Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz -=Tiger=- #33906 üzenetére

    Nem fogok belemenni hogy hány autód volt mennyire ismersz egy adott típust magad szerelsz e vagy más csinálja... mert mindenki azt csinál amit kar és azt vesz amire pénze van.. ugyan akkor hogy az adott típusnál maradjunk (mivel elég jól ismerem) a 2.2 dci mint írtam kényes motor sok mindenre háklis leginkább ha f@sz gazdája van.. ennek meg ahogy látom igen csak messze volt az hogy jó.. de kinek mi a megfelelő. A kollégát ahogy ismerem nem akar minden nap a garázsba állni és bütykölni rajta valamit. Így a 2.2 dci alapból se egy jó választás mivel ritka és kevés darab van belőle (alkatrész is drága hozzá),hozzáértő szerelőből meg még kevesebb. De gondolom ez is a mi sarunk hogy lebeszéljük róla... főleg ha már turbót,porlasztót cseréltek az autón... nézd meg a jó állapotú 1.9 dci-k mennek ennyiért és érdekes módon abba 200k fölött van mindbe.Excel-t meg szervizkönyvet én is írók neked és számlát is adok bármiről..mindegy tényleg autóvásárlás terén befogom a pofám és csak olvasok majd és tanulok mert nekem igazából hulla mindegy ki mit vesz. De itt több ember mindent a szívére vesz és hülyének nézi a többit aki azt mondja hogy nem venné meg vagy nem ajánlja konkrét érszerű érvekkel alátámasztva a miértjét. Amúgy lehet venni m2 lagunát jókat csak keresni kell és nézni a piaci árat.

    Viszont ha valaki számlával és vezetve tartja a karbantartásokat lelkiismeretesen az törődik vele sztem.

    Ezért halt meg 150k alatt benne a turbó a porlasztó a kettőstömegű (jó utóbbi talán tényleg ennyit bír)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák