- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Tuti, h nem rögztetted a csavart menetragasztóval. Pedig kell!!! Gondolom volt már lent a bak, valami miatt, és a hozzáértők, visszatették ragasztó nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
nos igen, hirdetem egy ideje, de nem kél el.
igen, egy új autó árát beletoltam lassan, de korántsem minden van felújítva, és elment a bizodalmam. hiszen a négy befecs és a nagynyomású rész még a régi, csak a nyomásszabályzó lett cserélve. az ha beáll, még egy talicska pénzerre még van 3 év (730.000ft) hiel havi 31.000 beép cascóval együtt +11.000 cégautó adó +havi 8.000 kötelező=50.000
az lenne 6 évre 20% önrésszel 40.000ft +8.800 cégautóadó +6.000 kötelező=54.000Mi a kérdés akkor?
igen, valaki jól járna, de rosszul vagyok ha ránézek, hálátlan dög
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
nem mondom, a motor mint az új, ma már volt 1200km a felújítás óta, gondoltam egyet, megzavartam a pécel előtti emelkedőn a szekeret, 145kmh/-nál emeltem el a gázt, húz mint állat, és síri csendben van, de akkor is, a régi scenicel elmentem horvátország, szlovénia nyaralni, ezzel félek, mert sokat szívatott már meg
az elmúlt 15-18.000km-ben:
új kuplung szett, új turbó, új hajtókar, olajpumpa, csapágyak, főtengely, mikor 1 éve törtem összes hűtő cserélve, nem fog folyni az sem egy ideig
műszaki előtt lengőkarok, hátsó rugó cseremondjuk azon elgondolkodtam, hogy a műszakin leszabályzásig forgatják a motort, 3 héttel a tönkremenetel előtt, érdekes......
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
_NCT
őstag
Renault M2 Privilege-ben előfordulhat gyári riasztó, vagy nem?
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #14514 üzenetére
Létezik R19 be volt Megane ba nem vagyok biztos de majd meg kérdezem a német rönyos fórumon
Ápp gréd a mcimhoz :
So als erstes UMBAU von K7M720 (75 PS) zu K7M 702 (90 PS)
-Kompletten Zyl.Kopf (da andere Verdichtung und Nockenwelle)
-Bremsanlage vorneúj hengerfej+főtengely .. Lehet olcsón megúszom
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Az 1.4e az eco motor nekem is olyan van meg neked is 75 lovas verzió.
Ha megyek 35 körül az gondolom kilóméter / órában értendő akkor nekem 3-ban van az autó és nem is akarom 2-esbe tenni. Mert ott már 3-ban is dolgozik a kocsi és akkor ne pörögjön mint a barom ha nem muszáj.
Ha előzés van vagy olyan szitu, hogy kell a kraft akkor visszapakolom, de csak dupla kuplungal lehet visszatenni.
Ha arra irányul a kérdéses, akkor igen nekem is és minden egyes megane-osnak szorul a váltója ha nagy sebességben vissza akarod pakolni a kocsit.1-max 20-ig
2-es max 50-ig
3-as max 70-ig
4-es max 120-ig
5-ös max még nincs tesztelve, 150-et már mentem a kocsival, ott még nem volt vége, de csak egy jogsim van nem mertem tovább tolni.A visszaváltásnál, meg amúgy is érzed látod(ha kicserélted már fordszámmérősre) hogy viselkedik.
Én álltalában 2000-3000 fordulat között közlekedem.
Azon még nem pörög nagyon de már el lehet úgy váltani, hogy nem esik be 2000alá és nem erőlködik a motor.
Sokan a fene nagy fordulatszám spórolással zabáltatják a kocsit 8-9 literre, mert csak erőlködik a motor meg főtengely csapágyasra vágják az egyenetlen és túlzott terhelés miatt..Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #14516 üzenetére
Na urak tegyük ezt a kérdést tisztába, mert ugy látom zavar van az ismeretekben.
Az eco jelzés nem a lóerőt befolyásolja, hanem a motor és környezetvédelmi besorolás minőségét.E7J 624
E7J 626
E7J 764Ezek a motorszámok vannak és ettől függ, hogy hány lovas a 8V-s megane.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nincs gond uram.
A sebességi fokozatok nincsenek szinkronizálva olyan mértékben, hogy visszafelé váltásnál is be tudd rakni a kocsit sebességbe.Ha dupla kuplunggal akarsz visszaváltani simán megy.
Ha 3-ból 2-esbe akarod tenni közvetlen akkor azt a büdös életben nem fogod fokozatba rakni 1.4-es JB-s váltónál.Ne felejtsd el a tiéd 1.6-azon már másik váltó van.
Renault power
-
-
ESP
senior tag
-
ESP
senior tag
Naja műszaki.
Megnézik hogy tilt-e. Ismerős jól becopta. Chippelve volt az A4-e és ki lett szedve belőle a szabályzás. Sikítva rohant oda a vizsgáztatóhoz.
rob210
Dehogy!
Van francia autónk. Jó öreg 1.9D mocis Peu 405[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
FerNandor
őstag
erröl beszéltünk múltkor a megane fórumon az indexen. én se tudtam, de leszabályzásig kell pörgetni a dízelt a méréskor, de ott 1s-ig tartható, mert elvileg csak a gyorsításkor keletkezö gázokat mérik, nem a leszabályzáskorit. na de hol tartják be az 1 másodpercet?! sehol, le se szarják, söt szerintem még direkt szeretik a dízeleket bögetni.. vízhöfokot se nézik.. és akkor nem 1x csinálják ezt, hanem 3-4-5-ször pörgetig leszabályzáson hosszú másodperceket.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
leszabályzáson pörgetni szerintem kínzás benzinest és dízelt is. semmi értelme nincsen, föleg üresben, álló helyzetben. semmilyen "életszerü" eredmény nem születhet ott. hol használja az ember az autóját így? és nem is ez a szabályos eljárás. szerencsére nekem legközelebb lesz normális helyem.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #14527 üzenetére
Hát ezt nem akartam írni hogy meg kell válogatni hova vigyed az autót
Sok szerviz/szerelő érzi magát autószerelőnek pedig.... én mindig oda viszem az autót akit tudom hogy csak egy márkára és van hogy csak egy-két típust szerel de azt úgy hogy minden porcikáját tudja csukott szemmel. (inkább utazok fél órát pl de legalább megoldja a hibát már ha van) mert kop kop csak apróbb dolgok vannak amikkel tudok együtt élni
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Basszus ma olyan dolgokat írtok kiesik a szemem.
Én az NKH nál vizsgáztattam, de 4.000.fölé nem pörgettek semmit, az enyém meg ugye olyan 6.000 fölött tiltana valahol, sose próbáltam nem is akarom.Szóval ezek meglepő dolgok amiket írtok.
Renault power
-
-
giigz
veterán
válasz rob210 #14517 üzenetére
Akkor megnyugodtam, itt minden lóra szükség van
Leírom akkor a helyzetet, hogy miért is akarom én visszapakolgatni: Az első a motorfék. Ha megyek 50-nel, akkor vissza 3-ba, és motorfékkel szépen lassul az autó. Lassul kb. 30-ig, ott pedig menne bele a 2-es, amivel lassulna 20-ig, de azt ugye nem tudom belerakni. Na mind1, ezvan. Ez volt a kisebb dolog. A másik, hogy van itt egy parkolóház, ahol elég nagy emelkedő van, és elkanyarodik balra, ahol lassítani kell, egyrészt, mert ott lesz az automata, meg mert kocsik is szoktak lenni feltorlódva 1-2 darab. Közben pedig kanyar van, de az emelkedő ugyanúgy megvan. Előtte egy hosszabb emelkedős szakasz van, meg egyenes rész is, tehát kettesben lehet menni szépen végig, csak aztán amikor az emelkedőn kellene kanyarodni 5-10-zel felfele, akkor vagyok bajban. Egyesbe nem tudom visszarakni, de 10 még a kettes alapjárat alatt van, tehát azt sem tudom megoldani... Szóval ennek örömére a múltkor le is fulladtam, aztán jött a kézifékes elindulás, de baromi idegesítő volt, hogy menet köben 5-10-nél nem tudtam visszarakni 1-be...
"Ha előzés van vagy olyan szitu, hogy kell a kraft akkor visszapakolom, de csak dupla kuplungal lehet visszatenni."
A dupla kuplung mit jelent?
"Sokan a fene nagy fordulatszám spórolással zabáltatják a kocsit 8-9 literre, mert csak erőlködik a motor meg főtengely csapágyasra vágják az egyenetlen és túlzott terhelés miatt.."
