-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
Sziasztok,
Ha veszek kilincset az autóhoz, ha berakjuk fog működni rendesen az érzékelés? Kulcsnélkülis az autó. ez azAmúgy megvolt a szerviz. Kapott xadot is a váltó. Hát azt hiszem jobb lett, de én még mindig hallom a hangot. Igaziból nem tudom, hogy mi ez a búgás vagy buszhang. Miért lenne ilyen a váltó? Hogy lehet elrontani, hogy ilyen hangot produkáljon? Nem lehet, hogy más csinálja ezt a hangot?
Amúgy jó az autó. Futóműben is sok minden ki lett cserélve, most fasza feszes.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #37502 üzenetére
Azt nem tudom. Valoszinüleg azokat a kicsiket teszik bele, mint a többi újba.
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #37504 üzenetére
Nem tudom miért ezt a kettőt nyomatják. Az 1.2 16v 75LE az lassan 15 éves motor. Azóta még le lett fojtva és vagy 200 kg-mal nőtt az autók pl. Clio IV súlya.
Nem nagyon van kis, alacsony fogyasztású benzines alternatívája a Renaultnak városi használatra. Az 1.2 TCE meg eszik is, ha nyomod, és valamiért csak magas felszereltséggel adják.
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #37506 üzenetére
Én Clioról beszéltem, abban is ezek az alap motorok, ahogy írtam.
-
laca.1
aktív tag
Üdv.
Szeretnék érdeklődni hogy az autómhoz (renault schenic 2000evj 1.9dci) hez jó e az elm327 obd2 Bluetooth kütyü.?[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
Igazából 3 kérdésem lenne:
1. A kormány maradt-e a gyári, ill. milyen alkatrészeket kellett összevásárolnod és mennyibe kerültek?
2. Magadnak kötötted be, vagy szerelő intézte? Időben kb. mit jelentett? A felprogramozás mennyire volt bonyolult?
3. Soha nem vezettem még kézi váltós tempomatot, úgyhogy ez magára a rendszerre vonatkozó kérdés.
Mennyire buta? Ha 5.-ben mész 60-al tempomattal és hirtelen jön egy 40 fokos emelkedő, akkor képes-e lefulladásig erőlködni és akár 1000 rpm-en felküzdenie magát, vagy van annyi esze, hogy leold a tempomat, ezzel is figyelmeztetve, hogy válts vissza? -
1, maradt a kormány, egy pesti srác gyárt adaptert, amit a gyári csatira kell rádugni és a rádió távnak a gombjaival lehet használni (+az auto gombot kell hozzá nyomni, így megmarad a távirányító funkció is) - valami 10-12k körül volt
2, elmentem hozzá és ingyen be is kötötte talán 10-15 perc alatt, illetve a műszerfalon a visszajelzést kellett aktiválni, ehhez gyári diag kell
3, szerintem nem old le, de még nem sikerült ilyen szitut előidéznem. Egyébként asszem 30km/h alatt nem aktiválható, illetve ha ez alá csökken a sebesség akkor kikapcsol.mod.: gázpedállal lehet gyorsítani, majd beáll az előzőleg beállított sebességre, fékre/kuplungra leold.
Viszont pl. párom j astrajaban olyat tud a tempomat, hogy tudsz közben váltogatni. Tehát kuplungra nem old le és a fordulatot is megfogja, ez nagyon jó.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Itt találsz videót a működés közbeni lehetőségekről.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Mert ebben nem a kínai elektronika van, de ettől még szerintem sem ér többet 8.000.- nél.
Illetve újabb típusoknál ér, mert ott teljes szofttal el lehet bíbelődni mással is egész jól bele lehet nyúlni szinte mindenbe.Sajna a renaultnál nem, az csak a gyári clippel hajlandó igazán jól működni.
Illetve az azzal hajazó klónokkal ami ugye Magyarországon nem létezik ( mert itt mindenki kifizeti a jogdíjjakat )[ Szerkesztve ]
Renault power
-
PowerBuldog
veterán
Halihó!
Faszán rajta hagytam a világítást este a röncsin. Munkatársam bikakábele nem elég hozzá. 2.0l.
1, Milyen erős bikakébel kéne hozzá.
