-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
No a tempomattal kapcsolatban akkora epic fail-t nyomtam, hogy inkább le sem írom, a lényeg h működik
Váltásoknál az gáz, ha még mindig nem tudok úgy váltani, hogy az autó ne bólintson be egy kicsit? Kuplungolást már viszonylag érzem, kb 1-2 km/h-val centire pontosan be tudok állni a géppel, ráadásul kis emelkedő/huppanó is van a kerekeknél amin át kell mennem, közben megfogni, viszont ha 3-ból 4-be váltok, vagy akár 1-ből 2-be, akkor egyszerűen nem tudom úgy adagolni a gázt meg a kuplungot, hogy ne bólintson egy picit az autó.... Lehet user error, de vezetek már 7 éve, de eddig ilyen még nem volt, talán I-es Clio-nál volt ilyen.. Ha gyorsan váltok, akkor érzem, hogy az autó nem szereti, sír egyszerűen ha gyorsan engedem a kuplungot és nyomom a gázt.... Viszont ha váltásoknál megtartom a kuplungot a "fogási pontnál", és onnan iszonyat lassan és finoman engedem vissza + gázt is szépen adagolom, akkor szépen vált, szinte észre se lehet venni. 2-ből 3-ba viszont gyorsan is lehet váltani...
Ez a rönyó sajátossága, vagy érik a kuplungcsere? Fater Grandtour-jával szinte úgy tudok váltani, mintha autómata lenne, ott szinte lehet dobálni a sebességeket, de Megane-nál úgy vettem észre, nem szereti a kapkodást....
Bocsi a hosszú hsz-ért, csak tudni akarom, h én vagyok a balfasz, vagy tényleg ilyen a váltója?!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen