyáklapon az összes forrasztást, azóta tökéletesen működik. -
#42667776
törölt tag
válasz feco6512 #33300 üzenetére
Sajnos a Clio-t nem ismerem, nekem a jeladó egyik vége a váltóban van aztán egy kb 10cm-es vezeték, majd egy kis műanyagdoboz amiben a nyáklap van másik végén egy csatlakozóval. Ha vezeték nélküli akkor viszont van egy vevő része ami nagy valószínűséggel a műszercsoport mögött van, de hátha a többiek jobban tudják.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #34026 üzenetére
Renault power
-
giigz
veterán
válasz feco6512 #34037 üzenetére
Szíjas
Egyébként nem rossz motor, a helyén kell kezelni Bár ennyi idő alatt le lehet lakni, és akkor ahhoz hogy újra tökéletes állapotban legyen, sokat kell vele szenvedni, pénz, idő
Rob kolléga a műszakilag patika állapotú M1 1.4 8V-t adta el azt hiszem 240k körül, tehát ha ez közepes állapotban van kívül-belül, reális lehet az ár. De ennyiért patikára ne számíts
-
dhgm
tag
válasz feco6512 #34037 üzenetére
1.4 energy már az r19-ben is muzsikált. A világból kimegy, ha időben megkapja amit kér. 11 évig volt ilyen autóm. Soha, soha nem hagyott cserben.
Ha a motor a kérdés, meg kell kérdezni az olajcsere időpontját, utána ki kell húzni a nívópálcát. Én 10.000 ként cseréltem a motorolajat és a csereperiódus végén sem volt fekete az olaj. Ugyan nem volt aranysárga, m
int betöltéskor, de még barna sem, nemhogy fekete. És 200.000 + km volt a mociban
Ugyhogy, ha rendesen volt cserélve a megtett km-t megnézve fekete olajat nem szabad benne találnod, mégha 20 éves is a kocsi...[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #34037 üzenetére
Aki nem tud rendesen meghirdetni egy autót az rendesen nem is tartotta karban.
Elmehettek megnézni, de ha nem ez az első autó amit életetekben vennétek nem fogjátok megvenni.
Ez nem RN hanem RL felszereltségű, nincs benne légzsák, és sorolhatnám, hogy össze volt zárva a kocsi, én messzire elkerülném, de megnézni mindent lehet.Renault power
-
-
Josi
aktív tag
válasz feco6512 #34875 üzenetére
Jó cucc, az én bocimon is ilyen van még.
Próbáld ki beszerelés előtt, hogy nem zavarja-e bekapcsolva a rádiót.
Volt egy széria, amelynél ez előfordult.
Eredetileg én is ilyent kaptam, de kicserélték egy PX-5-re.
Csak még nem lett átszerelve.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
-
Josi
aktív tag
válasz feco6512 #34904 üzenetére
Próbáld tesztelni végleges szerelés előtt.
Helyi adók még csak-csak bejönnek, de pl a Class fm hallgathatatlan, ha világít.
Ha bekapcsolom a rendes világítást, akkor nincs gond a rádióval.
Én még nem jöttem rá, hogyan tudnám rocsolásmentesen a ledeket a tartójukbóll kiszedni.
Azt hiszem előtte konzultálok az eladókkal.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
#10726912
törölt tag
válasz feco6512 #35209 üzenetére
Ezt inkább fordítva intézzük, neked kéne feltenni képet a problémás helyről. Nekem nincs elmentve kép. Egyébként komoly gond, ha az nem ér el odáig. Csinálj képet, azzal okosabbak leszünk.A pillagó szelep akkor sem szorulhat meg elvileg, ha alapállapotba kerül, sajnos ez nálam is szorul, kopás miatt, annyit tehetsz, hogy befújod-zsírzod a forgópontokat.
PHenis: Polgáron van egy szerelő, akinek van diagja régi Renaulthoz, pontos nevet-címet nekem sem mondtak, próbálj bemenni Polgárra és ott a helybeliek útba igazítanak. Egyébként 6 Km-re vagyok Tiszaújtól, végre valaki erről a környékről írkál[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #35209 üzenetére
Semmi nincs olyan.
Azt ne felejtsd el, hogy ha nem jár a motor akkor az alapjárati motor sem dolgozik.
Azt hogy a csavar eléri-e alapjáraton tartott motor mellet nézd meg, meg azt is, hogy mi történik ha járatod egy kicsit.
Akkor az is kiderül teker-e a motor, szabályoz-e.Renault power
-
#10726912
törölt tag
válasz feco6512 #35223 üzenetére
Más rendszer, mint az enyém, de a lényeg ugyan az. Ha az a hernyócsavar nem nyomja meg a rugós tagot, akkor sosem lesz üzemben az alapjárati motor. A szorulás gyógyítását neked kell megoldanod, legegyszerűbb az lenne, ha bontóból kukáznál egy jó állapotút. A csavart meg tekerd ki annyira, hogy mindenképp neki ütközzön a rugós tagnak, ez zárja rövidre a léptető motorban a mikrokapcsolót.
Másképp is működésre lehet bírni az alapjárati motort: Indítsd be a kocsit, és nyomd meg egy csavarhúzóval ezt a rugós tagot. Ez bekapcsolja majd a léptető motort, ami elkezdi a rugós tagot kifelé tolni mindaddig, amíg a hernyó csavarnak nem ütközik és nem tudja normalizálni az alapjáratot. Próbáld ki, ez elméletben így működhet, ha nem jó, akkor is ráérsz kijjebb szenvedni a hernyó csavart.
Még valami: ha nem működik az alapjárati motor, az ECU vészmódba teheti magát, lehet, hogy idő kell neki, mire újra tanulja az alapjárat kezelést, ha mindent sikerül megélesztened rajta, akkor szokták javasolni az ECU alapértékre állítását, reméljük, nem lesz rá szükség, de ez is egy lehetséges forgató köny.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz feco6512 #35230 üzenetére
Ebben nem tudok segíteni, süket vagyok a futóműhöz még. Csak abban adok tanácsot, aminek már utána olvastam, jártam, meg beszéltem szerelőkkel róla. Sajnos nekem is vannak, voltak alapjárattal és a túlzott fogyasztással problémáim, emiatt tudok ebben segíteni. (pl alapjárati motor nekem is kuka, lambdaszonda szintén, stb.).
Alaphelyzetben, ameddig visszazár a pillangószelep, még le tudja zárni a beömlőt?[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz feco6512 #35233 üzenetére
Ha nem zár le teljesen, akkor sajnos (ha nem tudod orvosolni a hibát) cserélni kell a karburátort. Bontóban nem túl vészes összeg, s azonnal látod, milyen állapotban van...csak legyen. De kezdj el keresni, az alapjárathoz teljesen zárt állásban kell lennie a pillangó szelepnek. (az alapjárati meg a szonda az enyémnél is volt, arra írtam, hogy emiatt tanultam ki az okoskodást ezen a téren, a futóműnél még nem tartok).
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Politika
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Fűnyíró topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!