2, Milyen akku kell ebbe? (Ha nem sikerülne bebikázni)
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #37524 üzenetére
1. bika kábel bármilyen, csak úgy lemerült az akku, hogy kössétek rá a másik kocsira és 10 percet járassátok a másikat, had töltsön a kocsid akkuja(nem alapjáraton, hanem magasabb fordulaton)
2. bármilyen jó bele, ami benne van ott van minden rajta, ha csak be akarod röffenteni, akkor ahhoz egy 45Ah akku is elég, ha a mostanit akarod cserélni, akkor izlés szerint!szegény rönónak kell egy minimum fesz ami a szivattyút és az elektronikákat elindítja, a bikakábelen ez nem feltétlenül megy át(kontakt lehet kevés), ezért nem árt, ha egy picit töltődik az akkud és akkor az indítás megy majd bikáról.....
-
tresh
addikt
válasz PowerBuldog #37524 üzenetére
Az az opció miért nem játszik hogy aksi ki feltölt és utána öröm és boldogság ?
Amúgy a bikakábelnek nem tudom mi köze lenne az egészhez
[ Szerkesztve ]
-
PowerBuldog
veterán
Passz. Szerintem nem volt elég erős a kábel hozzá. Vagy nem töltöttük elég ideig. De meg se reccent.
Amúgy ja, töltőm az nincs.
[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
tresh
addikt
válasz PowerBuldog #37531 üzenetére
Emelt fordulat + min 2-3 perc de inkább több és utána indulni fog
-
diablo1984
veterán
de persze indulni is bikáról!
amúgy ilyen állapotban ha az megfordulna fejükben, hogy tolják, na az is felesleges kör, mert ilyen módon sosem fog beindulni, de csak töltsék bikán keresztül, ártani nem árt a 10 perc, de közben ne próbálják indítani, had töltsön! be indul az, csak ezek az elektronikus cuccoknak kell a fesz, nincs mese!
-
válasz PowerBuldog #37531 üzenetére
A kábel gagyi volt vagy a csatlakozója. Futottam már bele én is ilyenbe.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #37534 üzenetére
a kontaktot ellenőrízd! tehát rákapatod a csipeszt és rajta csavargatod kissé! nem ördöngősség, de ha nem érintkezik normálisan, akkor nem tölt!
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #37536 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #37534 üzenetére
Az inditásgátló nem tiltott le?
Vagy egyáltalán mit csinál?
Meg se mukkan az önindító?Renault power
-
laca.1
aktív tag
válasz diablo1984 #37542 üzenetére
Nem hallok csapagy hangot(persze üresben van) olyan tapadósan forog nehezen, mint amikor a fék fog. Hogyan tudhatnám meg hogy csapágy e a ludas? Feltengelyt is kössem ki?
-
diablo1984
veterán
válasz laca.1 #37543 üzenetére
ha a féltengelyt kihúzod, akkor más már nem is lehet, mert akkor az sem fogja! amúgy menet közben sem búgott a csapágy?
féltengely ki, próba, utána ha kiderül, hogy a csapágy a ludas, bonthatod is le az agyat! nem kottyan amúgy, tehát maga az agy nem "kótyagos"? tengely irányban nem lóg? -
DonThomasino
veterán
ASZ vagy MSZ alapján megtudja nekem vki mondani tutira
hogy twingoba milyen szelepfedél tömítés fém vagy műanyag. ..?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #37545 üzenetére
Cikkszám:71-37912-00
Gyártó: REINZ
Piaci ár:6.682,- Ft.
Web ár:5.346,- Ft.Egyéb tulajdonságok:
Anyag-> ACM (Poliakril-kaucsuk)Ez a 16 szelepesé ez márka az anyaga pedig az adatok között!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #37547 üzenetére
UNIX = Autóalkatrész kereskedő, nem szerelő
Adsz pontos évjáratot és adom mit vegyél bele
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #37540 üzenetére
Nem azt feltételeztem, hogy hülye vagy, hanem nem írtad le a pontos jelenséget.
Akkor lehet, hogy teljesen hazavágtad az aksit, van úgy hogy egy jól rajta felejtett világítástól meg is döglik a már amúgy sem acélos aksi.
Azért azon, hogy nem indult be a kocsi akkor is csodálkozom, mert ha nincs benne aksi de bebikázod, akkor is be kéne indulnia. Hiszen onnantól a generátor dolgozik.
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Apple iPad Air (5. generáció) - felülértékesítés
- Opel topik
- BMW topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...