Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    No a tempomattal kapcsolatban akkora epic fail-t nyomtam, hogy inkább le sem írom, a lényeg h működik :D

    Váltásoknál az gáz, ha még mindig nem tudok úgy váltani, hogy az autó ne bólintson be egy kicsit? Kuplungolást már viszonylag érzem, kb 1-2 km/h-val centire pontosan be tudok állni a géppel, ráadásul kis emelkedő/huppanó is van a kerekeknél amin át kell mennem, közben megfogni, viszont ha 3-ból 4-be váltok, vagy akár 1-ből 2-be, akkor egyszerűen nem tudom úgy adagolni a gázt meg a kuplungot, hogy ne bólintson egy picit az autó.... Lehet user error, de vezetek már 7 éve, de eddig ilyen még nem volt, talán I-es Clio-nál volt ilyen.. Ha gyorsan váltok, akkor érzem, hogy az autó nem szereti, sír egyszerűen ha gyorsan engedem a kuplungot és nyomom a gázt.... Viszont ha váltásoknál megtartom a kuplungot a "fogási pontnál", és onnan iszonyat lassan és finoman engedem vissza + gázt is szépen adagolom, akkor szépen vált, szinte észre se lehet venni. 2-ből 3-ba viszont gyorsan is lehet váltani...

    Ez a rönyó sajátossága, vagy érik a kuplungcsere? Fater Grandtour-jával szinte úgy tudok váltani, mintha autómata lenne, ott szinte lehet dobálni a sebességeket, de Megane-nál úgy vettem észre, nem szereti a kapkodást....

    Bocsi a hosszú hsz-ért, csak tudni akarom, h én vagyok a balfasz, vagy tényleg ilyen a váltója?!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák