- Milyen routert?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Srácok meglepődve tapasztaltam, hogy a facee-n nincs megane I csoport.
Nem csinálunk egyet?
Hátha sikeres lenne.
Akár még találkozó szervezésre is jó lehet.
Ha van kedve valakinek kicsiben kezdeni de nagyra fejlődni privátban írjon rám.Meg az is aki talál ilyen csoportot
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
#10726912
törölt tag
Sziasztok!
Régi autónk elhalálozott, megy a temetőbe, szert tettünk egy R19-esre. 1.4 43 Kilowatt, '992-es évjárat. Majd teszek fel képeket.
Van egy gond az autóval: ingadozik hidegen melegen az alapjárat, autó szerelő ismerős azt mondta, ez az alapjárat szabályzó szelep hibája. Újként eddig nem találtam ilyet, tudnátok segíteni új vgy bontott alkatrész ügyében? Képeket majd este teszek fel.
Köszöntem előre ! -
AthlonXP
őstag
válasz rob210 #33342 üzenetére
Hát rendben, majd utána nézek akkor.
Gyárilag nincs benne, de jó lenne bele egy külső hőmérséklet szenzor. Ebben tudnál segíteni esetleg, ( vagy más ) hogy hogyan kéne beépíteni és hol lenne érdemes venni ( nem feltétlenül csak gyárit ) ilyet?
Olvastam egy cikket, amiben az illető vett egy szenzort ( nem gyárit ), majd azt csak simán csatlakoztatta a középső kijelző ( ami a gyári magnóé is egyben ) hátoldalán levő csatlakozóba és kész is volt neki, működött.Valami hasonlót szeretnék én is ha megoldható lenne. Ugyan olyan Megane 1-es volt az illetőnek egyébként, mint nekem is.
-
KádárTamás
újonc
Sziasztok,
Jöttem haza felé, beugrottam a boltba, utána az autó a következőket produkálta, amiket nem tudok hova tenni.
Kiírta a műszerfalra hogy check emission és villog a service lámpa.
A motorban jár mind a 4 henger, de mikor indulni akarok nagyon rángat az autó, olyan mintha 3 hengerezne.
Nem tudom mi lehet, 1 hete kapott új gyertyákat NGK.Az autót tavasszal vettem sok kilóméterrel.
Renault Grand Scenic 2007-es 2.0 16V benzin.A segítségetek előre is hálásan köszönöm.
-
Laraxior
titán
válasz KádárTamás #33358 üzenetére
Biztos hogy megy mind a 4 henger? A check engine és a rángatás általában gyújtótrafó gondot jelent.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
KádárTamás
újonc
Lambdaszonda vagy katalizátor lehet ??
A hiba egyik pillanatról a másikra jelentkezett. -
Laraxior
titán
válasz KádárTamás #33361 üzenetére
Lehet, de inkább egy hibakódolvasás kellene, az többet mond
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #33346 üzenetére
Kb 40 cm a jelenlegi! Tennék fel képet is, csak most nem vagyok gépkocsi közelbe! Tudnál valamilyet ajánlani?
Esetleg van még valahol antenna erősítő az autóba? Kicserélnem a rádiót is csak akkor nem tudnám kormányról vezérelni, illetve az óra mellett nem lenne rds...A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
rob210
Topikgazda
válasz KádárTamás #33358 üzenetére
Szia.
A lambda szondád adta meg magát, vagy a kipufogó gáz visszavezetés. (egr)
Érdemes lenne kimenni pályára és jól megkergetni.
Ha utána megszűnik akkor az a baja, de jelzem hamar vissza fog jönni, ki kell takarítani a rendszert.Renault power
-
#10726912
törölt tag
válasz rob210 #33356 üzenetére
C3J. Karburátoros. Az a hiba jelenség, hogy hidegen hajlamos nem menni-berángat, melegen pedig elerőtlenedik. De aztán magához tér, s újra teszi a dolgát...nem tudom, mennyire kéne húznia, aránylag egészségesen tud menni, de sokszor érezni a gyengeséget. Simán 10 litert megeszi most, dől bele a benzin magyarán. Kipufogó feketén kormos, de nem füstöl sem kéken sem sehogy. Terhelés alkatt biztos jön belőle valami. Motor olajat nem eszi, vizet nem forral, kicsit ciripelős hangja van, szelepkopásra utaló, de 241 ezer km után szimplán belefér.Olaj, ami van benne, korom fekete, vettem hozzá már olajat és szűrőt is, (shell 15W40 fél szintetikus). Hűtővíz nem fogy.
Amikre gondoltam: kihagy az egyik henger. Van másik gyújtáselosztó, kábelek, gyertyák (4 pólusú Beru és 3 pólusú Bosch), majd kipróbálom a cserét, illetve megnézem a gyertyák kiégettségét, hogy egyforma e.
A karburátor alapjárat szabályzójára utaló hibáját a szerelő ismerősöm mondta, szerinte ez a baja (eléggé sokat javít autókat, dolgozott is szerelőnél pár évet, ismeri ezeket a típusokat állítólag).
