-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
Az elég horror ár így elsőre.
Ennél tudunk olcsóbb és garantáltan megbizható szerelőt.Nekem a márkaszervíz 300e ft-ot mondott a vezérműszíjszakadásom javítására (16 szelep+ a többi).
Sokkal olcsóbban lett megcsináltatva.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
-
-
RohamDroid
aktív tag
koszi a valaszokat sracok. de sajnos mashogy alakul a budget kozben szoval marad a thalia amit felujjittatok. 450 ezer lenne az ara a kocsinak de hasznaltauton talaltam jobbakat is hasonlo arban de kisebb felszereltseggel. a gond csak az hogy ezt ismerostol vennem es ugy hogy nyaron amikor en hassnaltam akkor raktam bele 2800 kilometert. tehat mar tudom hogy konkretan annak a kocsinak mik a hibai stb a turbon kivul masbaja nincs befecskendezok es a magas nyomasu szivattyu is jo nem kerreg nem kopog autopalyan nagy szelben is a helyen maradt. De a turbo ugye "kuka" de hasznaltautorol veszek egyet kitudja azzal mit csinaltak, ennek meg szuletesetol ismerem az eloeletet.
Üdv.: Csaba
-
Ablakemelő probléma orvosolva. Nem kell új motort vennem.
Szétszedtem, hát a bovdenek össze-vissza, megszorulva....Tegnap belekezdtem, de rámsötétedett....kézzel tudtam huzigálni az ablakot, így éjszakára, bentről kitámasztottam. (telefontartó tapadókorongjával)
Ma reggel fel pestre (az M3-ason egy zöld suzukiféleség állt a leállóban, a tetején), hoztam a szerszámaim, aztán egy röpke másfél óra alatt, amíg páromat vártam, megcsináltam.
Természetesen vértizzadva...
Először fordítva raktam össze a motorhoz csatlakozó kereket, így a kapcsoló nyomására fordítva reagált--> ha valaki ablakemelőt szerel, erre figyeljen (ekkor már majdnem sírvafakadtam).
Aztán minden klappolt, működik, viszont az ablakemelő kapcsolómnak van valami baja, néha kihagy, de azt majd otthon.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
válasz RohamDroid #13457 üzenetére
azért átnézetheted, hogy miért van a turbónak baja. ha tényleg csak a turbó rossz valamiért (csak az egyedül), akkor 80ezerFt körül kapsz attól a nagy turbófelújító cégtöl egy jó turbót, ha odaadod nekik a rosszat (hozzák-viszik), itt linkelték is már azt hiszem.
nem értek hozzá, csak nem tudom, hogy egyedül mitöl hal meg a turbó, lehet, hogy húzza majd magával a többi alkatrészt, nehogy úgy járj, mert négy porlasztó 170 körül van + magasnyomású sem olcsó + akkor ugye a turbó, hiába ismerös, hamar tud jönni a baj. felkapja az olajat, átalakul forma1-es motorrá, szétpörög a motor nemtom hányezres fordulaton, akkor nyekk.Mycso: gratula nehéz munka az biztos
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #13459 üzenetére
Pontosan a turbos problémát a lehető leghamarabb orvosolni kell..mielőtt még jobban megadja magát és visszadolgozik a rendszerbe több kárt téve.
szerk: az egy dolog hogy ismered az elő életét de én mindenképp vásárlás előtt megnézetném egy szakival mit mond milyen plusz költségek jönnek rá a vételárra..mert lehet olyan összeg lesz a javítási móka hogy nem éri meg foglalkozni az autóval..
[ Szerkesztve ]
-
RohamDroid
aktív tag
sziasztok koszi a sok sok segitseget. en is felek attol hogy magaval ranthat sokmindent vagy mar neki is allt ugyanis elegge olajos volt mind a ket cso rajta de fustolni nem fustolt egyatalan a verda es menni is ment. ekkor csak arra gondoltam hogy hatha valahol farsot sziv stb de minden bilincs jo volt rajta.
felek kicsit a diesel formatol de a benzinesek meg sokat essnek.es nekem.neha nagyon sok sulyt kene vinni a kocsival.
nehez kocsit venni.Üdv.: Csaba
-
Srácok, kellene egy kis help, szerintem (nagy) baj van.
Ma volt egy Miskolc-BP-Miskolc utam, itthon, még elszaladtam a boltba és beindítás után kiírta a FC, hogy hiányolja az olajat.
Hagytam állni az autót és valóban, a nívó végén lévő gombóc alján volt csak olaj, amikor megnéztem.
Rátöltöttem fél litert, nem néztem olaj szintet, de valószínűleg, így éppen minimum, mert a FC 1 karikát ír a min. jelzés felett....És akkor amit találtam a motortérben: (nemrég volt izzítógyertya csere, meg EGR pucolás és akkor nem volt ezeken a helyeken egy gramm olaj sem)
Első körben az olajbetöltő tömítésére gondoltam, hiszen csupa olaj: [link]
És nyilván alatta is meg van állva az olaj, a motor elülső felén: [link] és [link]
Viszont, ami aggaszt, hogy mögötte végig tengely irányban is csupa olaj minden: [link] és [link]
Mi lehet, esetleg hengerfej tömítés, vagy mi????
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
_NCT
őstag
Jött a telefon, a 170-es árajánlat azt mondják nagyon jó az okoskerékre + vezérlésre + vízpumpa + valami szíj csere. Ismerősöm azt mondta fogadjam el, teljesen jó ár, max 10-essel tudná olcsóbban, viszont a 10-es rámenne a benzinpénzre, mert tőlem ca. 100km-re van
Úgyhogy ennyit kiszurkolok még az ótóra és lesz egy 100%-os ótóm
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
biztos jó ez az ár? nekem soknak tünik, szíjszett pumpával szerintem benzinesnek is megvan 40-böl. okoskerék csaknem 130ezer?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13466 üzenetére
Beszerzési áron tudják nekem hozni az alkatrészeket, de ezek azt mondta ismerős, hogy jó árak. Okoskerék 60 ezer, ahogy néztem unix-on is, a legolcsóbb vezérműszett készlet vízpumpával 70k körül megy. Ez már 130 + mindjárt megnézem milyen szíj van még amit cserélnek (hűtőfolyadékot is cserélik AC pumpánál) + 20-as munkadíj biztos van. Ha jól emlékszem, a szerelő azt mondta, hogy a generátor szíjat is cserélik ilyenkor.
Update: laposszíj készlet (WTF ) + zárdugó is van még a listán. A szíj 24k.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
pl: [link] 40ezerFt
[link] itt van a többi, nem tudom, hogy neked melyik kell pontosan.
generátor szíj (hosszbordás, az kb 4-5 ezer Ft körül szokott lenni görgö nélkül (elég megolajozni azt mondják)) én utánanéznék azért, nem mindegy, hogy 120-30 (munkadíjjal) vagy 170
és akkor lehet, hogy még a Kovácsautó Szegeden olcsóbb kicsit.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz FerNandor #13468 üzenetére
olyan szerintem meg a mesében sincs, hogy márkaszervíz (ott adták az ajánlatot, ugye?) olyan áron csinálja, amire a szerlö azt mondja, hogy "korrekt, én se tudnám nagyon olcsóbban".
nem akarok belelátni semmit, meg te tudod, de én gyanakodnék. de az is lehet, hogy valamit én nem veszek észre.tudom, más motor stb csak összehasonlítás, de nekem nem volt 53 ezer Ft a dCi MII-höz, a vízpumpa, hosszbordásszíj, vezérmüszett, váltóolaj, hütöfolyadék, fékdolyadék munkadíjjal. de amit linkeltem ott 1.6 16V motorhoz hosszbordás nélkül, 40 ezerFt a vezérlés vízpumpával..
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
elég nehéz ezt a képek alapján megállapítani, de szerintem ne parázz, ez ahogy nézem szelepfedél tömítés lesz.
Az meg nem egy nagy dolog te is ki tudod cserélni csak torx fej kell hozzá, új tömítés egy kis olaj álló paszta, azt csókolom.
Nekem legalábbis kiszáradt a tömítés és akkor nézett így ki a motorterem.
Meg akkor fogyott az olajam, én is beszartam, aztán szépen nyitott motortér mellett meghuzattam kicsit és rendesen látszott ahogy kifújt.Azóta nincs bajom vele amióta rendesen össze lett rakva.
Ha esetleg nem rég volt szervízben az is lehet, hogy csak a szelepfedél csavarjait után kell húzni.
De persze egy pár csupaszabb motorkép nem ártana.
Renault power
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13469 üzenetére
Mivel akivel beszéltem 200km-re van a márkaszerviztől, így én sem tudok belelátni semmit. Igazából előbb rosszul írtam így alakulnak az árak:
Vezműszíj készlet: 39k
Okoskeró: 47
Laposszíj készlet (ez sztem hosszbordásszíj készlet lesz): 23.5k
zárdugók: 4kvízpumpa: 17k
2 hűtőfolyadék: 6k
Egyéb anyag: 3kDurván ezek az árak, nincs benne munkadíj. Az kb 30k.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rob210 #13470 üzenetére
Igen, közben írták máshol is, hogy pucoljam le és járkáljak vele pár km-ert, vagy ez jutott nekem is eszembe, hogy nyitott géptetőnél megjáratni, hogy látok-e valamit.
Csak, már ugye sötét volt, amikor jött ez a probléma, így nem igazán akartam ott maszatolni, majd holnap lepucolom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
hossszú
őstag
Ma megcsináltam a 300000-es szervízt.
Az autó kapott új levegőszűrőt, pollenszűrőt, gázolajszűrőt, motorolajszűrőt, Eneos 10W-40-et plusz Xado Stage1 Maximum-ot a váltó pedig kapott 2 tubus gélt. Az olaj leeresztése előtt természetesen kapott 7 tasak Xado Vita-Flush-t.
Néhány nap múlva remélem nálam is fog működni az orosz csoda bár a váltóm mintha máris könnyebben járna.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
FerNandor
őstag
jól van, én nem tudom, mondom. csak segíteni akartam. érdemes utánanézni esetleg másik szerelönél is rákérdezni.
Hosszú neked milyen autód van?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Ez a jelölés : Mégane/Scénic II Pk4
Mit takar egész pontosan? Elsősorban a pk4-re gondolok.Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Használ valaki bluetooth kihangosítót az autójában?
-
senior tag
HI!
mióta feltetettem a téli gumit jobbra húz a gép, most volt a 180 ezres szerviz, mondtam nézzék meg, állítsák be a futóművet, ha kell, beállították, de szerintem nem volt igazán elállítódva, de továbbra is húz, kb 25-30 méter alatt lemenne a kocsi az útról, ha elengedem a kormányt.
azt írták a futómű beállítás papírjára, hogy gumi gond, szerintetek ez mit takarhat?
nem látok rajta dudort, vagy szakadást, és tavaly is ez a gumi volt, és nem volt semmi gond, valamint, a nyári gumival sem volt ilyen gond...
ja és a szervizben 1,8 barra engedték le mind a 4 gumi nyomását, én meg csodálkoztam, miért furcsa a kormányzás.... clio2 1,5 dci
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
AMD Power
titán
Szupertakarékos lehet - Renault Clio 0.9 teszt
Renault Clio 0.9 TCe Expression teszt -
tresh
addikt
Nekem is benne van mindig egyszer se volt gond egyedül a 8 kerbe ha megállok veszem le de ott se mindig. Messziről látják hogy egy rönyó = nekik szart se ér.. hamarabb nyomják fel a 2 golfot mint a megane-omat ebbe biztos vagyok
AMD: ezek nem szakemberek ez a baj, nem hiába csinálok én is mindent magam vagy a barátaimmal akik értenek hozzá..mert aki ért hozzá azt nem fizetik meg ...
(#13499) AMD Power: ezeket a motorokat elnézve akkor alólam ki fog rohadni a megane lassan már robogó motorokat teszünk az autóba...gratulálok a tervező mérnököknek...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Ütvecsavarozók, csavarbehajtó (Bosch, Einhell, Mensela (Makita)) - Újak
- Zuglóban eladó THULE Euroway 946 típusú kerékpárszállító vonóhorogra rögzíthető, 3 kerékpárhoz
- Optrel OSE Satellite automata fejpajzs
- Chevrolet Captiva (2007./C100.) alufelni szett,jó állapotú téli gumikkal eladó.
- Jénai üvegtálak eladóak