Nálam lehet, hogy ilyen probléma van, mert én 20-nál rakom 2-be, 30-nál 3, 40-nél 4, és szinte mindig alapjáraton megy a kocsi. Meg olyan is szokott lenni, hogy 50-nél 5-be rakom, és ha gyorsítani kell, akkor szinte alapjáratról gyorsítok... Akkor ez szar a kocsinak? Jó lenne már az a fordulatszámmérő... Egyébként még nem vettem, de ha fogom, te leszel az első, aki tud róla, már csak a beszerelése miatt is Most rendeltem meg egyébként az elektromos ablak felújító készletet.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
Laraxior
titán
Városban érdemes mondjuk 3-4-esben menni, mert az átlagautónak az 50 az eléggé alacsony fordulatot jelent. (zárójelben megjegyzem nekem is 1200-es fordulat 5ösben az 50, épp guruláshoz jó, mihelyst lejjebb nyomom a pedált már vissza is tolja 3asba az automata, csak reggel megyek úgy tempomattal, 50el )
A Fórum parkolóba meg ne menj, előbb-utóbb le fogod zúzni az autót, neadjisten ha nincsen hely az alsó szinten.... voltam már autóval a tetején, 'szom se tudja hogyan jöttem le húzás, koccanás nélkül, de nem olyan könnyű. Főleg ha tömeg is van, te hiába figyelsz ha a mögötted levő sminkes, telefonálós lotyó kicsit feljebb engedi a lábát a fékről....
Csapó utca, és egy kis séta, én mindig azt csinálom- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
-
giigz
veterán
válasz Laraxior #14534 üzenetére
Igen, manapság már hanyagolom a Fórum parkolót, az első emeleten amikor én mentem, még sosem volt hely, de komolyan egy rémálom az egész, minden millimétere pontosan ki van centizve...
Köszi a válaszokat, akkor mostmár egy kicsit jobban pörgetem a motort.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Pedig én már linkeltem neked műszercsoportot.
Na szóval a dupla kuplung az ugye úgy néz ki.
Hogy mész 20-al 2-ben kuplung be üresbe ki.
Kuplung megint be 1-esbe be.
Ezt hívom "én" dupla kuplungnak.
Nekem így simán szépen vaj puhán beveszi az egyest, kettest visszaváltásoknál.Különben én se tudnám beerőszakolni az istennek se sebességbe, ez ilyen, a renault a váltójáról sose volt híres.
Amit írsz az rémisztő, 50-ben 5-ik és onnan gyorsítasz.
Most ez nem igaz meg hülyén hangzik, de nálam az 5.ik csak sebesség tartó fokozat, én 4.-ben kigyorsítok 5.-ikben szépen tartom a sebességet és gurulok.
Igaz nem is iszik annyit az autóm mint a tiedRenault power
-
aktív tag
En most ujevtol elhataroztam, hogy figyelem a fogyasztast. Vegyes hasznalattal sikerult 7.1-et csinalni az 1.4es benzines motorral. Szoval en most fel szoktam valtani 5osbe, bar foleg akkor, ha 50 felett megyek kicsivel.
Nem tudom mi bajotok a Forummal. En a Forum mellett lakok, de imadok feljarni parkolgatni oda
-
tresh
addikt
válasz rob210 #14541 üzenetére
Hát nem tudom de én 2000 nél váltogatok városba is simán feldobom 5be ha tartjuk a 50-60as tempot és akkor 1500as a fordulat..ha így vezetek vagy ha tolom is nek télen max 8-at eszik de akkor nem 3000-nel váltok..a kolégának ugye azt kéne meg tanulni hogy nem 1.9tdi be csücsül ami nyomatékból elmegy hanem szépen 2000-nél elvált és az 5iket kihagyja hogy ha ugrani kell vissza 3 azt csók..illetve a motorféket olyan alacsony temponál amit írt hanyagolni kéne de ez csak saját véleményem..
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14539 üzenetére
Na nekem most 6.8 eddig a fogyim fél tank benzin után 1.6 16V-vel
rob210: lehet hülyeséget írok, de a dupla kuplung az nem az, mikor üresben nyomsz egy grázfröccsöt még és úgy váltasz be kisebbe? Ha jól tudom ezt inkább versenyautókban használják.
Szóval pl 3-ból 2-be úgy váltasz, hogy 3-->üres-->gázfröccs közben-->2
Itt egy profi, ő egy lábbal tolja a féket meg a gázt
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
be se írom az enyémet
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Witcher topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- További aktív témák...