Képeket hamarosan teszek fel. 85 ezerért vettük meg, beszámított autó. Van rajta egy csúnya rohadás a bal hátsó íven, több kicsi is van mellette, orvosolva lesznek. Emellett zúg a bal első kerékcsapágy, már meg van véve. 5400 forint volt. Működik benne minden kijelző, nem dohányzóé volt az autó (érezném, ha nem így lenne, nincs semmi szaga, s nyoma sem). Működik a fent említett hibával a motor, kuplung fék váltó teszi a dolgát, fék rendben, hatékonyak, el ablakok vannak elől, működnek a központi zárral együtt. Fűtés is kiváló, első hátsó ablaktörlők szintén, hátsó ablak fűtés is jó. 2003-tól egy tulajnál volt a kocsi. Belterén egyetlen helyen van a vezető ülésen egy kis foszlás, de egyébként gyári állapotban van az autó. Két hét műszaki van rajta. Két hátsó lengés csillapító oda van, két első még tart. Kb ennyi duóhéjban: ezt a karburátor (vagy egyéb) hibát, vezérmű szíj csere lesz, kerékcsapágy, motor olaj szűrővel, hűtővízcsere s ablakmosó tartály téliesítés. Megvan a gyári kerék kulcsa és az emelője is. Kipufogó nem lyukas, alvázon nincs látható hiba, festése gyárinak tűnik. Ablaktörlő lapátokat már lecseréltem, fejegységet megkapja a négykarikásból. Kap friss műszakit, és így két évet a bizonyításra
Képek a köv hsz-ben. -
rob210
Topikgazda
válasz #10726912 #33368 üzenetére
Látom honosított a verda
Na most a karburátoron kéne kezdeni állítani, mert az elerőtlenedés azért van, mert sok benzint kap.
Ezekbe a típusokba sima 2 pólusú gyertya való, de szíved rajta mit teszel bele.
Nekem a 16V-s kocsimban is 2 pólusú denso van.Minden esetre a karbit levenném a helyedbe kitakarítanám és a légszűrőt is cserélném.
A gyertyákat meg szépen megszikráztatnám egyesével, hogy gyújtás problémát kizárjam rögtön.
Biztos, hogy a befecskendezéssel lesz egyébként baj, de minden eshetőséget ki kell zárni.Nem egy bonyolult motor, hamar ki lehet szűrni a hibákat rajta.
Sok baleset mentest.
Renault power
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #33365 üzenetére
Ha esetleg mégsem jönnék rá mi okozhatja a recsegést, és nem az antenna lesz a ludas, akkor lehet elgondolkozom a fejegység cserén is!
Ma voltam bent egy autóhifis boltban érdeklődni...
Hát ott egy kicsit elszomorodtam mikor mondta a fickó, hogy a közép konzolon az óra mellett meg fog szűnni az RDS funkció, és csak az óra és a hőmérséklet marad! Ezt nem lehet valahogy okosba működésre bírni fejegység csere után?
A fejegység kormány kapcsolóját fel lehet támasztani, csak egy adapter kell hozzá, ami ha szerencsém van és nem az új szériás akkor 17 egresbe, ha új szériás akkor 27 egresbe fáj!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
-=Tiger=-
tag
válasz KádárTamás #33361 üzenetére
Budapesti vagy?
-
-=Tiger=-
tag
A fentebb belinkelt kis Cliohoz nagysagrendileg mennyi 4db injector ill. egy nagynyomasu szivattyu sztetek bontottan? Azt mondja a srac h hideginditoval elindul es amig van benne addig megy utana leall. Realis h a fenti ket problema okozhatja a gondot?
[ Szerkesztve ]
-
válasz -=Tiger=- #33379 üzenetére
Ha biztosan tudnád, hogy mi a hiba akkor talán érdemes lenne...
Csúcsokat ha teljesen szar, olyan 20-25k/db áron újítanak (vagy új 50-60k/db), a szivattyút ha tudják az vagy 30-50k.
pl.: ha csak a csúcsok a bűnösök, és újíthatóak akkor éppen megérhet, de nagy lutri ez.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-=Tiger=-
tag
Azt mondta az eladó mivel nem jelentkezett rá annyira senki és németben van (mármint Ő, nem a kocsi) viszont jön haza pénteken, hogy van egy ismerőse aki majd megcsinálja neki. :S (állítólag van mindene hozzá) ---> nyílván így éri meg.
Ha nem valami húzós és főleg lutris művelet lenne bevállaltam volna mert épp szükség lenne valami hasonlóra, de ilyen áron, hogy még bukhatok is inkább nem.
-
meroly
veterán
Ex-asszony Clio2-je 1,5dci 2004-es, most műszakizott 150 ezer. Nem egy olcsó fenntartású kocsi
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Valami szimeringek meg hátsó rugó, lámpa, izzó, búra stb ilyesmi, sok kis apróság.
Ja és a kipufogó mintha le akart volna szakadni, azt egyelőre felkötötte meg EGR-t kell majd még tisztítani. Fékek stb tavaly volt cserélve.
Sok a nyűg ezzel a kocsival, egyedül a fogyasztása, a kényelme és a rugalmassága kárpótolja az embert. Meg a felszereltség (légzsákok, abs, klíma stb).[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
-
Gyengék vagytok....720.000huf volt (jól látjátok, nem elírás)
(#33390) g.gergo: hengerfej tömítés volt átégve, éppen szerelődik. Elvileg jövőhét közepén kész.
más: voltam ma az Auchanban AUTÓVAL, ha hazaérek rakok képet.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Design Falipolc
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot